nedjelja, 14. rujna 2014.

Gostujući autor - Jedna pjesma

Iznenadio sam se danas kada mi je poslije mise prišao jedan gospodin kojega sam viđao na tradicionalnoj misi u sv. Martinu, ali ga ne poznajem. Pružio mi je pismo koje pospremih za kasnije i nastavih s raspremanjem nakon mise. Pitao sam se o čemu je riječ i pomislio da mi možda hoće pristojno skrenuti pozornost na neku pogrešku.

Kada sam poslije našao vremena u miru sjesti i pročitati dobiveno pismo, shvatio sam da je autor zapravo htio podijeliti jedan pozitivni doživljaj s tradicionalne mise i to kroz riječi pjesme. Da vam bude jasnije o čemu se radi evo citata iz uvodnog dijela pisma: "Prilikom pričesti kad me je svećenik pričestio, ti si držao 'tanjur', a na njemu sam jasno vidio česticu koja bi pala na pod - cijelog našeg Gospodina Isusa Krista. Ako je volja Božja objavi ovo da i drugi budu svjesni i savjesni. Oprosti na rukopisu i greškama."

Rado objavljujem ove stihove kao prostodušni poticaj drugim vjernicima, ali i nama koji smo ponekad zaduženi za ministriranje kod mise. Temom pričesti na jezik bavili smo se već na ovom blogu u drugačijim formama tekstova (1,2,3). Učinilo mi se zgodnim danas, na sedmu obljetnicu stupanja na snagu motuproprija Summorum Pontificum, iznijeti iskustvo vjernika koji se okoristio plodom tog odvažnog pothvata prošlog pape.

Ako sam išta naučio kroz duge godine na satovima hrvatskog jezika u školi, onda je to poštivanje umjetničke slobode autora, pa u skladu s tim donosim pjesmu upravo onako kako je zapisana na papiru koji sam primio.


Fil 2,10 ... da se Isusovu imenu pokloni svako koljeno nebesnika, zemnika i podzemnika.

sv. Bartol 24.VIII.2014.
ZAŠTO I TI NE KLEKNEŠ PRED ISUSOM?

Danas na Svetoj Misi,
  upitah se; Isuse gd'i si?
    Tražih Te pogledom tužnim
      ali Te ne vidjeh u gužvi.
  Sabrah se u gužvi, slušah
    ali ne čuh Tvoj glas.
I klekoh da se pričestim Tobom
    kad ugledah Te s bolom.
Tek mrvicu na tanjuru zlatnom
    završio bi na podu blatnom.
 O kako mi dragom bješe ta čestica sva
    sjajnija i od tanjura zlatna na koji pa.
        Bože, Bože, oprosti nam sve,
       što moderno na ruku primaju Te.
Poniznost je Tvoja, veća od naše
 daješ se svakom, kako mu paše.
Ipak, mi svjesni moramo biti
  u čestici maloj cijeli si skriti.
I častiti moramo Gospodina svoga
 prignuti, ponizni, do samoga poda.
   Klečimo braćo, kleknimo svi
    na usta se pričestimo, ponizno mi.
   Pazimo da Isusa ne vrijeđamo više,
     u Svetom Pismu, tako nam piše.
      Jer vrjedniji je On i od zlata suhog
  pazite da ne padne, nemamo drugog.
    Na koljena, na usta, dat će se On,
    ne činite braćo po lakšem i svom.
   Jer Kralj je velik, Slavan i Čist
      K'o kruh obični, nije ti ist'.
     O Isuse, Isuse, Isuse moj
    Zauvijek bit ću s Tobom i Tvoj!
                                     Amen.
                                  S. R.

Broj komentara: 7:

  1. Jako lijepo i meni osobno ganutljivo. Hvala.

    Priester

    OdgovoriIzbriši
  2. "Slavim te, Oče, Gospodaru neba i zemlje, što si ovo sakrio od mudrih i umnih, a objavio malenima. Da, Oče, tako se tebi svidjelo."

    Sve pohvale autoru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam siguran je li u 7. stihu od kraja pise dragog ili drugog.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerovatno se tu potkrala greška jednog slova logično mi je drugog. Inače hvala što ste ovo podjelili s nama
    Ivan

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako, jako lijepa pjesma!
    Sadržaj prekrasan, a drži se i forma tj. rima.
    Svaka čast autoru!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zar "satovi" nisu naprave, a "sati" školski sati?

    FF

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.