O. Pierre-Marie
O. Johannes Dörmann, Teološki put pape Ivana Pavla II. do molitvenoga
međureligijskog susreta u Asizu, dio II., sv. 3.
Upute za komentiranje
Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.
Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.
Podsjetio me ovaj tekst na to koliko je olaksanje bilo cuti ili procitati kateheze Benedikta XVI. nakon Ivana Pavla II. sa svojim dokumentima i govorima. Imao je i Benedikt losijih tekstova (npr. Caritas in Veritate je tako iznimno dosadna da se nadam kako ju nije on napisao, nego neki pisac iz sjene), ali opcenito govoreci, koje osvjezenje normalnih i razumljivih recenica i tekstova iz kojih se nesto moze nauciti i primjeniti.
OdgovoriIzbrišiEvo, nekidan rektor kapele Corpus Domini kaže da je sv. Franjo Saleški veliki ekumenist jer je 30 000 kalvina vratio u Katoličku Crkvu. Na istoj misi fra Jozo Zovko ipak je nazvao Franju Saleškoga misionarom među kalvinima, a ne ekumenistom (a za međuvjersku "Gospu" rekao da plače već 36 godina i ne znam koliko mjeseci zbog naših obitelji), ali mislim da bi trebalo u tome držati rektora za riječ, i u njezinom duhu smatrati npr. sv. Franju Ksaverskoga velikanom međureligijskog dijaloga.
OdgovoriIzbrišiM. P.
Izvrstan tekst.
OdgovoriIzbrišiČestitke prevoditelju na trudu.
Nadam se da ovim činom konačno počinje traganje za uzrocima posvudašnje krize u Katoličkoj Crkvi i da se ne ćemo uvijek baviti samo posljedicama i trenutačnim pontifikatom ma kako situacija teška bila.
Htjeli ne htjeli, dolazimo polagano do jasnoće da je nadbiskup Lefebvre dao katolički odgovor za modernističku krizu.
Kriza počinje još potkraj pedesetih, dolazi jezoviti Koncil, potom slabi pokoncilski pape.
Pavao VI. i uništenje Tradicionalnoga rimskoga obreda uz dopuštenje da progresisti (i masonerija) polagano preuzmu ključna mjesta u Crkvi.
Ivan Pavao II., iako marijanski papa i borac za život, naviještao je i živio vrlo dvojbenu teologiju koja je završila u strahotama kao Asiz I te u svim ostalim poniženjima svete Crkve. Nije ni čudo da mu je među malobrojnim ekskomunikacijama bio baš mons.Lefebvre.
I danas imamo ovaj pontifikat...
Nemoguća stvar bez prethodnih.
Kikii
Nije tema, ali može li netko pomoći, možda netko zna od ovih koji više prate medije.... Iz usta vrlo cijenjene i poštovane službene osobe sam čuo da kad je ovaj pontifikat započeo čestitala je masonska loža (zaboravio ime) i da su rekli da s ovim papom mogu puno postići. Zna li tko izvor gdje bi to moglo biti objavljeno? Ne govorim o tome da je rečeno da je on mason. Ne ulazim sad u to već koji je izvor, a da se može vidjeti jer po ovome bilo je javno se masonerija i to ne ova početna koja najčešće ni ne zna kome i čemu služi već viši stupanj vrlo obradovao. Postoji li taj izvor? MN
OdgovoriIzbrišihttps://onepeterfive.com/freemasons-love-pope-francis/
IzbrišiMasonima upravlja otac laži tako da i oni, iako ih i naši intelektualni krugovi mistificiraju i prikazuju savršenstvom, često besramno lažu i spuštaju se na razine običnih klošara, što u biti i jesu.
IzbrišiNo nisu oni pohvalno pisali o papi Franji.
i to treba staviti u kontekst izjavs o papama od Ivana XXIII. do Franje.
Koliko znam, jedino Benedikta nisu otvoreno hvalili.
Kikii
https://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/en/travels/2000/documents/hf_jp-ii_spe_20000321_wadi-al-kharrar.html
OdgovoriIzbrišiNa kraju ove molitve papa Ivan Pavao II. moli Boga da čuva islam:
May Saint John Baptist protect Islam and all the people of Jordan, and all who partecipated in this celebration, a memorable celebration. I’m very grateful to all of you.
"Neka sveti Ivan Krstitelj zaštiti islam i sve ljude Jordana..."