subota, 11. travnja 2020.

I poznat ćete, da sam ja Gospod, kad otvorim grobove vaše, i izvedem vas iz grobova vaših, puče moj.


Ovaj sam Veliki tjedan molio prema starom obredniku koristeći reprint koji sam naručio prije nekoliko mjeseci. Shvatio sam da mi gledanje u ekran baš i ne pomaže kod pobožnosti, pa mi je ovakva molitva bila puno privlačnija. Naravno, prilagodio sam se situaciji, pa primjerice na službi tame nisam zapalio baš 15 svijeća, nego samo nekoliko njih i štropot na kraju nije bio takav da (jako) uznemiri susjede. Ipak, mogu reći da je bilo lijepo i poticajno. Na večerašnjem obredu pridružili su mi se čak i neki članovi obitelji, a umjesto trorogog svijećnjaka poslužila je svijeća blagoslovljena na vazmenom bdjenju davne 2006. kada sam bio u bazilici sv. Petra, a celebrant je bio bivši papa Benedikt XVI. Trebam li spominjati da kad smo konačno zapjevali Gloria in excelsis Deo, Marko nije prestajao zvoniti malim ručnim zvoncem. Ah, dobro, neka uskrsna radost dopre i do stanovnika moje zgrade (barem onih koji nisu nekamo pobjegli zbog kineskog virusa i potresa).

Nadam se da i vi, poštovani čitatelji bloga, možete zapjevati Pjevaj hvale, Magdaleno ili neku vama dragu uskrsnu pjesmu. Neka vam je blagoslovljen i sretan Uskrs!

Broj komentara: 14:

  1. Blagoslovljen Uskrs mami, bratu s obitelji i tebi te svima koje poznamo i koji nas prepoznaju prema inicijalima ;). Inače to mi je omiljena pjesma Pjevaj hvale Magdaleno.
    MB & JMS

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubav...
    napuštena, izdana, osuđena
    bičevana, okrunjena, razapeta
    probodena i pokopana..
    Ljubav nikad ne umire..
    Ona jedino živi..
    Isus je uskrsnuo!
    Sretan Uskrs!
    JMS & MB

    OdgovoriIzbriši
  3. ... surrexit enim, sicut dixit...
    ¡¡¡blagoslovljen Uskrs svima!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan i blagoslovljen Uskrs, mir i dobro svima, a posebno onima koji poput Isusa u grobu čekaju izlaz iz izolacije, samoizolacije, zdravstvenog zatvora (karantene).

    Uskrsni himan iz časoslova na Jutarnjoj:

    Već zora rumen prosipa,
    U visu pjesme ore se,
    Pun slavlja svijet odjekuje,
    Od groze urla pakao.

    Oslobođene očeve
    Iz tamnog smrtnog podzemlja
    U svijetli život izvodi
    Nebeski kralj svemogući.

    Stražari grob mu čuvali
    I pečatio kamen ga,
    A u grob svoj ko pobjednik
    On sada smrt sahranjuje.

    I viče sjajan anđeo:
    Nek pjesme grobne svrše se,
    Tugovat, plakat prestajte:
    Zatirač smrti uskrsnu!

    Da budeš vazda Isuse,
    Veselje naše uskrsno.
    Preporođene izbavi
    Od grijeha smrti užasne.

    Sva slava Ocu vječnomu
    I uskrslomu Sinu mu,
    Sa Tješiteljem Presvetim
    U vječne vijeke vjekova. Amen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvoga dana u tjednu, rano u jutro dok jos bijase tama, dodje Marija Magdalena na grob i primjeti da kamen sa groba bijase dignut.
    Sretan Uskrs!
    Uskrsnu kako je rekao.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan i blagoslovljen Uskrs svim citateljima bloga!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uskrsnu Isus doista! Sretan i blagoslovljen Uskrs svim katolicima, bilo tradicionalnim, sedevakantistima ili Novus Ordo. Radujmo se Uskrsnuću Boga i Gospodina našega Isusa Krista, ne dajmo da nas virus i ostale nedaće pokore i zaustave!

    OdgovoriIzbriši
  8. 🙏🏻💒🙏🏻
    Krist je uskrsnuo!
    Uistinu je uskrsnuo!
    Aleluja! Aleluja!
    🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    JbD

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan i blagoslovljen Uskrs blizanci, i ostalim clanovima obitelji!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan i blagoslovljen Uskrs !
    Svima u ovoj kuci okupljenima kod prijatelja Tome , naravno i Tomi s obitelji .

    OdgovoriIzbriši
  11. Blagoslovljen nam je, ali ove godine nam baš i nije sretan Uskrs!

    K.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan Uskrs!
    Biste li mogli objaviti koju fotografiju reprinta? Nisam znao za ovu stranicu koja radi otiske starih izdanja.
    Hvala. M.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.