petak, 28. lipnja 2019.

Ja ću vladati usprkos sotoni i svih mojih protivnika

Predmet štovanja ovog blagdana je Srce Isusovo, koje je dio tijela Boga - čovjeka. Budući da je Isusova čovječanska narav bila najuže sjedinjena s Božanskom njegovom naravi, to treba i njoj cijeloj i svakom njezinom dijelu iskazivati dužnu počast. Po općem ljudskom shvaćanju je srce sijelo ljudskih osjećaja, a napose ljubavi, pa zato upravo taj dio tijela Kristova zaslužuje posebnu čast. On je sam za sebe rekao, da je blaga i ponizna srca, i po tome je srce njegovo uzor kršćanskim srcima. To je srce probodeno ne samo vojničkim kopljem, nego još više našim grijesima, za koje smo mu dužni dati zadovoljštinu.
(Dragutin Kukalj, Dani spasenja)


"[...] dao mi je Naš Gospodin, da spoznam kako će On učiniti da po ovom novom poletu, što ga treba poprimiti pobožnost prema Njegovu Božanskom Srcu, zasja novo svjetlo nad čitavim svijetom; i one riječi treće sv. Mise na Božić: 'Jer danas je sišla velika svjetlost na Zemlju' duboko su se utisnule u moje srce. Činilo mi se, da vidim u duši to svjetlo: Srce Isusovo, to poklona vrijedno Sunce, kako prosipa svoje zrake po zemlji, najprije pomalo, a onda sve više i više, dok nije konačno obasjalo čitavi svijet. I On mi reče: Sjajem toga svjetla bit će obasjani svi narodi i plemena i ugrijat će se na njegovu žaru."
(Marija od Božanskog Srca prema F. Alcaniz, O pobožnosti Presvetom Srcu Isusovom)

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.