utorak, 19. ožujka 2019.

Približimo se Josipu


"(...) Sveti Jeronim kaže da se mjesto gdje je sveti Josip bio pokopan nalazi unutar Getsemanskog vrta. Kako je napisao jedan duhovni pisac, možda je naš Gospodin odabrao Getsemanski vrt za mjesto svoje molitve u smrtnoj tjeskobi zato da bi svakog od nas potaknuo da se približi Josipu u trenutcima svoje smrtne tjeskobe. Rani oci upozoravaju također da je Josipov grob, koji se tada mogao vidjeti, prazan. Dakle, ako je grob prazan, kamo su odnijeli svetog Josipa? Crkveni naučitelj sv. Franjo Saleški odgovara: "Sveti Josip je u nebu dušom i tijelom. O tome nema dvojbe." Kada se i kako to dogodilo? Sveto pismo uči da na prvi Uskrs "tjelesa mnogih svetih preminulih uskrsnuše te iziđoše iz grobova nakon Njegova uskrsnuća, uđoše u sveti grad i pokazaše se mnogima". Sveci i naučitelji uče da je sv. Josip bio među tim svecima uskrišenim na prvu uskrsnu nedjelju. Naš Gospodin nije ga htio izostaviti i znamo da nijedan dar udijeljen bilo kojem svecu nije uskraćen sv. Josipu. Sv. Toma piše da su ti uskrišeni sveci pošto su proveli 40 dana na zemlji slijedili našega Gospodina kad je uzašao na nebo. Eto tako je sv. Josip došao u nebo dušom i tijelom. (...)"

Izvor: Sensus Fidelium
Vidi također: S. Bakšić, Sveti Josip (alternativno)

Broj komentara: 28:

  1. Sv obitelj je živjela u nazaretu gdjje je sv Josip i umro šta je i očiro jer je očito josip umro prije početka Isusovog javnog djelovanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Beda Časni dakle kaže da je sv. Josip otišao u Jeruzalem za Blagdan beskvasnih kruhova i ondje 19. ožujka umro, te je pokopan u blizini.
    O tvrdnji pak da je Josip, poput Jeremije i Ivana Krstitelja, već u majčinoj utrobi dobio milost posvetnu čitam u jednoj knjizi ("Zaštitnik Katoličke Crkve", Sarajevo 1931.) da je "pie credenda, tj. da se slaže s kršćanskom pobožnošću", ali "budući da Sveto Pismo ne govori ništa niti u odlukama Crkve (...) postoji išta iz čega bi se dalo zaključiti posvećenje Josipa prije njegova rođenja, može se držati da se to posvećenje nije zbilo, jer protivno mnijenje nema čvrsta i trajna temelja u svetom bogoslovlju, kako govori papa Benedikt XIV. (...) Sv. Josip, istina, bio je određen da bude zaručnik Marijin i hranitelj Isusov, i njegov položaj traži odličan stupanj svetosti, tako te natkriljuje sve ostale svece; no u tu svrhu nije potrebno bilo da bude posvećen prije rođenja, nego je dovoljno da je odmah iz prve posvete [osmi dan po rođenju, tj. za obrezanja] bio na tolikom stupnju milosti te je bio dostojan da postane zaručnikom Marijinim i slugom Utjelovljene Riječi Božje."
    Zanimljivo je, ali ipak nebitno, i pitanje je li Marija prije uznesenja umrla. Kaže "Gospa" u Međugorju da nije. Pio XII., proglašujući dogmu o uznesenju, kaže ipak i to da Marija jest prije uznesenja umrla (kao što, uzgred budi rečeno, Pio IX., proglašujući dogmu o bezgrešnom začeću, kaže zapravo i to da sv. Josip nije bezgrešan začet, jer je bezgrešno začeće Marijina jedinstvena milost i povlastica).
    M. P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda nije pristojno pitati, ali sto kaze Valtorta o tim pitanjima?

      Izbriši
    2. Koliko ja znam, ne kaže da je i Josip bio posvećen već u majčinoj utrobi. Kaže da je umro u Nazaretu. I da je Marija blaženo preminula prije uznesenja.
      M. P.

