petak, 27. kolovoza 2010.

Stup

Neki sam dan šećući sa posla pošao bulevarom, ulicom koja je za prošloga rata bila prva linija borbe između HVO-a i Armije BiH. Naišao sam na zanimljiv prizor na jednoj od "bandera"...

Zanimljivo, rekoh sam sebi (potiho da ne misle ljudi da sam lud) - Gledaj samo kako je multikulturalna ova "bandera smrti"...

Pokoj vječni daruj im Gospodine, nakon toga pomislih. Drugo što mi je proletilo kroz glavu bilo je kako mi je pravoslavna osmrtnica najljepše dizajnirana, naša pravoslavna braća uvijek su imali dara za estetsku tradiciju (vidi se to i po novim crkvama što ih grade).

Onda sam na vrhu primjetio još jedan oglas i zaključio da je on najprimjereniji za još jednu veliku skupinu "vjernika"... one koji "vjeruju" u materijalizam.

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.