Kome je stalo do toga, može se prisjetiti što smo i kako pisali pred četiri godine za vrijeme neposredno prije i nakon izbora pape Franje:
La guerra giusta secondo la Chiesa. VIDEO
Prije 3 sata
Upute za komentiranje
Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.
Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.
Na žalost, ono što je bilo jasno od prvog dana, konstantno se potvrđivalo kroz cijeli dosadašnji pontifikat. No, ako ništa drugo, možda će upravo ovaj neslavno vladajući pontif izliječiti bolest papalotarije kod svih imalo objektivnih katolika, te na taj način omogućiti kasniju raspravu i o samom 2VK na ispravnim temeljima, a ne na popularnim pričicama.
OdgovoriIzbrišiDM
Strašne su 4 godine iza nas, ali slažem se s prethodnim komentarom, u svakom iskušenju krije se i neki blagoslov. Mnogim ljudima su se otvorile oči i više nije tabu kritizirati loše poteze makar dolazili od pape. Kada je Ivan Pavao II. poljubio Kuran, 99% 'konzervativnih' katolika je to prešutjelo i pravilo se slijepim, a da Franjo danas uradi istu stvar vjerujem da bi se digla prašina. Dakle, stanje je u tom smislu danas daleko bolje nego prije 20 godina i puno manje vjernika gleda Vatikan kroz ružičaste naočale.
OdgovoriIzbriši-josko
https://akacatholic.com/calling-the-militia/ znam da urednik ove stranice ima misljenje o papi ( da je antipapa) kakvo vecina nas vjerujem nema dok i ako se to sluzbeno ne proglasi, ali evo jos jedan velik korak nezamislivom "zblizavanju". Sveti Thomas Moore i Sveti John Fisher molite za nas.
OdgovoriIzbrišiSteve Skojec daje analizu cetri godine pontifikata-http://www.onepeterfive.com/four-years-later-reflections-unprecedented-pontificate/. Meni najstrasnija je ova recenica koju cesto cujemo danas-"we now hear frequent rumors of a planned revision to the Mass that will make it suitable as an ecumenical prayer service that can be celebrated in common with Protestants"
"Od časa kad bude dokinuta svagdašnja žrtva i postavljena grozota pustoši: tisuću dvjesta i devedeset dana." Daniel 12,11
Koliko se toga dogodilo od tada. Kako i koliko se čovjek može promijeniti. Jedno je sigurno. Bilo kako bilo, tpada slika nekog propapskog mesijanizma. Prava iznenađenja, čini se, tek predstoje.
OdgovoriIzbrišiMemento mori, "dok i ako se to sluzbeno ne proglasi" Ne bih vam htio jahat po komentaru, ali tko bi to trebao proglasiti? To je jedan problem. No, držimo kako je današnji poglavar KC pp Franjo i točka. Drugo: Ovaj citat iz Danijelovog proroštva mogao bi se odnositi na svagdašnju žrtvu u Starom Zavjetu čija aktualnosst i djelotvornost prestaje uspostavom nove. To pak nekako baca u vrijeme apostola nakon Kristove Pashe, Uzašašća i Pedesetnice. Govori li Danijel dosta o vremenu dokinuća Svete Misne žrtve? Nekako sumnjam. Možda. No teško, ne i nemoguće, bih se priklonio ovakvom mišljenju. Ne znam što kažu bibličari (katolički, naravno). Łongin
Od ovog pontifikata očekujem zaista sve samo ne održavanje hladnog pogona. Vjerujem da će Bergoglio slijediti Kristov nauk. Zadovoljan sam što se radi o čovjeku s redovničkim iskustvom što budi nadanje u više reda u Kristovoj Crkvi.[...]
IzbrišiPapa Franjo je mislim razborit i mudar Pastir i ne vjerujem da su njegove poruke površne i populističke. Mislim da su vizionarske, proročke i dugoročno djelotvorne.
Longine, jeste zadovoljni s dosadasnjim tijekom pontifikata?
Toma, oprostite što se miješam, ali tko ne bi bio zadovoljan papom? Evo, danas prvi put imamo anglikansku 'večernju' u bazilici Sv. Petra u Rimu. Da, anglikanci su oni heretici kojima Crkva ne priznaje ni svećenički red, ali papa Franjo (razborito i mudro) ide "naprijed" i uvijek želi prvi uraditi ono što nikome prije ne bi palo na pamet. Ali ipak bih volio čuti Longinovo mišljenje.
IzbrišiToma, hvala vam na pitanju. "Da i ne" ne bi bio pošten odgovor. Ne, nisam zadovoljan. Obrazloženje sam napisao na plahti (možda dvije) i odustao od objave. Ne zato što sam bojažljiv, nego zato jer sam odveć subjektivan u procjeni i ponestaje mi preciznijih riječi kojima bih obrazložio ovaj stav. Sve od odreknuća Benedikta XVI. meni je maglovito, blijedo, nejasno, čudno i neizvjesno. Treba moliti za papu i za sada to vidim kao jedino rješenje i najbolje što mogu reći u ovom trenutku. Łongin
OdgovoriIzbriši"Ne bih vam htio jahat po komentaru, ali tko bi to trebao proglasiti? To je jedan problem."
OdgovoriIzbrišiNije nikakav problem, proces se vec pokrenuo.
“Nismo na kraju, nismo ni na pocetku kraja. Ali smo na kraju pocetka.” Sir Winston Churchill
John Salza navodi doktore i naucitelje koji kazu da s obzirom da papa nije otvoreno napustio Crkvu niti javno priznao da odbija Crkveni nauk, postoji treci smjer u ovoj situaciji- Crkveno upozorenje, ili formalna korekcija.
Cajtan kaze da s obzirom da papa nije pod kanonskim zakonom, crkveno upozorenje je aposlutno potrebno prije nego li ga se proglasi heretikom. Ostali, s obzirom da pod kanonskim zakonom ne trebaju upozorenje. Sve ovo je s podlogom iz Sv. Pisma pozivajuci se na poslanicu Titu 3,10.
Kljuc je u sazivanju tzv. "imperfect council-a" kojeg ne treba sazvati papa s obzirom da je on zadnji koji bi ga u ovom slucaju htio sazvati.
U jednu ruku jako ohrabrujuce, ali i jako zabrinjavajuce jer ce se desiti sizma kakve ne bijase od pocetka ako slusamo (sto nas nauk ne obvezuje naravno jer je privatna objava) Bl. Catherine Emmerich.
Ali da ja ne duljim kako i zasto procitajte cijeli proces u detalje ovdje: https://remnantnewspaper.com/web/index.php/fetzen-fliegen/item/2981-pope-francis-refuses-to-answer-the-dubia-what-happens-next
Salza i Siscoe pišu hereze. Dao sam primjer u komentarima na ovaj članak: https://tradicionalnalatinskamisa.blogspot.hr/2016/01/sablazan-video-pape-franje-sramota-za.html
OdgovoriIzbrišiAko je Francisco javni heretik, a sve upućuje da jest, onda on nije papa, jer nema tog autoriteta na zemlji koji može svrgnuti valjanog papu, pa čak niti dati mu autoritativno upozorenje, što je čin autoriteta nadređenog nad podređenim.