subota, 7. prosinca 2013.

Razmišljanja o Svetoj Misi uz apostola Euharistije 38



USTANOVLJENJE EUHARISTIJE

IV

Sveti Oče, uvijek ćeš ljubiti ljude jer oni zauvijek posjeduju Isusa Krista! Više nećeš slati munje i potope koji uništavaju zemlju, jer je Euharistija naša duga na nebu. Ljubit ćeš ljude jer ih Isus Krist, tvoj Sin, toliko ljubi! Koliko nas je ljubio, naš dobri Spasitelj! Je li to dovoljno da zasluži našu zahvalnost? Što je još potrebno da mu zauzvrat damo našu ljubav, naš život? Imamo li još kakvu novu želju? Tražimo li kakav novi dokaz Isusove ljubavi? Jao, ako Isusova ljubav u Presvetom Sakramentu ne osvoji naše srce, jer tada bi Isus bio pobijeđen! Naša bi nezahvalnost bila veća od njegove dobrote, naša zloća jača od njegove ljubavi. O, ne, moj dobri Spasitelju, tvoja me ljubav potiče, izjeda me i veže! Želim se predati službi i slavi tvoga sakramenta. Želim te ljubiti toliko da zaboraviš da sam do danas bio toliko nezahvalan, želim ti se potpuno posvetiti da mi oprostiš što sam te tako kasno uzljubio!...

Nema komentara: