U crkvi svetog Martina u Zagrebu bit će ove nedjelje 11. prosinca 2016. iznimno u terminu 16 sati služena (tiha) tradicionalna sveta misa na treću nedjelju došašća.
Obratite pažnju na nestandardno vrijeme početka mise!
Sve na veću slavu Tvoju
Prije 2 sata
Predivno! Dolazi cijelo društvo! Zadnji put je sv. Martin bio pun, a biti će opet! Koja divna objava!
OdgovoriIzbrišiMN
Božji blagoslov! Radujem se od srca i kliče mi duša! Dvije Mise kroz Došašće je lijepo. Voljela bih da bude redovito pa će biti još ljepše...
OdgovoriIzbrišiImela
A ko nastavi ovim ritmom taman će do Uskrsa biti misa u 11:30.
OdgovoriIzbrišiMože li se znati koji svećenik će slaviti misu?
OdgovoriIzbrišiIvica
Jedan zupni vikar iz jedne zupe u Sloveniji.
IzbrišiZašto često čujem "ne želim ići na latinsku Misu jer ju ne razumijem?" Može li čovjek razumijeti misterij i tajnu Kristove žrtve iz ljubavi prema nama ljudima? Za sebe mogu reći nisam tu da bh razumio sv. Misu. Tu sam da bih molio i promatrao Krista na križu kako daje za mene svoj život! Da bih bio Ivan. Gledajući svećenika kako moli na latinskom, mogu se prepustiti kao dijete majčinskim rukama da ga nosi, dijete koje je zaštićeno sa mirom i ljubavlju. Nije poanta razumjeti. Poanta je ljubiti.Puno mi znači ostati u sabranosti nakon Mise i još neko vrijeme moliti zahvaljujući Gospodinu za upravo primljene velike milosti... Ta tišina i sabranost, mir koji vlada za vrijeme Latinske Mise je nešto posebno, misterij! Predivno je biti na Misi koju su i apostoli slavili, Misi svih vremena!
OdgovoriIzbrišiMT
Razumijevanje ili nerazumijevanje latinskog jezika od strane laika, nema apsolutno nikakve važnosti za tradicionalnu misu. Najvažniji dio mise (kanon) svećenik ionako govori potiho.
OdgovoriIzbrišiTrebamo napokon prestati govoriti o našim subjektivnim dojmovima o misi.
„Ja sam se ovako osjećao“, „ja sam se onako osjećao“… To je nebitno!
Učinak mise nema apsolutno nikakve veze s našim osjećajima.
Koliko su mise koristile našoj duši, vidjet ćemo tek na na Sudu poslije smrti.
Kad već o tome govorimo, onda moramo i reći što je glavni nedostatak Novus-Ordo-a.
U NovusOrdo-u se ni u jednoj svećenikovoj molitvi ne spominje da se misna žrtva prikazuje kao naknada za grijehe. Nigdje se u NovusOrdo-u ne vidi da je misa propicijatorna žrtva! To je očiti utjecaj protestantizma.
Imajući to u vidu, ne znam koliko uopće Novus-ordo može koristiti dušama.
Što koristi NovusOrdo-vjernicima da razumiju što svećenik govori, ako su te njegove riječi skovane u skladu s protestantskim naukom?
Antiliberal