nedjelja, 5. lipnja 2016.

Gostujući autor - Put svjetla


Po križu k svjetlu (Per crucem ad lucem).
A ne po svjetlu k svjetlu (po cilju k cilju)

Promidžbena poruka kaže da je put svjetla "pobožnost koja ne ostaje prikovana uz tugu i tamu Velikoga petka i muke na križu, nego progovara svježinom i svjetlom uskrsne zore". Prema tome bi korizmena i vazmena pobožnost i dalje bile nekako prikovane uza spomenutu tugu i tamu da se nije o. Sabino Palumbieri domislio svjetlosnom putu osvježenja. Pa ipak, teško je oteti se dojmu zalihosti i nutarnje protuslovnosti toga puta cilja. A u svjetlu nedavnoga sablažnjivog pisma predsjednika Papinskog vijeća za kulturu masonima teško je također oteti se "zaplotnjačkim" asocijacijama.


"...Wilmshurst nas pokušava uvjeriti da 'kršćanska i masonska doktrina imaju istovjetan cilj, ali se razlikuju po metodi. Kršćanstvo kaže via crucis, a masonstvo via lucis, ali ta dva puta zapravo su jedan te isti put.'

Via crucis znači križem, a via lucis znači svjetlošću. Ta dva puta ne mogu biti istovjetna. Prvi je Kristov put križa, a drugi Luciferov put svjetlosti koji vodi u pakao..."
Cathy Burns: "Skrivene tajne masonerije", izd. Envelope, 2008., str. 39.

"...Was dieser Weg des Lichtes sei, / lehrt uns die freie Maurerei..." ("...Što taj put svjetla jest, / uči nas slobodno zidarstvo...")
Iz pjesme Johanna Daniela Siegfrieda Leonhardija "Die freie Maurerei" ("Slobodno zidarstvo") iliti "Den Weg des Lichts getrost zu wandeln" ("Spokojno putom svjetla koračat")

Broj komentara: 39:

  1. Samo se totalno isprani mozak moze ovome cuditi sto Wilmshurst sikce. Ta on samo dozirano ispusta u svijest ispranih mozgova ono sto se desilo 28. listopada 1958. kada su idolopoklonici lucis-a definitivno prodrli u Crkvu, samo sto se to svjetlo manifestiralo kao dim, na koji se “pazalio” tkz. Pavao VI.
    A.M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz konteksta komentara A.M. (sa kojim se slazem) to moze biti samo izbor novog antipape Ivana XXIII - masona (lucis-ovca), koji je sazvao 2VK sa kojega je pokuljao dim sotonin, kako je to izrekao navedeni Pavao VI.

      Prvi antipapa Ivan XXIII "slavno" je vladao od 1410. do 1415. godine.

      Zaista povijest Crkve koja je prezivjela ovakve “pape” tj. antipape govori nam da ni “vrata paklena nece …”.

      Bog je vjeran i Crkva ce prezivjeti i docekati ponovni dolazak Gospodina nasega Isusa Krista pa taman jos bez pape bili ma koliko, jer ovakve kao sto je Bergoglio samo bezboznik moze smatrati papom! Kako netko napisa doci ce kraj i laznim-zlim nadzornicima vinograda Bozjega i vinograd ce svoj Gospodar – Bog divno obnoviti!

      P.K.

      Izbriši
    2. Reklo bi se da je na neki način povezano s činjenicom da je tog dana izabran nasljednik Pija XII.

      Izbriši
    3. P.K. Ja smatram da su Ivan XXIII. itd. te Franjo rimski biskupi, tj. Pape, molio bih da ili moderirate svoje komentare na ovom blogu u skladu s tom cinjenicom ili nadjete druge internetske pasnjake gdje cete se ovako izrazavati.

      Izbriši
    4. Da M.B. samo sto nije bilo cara Franca Jozefa da ponisti izbor masona za antipapu (Ivana XXIII), kao sto je to Franc Jozef uradio 1903. godine kada je stavio veto na izbor masona “kardinala” Mariana Rampolla del Tindaro. Nakon toga veta izabran je kardinal Giuseppe Sarto za Papu (kojega mi slavimo kao sv. Pio X).

