četvrtak, 17. rujna 2015.

Vaš Muamed tamo gdi je, on u paklu sumpor pije


(iz Filip Grabovac, Cvit razgovora naroda i jezika iliričkoga aliti rvackoga, 1747.)

33 komentara:

  1. Gledam ove jadne ljude koji sada pristižu u Evropu. Odbor za doček je tu , međutim još nisam vidio ni jednog svečenjka ni časnu sestru u njemu . O biskupu da ni ne govorim . Nisam vidio ni hođu , a ni popa . Je li to nova evangelizacija . Gdje je tu poznati ekumenizam ? Možda bi koji jehovin svjedok došao ali vjerojatno nema brošuru na arapskom . Vidim da se ne sprovodi ni naputak papaFranje o prihvatu po jedne obitelji u svaku župu . Sljedili bi papaFranju kad im paše , a nebi svetoga Franju koji je i gubavca poljubio . Lako je piskarati po blogovima , ali treba delati . Tradicionalisti dajte makar vi pomozite konkretno . Tko zna šta si ovi ljudi misle koji dolaze u 95 posto katoličku Hrvatsku , a dočeka ih samo križ i to samo crveni . Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hrvatska pada gospodo, a i treba pasti skupa s Europom
      Pero

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ja nisam vjernik, ali prilično me zanima mišljenje vjernika na ovu temu. Zanima me svi vi koji se smatrate vjernicima, smatrate li da je kršćanska dužnost učiniti ovo što Luka piše na svom blogu?

      Konkretno, u slučaju ovih izbjeglica to znači da smo im dužni materijalno pomoći tako da im damo jesti i piti, obezbjedimo odjeću i deke, osnovni smještaj, a u slučaju da netko premine dostojno ga sahraniti. To je upravo ono što hrvatska država radi, i to treba pozdraviti.

      Je li ovo, po vama, kršćanska dužnost i jedino prihvatljivo kršćansko ponašanje? Posebno bi mi zanimljivo bilo čuti obrazloženje odgovora koje bi se dotaklo činjenice da ni u jednoj nama susjednoj državi nije ratno stanje, da ovi ljudi većinom nisu čak ni iz dalekih zemalja u kojima je ratno stanje, da se većinom radi o dobro i uhranjenim i odjevenim mladim muškarcima. Je li kršćanska dužnost pustiti u državu svakoga tko u nju poželi ući, samo zato jer smatra da će u njoj bolje živjeti?

      Izbriši
    2. Luka, zašto ti ne bi bio misionar? Pretpostavljam da si u Zagrebu, a tzv. izbjeglice dolaze u Zagreb. Kako ti zamišljaš razgovor s njima, kažeš im da će završiti u paklu, oni se nasmiju, ti se nasmiješ i svatko na svoju stranu?

      Dolje je primjer pokušaja Jehova da obrate "naše" muslimane. Izvukli su debelo kraći kraj.

      https://www.youtube.com/watch?v=R71YT98-lMU

      Što bi im ti rekao, a da to ima učinka i iskreno jesi li ikad obratio kojeg muslimana ili barem (neuspješno) vodio razgovor?

      Hvala na odgovoru.

      Ivan

      Izbriši
    3. Misonari su obično svećenici koji su posebno obučeni za tu svrhu. Nije isto misionariti među divljim plemenima Afrike ili muslimanima. Misionarenje nije za amatere i laike, to je za svećenike koji imaju milost i izobrazbu za to. Ja ne mogu biti misionar jer niti sam obrazovan, niti znam dovoljno o muslimanima, niti sam svećenik, niti je to moj primarni poziv.

      Smatram da se Crkva trebala pripremiti za ovo. Obučiti misionare, tiskati letke s osnovama katoličke vjere na arapskom i engleskom, osigurati tumače. Imali su vremena, nije da se ovo od jučer sprema.

      Izbriši
    4. Luka, da bi netko bio vjerodostojan, mora ono što ispovijeda i prakticirati.
      A kome ćeš naviještati Krista ako ne, kako ti kažeš, "nekrstima", tim više što ih kao "apologet" (piše na tvom osobnom blogu) smještaš u sigurni pakao.
      Zanima me jesu li svećenici (i vjernici) SSPX-a isto "okupirali" kampove s muslimanima, jer se to "ne sprema od jučer"?
      Jesi li ti kao "apologet" spreman navijestiti Krista primjerice kolegi muslimanu ili to pripada svećenicima koji nisu vaše kolege i s njim ne dolaze u kontakt?

      Znaš što mene iskreno najviše iritira kod Jehovinih svjedoka? Oni ne zvone nasumce na vrata, oni savršeno dobro znaju da je moja obitelj katolička i naviještaju nešto što je Hrvatima naviješteno već skoro 14 stoljeća. Neka zvone "nekrstima".
      Primijeni analogiju.

      Ivan

      Izbriši
    5. ,,Idite po svem svijetu i propovijedajte Radosnu vijest svakom stvorenju ! Tko bude vjerovao i pokrstio se , spasit će se ; tko ne bude vjerovao , osudit će se . Ova će čudesa pratiti one ... A oni odoše i počeše propovijedati svuda ." Naglasak ja na ove tri riječi - svem , svakom , svuda . Isus ne šalje samo apostole , niti samo svečenike , nego svoje učenike . Tko se danas još smatra doslovno samo učenikom Isusa Krista ? Malo nas . Večina ima još neke učitelje , pa i svečenici unutar Crkve . A Isus reče jednom da nikoga tako ne zovemo jer nam je On jedini učitelj . A neki si gomilaju učitelje kako se pape smjenjuju . Zato ih ne prate čudesa koje Isus dalje navodi , niti Gospodin s njima djeluje ni ne potvrđuje Riječ čudesima . Sveti Franjo nije trebao tumača kod sultana jer je govorio drugim jezicima . Vjerujem da su mu dozvolili da bi prošao i kroz oganj . Propovijedajte , liječite , zle duhove izgonite . Niti jednu stavku Isusovih riječi ne ispunjavamo zato jer nismo Njegovi učenici . Robelar

      Izbriši
    6. „Smatram da se Crkva trebala pripremiti za ovo. Obučiti misionare, tiskati letke s osnovama katoličke vjere na arapskom i engleskom, osigurati tumače.“

      Samo bi nam to još trebalo :-)

      Luka naravno dobro piše, ali to bi bio potez da smo u pedesetima prošlog stoljeća. Danas kad bi ovi naši postkoncilski ekumanijaci krenuli naviještati im kako svi vjerujemo u istog Boga ili „cilj nije da muslimane obratimo, nego da bolje vide vrijednost vlastite religije“, još bi samo podučili one manje osviještene da bolje krenu proučavati Kuran i istinski živjeti svoju vjeru. Ne bih se čudio da bi napravili i akciju dijeljenja džepnih izdanja Kurana, ako je kome ispao putem. Ove žešće, već dobro osviještene među njima, bi potaknuli da osim hrane i vode traže oružje pa bi u Tovarniku za koji dan imali i oružani ustanak. A ako među njima ima i koji malo bolji muslimanski apologeta, vjerojatno bi obratio i dobar dio naših „misionara“ pa bi imali hrvatske verzije Cat Stevens postaje Yusuf Islam … Neka ovi naši samo ostanu tu i pune bočice vode, sigurnije je.

      Ferdinand Zvonimir

      Izbriši
  3. Baba Jago ovo nisu izbjeglice tako da nam nije dužnost ni pomogati. Pogotovo nam nije dužnost pomagati ljude koji u đepu imaju veliku lovu. Dalje, nije nam dužnost pomagati iz razloga što bi pomažući ovim ljudima pomogli islamiziranju vlastitog svijeta. Gospod od nas traži milosrđe ali ne traži da budemo glupi pobogu. Na kraju će ispast ko i s onim čamcem. Glup si nisi pomogo sam sebi čekajuć da Bog čudom intervenira. Leon

    OdgovoriIzbriši
  4. Danas sam od cijelog Evanđelja pročitao baš ove retke . ,, Pazite da vas ne zavedu ! ( sinoda ) . Mnogi će doći pod mojim imenom i reći : " Ja sam " - i mnoge će zavesti. ( papa i progresivni biskupi ). Kad čujete za ratove i glasove o ratovima , nemojte se uznemirivati ! ( bliski istok ) . Mora to biti . ali još nije svršetak . Dići će se narod protiv naroda i kraljevstvo protiv kraljevstva . Bit će potresa zemlje u raznim mjestima ; bit će gladi . ( samo u Zg sinoć već drugi potres u dva mjeseca , gladnih penzionera ima baš kao i nezaposlenih ). TO JE POČETAK STRAŠNIH BOLOVA . " Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislis li da i krvavi mjesec koji ce se dogoditi krajem mjeseca ima veze s ovim svime :) Leon

      Izbriši
    2. Koja je priča o tim krvavim mjesecima?

