nedjelja, 5. rujna 2010.

Nedjeljna blog preporuka 30

Nisam vam već dugo ništa novo preporučio. Ovaj put ću vam samo svrnuti pozornost na neke stranice koje su već navedene u lijevom stupcu ovog bloga.

New Advent zapravo nije blog, nego pregled najvažnijih vijesti i komentara iz "katoličkog svijeta". Najveći udio linkova obično je na blogove, pa se ova stranica može provući u rubriku nedjeljnih blog preporuka.

Od hrvatskih blogova možete baciti oko na Glinene Snove s vrlo raznovrsnim i bogatim sadržajem (pogledajte npr. odjeljak teološke teme). Autoricu smo već spominjali u kontekstu starih crkvenih obrednika u našim krajevima.
Ako ste pjesnički raspoloženi, zaustavite se na par trenutaka na grafički vrlo dotjeranom blogu Došljaci smo i putnici....
Nekim našim čitateljima bit će zanimljivo pratiti što se događa s kontroverznim (?) Neokatekumenskim Putom (tema o kojoj ćemo sigurno i ovdje jednom raspravljati). Takvi mogu naći mnoštvo informacija na hrvatskom jeziku na blogu Pax Tibi.
Već je duže vremena u našoj bloglisti i youtube kanal Petra Zrinjskog koji se profilirao iznimnim fotografijama i vrhunskom sakralnom glazbom, a najnoviji mu je projekt titlovanje tradicionalne mise.

Na drugom kraju spektra (od Petra Zrinjskog) je Catholic Cartoon Blog gdje se autor obračunava s političkim i vjerskim stvarnostima satiričnim crtežima. Ima nekih stavova (tipičnih za američke konzervativce) koji mi baš i nisu bliski, ali ima i nekih jako dobrih opažanja. Evo nekoliko primjera koji su meni bili interesantni.

1 komentar:

  1. Katoličke karikature su mi super, iako ni ja ne razumijem neke američke fore vezane uz politiku - posebno one koje veličaju tekovine liberalnog kapitalizma. Čuo sam da su neki američki "republikanci" čak optužili biskupsku konferenciju za socijalizam zato što su podržavali besplatno osnovno zdravstveno osiguranje za sve.
    Nakon toga sam pročitao raspravu autora tog bloga sa nekim Francuzom na istu temu i shvatio sam da je Atlantik puno veći i puno dublji nego što mi mislimo. :-)

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.