      P.K.

      Izbriši
    5. Toma, daj kazi sto smijemo ovdje pisati. Ako imas neku direktivu sto smijes objaviti daj nam instrukcije da ne pisemo kako nije dopusteno, tj. da pisemo kako ministarstvo istine nalaze. Hvala.
      A.M.

      Izbriši
    6. I taj Sveti Pio X. je zabranio svjetovnim vladarima daljnje uplitanje u izbor Pape. Osim toga, veto Franje Josipa na kardinala Rampollu kao kandidata za Papu nije automatski doveo do isključenja Rampolle jer je još u nekoliko krugova nakog carevog veta Rampollino ime bilo među kandidatima za izbor.

      Izbriši
    7. A.M.: ako niste razumjeli ili ne znate primjeniti gornje upute (u principu se svodi na retoricki upit: kad bi ta i ta osoba bila zaista papa, sto bih i kako smio o njoj pisati?), pisite sto mislite da je ok, pa cu ja brisati sto mi se ucini pretjerano.

      Izbriši
    8. Da Nikola Kuncevic taj Sveti Pio X. je zabranio svjetovnim vladarima daljnje uplitanje u izbor Pape i taj Sveti Pio X. je cijeli svoj pontifikat proveo u borbi protiv masona (koji su svi perjanice “modernizma”) i ustvrdio je da je “modernizam” skup svih hereza svih vremena!!!

      To sto je Rampolla ostao i nadalje kao kandidat (masonerije) na konklavi do izbora kardinala Sarta (pape Pio X) govori koliko su se masoni bili vec tada duboko, maligno, infiltrirali u Crkvu.
      Medjutim, izbor Angela Roncallia (Ivan XXIII) je bio mnogo dramaticniji, traumaticniji za Crkvu, jer je prethodila osveta masonerije (za Rampollu) na konklavi kada su ponistili, nakon pustanja bijelog dima kojim je bio objavljen, izbor kardinala Giuseppe Siria (pape Grgura XVII).

      SP

      Izbriši
    9. Tako dakle ti si Toma ministar istine. Mislio sam da si mnogo pametniji, ovako ciao pa cenzuriraj do sudnjega dana, poslije neces. Istina se sakriti ne moze makar takvih kao ti bila krcata blogosfera. Istina ce na kraju svakako izaci na svjetlost dana i pored mraka koji stalno raspaljuju svjetlonose. Ako si prikriveni lucis-ovac kuku tebi jadnome.
      A.M.

      Izbriši
  2. A. M. u potpunosti se slažem sa tobom . Na jednom drugom tradicionalnom blogu sam napadnut i izbrisan jer ne mislim kao urednik. Ostavljeni su samo napadi njegovih istomišljenika i to neki nepotpisani , a da nisam dobio ni jedan odgovor . Policiju misli su preuzeli urednici. Pošto sam već proglašen neupućenim o stavovima tradicije i to od samog doajena Kikija molim odgovore.
    1.Je li na svakoj TLM u Sv. Martinu , pa i zadnjoj, poćinjen grijeh oskvrnuća Svetih Čestica koje su ranije za vrijeme NO mise pale na pod pričešću na ruku? Naime , neposredno prije TLM je bila NO a Svete Čestice su ostale na podu koje su pod TLM gažene.
    2.Je li dostojno slaviti TLM U dvorani u čijem se susjedstvu odvijaju seanse harekrišnovaca, reikija, joge, trbušnog plesa, a u samoj dvorani pleše folklor i slavi spaljeni heretik Jan Hus? Ne klanjaju li pogani idolima?
    3. Totalno sam ne upućen . Tko je svjetlonoša u kojem kontekstu? Kada je svjetlost dobra a kada ne?
    Škakljiva pitanja nemorate objaviti. Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Robelare, koliko se sjecam na ovo drugo vase pitanje vam je sasvim korektno odgovoreno da se to sto spominjete (joga, hare krisna itd.) ne odvija u toj dvorani, nego u susjedstvu te da Kristova zrtva ima neizmjerno vecu snagu, nego bilo kakvi demoni poput onih koji su eventualno prizvani hvaljenjem Jana Husa. Zna se zasto je misa u dvorani, a ne u crkvi, zna se zasto u Zagrebu nema redovite tradicionalne mise u crkvama, pa mi nije jasno zasto i dalje inzistirate na tom pitanju.