      Lino

      Izbriši
    3. Ovo nisu moje riječi niti ih ja izmišljam . Ili želiš reći da Isus laže . ,, Pojavit će se znaci na suncu , mjesecu i zvijezdama . Na zemli će narodi biti u tjeskobi i neizvjesnosti zbog huke morskihvalova . Ljudi će umirati od straha u očekivanju onoga što će zadesiti svijet jer zviježđa nebeska će se uzdrmati..." Znaš li da ako Isus dođe kako slijedi u pismu , mi nećemo umrijeti , nego ćemo biti odmah suđeni u stanju kako se zateknemo .Isus neće putovati vlakom k nama pa ćeš imati vremena za pokoru . Doći će poput bljeska munje odjednom svugdje . I da , usput će se napiti na potoku ... Robelar

      Izbriši
  5. Kršćanska dužnost je zaštiti svoju državu i društvo od invazije muslimanskih terorista. Baš onako kako to radi Mađarska.
    Niti su ovo izbjeglice, niti je ovo spontana bježanija i spašavanje žive glave, već dirigirana invazija.

    Kvatrić

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, dva odgovora, oba protivna Lukinom. Zanimljivo definitivno, iako sam očekivala više komentara. Sad je 2:1 pa nekako ipak ne znam šta je službeni vjerski stav - da jest kršćanska dužnost hraniti ljude koji su samovoljno provalili u državu ne bježeći ni od kakve neposredne opasnosti ili ipak nije kršćanska dužnost hraniti te ljude?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ne možeš ni tražiti normalni kršćanski stav od ove Crkve kakva je danas. Pa vidiš li ženo da ova današnja crkva ima uskoro namjeru blagoslivljati homoseksualne zajednice, pripuštati strašnim Tajnama bludnike, ubojice, i svaku vrstu odvratnosti i ti tražiš službeno stajalište?! Očito je službeno stajalište današnje Crkve MILOSRĐE (veće i od Božjeg) Leon

      Izbriši
    2. Radije se na Iblerovom trgu raspitaj kakav je službeni stav Centralnog komiteta o poludjelom vođi.

      Kvatrić

      Izbriši
    3. Pa zato sam i došla pitati na tradicionalistički blog. Ono, čini mi se da se komentari pape iz rima na tu temu okreću kako vjetar puše. No, ako je čovjek vjernik onda valjda vjeruje da jedan slab papa ne ruši crkvu, da katolički nauk sveudilj postoji, da je istina, da ga on sam poznaje i da ga se namjerava pridržavati. Zato ne pitam papu, nego pitam konkretne ljude vjernike ovdje - slažete li se s Lukom da je kršćanska dužnost kraniti i oblačiti i kućiti ove ljude, koji su najvećim dijelom zdravi i sposobni mladi muškarci, te koji su samovoljno provalili u hrvatsku iako u susjednim zemljama nisu bili ni u kakvoj životnoj opasnosti?

      Izbriši
    4. U ovoj situaciji po meni samo duhovna djela milosrđa, tjelesna nikako jer ljudima koji imaju novac nisu potrebna jer je to onda iskorištavanje dobrote, a što ovi ljudi rade (većina ne kažem svi). Dakle jedu tuđi kruh glumeći da nemaju, a nakon pola sata nude ogromne cifre novca da ih netko prebaci taksijem do željenog odredišta.

      Izbriši
    5. Odgovor na pitanje nije jednostavan jer se u njemu isprepliće više različitih principa:

      1. Svako razmatranje treba započeti sa procjenom nečijih prava. Što se tiče prava da netko mora biti pušten u tuđu državu: to pravo ne postoji. Kao što ja nemam pravo tražiti i zahtjevati da odem u Monako (te se onda ljutiti ako mi oni to ne dopuste) tako nitko nema pravo tražiti i zahtjevati da ga se pusti u tuđu državu - bilo koju.

