U protekloj godini (1.1.2011.-31.12.2011.):
La guerra giusta secondo la Chiesa. VIDEO
Prije 54 minute
Dobar kršćanin bi se trebao čuvati matematičara i svih onih koji čine prazna proročanstva. Opasnost već postoji, pošto su matematičari napravili ugovor s vragom da ocrne duh i zadrže čovjeka u sponama Pakla.To je već odavno prokazano kao jako loš engleski prijevod (s kojeg i ovaj hrvatski) latinskog originala, vidi ovo i ovo.
After finishing one of his books the reader either will take Fr. Paul's advice or- feel guilty for not doing so.Khm-khm (ili kako se već piše nakašljavanje), Božić se bliži...
Mi iz Sarajevu smo zadnja dva mjeseca već organizirali dvije tridentinske mise u Gospinom svetištu u Olovu. Do sad to nismo javno objavljivali, ali je mladi svećenik koji je služio misu ipak odlučio hrabro istupiti i objaviti tu vijest. Neka ga Bog dragi čuva i nek mu da snage da se nosi s potencijalnim nerazumjevanjima od strane nekih kolega. Do sad nije bilo nekih negativnih reakcija. Nadam se da će tako i ostati.Izvještaj pročitajte na blogu Sve mogu u onome koji me jača.
Mi ovu misu nećemo imati redovito, za sada je to realno gledajući nemoguće, ali se nadamo nekoliko puta godišnje ako uspijemo organizirati to bi bilo veliki uspjeh i velika milost za nas.
Idući ponedjeljak, 5. prosinca 2011. u 17 sati u KIC-u (Kulturno Informativni Centar, Preradovićeva 5, Zagreb) održat će književnik Martin Mosebach predavanje pod naslovom The Roman Missal Rediscovered. Uvodnu riječ izreći će dr. sc. Franjo Zenko. Predavanje će trajati oko pola sata, a bit će na engleskom jeziku.Dr. sc. Mirko Sladek uspio je organizirati ovo predavanje, a g. Mosebach koji je u kraćem privatnom posjetu Zagrebu ljubazno je pristao da ga održi. O Martinu Mosebachu i njegovom razmišljanju i stavovima možete pročitati dosta na internetu: i na njemačkom i na engleskom (v. npr. ovo, ovo ili ovo), a na hrvatskom očekivano možete pronaći nekoliko tekstova na blogu Splendor Domini: izvadak iz jednog intervjua, izvadak iz drugog intervjua, osvrt na njegovu knjigu. Mosebach je u katoličkim krugovima najpoznatiji upravo po knjizi Krivovjerje bezobličja koju od ove godine možemo čitati i na hrvatskom jeziku u prijevodu Mirka Sladeka. Posjetitelji tradicionalne mise u crkvi sv. Martina mogli su je nabaviti među prvima (i to uz značajan popust!), a vjerujem da će biti dostupna i na predavanju u ponedjeljak.
Početkom ove akademske godine udaljena je iz riječke bogoslovije nekolicina bogoslova, od kojih neki zbog sumnje u njihove homoseksualne sklonosti.Ovaj članak je samo povod da podijelim s vama neke linkove, ali ipak moram prokomentirati dvije stvari. Prva je o ovom "zviždaču" kako je danas popularno nazivati one koji otkriju neku nezakonitost u radu tvrtke ili ustanove kojoj su član. Je li zaslužio jednaku kaznu kao oni koji su potajice godinama kršili vrlo jasan propis Crkve i na neki način se pokušali u nju infiltrirati kao peta kolona? Jasno da provaljivanje u tuđu korespondenciju nije ništa pohvalno, ali nisu li ovdje zakazali upravitelji bogoslovije jer je jedna od njihovih osnovnih zadaća da bdiju nad bogoslovima i provjeravaju njihovu prikladnost za svećeničko zvanje. Uglavnom, to me vodi na drugi komentar. Očito nepoznavanje temelja informatiziranog društva pokazuje ova jaka zabrinutost da se "privatnost tih ljudi ne naruši", a s druge strane se upravitelji ne brinu o tome kakve se informacije mogu lako naći na internetu!?
Osobu koja je na nedopušten način, zadirući u privatnost spomenutih osoba, došla do za njih kompromitirajućih podataka, sjemenišni poglavari odmah su sankcionirali udaljavanjem iz sjemeništa zbog samog tog čina, i to još prije nego što se saznalo za sadržaj tih podataka.
Taj je bogoslov nedopušteno »provaljivao« u privatnu kompjutersku korespondenciju svojih kolega te ju prenio poglavarima sjemeništa.
Propisi po pitanju homoseksualnih sklonosti kandidata za svećeništvo su jasni. Kongregacija za katolički odgoj izdala je 2005. uputu u kojoj se, između ostalog, navodi da ne mogu postati svećenicima osobe za koje se utvrde "duboko ukorijenjene homoseksualne sklonosti".
Od početka slučaja posebno se vodi računa da se privatnost tih ljudi ne naruši te se zbog toga u ovome slučaju ne spominju imena niti broj osoba.
Slučajevi se još uvijek pojedinačno razmatraju te će konačnu odluku donijeti svaki biskup za svog kandidata.