      Svjetlonosa je Lucifer, pali andjeo kojeg se cesce naziva sotona. Prava svjetlost je uvijek dobra. Lazna svjetlost u koju se moze "obuci" demon nije dobra. Jednu od druge prepoznajemo Bozjom miloscu koju nam daje po molitvi, citanju pouzdanih vjerskih knjiga i opcenito poslusnoscu Bozjoj volji kako nam se govori u savjesti i ucenju Crkve.

      Sto se tice prvog pitanja koje ocito jest najproblematicnije, ima nekoliko elemenata, iako priznajem da su to samo dijelovi odgovora. Grijesi ne samo onaj koji pocinja ocito svetogrdje (recimo namjerno oskrvrnjuje Presveto), nego i onaj tko ne cini sto je u njegovoj razboritoj moci da se s Presvetim postupa na najbolji moguci nacin. Dakle, ako netko odluci davati ili primati pricest na ruke iako zna da se tako znatno uvecava opasnost da ce neka vidljiva mrvica (tj. Tijelo Kristovo) pasti i biti pogazeno, onda svakako grijesi. Netko tko bi vidio takve komadice hostije i nastavio se ponasati kao da ih nema, bi takodjer grijesio. Ali netko tko, uz duznu paznju, ne vidi da se u odredjenoj crkvi prosipa komadice posvecenih hostija i ne vidi komadice tih hostija, nije kriv. U suprotnom bi nase crkve zapravo bile sotonske crkve u kojima svaki vjernik ulazeci i gazeci po crkvi vrsi najgora svetogrdja. Dakle, ona slika koja prikazuje pregazenog Krista na podu crkve moze prikazivati ovu ili onu situaciju koja je zbog nevjere onih koji su dopustili pricest na ruku znatno cesca nego sto je bila prije, ali ne prikazuje opcenito stanje u svim ili cak vecini nasih crkava.

      Izbriši
    2. Dodao bih još na Tomin odgovor Robelaru da nitko iz Martina vjerovatno nije bia isti dan na toj novoj misi prije i da se u dobroj vjeri može pretpostaviti da nikakvog svetogrdnog rasipanja čestica na istoj nije bilo. Sam Robelar je znao pisati da je on bio na novim misama gdje su se svi pravilno pričestili i vjerujem da ima takvih misa, pogotovo u tako malim zajednicama kakva je na toj jutarnjoj novoj misi u Martinu.
      Drugo je ipak kad osobno stojimo u redu za pričest na nekoj novoj misi i svjedočimo svetogrđima oko vas. Nikoga ne napadam niti ja osuđujem, ali nisam siguran da to nije veliki grijeh. Ja osobno zbog toga ne idem na pričest na novoj misi.

      T.T.

      Izbriši
  3. Kao i uvijek, ako vam se ne svidja kako uredjujem svoj blog i to vas tisti, slobodno otvorite svoj i uredjujte ga kako vas volja. Ako zelite raspravljati o antipapi itd. imate na hrvatskom primjerice onaj blog krug zemaljski.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi Toma, molim za odgovor na dolje postavljena pitanja (koja sam sam cenzurirao da bi bila objavljena) i koja izviru iz prethodnih cinjenica:

      Poslanica Rimljanima 14,11 "… pisano je: Života mi moga, govori Gospodin, prignut će se preda mnom svako koljeno i svaki će jezik priznati Boga!”

      Bergoglio niti pred Presvetim nece da prigne koljena, ali moze da kleci, pere noge i ljubi noge muslimanima. Da li to on prkosi ili se ruga Bogu?

      Zasto nece da prigne koljena pred Presvetim??? Ocito zato jer ne vjeruje da je Isus -> Krist! On kao i njegovi friendovi talmudisti (kojima je dijelio katolicka odlicja?!) jos ceka Mesiju – Krista.

