petak, 31. ožujka 2017.

Posveta Nizozemske i San Franciska Bezgrješnom Srcu Marijinu

100 godina Fatime: biskupi Nizozemske i San Franciska
posvećuju svoje biskupije Bezgrješnom Srcu Marijinu

(Amsterdam/San Francisco) Biskupije Nizozemske i nadbiskupija San Francisco u SAD-u prigodom stogodišnjice Gospinih ukazanja u Fatimi posvetit će se Bezgrješnom Srcu Marijinu.

Godine 1917., u Portugalu, u blizini Fatime, ukazala se Blažena Djevica Marija trima malenim pastirima. Majka Božje pokazala je djeci potresne stvari, ali im je također dala obećanje da će „na koncu pobijediti“ njezino Bezgrješno Srce.

Bazilika Blažene Djevice Marije u Maastrichtu

Kako je objavio Katholiek Nieuwsblad 21. ožujka, biskupi Nizozemske posvetit će 13. svibnja svoju zemlju zajednički Bezgrješnom Srcu Marijinu. Dana 13. svibnja 1917. dogodilo se prvo od ukupno šest Gospinih ukazanja koja su uslijedila do listopada iste godine svakoga 13. u mjesecu. Dana 13. svibnja 2017. papa Franjo posjetit će Fatimu i proglasiti svetima dvoje vidjelaca koji su preminuli u ranoj mladosti, brata i sestru Franju i Jacintu Marto.

Jacinta je u vrijeme prvoga ukazanja imala sedam godina, a njezin brat Franjo osam. Treća vidjelica, njezina rodica Lucia de Jesus dos Santos imala je u to vrijeme deset godina. Franjo je preminuo u travnju 1919., Jacinta u veljači 1920., a Lucija u veljači 2005. Dana 13. svibnja 2000. godine brata i sestru proglasio je blaženima u Fatimi papa Ivan Pavao II. Kauza za proglašenje blaženom sestre Lucije pokrenuta je 2008. godine.

Posveta Nizozemske Bezgrješnom Srcu Marijinu održat će se 13. svibnja u Bazilici Blažene Djevice Marije u Maastrichtu u okviru prve Večernje.

Posveta Nadbiskupije San Francisco

Dana 28. ožujka nadbiskupija San Francisco u Kaliforniji (SAD) objavila je da će se biskupija 7. listopada posvetiti Bezgrješnom Srcu Marijinu. Izjavu je potpisao sam nadbiskup Salvatore Cordileone. Kako je Nadbiskup priopćio, ispunja time „želju mnogobrojnih vjernika“ koji su tražili posvetu „naše nadbiskupije Bezgrješnom Srcu Marijinu“.

Priprava za posvetu nadbiskupije San Francisco

Nadbiskup Cordileone podsjeća na stotu obljetnicu Gospinih ukazanja u Fatimi. Izabrao je 7. listopada za posvetu jer je taj dan blagdan Kraljice svete Krunice, jedan „iznimno značajan dan“ kada se prisjećamo pobjedonosne pomorske bitke kod Lepanta. Krunica opet stoji u najužoj povezanosti s Fatimom.

Nadbiskup je pozvao vjernike da se duhovno priprave za posvetu kako bi bila „plodonosna“. Za to je najavio kateheze. Uzda se da će nadbiskupija po zagovoru Bezgrješnog Srca Marijina primiti „obilne milosti“, „ako smo duhovno pripravljeni i istinski spremni“.


Tekst: Giuseppe Nardi
Izvor: http://www.katholisches.info/2017/03/weihe-der-niederlande-und-von-san-francisco-an-das-unbefleckte-herz-mariens/

22 komentara:

  1. A zašto naši natpastiri ne bi obnovili posjetu naše Domovine Bezgrješnom Srcu Marijinu? A mi poznati marijanski narod?
    Pape su hodočastile u Fatimu i posvećivale svijet (ako nisu Rusiju) Bezgrješnom Srcu Marijinu. Sada će hodočastiti i papa Franjo. No posveta Srcu Marijinu kod nas uopće nije tema.
    Mislim da blaženom Stepincu ne bi trebalo dva puta reći da to učini.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  2. U mojoj zupi se svake prve subote u mjesecu obnavlja posveta zupe i obitelji iz zupe Bezgresnom Srcu Marijinom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je svakako dobra stvar: posveta župe te posveta vlastite obitelji Bezgrješnom Srcu Marijinu. Čuo sam da ima još župa koje to čine.
      No posveta naroda još je važnija i donosi obilje milosti, a osobito u ovoj jubilejskoj godini i s obzirom na to u kakvim nemirnim vremenima živimo.
      Kikii

