utorak, 21. prosinca 2010.

Prinesi ruku i stavi je u moj bok...

O slavni apostole Toma koji si priveo Kristu tolike poganske narode, tebi se sada obraćaju vjerničke duše da ih dovedeš istom Kristu koji će se kroz pet dana objaviti svojoj Crkvi. Kako bi zaslužili da se pojavimo u njegovu božanskom prisustvu, trebamo prije svega svjetlost koja nas vodi do njega. Ta svjetlost je vjera: išti za nas vjeru. Jednoć se Gospodin udostojao prići tvojoj slabosti i ukloniti sumnju koju si imao u stvarnost uskrsnuća; moli da se udostoji i nas u slabosti poduprijeti i dadne da ga naše srce osjeti. Pa ipak, o sveti Apostole, mi ne ištemo jasno gledanje, već jednostavnu i poučljivu vjeru; jer Onaj koji dolazi i za nas, tebi je, pokazavši se, rekao: Blaženi koji ne vidješe, a ipak vjeruju! Mi želimo biti pribrojeni takvima. Stoga nam zadobij tu vjeru koja je iz srca i volje da bismo u prisutnosti božanskog Djeteta, povijena i položena u jaslama, i mi mogli uskliknuti: Gospodin moj i Bog moj!

Moli, o sveti Apostole, za narode kojima si navijestio Evanđelje, a padoše natrag u sjenu smrti. Da uskoro dođe dan kada će im Sunce pravde nanovo zasjati. Blagoslovi napore apostolskih ljudi koji svoj znoj i svoju krv posvećuju misijama; daj da tvojim zagovorom dani tame budu skraćeni, i da krajevi poškropljeni tvojom krvlju najzad ugledaju početak kraljevstva Božjeg koje si im naviještao i koje iščekujemo.

(prilagođeno prema: Dom Guéranger: L'Année Liturgique)

3 komentara:

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.