      2. Čisto pravo, naravno, nije jedini kriterij. Postoji i nešto što se zove milost. No, za razliku od prava, milost nije bezuvjetna. Odnosno, nije u svemu bezuvjetna. Naravno, izbjeglice (ili migrante ili što god) ne trba ostaviti da umru od gladi i žeđi, ali to ne podrazumjeva automatski davanje nečeg više (a i ta vrsta milosti ima svoje granice... kad se netko navuče na socijalnu pomoć i počne si umišljati da ima pravo primati hranu a bez da je zaradi... nema pravo ("Tko neće da radi, neka i ne jede!" (2 Sol 3,10))).

      3. Kod davanja nečeg što nije nečije pravo (milosti), važnu ulogu ima i odgovor na pitanje: tko su ti koji dolaze i kakve su im namjere. Budući da odgovor na to pitanje nije jednoznačan, jasno je da ne postoji niti jednoznačan odgovor kako s izbjeglicama postupiti.

      Ili, drugačije rečeno, u toj grupi se vjerojatno nalaze pomješani žito i kukolj, oni kojima treba pružiti milost i oni kojima ne treba.

      To nas, pak, vodi k slijedećem: kad se tako pomješani nalaze žito i kukolj, to ne znači da se sve treba pustiti da prođu, nego to znači da prije puštanja bilo koga treba izvršiti temeljitu kontrolu svih.

      A to nas, pak, vodi k pitanju: koji je kriterij koji se gleda za propuštanje? Koji filter treba upotrijebiti za selekciju propuštanja?

      Odgovor na ovo pitanje je istovremeno jednostavan i kompliciran. Treba pustiti katolike, a od muslimana samo ženu i djecu (a i to sa jasno naznačenim privremenim karakterom prihvata).

      Inače, ovo pitanje o prihvatu migranata nas vodi k drugom pitanju: ima li jedan narod uopće pravo na vlastitu državu, ili je dužan pustiti da dođe tko god hoće, kad god hoće i bez ikakvuh uvjeta?

      Zdravorazumski odgovor je: naravno da ima. Ali suvremeno razmišljanje nema veze sa zdravim razumom pa je tako zanimljivo promatrati tzv. intelektualnu elitu kako daje nesuvisle odgovore. I kako su u situaciji svako par dana mijenjati svoje mišljenje.

      Na žalost, budući da modernisti imaju iskrivljeno razumjevanje i prava i milosti, za očekivati je da će biti donešene katastrofalne odluke sa katastrofalnim posljedicama.

      Naravno, ukoliko bi se dalje išlu u razmatranju, trebalo bi postaviti i pitanje: "A što mi to čuvamo od migranata?". Jer, na žalost, nalazimo se u situaciji da mi od migranata čuvamo pogansku civilizaciju koja će, objektivno govoreći, meni sutra otimati djecu jer ih neću odgajati u njenom sekularno-ateističkom svjetonazoru. Ovako promatrajući, jasno je da se može promijeniti percepcija i na prihvat onih koji nam nekontrolirano dolaze.

      Ono što je sigurno: put kojim zapadni svijet ide je duboko prožet unutarnjim proturječjima, odluke se donose bez uzimanja u obzir bilo kakvih temeljnih principa. Fantastičan recept za more krvi u bližoj ili daljnjoj budućnosti.

      DM

      Izbriši
    6. A da nemaju para, onda bi bila kršćanska dužnost hraniti i oblačiti i kućiti mlade vojno sposobne muškarce koji su samovoljno provalili u državu, a nisi bili pod prijetnjom nikakve izravne životne opasnosti? Jel to?

      Izbriši
    7. A to nas, pak, vodi k pitanju: koji je kriterij koji se gleda za propuštanje? Koji filter treba upotrijebiti za selekciju propuštanja?

      Je li kršćanska dužnost ikoga propustit? Ako čovjek kršćanin (recimo da je na vlasti) odluči ne propustit nikoga, je li time napravio grijeh, je li time propustio napraviti svoju kršćansku dužnost? Može usput i obrazloženje zašto, pa ma kakav bio odgovor.

      Odgovor na ovo pitanje je istovremeno jednostavan i kompliciran. Treba pustiti katolike, a od muslimana samo ženu i djecu (a i to sa jasno naznačenim privremenim karakterom prihvata).