      Izbriši
  3. Svijet je već posvećen Bezgrješnom Srcu Marijinu ,a Rusija također kao dio tog svijeta. Ne mora svaki novi papa ponavljati posvetu . Niti je Rusija posebno posvećena , niti je izuzeta iz posvete. Zašto bi bila posebno privilegirana i posvećena svaka zemlja POSEBNO. Mislim da se posveta odnosila na sve , a koliko znam niti jedna se zemlja nije pobunila ni tražila da ju se ne posveti ili se odrekla posvete. Sama posveta se može izvršiti , pa i svaki dan , no ona malo znači ako se svaki stanovnik svijeta i države ili ti svaka duša samovoljno ne posveti , odnosno ne pristane na nju. Dakle opet govorimo o mnogima , a ne o svima. Sve dok svaki ponaosob ne preda svoj život Svetim Srcima i učini osobnu posvetu Presvetom Srcu Isusovu i Bezgrješnom Srcu Marijinu , pa i više puta dnevno , slaba vajda od kolektivne posvete.
    OSOBNA POSVETA BEZGRJEŠNOM SRCU MARIJINU
    Presveta Djevice Marijo , Majko i Kraljice moja , tvome Bezgrešnom Srcu posvećujem i predajem čitavo svoje biće: svoje misli, riječi i djela, svoj duh , dušu i tijelo. Raspolaži sa mnom i sa svime što mi pripada , sada i u vječnosti , na hvalu i slavu Presvetoga Trojstva , za posvećenje Crkve i spasenje svega svijeta. Bezgrješna moja Majko , pomozi mi živjeti dostojno moga krsnog posvećenja , da neopozivo propadam svome Otkupitelju. Daj da poput Tebe slušam poticaje Duha Svetoga ! Neka se u meni i po meni uvijek i u svemu vrši volja Božja! Amen.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Robelar,
      posveta svijeta uvijek je donijela obilje blagoslova, no ipak moramo uzeti u obzir da bi sestra Lucija bolje trebala znati od sviju nas kakvu je posvetu Gospa željela. Znamo na čemu je ona inzistirala.
      Evo isječka iz članka objavljenog na blogu Katolička Tradicija:
      - U Naša Gospa Fatimska (1947.), na 226. stranici, profesor William Thomas Walsh donosi: „Lucija je jasno rekla da Gospa nije tražila posvetu svijeta Svojemu Bezgrješnom Srcu. Ono što je ona posebice tražila, bila je posveta Rusije.
      - U knjizi Fatimska ukazanja iz 1949. godine, na stranici 80., otac Thomas McGlynn izvješćuje da je sestra Lucija jako uzrujana ispravila da nije tražena posveta svijeta, nego posveta Rusije: „Ne!“, rekla je sestra Lucija, „Ne svijet, Rusiju, Rusiju!“
      - U knjizi Hodočašće divota koja je objavljena po želji Talijanske biskupske konferencije (Rim 1960., str.440) opisuje se malo poznato ukazanje Blažene Djevice Marije sestri Luciji. Gospa se je ukazala Luciji u svibnju 1950. i rekla joj je: „Prenesi Svetomu Ocu da još čekam posvetu Rusije svojemu Bezgrješnom Srcu. Bez te posvete Rusija se ne će moći obratiti niti će svijet imati mira.“
      - Otac Umberto Maria Pasquale SDB osobno je poznavao sestru Luciju od 1939. godine. Do 1982. godine primio je od nje 157 pisama. Dana 12. svibnja 1982. otac Umberto napisao je u vatikanskom dnevniku Osservatore Romano (Papin dnevni list) da Fatimska Gospa nije tražila posvetu svijeta, nego samo posvetu Rusije.

      Kikii

      Izbriši
    2. Sigurno da je obilje milosti dano svijetu radi tih posveta (pad komunizma, sprjecavanje vecih ratova, nebrojne duhovnih milosti, itd.). Bila je i posveta "ruskom narodu" 1952. godine i bez jedinstva sa biskupima, ali posveta bas onakva kakvu je Blazena Djevica zahtjevala nije izvrsio ni jedan papa do dan danas. Ako su Nebesa dala obecanje da ce se izmedju ostaloga Rusija obratiti pod pretpostavkom da je posveta bila valjana:

      1) Katolicanstvo nije prava vjera, nego je Pravoslavlje (jer se Rusija nije vratila u jedinstvo sa Papom)
      2) Obecanje obracenja Rusije jos se nije ispunilo iako se zadnja "posveta" dogodila 1984. godine
      3) Rusija se obratila, a da to nismo primjetili
      4) Posveta Rusije kako je nalozila Bl. Djevica se NIJE dogodila

      Samo jedna od ove 4 mogucnosti ima imalo smisla.

