nedjelja, 26. listopada 2014.

Nedjeljna blog preporuka 37


Stranica koju vam danas preporučujem nije blog, ali mi se svidjela jer ima kratke i zanimljive objave u kojima prenosi nekoliko rečenica crkvenog učiteljstva, svetaca, poznatih teologa, sastavljača teoloških i molitvenih priručnika itd. o pojedinoj temi. Ponajviše se bavi ispravnim odnosom prema nekatoličkim religijama i učenjima. U tom smislu korisno je pročitati originalni tekst na latinskom i hrvatski prijevod, a citati su dobro izabrani i prikladni za dijeljenje.


Ne znam autora niti sam mu Facebook 'prijatelj', ali mogu čitati ove tekstove, pa ćete valjda i vi moći ako se ulogirate na bilo kakav Facebook račun. Evo kao predokus onoga što ćete naći jednog nedavno objavljenog posta:
Evo kakav su učinak propovijedi sv. Antuna Padovanskog imale na vjernike (prema Vita sancti Antonii, cap. XXI.):
„...vitiorum odium et detestationem excitare, ita ut plerumque alter alteri diceret cum multo gemitu:
"Heu me miserum! qui nunquam ante hac istud putarim esse peccatum, quod si scivissem certe numquam illud admisissem!"
Mutuoque se hortabantur ad faciendam confessionem, ad suscipiendas peregrinationes religionis, ad ieiunia certis diebus amplectenda in honorem Matris Dei, aut similia pietatis studia...“
(„izazivale su mržnju i gađenje prema opačinama, tako da su mnogi jedan drugome govorili s jecanjem:
"Jao meni jadniku! jer nikad dosad nisam smatrao to grijehom; da sam to znao, sigurno to nikad ne bih učinio!"
Međusobno su se poticali/ohrabrivali da se ispovijede, da pođu na hodočašće, na postove u određene dane u čast Majke Božje, ili druge slične pobožnosti...“)
A sad ja vas pitam:
Kakav učinak imaju propovijedi današnjih svećenika na vjernike?

2 komentara:

  1. ja jesam fb prijatelj sa ovim čovjekom. daje vrlo kvalitetno štivo. neki dan me oduševilo kada je stavio bulu od Pia XII (nisam siguran koji Papa ali mislim da je taj) gdje se iznosi da nekatolici uopće nisu kršćani kako se to danas uzduž i poprijeko trubi. ne samo to, već da smo braća. zamislite samo da se danas to tvrdi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova facebook stranica je od 2016. godine postala blog Murus inexpugnabilis, pa je arhiv puno lakse dostupan.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.