      Dokaz: - kaze da je Isus covjek koji moli za nas, - kaze da je Isus gresnik (jer ga je Majka i sv.Josip trazio tri dana nakon Pashe), - prica svetogrdne viceve o raspetome Isusu na krizu, - prica da je Bog porazen na krizu, - potkopava nauk Isusov (i Crkve) o grijehu, paklu, sv. Sakramentima …

      Dakle, molim odgovore na sledece dileme: Da li ovo moze (i smije) da radi jedan Papa, Da li mi smijemo da vjerujemo da neko takav jeste Papa, Da li mi smijemo (prije svega kler) da cutimo o ovome?

      P.K.

      Izbriši
    2. Otkud da ja znam zasto Franjo nece kleknuti pred Presvetim, a moze klecati kad pere i ljubi noge muslimankama.

      Ovaj citat iz poslanice je u redu, ali znamo da ce se to dogoditi o svrsetku svijeta kad ce svi, ukljucujuci i djavle i one ljude koji nisu htjeli prignuti koljeno dok su bili zivi, morati ipak kleknuti pred Gospodinom.

      Skok s toga da Papa to radi ili govori stvari koje (shvacene u ocitom smislu rijeci) zvuce grozotno, na to da on ne vjeruje da je Isus uistinu Krist cini mi se izrazito velik ili ako hocete dusepoguban (za vas, dakako) jer vas stavlja u poziciju da sudite je li on Papa ili nije. Meni se cini da je puno pametnije, razboritije, sigurnije, uzeti da Franjo jest Papa i tako se ponasati. A je li dobar ili los Papa, to mislim da kao katolici smijemo prosudjivati.

      Izbriši
    3. Toma Blizanac, blog(er) “Krug zemaljski” ne cenzurira komentare!!!

      Svatko objavljuje sam svoje komentare na blogu “Krug zemaljski” na svoju moralno-duhovnu odgovornost!!!

      Bloger “Kruga zemaljskog” hrabro i bistro iznosi svoje stavove i svatko s njim moze polemizirati!!!

      To bi morao biti standard!

      Izbriši
    4. Djela 23,3-5 "Onda mu Pavao reče: "Udarit će Bog tebe, zide obijeljeni! Ti li sjediš da me po Zakonu sudiš, a protuzakonito zapovijedaš da me biju? Oni što su ondje stajali rekoše nato: "Zar velikog svećenika Božjega da pogrđuješ? Pavao odvrati: "Nisam znao, braćo, da je veliki svećenik. Ta pisano je: Glavara naroda svoga ne proklinji." Dakle, dopušteno je izreći kritički sud ali ne i reći da veliki svećenik nije veliki svećenik, ili ga nazivati obijeljenim zidom, ili slično.

      Izbriši
    5. Bravo Toma Blizanac, tocno: “Ovaj citat iz poslanice je u redu, ali znamo da ce se to dogoditi o svrsetku svijeta kad ce svi, ukljucujuci i djavle i one ljude koji nisu htjeli prignuti koljeno dok su bili zivi, morati ipak kleknuti pred Gospodinom.” ALI onaj kojega zovu “sveti otac papa” nece SADA da prigne koljena!!!

      O svrsetku svijeta ce, kako si sam konstatirao, MORATI (silom Boga zivoga), ALI zar i SADA ne bi MORAO, (silom svoje vjere i poniznosti) AKO je Papa?!

      Izbriši
    6. Toma, covjece Bozji kakva je ovo logika: “Meni se cini da je puno pametnije, razboritije, sigurnije, uzeti da Franjo jest Papa i tako se ponasati.” Ta on se opetovano, do besvjesti, ruga sa Isusom i Crkvom!

      Jedino je siguran put u pakao ako se slijedi Maria Bergoglia. Potpuno se slazem sa P.K. da mi u stvari ne smijemo vjerovati da je on papa, a jos ga nazivati “sveti otac papa” zvuci mi strasno bogohulno, jer on radi sve suprotno od onoga sto bi Kristov vicar morao da radi.

      S.P.

      Izbriši
    7. "O svrsetku svijeta ce, kako si sam konstatirao, MORATI (silom Boga zivoga), ALI zar i SADA ne bi MORAO, (silom svoje vjere i poniznosti) AKO je Papa?!"