      Kako je 7 papa propustilo posvetiti Rusiju:
      http://christusrexhrvatska.blogspot.co.uk/2016/12/kako-je-sedam-papa-propustilo-posvetiti.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.co.uk/2017/01/kako-je-sedam-papa-propustilo-posvetiti.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.co.uk/2017/02/kako-je-sedam-papa-propustilo-posvetiti.html

      Izbriši
    3. U članku: "Kronologija četiriju kampanja zataškavanja" na blogu On treba kraljevati navodi se:

      Nezadovoljavajuće posvete
      U međuvremenu sestra je Lucija nastavljala s poticanjem da se izvrši tražena posveta kako je bilo određeno. U jednom intervjuu iz 1946. godine ukratko je pojasnila da opće posveta svijeta Bezgrješnom Srcu Marijinu koju je izvršio papa Pijo XII. 1942. godine, nije bila zadovoljavajuća jer Sveti Otac nije posebno posvetio Rusiju i jer biskupi cijeloga svijeta nisu u tome sudjelovali ujedinjeni s Papom. Godine 1952. Papa je spomenuo Rusiju u jednoj drugoj posveti, ali nije izvršio posvetu u jedinstvu sa svim biskupima svijeta. Očito je da Pio XII. nije bio dobro obaviješten o svim uvjetima, a to izrijekom tvrdi sestra Lucija u svojim sjećanjima.

      Sestra Lucija opet govori
      Godine 1957. sestra Lucija bila je vidno obeshrabrena stalnim neuspjesima crkvene hijerarhije da izvrši zahtjev Majke Božje. U jednom razgovoru s ocem Augustinom Fuentesom, postulatorom kauze za proglašenje blaženima Franje i Jacinte Marto, naglasila je da se cijele nacije izlažu pogibelji da nestanu s kugle zemaljske, i da mnoge duše odlaze u pakao, kao posljedica toga što se zanemarivao Gospin zahtjev. Ovaj je intervju svuda proširen i objavljen je i na engleskome i španjolskome 1958. godine s odobrenjem Fatimskoga biskupa.

      Kikii

      Izbriši
    4. Ako je Gospa izričito tražila posvetu Rusije ne znam čemu onda posveta svijeta , Nizozemske , San Franciska , Hrvatske ili bilo koje župe. To onda nije u kontekstu Fatime nego neka opča pobožnost koju obavljaju crkveni poglavari prema svom nahođenju. Nigdje se ne veli koliko posveta vrijedi da bi ju trebalo malo malo obnavljati. Mjesečna , polugodišnja , stoljetna ili vječna. Isto tako stvar je nagađanja što bi bilo da se nije napravila posveta svijeta. Obilje milosti o padu komunizma i rastu divljeg kapitalizma , rada i petkom i svetkom, sprećavanja većih ratova , gdje , kod nas , na Bl. istoku , terorizam , nebrojene duhovne milosti , koje,vraćanje TLM, pune crkve , sjemeništa , pravovjerni svećenici , biskupi , pape???
      Robelar