      Ovo je za moj pojam još najluđe stajalište. Zašto bismo bili dužni puštati žene i djecu, a ne muškarce? Iz čega uopće izvire ta 'kršćanska dužnost' primiti ikoga? A onda kad se to jasno postavi i obrazloži, svakako bih voljela čuti obrazloženje kako taj razlog ima za posljedicu da smo dužni propuštat žene i djecu, a muške ne. Ponovit ću, ako ljudi nisu životno ugroženi tamo gdje su prije nego upadnu u hrvatsku, po kojoj osnovi je kršćanska dužnost bilo primati ih, bilo hraniti ih, a pogotovo koja je osnova da se pri tom razlikuje između žena s djecom i muškaraca. Pa time bi se samo postiglo da se razdvajaju obitelji, što mi se ne čini u kršćanskom duhu, a ne vidim koje bi se dobro postiglo.

      Izbriši
    8. Pa eto DM je to baš fino detaljno objasnio. Stvar svega je u Europi koja želi biti multikulturalna i multietnična (što mi u BIH i oni u Americi najbolje znamo da ne funkcionira) ali eto Europa to želi i u biti kršćani odnosno katolici tu puno ne mogu ništa učiniti jer nemaju nikakvu vlast u sekularnim i liberalnim državama Europe. Samo se možemo zapitati trebamo li kao pojedinci pomagati ili ne?! A odgovor je svakako ne ni u kom slučaju.

      Ali evo ja ću još jedno pitanje recimo postaviti koje se čak i izravnije tiče ovoga svega. Je li u redu bilo da katolici Hrvati za vrijeme domovinskog rata primaju muslimanske Bošnjačke izbjeglice dok su bližnji tih istih izbjeglica klali i ubijali pripadnike njihovog (Hrvatskog) vlastitog naroda po Bosni? Hoće li Bog i zbog toga možda prepustiti Hrvate i Hrvatsku danas kaosu i islamu?

      Izbriši
    9. "Je li kršćanska dužnost ikoga propustit?"

      Ovisi. Ukoliko je život katolika ugrpžen, tada smo se prema istima dužni ponašati kao prema braći. Jer, za katolika je na prvom mjestu zajedništvo po vjeri (jer u istom Duhu smo kršteni i istom Tijelu pripadamo), pa tek onda po narodnosti.

      No, ukoliko nema životne ugroze, tada se u obzir mora svakako uzeti i pravo i jedinstvo naroda (jer, iako katolici, mi nismo anacionalni). Tada nema bezuvjetne obveze primanja bilo koga.

      "Ovo je za moj pojam još najluđe stajalište. Zašto bismo bili dužni puštati žene i djecu, a ne muškarce?"

      Ne, nismo dužni niti ženama i djeci. I to izlazi izvan okvira "moranja" i ulazi u okvir "htjenja" (koje nije bezuvjetno). Tim više što žene i djeca, koje nisu životno ugroženi, najvjerojatnije se ne bi razdvajali od muževa i vratili bi se u svoju državu.

      Naravno, ukoliko bi to bio trojanski konj, i ukoliko se pola muslimanske populacije odlučilo preseliti kod nas, tada bi svima bio zabranjen ulaz. Dakle, konkretna situacija bi diktirala obrazac ponašanja, ali da i postoji striktna obveza prema ženi i djeci... ne, ne postoji.

      Dakle, još jednom naglašavam razliku između prava (kao obveze) i milosti (koja nije bezuvjetna).

      DM

      Izbriši
    10. Ukoliko je život katolika ugrpžen, tada smo se prema istima dužni ponašati kao prema braći.

      Ali gdje mu treba biti ugrožen taj život. Ja pretpostavljam da bi moj život mogao biti ugrožen u nekim djelovima Ugande. Stvara li to primjerice katolicima u finskoj 'kršćansku dužnost' da me puste da uselim u Finsku? Koliki je kilometarski radijus od mjesta moje ugroze u kojem vrijedi ta 'kršćanska dužnost' primanja u vlastitu zemlju. Podsjetimo se, sve ovo je krenulo od Lukinog komentara da bismo trebali ugostiti migrante koji su samovoljno provalili u zemlju. Recimo da među njima ima i sirijskih kršćana na koje bi se odnosio ovaj dio tvog komentara. Ali di je Sirija, a di Hrvatska?!! Između je Grčka, Makedonija i Srbija, sve odreda kršćanske zemlje u kojima nisu ugroženi sa svoga kršćanstva. A o čemu onda mi pričamo? Ja onda moram upitat - u kojem kilometarskom radijusu vrijedi taj tvoj kriterij, ako ga spominješ u situaciji gdje su između nas i mjesta ugroze za kršćane barem tri kršćanske zemlje koje su prošli??

