četvrtak, 18. lipnja 2009.

Što nije u redu s kardinalom Schönbornom

U posljednjih nekoliko mjeseci naišao sam na internetu na brojne vijesti u kojima se spominje bečki kardinal Christoph Schönborn. Prije sam, možda i podsvjesno povezujući ga s Katekizmom Katoličke Crkve, mislio da kardinal Schönborn nije liberalan biskup poput tolikih njemačkih i austrijskih biskupa. No, gotovo neprekidan niz ružnih vijesti u kojima se kardinal pojavljivao uvjerio me u suprotno. Možda sam bio pomalo i naivan, ali nije me čudilo kad bih pročitao novu kvaziekumensku ili moralno relativizirajuću besmislicu što su je izgovorili kardinali poput Lehmanna, Kaspera ili Mahonyja. Sada mi se čini da je kardinal Schönborn na svoj način još opasniji jer se okreće kako vjetar puše. S jedne strane zna slaviti lijepe liturgije poput ove, ove i ove, a navodno ponekad brani i etičke principe Crkve. S druge strane što reći na sljedeće:

3 komentara:

  1. Pročitao sam sad ukratko o bl. Restituti. Tko bi pomislio da se katolici tako odnose prema vlastitim svecima, tko bi se normalan molio ispred takve skulpture?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nesto gadno I smrdljivo se uvuklo u Austrijsku Crkvu, sve se bojim sto se nama sprema.

    OdgovoriIzbriši
  3. Strah je kukavičje jelo. Papa Benedikt će to spriječiti. Sigurno i polako on dovodi stvari na svoje mjesto.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.