      Izbriši
  4. I to baš sada, na obljetnicu Fatimskih ukazanja, saga Međugorje se nastavlja: hoće biti svetište, ne će biti; hoće Povjerenstvo nešto reći, ne će ništa reći; hoće...neće...
    Umjesto da se obnovi Posveta kod nas.
    Sjetimo se što je rekao Frère Michel de la Sainte Trinité(kasniji je bio general kartuzijanaca):
    "U iščekivanju da Crkva odluči, da konačno hrabro i jasno osudi sve ove zamke zloga – prije ili kasnije će to morati učiniti s obzirom na Međugorje i karizmatizam, na Kibeho i ostalih dvadesetak ili tridesetak slučajeva navodnih „ukazanja“, katkad klasičnog oblika, ali svejedno malo vjerodostojnih – mi se držimo Fatime. Jer ju je Crkva već prosudila i njezino je božansko podrijetlo bjelodano i neosporno. Budući da Fatima dominira cijelim prošlim stoljećem te se i dalje nameće samim crkvenim vlastima, unatoč protivljenjima koja se trajno javljaju kod onih koji zastupaju novu religiju (neomodernizam), koji se protive pod varljivim izlikama poruci koja ih osuđuje. Budući da su Božji planovi neizbježni, trebat će da, prije ili kasnije, Papa konačno posveti Rusiju Bezgrješnom Srcu Marijinu, prema točnim Gospinim zahtjevima. Trebat će dakle da on preporuči pobožnost prvih pet subota u mjesecu kao zadovoljštinu, pobožnost s kojom su povezana čudesna obećanja spasenja. Trebat će na koncu da Papa prizna, ne više implicitno, nego svečano, božansku autentičnost velike Tajne, objavljujući njezin treći dio. To proširenje će biti, u to smo sigurni, odlučni čin koji će označiti zoru obnove Crkve."
    Irina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljivo da je monumentalno djelo tog kartuzijanca u engleskom prijevodu u cijelosti dostupno na internetu.

      Izbriši
  5. What some people do for attention! To je moja kratka reakcija na ovo kartuzijančevo pisanje. Očito ga je promašio izbor za Petrova nasljednika, jer on zna što bi papa rebao učiniti. Mislim da to nije u duhu kartuzijanskog reda. No dobro. Monah valjda bolje zna.
    Glede Međugorja i ukazanja, poruka ... općenito. Je li moguće da se naša Presveta Majka ukazuje bilo kada i bilo gdje, komu i koliko hoće? Fatima? Luordes? Međugorje?
    Znači li to odbaciti obraćenja koja se ondje događaju, svjedočanstva onih kojima je Gospa udijelila neizrecive milosti, pa ispovijedi nakon, malo je reći dugo godina, molitve, ozdravljenja, prihvaćanje katoličke vjere od onih koji su bili pripadnici drugih kršćanskih zajednica ... Jesu li to plodovi djelovanja neprijatelja ljudskog spasenja ili djelovanje Duha Svetoga? Možemo li Duha ograničiti u njegovom djelovanju koje je uvijek spasonosno za čovjeka koji mu ne postavlja prepreke? Łongin

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao prvo Duha ne mozemo ograniciti. Ali, veliko ALI. Kako mozemo znati da li nesto dolazi od Boga? Da li je osjecaj kriterij prema kojemu se prosudjuje? Da li su obracenja i ozdravljanja kriterij po kojemu se nesto utvrdjuje?

      Jedan rijetkih glasova u pustinji, tradicionalni egzorcist i svecenik (Fr. Chad Ripperger) koji je izvrsio tisuce egzorcizama ovako objasnjava: “Nikada se ne smijemo voditi po osjecaju jer demoni imaju pristup nasoj masti, memorijima, emocijama i spoznajama.” Svaki put kad cujemo nekoga kako kaze iako ovaj biskup kaze NE, ja cu i dalje ici tim putem mi postajemo neposlusni (sto je ujedno prvi kriterij vjernosti svakog katolika). Znamo od koga je dosao prvi ‘non serviam’. Biskup Zanic prije i biskup sada Peric kategoricki odbijaju autenticnost ukazanja, ali ih se ne slusa. Kako je reagirao Sv. Padre Pio kada mu dana zabrana bilo kakvih aktivnosti osim sluzenja mise (9.6.1931. godine). On je poslusno prihvaca dok mu nisu ponovo dozvolili pocetkom 1933. Da li je Padre Piu bila opravdana zabrana? Naravno da ne, ali on ju je poslusao, a Bozja Providnost ce naci nacina kako vratiti nesto na pravi put ako to od Boga dolazi.

      Svako ukazanje koje je u kontradiktornosti sa dogmama ili moralnosti de facto je znak da je lazno.
      “Jesu li sve vjere dobre? Jesu li sve vjere iste?"

      "Ukazanje" odgovara:"Sve su vjere pred Bogom iste.Bog njima vlada kao vladar u svome kraljevstvu… U svijetu sve vjere nisu iste, jer se ljudi ne pokoravaju Bozjim zapovijedima, vec ih odbacuju i kvare".(T. Vlasic, Vidjenja,: Kronika ukazanja, 1. listopada 1981. Preslik na Biskupskom ordinarijatu u Mostaru.)

      Dogma kaze da se po Katolickoj Crkvi koju je ustanovio Krist jedino i iskljucivo spasavamo.