      No, ukoliko nema životne ugroze, tada se u obzir mora svakako uzeti i pravo i jedinstvo naroda (jer, iako katolici, mi nismo anacionalni). Tada nema bezuvjetne obveze primanja bilo koga.

      Čini mi se da smo onda raščistili barem to, što znači da si ti treći koji se ne slaže s Lukom.

      Ne, nismo dužni niti ženama i djeci. I to izlazi izvan okvira "moranja" i ulazi u okvir "htjenja" (koje nije bezuvjetno).

      Ok, to je manje više to što si već rekao, samo me ovdje zanima vidiš li možda neki razlog s kojeg bi to kršćanin "htio", ako već ne bi i "morao"?

      Izbriši
    11. "Ali gdje mu treba biti ugrožen taj život. Ja pretpostavljam da bi moj život mogao biti ugrožen u nekim djelovima Ugande. Stvara li to primjerice katolicima u finskoj 'kršćansku dužnost' da me puste da uselim u Finsku?"

      Ako ti je život ugrožen u Ugandi, zašto bi tražila da te prime u Finsku umjesto da se vratiš u Hrvatsku? U tom slučaju, naravno da Finska nema nikakvu obavezu prema tebi. Dapače, ja da sam Finac, sigurno te ne bi pustio u Finsku. Osim iz drugih razloga.

      "Koliki je kilometarski radijus od mjesta moje ugroze u kojem vrijedi ta 'kršćanska dužnost' primanja u vlastitu zemlju."

      Ukoliko se radi o pojedinačnim slučajevima, radijus nije važan. Ukoliko se radi o "seobi naroda", tada katolička država treba vojno pomoći katolicima u drugoj državi da se obrane, a ne poticati ih na selidbu. Dakle, u tom slučaju se lijepo organizira križarski rat i razvale se nevjernici na njihovom teritoriju.
      Budući da nema katoličke države koja bi mogla zaštiti svoju braću po vjeri, onda, na žalost, izvjesno postaje mnogo prolivene krvi.

      "Podsjetimo se, sve ovo je krenulo od Lukinog komentara da bismo trebali ugostiti migrante koji su samovoljno provalili u zemlju."

      Ovdje moramo znati o čemu govorimo. Ukoliko već primamo veći broj katolika, onda se od nas ne može očekivati da ih vječno hranimo i držimo na svojim leđima, nego oni samo moraju svojim radom zaraditi svoj kruh. To, doduše vrijedi i ako se ne radi o velikoj brojci ljudi, no manjem broju ljudi se lakše može omogućiti da stane na svoje noge i da se polako uklopi u život.

      Također, tvoja kritika Lukinog komentara ne uzima u obzir da nije svejedno o kojem broju ljudi pričamo, koju motivaciju ti ljudi imaju, što ih je nagnalo na put, o kojem vremenskom roku boravka govorimo i naravno... tko su oni. Ništa od toga nije zanemarivo.

      Konkretno, ovo što se danas događa da rijeke muslimana koje preziru katoličku Crkvu (ali i cijelu zapadnu civilizaciju, bila ona katolička ili poganska) smatraju da imaju pravo ući u tuđu zemlju sa ciljem da se nikada ne vrate svojim domovima... to svakako treba zabraniti.


      "Ok, to je manje više to što si već rekao, samo me ovdje zanima vidiš li možda neki razlog s kojeg bi to kršćanin "htio", ako već ne bi i "morao"?"

      Sad sam se pogubio. govorimo li o pojedincu ili društvu (državi ili Crkvi)? Ako govorimo o pojedincu, katolik može podjeliti svoju kuću s kim hoće, ali nitko nema pravo tražiti od njega da to učini s bilo kime. Ja mogu svoju kuću ustupiti obitelji ISILovaca, ali ja to ne moram učiniti niti itko ima pravo od mene tražiti da to učinim.


      DM

      Izbriši
    12. Mislim da je umjesto razgovora o ovome (jer činjenica je da u Europi nema ni jedna katolička država) važnije zaključiti ovo: A to je da je Europa ovim činom napokon pokazala što je i kako je. Dakle razmotrit ćemo samo na Njemačkoj jer ona i diktira ostalom djelu EU o svemu pa i ovome jer već je svima jasno da ovo nisu izbjegličke migracije već jednostavno migracije.
      Dakle apsolutno se odriče zdrave nacionalne države pokušavajući od svih država napraviti princip SADa, što znači svatko može biti jednakopravan Njemac ako govori njemački jezik (nekad čak ni to ne mora). Međutim zašto se to događa? Događa se iz razloga jer je Njemačka država stare i jako stare nacije. Njih više ne zanima opstanak naroda i opstanak države. (Oni su se toga odrekli onoga trena kad su uveli sekularizam, modernizam, liberalizam i sve ostale gadosti, jer je sve to usmjereno samo na sebe i na vlastito uživanje. Tada je normalno da nitko ne zagovara rađanje djece) Da bi sve to nadoknadili i da bi zadnje generacije uživale u onoj mjeri u kojoj uživaju danas spremni su primiti veliki broj imigranata koji će uzdržati umiruće Njemce. I to su dokazali pokrenuvši ovu imigraciju otvorenim pozivanjem i otvorenim govorom o prihvatu svih.

      Međutim sve to će povući jednu drugu stvar, a to je da je samo pitanje vremena kada će se muslimansko stanovništvo Europe koje raste i koje će apsolutno rasti i dalje organizirati na političkoj sceni i u jednom ključnom trenutku preuzeti vlast. Taj problem trenutno ne vide ni čak ekstremni ljevičari, liberali, homoseksualci jer su oni još uvjek zauzeti bjesomučnom borbom protiv ono malo kršćanskog u Europi.

      Dalje je problem kad se to sve dogodi, a hoće kao što sam rekao ako ovako nastavi što će biti sa preostalim kršćanima? Hoće li oni morati bježati, grupirati se i osnivati svoje enklave (države ili šta već)? Jer islam sigurno neće biti tolerantan. Islam i muslimani su tolerantni ma koliko umjereni bili samo dok moraju, to znači dok nisu u većini. Možda toga u HR ljudi nisu svjesni međutim evo samo malo dalje u BIH su ljudi toga itekako svjesni počevši samo dakle od seoske razine pa na više. A evo imali smo to priliku nedavno čuti i u Francuskoj gdje su zatražili da se napuštene crkve pretvore u džamije. Dakle nije to bila potreba, a ni provokacija kako neki misle. To je bilo ispitivanje terena, čisto da se uzdrma teren i da se vide moguće reakcije i da se otprilike vidi koliko mora proći vremena da se zahtjev ponovi i da prođe

      Izbriši
  7. Lino neki tvrde da su ovogodisnja 4 krvava mjeseca povezani s biblijskim prorocanstvima o apokalipsi ili bar o nekim znacajnijim promjenama u svijetu. Znacajno je i to da su svi i ovaj sto ce biti, bili na zidovske blagdane. Narod u Bosni recimo isto tvrdi da su krvave diskove vidjeli prije prvog i drugog svjetskog rata te se tako znali da ce definitivno biti rata :) sad... Leon

    OdgovoriIzbriši
  8. http://www.dnevno.hr/wp-content/uploads/2015/09/IMG-20150917-WA0001.jpg

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo zanimljiv video jednog franjevca u vezi ove teme.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pogani dočekali pogane . Ispada da su ovi pogani veći vjernici od pogana koji ih dočekuju . Ne jedu svu hranu . Naša firma Vindija gledala je unaprijed i već duže vrijeme prodaje halal proizvode .Naši vjernici su ih odlično prihvatili , a sad će biti pravi bum na tržištu i među novopridošlim vjernicima . Nama ne šteti , a njima koristi . Robelar

    OdgovoriIzbriši
  11. Imamo novu vrstu organiziranih proputovanja , usput puni im djepovi , putuju u kuću onih koji su im silom oduzeli na kulturan i podmukao način njihov zivot . Nemamo se sto zabrinjavat , niti smo im bitni , takav je plan i sve ide bas onako kako je planirano . Panika hvata samo one koji dopuštaju obmanama da njima ovladaju te tako postaju planirano djelom uspješnog plana velikih umova koji žele dovest do krvoprolića poroznijeg od ikakve bombe kako bi smanjili trećinu stanovnistva . Plod prljavih umova koji uzimaju sebi za pravo odluke o tuđim životima.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.