      Ne, sada ne postoji apsolutna obaveza da klekne jer postoje razliciti razlozi zasto mozda ne moze ili smatra da nije prikladno da klekne. Recimo netko moze ne kleknuti jer mu je operirano koljeno ili ga uhvati povremena kostobolja, netko jer ne voli klecati da mu se ne zaprljaju hlace/haljina, netko jer smatra da trebamo pred Bogom stajati, a netko jer ne vjeruje da je Presveti oltarski sakrament Bog. Od ovdje nabrojanih (a mozes ih se jos izmisliti, nije problem), po meni je samo prvi razlog opravdan, a samo bi zadnji bio jasna i ocita hereza. Drugi i treci nisu opravdani razlozi, ali nisu ni razlog zbog kojega bi netko prestao biti katolikom, a svakako ne razlozi zbog kojih bi vi proglasili da Papa nije Papa. Dajte se malo zamislite sto si uzimate za pravo.

      Izbriši
    8. Vidim da ne pratite ovaj blog dugo jer bi u medjuvremenu shvatili da moj standard nije i nikada nece biti da objavljujem sve sto netko napise u komentarima. Brisem sto mi se cini da je za brisanje, pustam ono sto mi se u nekom trenutku ucini prikladnu da pustim. Ne osjecam pretjeranu obavezu ili odgovornost oko toga sto bih trebao obrisati ili propustiti. Ako se ne mozete pomiriti s tom jednostavnom cinjenicom (znam, ni meni nije bilo lako kad mi netko nije pustio komentar, ali postoje puno gore stvari), bolje je za vas mir da ne komentirate. Kao sto ste napisali, imate blogove gdje ce vam pustiti sto god napisete, ali eto navrli ste bas kod mene komentirati (ne jednom da eto kazete svoje misljenje, nego vise puta da biste ga meni dokazivali).

      Izbriši
    9. Moje misljenje o sedevakantizmu je slicno onome vlc. Hunwickea (1,2,3). To je hereza koja je posebno opasna jer djavao njome zavodi vjerne katolike koje nije uspio na drugi nacin obmanuti.

      Izbriši
    10. One sedevakantiste koji tvrde da nema više biskupâ s jurisdikcijom može se optužiti da govore protiv nepogrješive nauke, ali druge sedevakantiste ne, jer ne niječu nijednu dogmu. Nije dogma da je Francisco papa, nego, kao što sam nadam se pokazao, nema čak ni moralne sigurnosti za to s obzirom na njegove izjave i djela i prije i poslije izbora.

      S druge strane, ono što jest nepogrješivo točno, kao što cam citirao iz predkoncilskih teoloških priručnika, jest da po božanskom pravu nijedan ne-katolik, dakle nijedan javni heretik, ne može biti valjano izabran za papu niti primiti pontifikat.

      Onaj tko uz sve dokaze protiv Francisca i dalje odluči da će ga bez obzira na sve smatrati papom to ne čini po bilo kakvoj moralnoj sigurnosti nego po proizvoljnoj odluci, većinom iz osjećaja da je sigurnije tako smatrati. No proizvoljne odluke nisu sigurnije od opravdane sumnje, a veoma su daleko od moralne sigurnosti.

      Također postoje oni koji su nažalost povjerovali u najnoviju propagandu Sicoea, Salze i dr. po kojoj valjanog papu mogu svrgavati "nesavršeni koncil biskupa" ili kardinali. Ta teorija je utemeljena u davno osuđenoj herezi, jer valjanog papu ne mogu svrgavati niti ga pozivati na sud njegovi podređeni - Crkva nije demokracija ("Prvoj stolici nitko ne može presuđivati"). Usto je ta teorija odavno detaljno pobijena od strane crkvenog naučitelja sv. Roberta Bellarmina u De romano pontifice (svakako predlažem pročitati relevantne ulomke).