      Tomislav Vlasic je dobio direktnu naredbu od Biskupa Zanica da prekine sa ukazanjima koju nije poslusao. Ukazanje na to odgovara da ce biskupa srusiti “sud” ako se ne obrati. (21.6.1983) “Gospa” je kontinuirano hvalila Vlasica i njegovo duhovno vodstvo vidioca. Vlasic je danas otpali katolicki svecenik, koji spaja elemente new aga i katolicanstva-sotonizam!


      “6. svibnja 1982. „Veceras su djeca postavila jedno teolosko pitanje i na nj dobila odgovor: Da li su osobe u nebu samo dusom prisutne, ili dusom i tijelom? – pitali su. Prisutne su i dušom i tijelom – odgovoreno im je”. Crkva naucava da cemo tijelo dobiti na Posljednjem Sudu.

      “Gospa” takodjer kaze da ona nije posrednik svih milosti. Crkva kaze da je Gospa posrednik svake milosti.


      Jednom se tijekom ukazanja prikazao djavao, na sto se “Gospa” ispricala jednom od vidioca. Ako smo posteni prema sebi onda moramo kriticki pogledati stvari koliko god teske bile za probaviti.

      Ljubljeni, ne vjerujte svakom duhu,
      nego provjeravajte duhove jesu li od Boga,
      jer su mnogi lazni proroci izisli u svijet. 1. Ivanova 4, 1



      Sveti Augustin klikće: „Ako dakle netko skrene s puta pravednosti, ide po svojoj slobodnoj volji, vođen svojom savješću, prevaren svojim vlastitim uvjerenjem.“



      Dragi Longine, recite vi meni jednu stvar. Sto ako se desi formalna korekcija sa jedne strane i papa postane heretikom, a Crkva u sizmi. S jedne strane ce te imati pravovjerni maleni ostatak kojega ce se etiketirati sizmaticima, a s druge vecinu koja ce htjeti zivjeti po pobudama ovoga svijeta sa promijenjenim moralnim zakonom (kao sto imamo aktualni primjer dozvole pricesti za bludnike). I sada ja vas pitam kada s jedne strane dodje “ukaznje iz Medjugorja” i stavi se na stranu “naroda” protiv vjernih biskupa (kako je vec ucinilo prije), sto mislite gdje ce se svrstati svi ozdravljeni i obraceni??

      Da li ce njima biti bitno sto kazu Burke & co. i zdravi razum ili ce se povoditi osjecajima i porukama iz Medjugorja?
      Najgora je hereza ona od 99% istine sa malo otrova unutra.
      I nemojte reci tko sam ja da nesto kazem, jer nisam nitko odmah da vam kazem. Ako sam sto krivo rekao ispravite me cinjenicama.

      Izbriši
    2. Longin
      " svjedočanstva onih kojima je Gospa udijelila neizrecive milosti, - koje su to i kako znamo da je 'Gospa'?

      Izbriši
    3. Memento mori
      "“Gospa” takodjer kaze da ona nije posrednik svih milosti. Crkva kaze da je Gospa posrednik svake milosti." - mislim da ovo Crkva službeno ne kaže, da toga nema u Katekizmu

      Izbriši
    4. "Postoje također i učenja kod kojih Crkva svoje vjernike ne obvezuje na isto prihvaćanje kao kod dogme, kod koje bi svako odbacivanje bilo hereza, dakle otpad od vjere. Tako primjerice Marijino općenito posredovanje milosti još nije dogma iako je više papa izričito za to zalagalo."
      http://christusrexhrvatska.blogspot.ba/2014/09/koji-stav-trebamo-zauzeti-prema-papi.html

      Lažni tradicionalist i otporaš Rolf širi svoja viđenja!
      Lino

      Izbriši
    5. @ Memento Mori @ Rolf @ M.P.
      Nekoliko misli, da ne ispadne „trolanje“. Ako sam dobro shvatio ovaj pojam.
      ALI se pokazuje problematičnim. Bio veliki ili mali. Ovo što sam pročitao u postovima jako je fragmentarno i prilično jednostrano tumačenje događaja vezanih uz Međugorje. O tome se dakako može mnogo govoriti. Kako se Crkva može postaviti o jednoj "nadnaravnoj" pojavi koja još traje. Ima tu još mnogo zanimljivih naglasaka.
      Nazovimo to "fenomenom". Mislim da je bilo podosta rasprava o privatnim objavama pa ne bi htio ništa dometati. Tko shvaća, shvaća. Nema tu nikakve gnoze. Crkveni nauk je jasan. Nisam spomenuo "osjećaje" iako ste baš to stavili u prvi plan. Osjećaj nije kriterij ili pak sjetilnost ili sentimentalnost. Ako govorimo o osjećaju vjere u Božjem narodu tada je to nešto drugo i vrijedno promišljanja. Ne treba ih niti zanemarivati. No ne bih divinizirao niti ograničeni i prečesto grijehom zamračeni ljudski razum.
      Bio sam u Međugorju više puta i nikada ondje nisam doživio niti iskusio ništa negativno. No, ono što može zbuniti i stvoriti nepotrebne i negativne argumente jest ono kako su sinovi ovoga svijeta snalažljiviji pa su iskoristili priliku. Stvoren je unosan biznis, trgovina, bogaćenje itd.. Žalosti činjenica kako se biskup koristi istim argumentom i protivljenjem, kao i oni koji o međugorskim ukazanjima ne znaju ništa. Uspije li se odvojiti jedno od drugoga, slika postaje jasnija.
      Naprimjer, poradi usporedbe, u pogledu nekih vidioca i njihovih "mističnih" iskustava, Crkva je dala svoje tumačenje koje se može sažeti kako se za njih "ne može utvrditi nadnaravnost". No, time se ne postiže ništa, jer oni koji takve vidioce, mističare slijede, po mom mišljenju i iskustvu, slijedit će ih i dalje. Zašto? Jer drugačije ne znaju, neće, ne žele. Uhvatili su se, to ih pokreće, motivira, time se bave i baviti će se. Radi se jednostavno o takvoj vrsti „vjernika“. Malo im koristi apologetiziranje, dociranje, dogmatiziranje ...
      Glede formalne korekcije i dubia. Stvar se može i vrlo je vjerojatno da će se prolongirati. Mislim da nam je jasno što ovo znači. Možda se uopće ne dogodi za ovog pontifikata. Izvjesno je da je neizvjesno. Paradoksalno, ali je tako.
      AKO je nešto neizrecivo onda je takvo. Ne na liniji kako se o nečemu, jednim dijelom, ne bi moglo nešto reći ili pomisliti, nego na liniji "Sav svijet, mislim, ne bi obuhvatio..." . Ne radi se o ljudskoj, zemaljskoj logici, nego logici Kraljevstva Božjeg. Otprilike kao da bi mogao nabrojiti sve što su pojedine duše doživjele, iskusile i zadobile zagovorom Blažene Djevice Marije. Možemo neizrecivost, dakle, promatrati s tog izgleda.
      Neizrecivo, dakle, po učincima koje su te milosti proizvele u onima koji su ih iskusili, neizrecivo po brojnosti svjedočanstava i iskustava dubokih promjena u životima onih koji su bili „na rubu“, daleko od Boga, Crkve, Gospe, sakramenata, milosnog života, kreposti, neizrecivo po čudesnim i tajnovitim putevima kojima je Bog po Marijinu zagovoru mnoge duše privukao k sebi, k milosnom životu. Neizrecivo po onomu što se na unutarnjem i tajnom području događalo tijekom tolikih pomirenja s Bogom po sakramentu pomirenja, neizrecivo na različite načine koji se ne mogu dohvatiti jednim pogledom čovjeka ma kako duhovan, pobožan, učen, mudar i razborit bio.
      U pogledu Marijinog milosnog posredovanja doista ne bih želio raspravljati, niti što oduzimati, niti dodavati. Sva marijanska dogmatologija nije se iscrpila u svim definicijama i moja su očekivanja u tom pogledu, malo je reći, velika. No, konačnu riječ o tome imat' će Crkva i pravovjerni promicatelji katoličke vjere.
      Za kraj. Tko god se spašava, spašava se po Kristu i po Katoličkoj Crkvi. Kristove zasluge su neizrecive i neprocjenjive, baš kao i zasluge svetaca, osobito one koju štujemo kao manju od Boga a ponad svih anđela i sviju svetih ...
      Łongin

      Izbriši
  6. Imam neka dubia. Ako sam se obratio u Amsterdamu, kod Gospe Svih Naroda koja se nekoć zvala Marija i koja je npr. poručila papi (11. 2. 1951.) neka do u najsitnije pojedinosti provede moderne promjene koje se odnose na redovnike, svećenike i bogoslove, jer nauk je dobar, ali zakone valja mijenjati, znači li to da je posrijedi vjerodostojno ukazanje? Ili da ne smijem znati da nije vjerodostojno, jer sam se ondje obratio? Ili da je svejedno je li vjerodostojno? Ako se netko obratio u Međugorju, kod "Gospe" koja kaže (1. 10. 1981.) da su pred Bogom sve vjere iste, znači li to da stvarno jesu. Ili nisu, ali je to ipak Gospa, iako je izgovorila herezu. Ili nije Gospa, ali to nije važno, jer se ondje netko obratio?
    M. P.