      Izbriši
  4. Žao mi je što nitko od komentatora nije napisao ni riječ o samoj pobožnosti puta svjetla. Čitam da se ta pobožnost obavlja npr. i na bistričkoj kalvariji. Pretpostavljam da počnu kod zadnje postaje križnog puta i onda valjda silaze niz kalvariju? To sadrži, čini mi se, groznu simboliku, koje sudionici nisu ni svjesni. Ali ne znam dovoljno o toj pobožnosti, koju zasad, po ono malo informacija koje sam usput saznao, doživljavam suvišnom i nakaradnom.
    M. P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se da bi bilo lijepo da se komentatori osvrnu na temu posta, ali sto je tu je. Ni prvi ni zadnji put da se skrene s puta.

      Meni se cini da je ta poboznost kao i slicno nazvana otajstva svjetla uvedena da bi se rasturilo tradicionalne poboznosti kriznog puta i krunice i pokazalo svim slojevima vjernika da nista nije stalno ni nedodirljivo. Uostalom, ako se moze unistiti misni obred, sto je to za cim u svojoj umisljenosti modernisti nece posegnuti. Samo po sebi, naravno, razmatranje Kristova Uskrsnuca, ukazanja, Uzasasca itd. je lijepa i korisna stvar. No da li se od toga moze napraviti put kad je to cilj kojem tezimo, mislim da clanak postavlja relevantna pitanja.

      Izbriši
    2. Slažem se. Pa čak i ako se radi o duhovnom putu do sve čvršće vjere, nedostaje, u događajima koji se u toj pobožnosti razmatraju, fizički put koji bi opravdao njezinu putnu formu. Tako da je neizbježna posljedica pervertiranje križnog puta.
      M. P.

      Izbriši
    3. Ja sam bio nedavno prvi put na toj pobožnosti (na Ksaveru) i prvi dojam mi je bio da se radi o nečijoj maštovitoj kreaciji temeljenoj na križnom putu, a podsjetilo me i na spomenuta otajstva svjetla. Iskreno, ne znam što bih rekao o tome. Automatsko povezivanje svjetla s luciferom mi je pretjerano, ipak svjetlost prvenstveno ima drugo značenje. Činilo mi se donekle opravdanim da se tako nešto razvilo u Uskrsnom vremenu, a i stav da je sve što je novo po definiciji loše mi ne stoji. Ipak, ostaje taj neki čudan dojam, kao kad vidite neuspjelu kopiju nekog umjetničkog djela i postavlja se pitanje kako to da se do sad tako nešto već nije pojavilo, nego tek posljednjih godina (ne znam točno koliko je pobožnost stara, ali tamo je spomenuto da se radi "o relativno novoj pobožnosti nastaloj u Francuskoj").

      Izbriši
    4. Ovdje ima pri kraju clanka nesto vise o toj poboznosti puta svjetla.

      Izbriši
  5. Bravo Toma, ovo se zove glas zdravog razuma.
    Robelar stalno tupi po istome kao da mu se uopće nije odgovorilo. Takva rasprava baš i nema previše smisla.

    PR

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heb 10.26,, Ako, naime, svojevoljno griješimo pošto smo jasno upoznali istinu, ne preostaje nam više žrtva za grijehe , nego strašno iščekivanje suda i osvetnog bijesa vatre koja će progutati protivnike. Koliko će goru zaslužiti kaznu onaj koji POGAZI SINA BOŽJEGA i bude smatrao nečistom krv Saveza kojom je posvećen, i koji teško uvrijedi Duha milosti? ... Osveta je moja , ja ću uzvratiti! Gospodin će suditi narodu svomu.Strašno je upasti u ruke Boga živoga. "
      Robelar

      Izbriši
    2. Robelare samo za vas, možda se prepoznate:

      "rasprši oholice umišljene" Lk 1, 46-55




      Ivan

      Izbriši
  6. Ivane , razlika između moje oholosti i tvoje poniznosti je ta što ja u svojoj oholosti ako ukazujući na grijeh nekoga i uvrijedim to činim zato da se popravi.Bilo mi zgodno ili nezgodno. Doćim je tvojoj poniznosti cilj mene poniziti. Zbog višeg cilja ne mogu se raditi kompromisi niti birati manje zlo. Nema nikakvog kompromisa sa grijehom.Svjetlo je svjetlo, tama je tama.U polumraku se već stvari pričinjaju. Vodu ćeš piti ako nije bistra tek kad umireš od žeđi, a pristati na konzumaciju grijeha nikad. Radije sakat i čorav u Raj. Zato , ako vidiš da i tradicija zbog toga da bi samo opstala i održala se, radi i najbeznačajniji kompromis i koket sa grijehom, osudi grijeh, reci, viči. Jer ako se sa grijehom uđe u nagodbu onda je to onaj isti grijeh koji je bio prije, a i danas je. Zlo je zlo i treba ga raskrinkati pod cijenu dobrog glasa, ideje, pokreta, povijesti, ili svega toga. Istina će i tako izići na vidjelo ako ne a onda u onaj posljednji dan. Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Vodu ćeš piti ako nije bistra tek kad umireš od žeđi"

      Ne griješi ni kad umireš od žeđi.

      JANA - voda s porukom

      Izbriši
    2. Robelare, izgleda da je vaša jedina želja unositi nemir među tradicionaliste. Svi znamo od kud dolazi nemir. Sigurno ne od Boga. Nije dobro to što radite. Posjetite dobrog ispovjednika. Vjerojatno su razne senase kod svih onih karzmatika ostavile traga na vama, Duspari i sličnim samo pismo teolozima. Moj zadnji savjet. Pitajte našu majku Mariju za pomoć.

      Ivan

      Izbriši
  7. Na nepotpisane komentare ne odgovaram. To nek ide na dušu uredniku koji ih objavljuje mimo previla , a potpisane ne.
    Ivane, da priznat ću ti ,,Nemirno je srce moje dok se ne smiri u Tebi Bože moj." Možda sam nemiran na taj način ali sam uspokojen kao u krilu majke. Međutim vaš lažni mir ja bih se usudio nazvati mlakošću ,a takve će Gospodin ispljunuti iz usta svojih.Još dok ćete govoriti mir i sigurnost zadesit će vas užas jer ste pogrdili Kralja Slave. Tko je vjeran u malome taj će ostati vjeran i u velikom. Ivane sa strahom i drhtanjem radi na svom spasenju jer kad misliš da stojiš možeš lako pasti. Uljuljkanost u takav mir i čamotinju o kojem ti sanjaš i u kome je sve po tvom , u kome ti nitko ne smije proturječiti ni drugačije misliti , u pravu si , ne dolazi od Gospodina. Što zaći dobrog ispovjednika. Zar te loš ne može odriješiti ako priznaš grijehe ili dobar može ako ih ne priznaš i ne pokaješ se? Moje nije da procjenjujem svećenike i kalkuliram nego u skrušenosti se ispovijediti, što sam prekjučer i učinio. Seanse ili kako veliš ti senase kod karizmatika su učinile svoje , OPOZNAO SAM žIVOGA BOGA, koji je isti jučer, danas i zauvijek. No da te malo još prodrmam ,a ne uznemirim prenosim ti iz intervjua sa mons. Schneiderom : ,,Međutim, u nekim dijelovima FSSPXa postoje, kao što je to slučaj i u svakom ljudskom društvu, neke ekscentrične ličnosti. Oni imaju metode i mentalni sklop kojemu manjka pravednosti, ljubavi prema bližnjemu, i shodno tome onog istinskog sentire cum ecclesia (osjećati s Crkvom), a tu je i opasnost eklezijalne autokefalnosti i postavljanja samoga sebe kao vrhovne sudske instance u Crkvi." Ide li ovo tebe ili mene? Pomoli se ti Gospi za mene.Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Robelare, ne zanima me vaš odgovor. Za mene je rasprava sa vama gotova, jer donosite nemir. Nećete me navući vašim provokacijama na daljnju beskonaćnu niš koristi prepisku. Moja poniznost koliko god nesavršena bila, dovoljna je da nemam vašu potrebu svakom loncu biti poklopac. Očigledno je kod vas neki puno ozbiljniji problem. Sretno vam bilo. Samo što dalje od nas.

      Ivan

      Izbriši
  8. Isus reče da nije došao donjeti mir na zemlju nego mač..ako čitate sv.pismo znate taj tekst dalje...čini mi se da mnogi od vas trebaju dobrano moliti Duha Svetog za prosvijetljenje i stati na "loptu" i smiriti"igru"..

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.