    OdgovoriIzbriši
  7. Rolf u pravu ste. Crkva se nije npr. SLUZBENO (dogmatski) odlucila da je Marija uznesena na Nebo do 1.11.1950., sto ne znaci da do tada nije vladalo takvo misljenje.

    1921. Papa Benedikt XV, odgovarajuci na zahtjev belgijskih biskupa (danas Belgijanci imaju malo drugacije prioritete) uvodi blagdan Marije, Mediatrix (Posrednice) Sve Milosti. U starijem Missale Romanumu (moram jos provjeriti ovo), ali dosta ljudi pise da je na 31. svibanj, ukljucen blagdan koji na eng pise- Our Lady, Mediatrix of All Graces.

    Sakramentalna milost-Sv. Ciril iz Aleksandrije, govoreci Ocima na efezskom Saboru (431.), kaze da milosti krstenja, potvrde i Sv. Reda prolaze kroz Mariju Crkvi.

    "Bog je htio da sve sto dobijemo prodje kroz ruke Marije." - Sv Bernard iz Clairvauxa.

    Marija Posrednica Svake Milosti ne znaci da Ona odlucuje neovisno o Bogu ili da Bog bez Nje nije u mogucnosti dati milosti, nego jednostavno da bas kao sto se odlucio utjeloviti preko Marije, svaku milost nam je takodjer odlucio darovati preko Nje.



    “Anđeo uđe k njoj i reče: »Zdravo, milosti puna! Gospodin s tobom!” Luka 1,28

    Nesto o stupnjevima teoloske sigurnosti.- http://sspx.org/en/news-events/news/what-are-theological-notes-28450


    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomen ukazanja imamo i bliže , u Gradini , Lošinju , Dvorišću...i to sve treba ispitati i jasno ljudima reči o čemu se radi. Kad bi slušali biskupe niti bi bilo priznanje Lurda , ni Fatime a ni slike Milosrdnog Isusa jer su na početku negirali i osuđivali ukazanja. Stvar sa Međugorjem se na ovaj način neće razriješiti jer tko ima hrabrosti donijeti odluku pa bilo kakva bila. Činjenica je da je za ,,Međugorsku stvar" fra Jozo spreman bio robijati , pa i umrijeti. Činjenica je da je u Sveti Križ na Križevcu ugrađen dio Isusovog Svetog Križa na kojem je dao svoj život za nas grešnike , dio Svetog Križa pod kojim je stajala Isusova Sveta Majka sa samo jednim od apostola i šaćicom pobožnih žena. To je isti dio onog Svetog Križa sa kojeg je Isus dao Mariju za Majku svakome od nas. Nesporno je da se pod tim Križem osjeti velika snaga ljubavi kojom nas je Krist otkupio. Nesporno je da se do Križa dolazi obavljajući Križni put koji je najteži i najljepši poslije onog u Jeruzalemu. Na tom je Križnom putu umro i Kristov svećenik fra Slavko , a na spomen mu bivši ovisnici odnijeli na rukama više tona tešku kamenu ploču. Međugorje je mjesto ispovijedi gdje se ljudi mire s Bogom i nakon pedeset i više godina od zadnje ispovijedi. Tu je i zajednica gdje su mnogi ostavili drogu , zaredili se , zatim Majčino selo gdje djeca bez roditelja odrastaju u Božjoj ljubavi , onda Kip Uskrslog Isusa kome iz koljena non stop curi voda makar nije spojena na vodovod ... Što se tiče tzv. vidioca vjerujem da su na početku nešto vidjeli , ali isto tako da su i u jednom dijelu prevareni. Kao što reče biskup Ratko Perić , kako bi onaj koji je vidio samo ma i jednom Svetu Majku Božju mogao više razmišljati i željeti materijalne stvari poput skupih auta , kuća , hotela .. U Međugorje se doselilo raznih sekti koje se toleriraju , a s njima je došao i onaj glumac koji je neprijatelj ljudi i ubojica od početka. No uz sve dobre plodove tko ne bi i njega malo tolerirao. Zato treba razotkriti djela đavolska i odijeliti ih od onog s početka što je dobro.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. “Kad bi slušali biskupe niti bi bilo priznanje Lurda , ni Fatime a ni slike Milosrdnog Isusa jer su na početku negirali i osuđivali ukazanja.”

      Mozete li dati izvor gdje se tvrdi da su biskupi zabranili Lourdes ili Fatimu? Koliko je meni poznato, zabranjena su kasnija ukazanja u Lourdesu vidiocima (njih 50ak) za koje je receno da ne dolaze od Boga, a Fatimu je 1930. i nakon sluzbenog kanonskog postupka biskup proglasio valjanim ukazanjem.

      Sto se tice Sv. Faustine. Ono sto znamo je da je Papa Pio XII. stavio njezin dnevnik na Index Librorum Prohibitorum (indeks zabranjenih knjiga), a Papa Ivan XXIII. dva puta zabranjuje ovu poboznost. (1958 i 1959).

      Papa Pavao VI. 1966 godine ukida indeks, a danas imamo to sto imamo. Dosta sumnjivih poruka iz dnevnika koje nisu u skladu sa naukom Crkve. A slika milosrdnog Isusa koja se rabi u masovnoj uporabi danas ionako nije original (original primjer http://www.motherteresa.org/divine_m/d_m/image.html)


      Sto se tice onih kojih iskrena srca traze Gospodina u Medjugorju ili bilo gdje drugdje, msgr. Perez ovako kaze: “Zamislimo da idete na hodocasce posjetiti grob sveca. Dosli ste na grob, kleknuli i molili svome svecu. Ali taj svetac je bio pokopan na drugome mjestu. Bog ce dati milosti zbog truda ulozenoga i nece reci: Zao mi je, krivi grob.” Prema tome, vjerujem da su sve ove stvari koje ste nabrojali rezultat istinskog traganja za Bogom, ali ne smije se na tome ostati. Sve treba ispitivati, provjeravati i usporedjivati sa Crkvenim naukom koji je uvijek isti.

      Ali reci: “No uz sve dobre plodove tko ne bi i njega malo tolerirao.” je nadam se sarkasticna sala.

      Naprotiv, da pogani vrazima žrtvuju, ne Bogu. A neću da budete zajedničari vražji. Ne možete piti čašu Gospodnju i čašu vražju. Ne možete biti sudionici stola Gospodnjega i stola vražjega. 1. Korincanima 10, 20-21

      Preljubnici! Ne znate li da je prijateljstvo sa svijetom neprijateljstvo prema Bogu? Tko god dakle hoće da bude prijatelj svijeta, promeće se u neprijatelja Božjega. Jakovljeva 4,4






      Izbriši
    2. "...kako bi onaj koji je vidio samo ma i jednom Svetu Majku Božju mogao više razmišljati i željeti materijalne stvari poput skupih auta, kuća, hotela..." Dakle nisu vidjeli Majku Božju ma ni jednom. Pa priznajmo to onda: međugorsko je ukazanje krivovjerno, bogohulno, gospohulno, lažljivo, banalno, sablažnjivo, potiče na neposluh; vidiocima se nije ukazala Gospa. Kad bi se to priznalo, vidjelo bi se koji su "dobri plodovi Međugorja" stvarno dobri, a koji su kuća izgrađena na pijesku. Istina oslobađa. A što se trpljenja tiče, poradi međugorskoga ukazanja bio je spreman na odricanje i Tomislav Vlašić, koji je sada, ako se ne varam, u Centralnoj jezgri. (Pa i utemeljitelj Crkve ujedinjenja itekako je trpio poradi "Isusovih" objava koje je "kanalizirao", a uslijed kojih je svojim sljedbenicima namijenio i napitak sa svojom krvlju i krvlju svoje četvrte supruge.) I Jozo Zovko, i Slavko Barbarić, i Tomislav Vlašić vičnici su karizmatizma i tzv. susretnih grupa, a u tim grupama, čitao sam, čovjek dolazi do "spoznaje" da je Bog.
      Prijeporno je, kaže sv. Augustin u "De civitate Dei", hoće li ona sotonina čudesa, iz Druge Solunjanima, biti lažna ili će biti lažljiva, a istinska, te obmanuti smrtnike da su Božja jer oni neće poznavati moć đavla, osobito kad on bude stekao silu kakvu nikad prije nije imao.
      M. P.

      Izbriši
  9. Međugorje: hrvatski hotel "Kalifornija"?
    M. P.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.