      Izbriši
  3. Po Valtorti Josip je pokopan u vrtu nazaretske kućice a sta se tiće uznesenja Marija je proživila zadnje godine života na maslinskoj gori gdje se nalazila težaćka kućica s tjeskom za masline do nje a bila je jedan od posjeda lazara u društvu sv Ivana koji je jedini svjedok uznesenja Marija je neometano mogla hodoćastit na golgotu i mjesto gdje je Isus bio pokopan dva ipo dana a ne tri jer je Marija svojim molitvama ubrzala uskrsenje za pola dana posto se uskrsnuce desilo u zoru a ne popodne u tri sata Marija je bila za života ćuvar sv relikvija ćavala,longivonog koplja,veronikovog rubca i sidona Sta se tiće lazara brata Marije Magdalene i Marte bio je jedan od Bogatijih ljudi u judeji jednom su farizeji uputili Izazov Isusu gdje su rekli Isusu vjerujemo da lijecis gubave kljaste slijepe a kad uskrsnes nekog tko se raspao povjerovat ce mo da si mesija posto je lazar od prvog susreta s Isusom vec bio loseg zdravlja s nogom tokom godina stanje sevpogprsalo dotle da je gnjojna gangrena bila uzrok smrti lazara a lazar nije bio netko nepoznat farizejima i pismoznancima tako uskrsnuli lazar koji je proveo cetiri dana u grobu ubrzao je Isusovu osudu jer poslije lazarova uskrsnuća korumpirane kaste je uhvatila panika da ce sav narod okrenut protiv njih pa su ubrzali planove i protiskli judu iskariotskog prijetnjama i laznim obecanjima

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiva je fusnota u knjizi Josipa Beljana "Sveti Josip" (izd. Glas Koncila 2009., str. 164.):
    "Nazaretska literatura iz II. st. govori o grobu Josipove obitelji kad se 5. ožujka, 2. kolovoza i 22. prosinca čitao hvalospjev o Velikom Patrijarhu, koji je Gospodin izgovorio pred svojim apostolima na Maslinskoj gori. Usp. A. BATTISTA – B. BAGATI, Historia Josephi Fabri Lignarii, Jeruzalem, 1978. Sv. Jeronim i Beda Časni pišu da je tijelo sv. Josipa sahranjeno između brda Siona i Maslinske gore u grob u koji je poslije trebalo biti sahranjeno i tijelo Blažene Djevice Marije."
    M. P.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bi li meni (neupucenom detaljnije u svetacka proglasenja) netko mogao objasniti sto je svetacko u Josipovom zivotu i zasto je on svetac?
    DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zivio je kreposno i u svemu bio poslusan Bozjoj volji.

      Izbriši
  6. Marija je bila u hramu od trece godine a po židovskim zakonima nije tamo mogla stat neograniceno morala se udat a imala je pravo birat da mladozenja bude iz njenog plemena veliki svecenik je svakom kanditatu dao stabljiku ne sjecam se koje samo znam da se josip jedini vratio od svih ostalih da je procvjetala i tako je on postao zarucnik jos je Mariji laknulo kad joj je josip rekao da je nazaren

    OdgovoriIzbriši
  7. Prije godinu-dvije pokušao sam čitati Valtortu i naišao sam na ove riječi:
    "Marija počne pjevušiti podglas, a zatim lagano povisi glas. Nije to sasvim glasno, ali je to već glas koji odzvanja u sobici, a u kojem se osjeća titranje duše. Ne razumijem riječi, sigurno su izrečene u hebrejskom. Ali budući da češće opetuje: 'Jehova', naslućujem da je to neka sveta pjesma, možda psalam."
    To je iz prve knjige "Spjeva o Bogočovjeku". Možda sam pretjerao kad sam zbog tog odlomka odustao od čitanja. Bio sam pod utjecajem ovih riječi iz jedne kritike o nekom romanu o Gospi:
    "U judaizmu se, sve od IV. stoljeća prije Krista, a po odredbi svetog pismoznanca Ezre, Ime Božje, Tetragrammatum Nomen, ne izgovara, pa se zato i zove Šem Hameforeš, Ime Neizgovorivo. Do propasti Drugoga Hrama (godine 70. p. C.) izgovarao ga je samo Veliki Svećenik, i to samo jedan jedini put na godinu, na Jom Kipur, blagdan Velikog Oproštenja, najsvetiji dan židovske liturgijske godine, spomendan Božjeg ooproštenja Izraelu za grijeh klanjanja zlatnom teletu u sinajskoj pustinji. Samo Veliki Svećenik, samo na Jom Kipur, samo u Svetinji nad svetinjama, nutarnjoj celli hrama, izgovarao je Presveti Tetragram u doba zemaljskog života Isusa Krista. Ni sam Isus, svojim zemaljskim ustima, nije nikad izgovorio Šem Hameforeš. A spisateljica ne samo da nema pojma o tome židovskom neizgovaranju Tetragrammati Nominis, nego nema pojma ni kakva je njegova znanstvena transkripcija latinicom, kao što nema pojma ni o tome da je oblik 'Jehova' nastao tek u srednjem vijeku i da Židovi taj oblik u svome religioznom govoru, kao ni u pisanju na drugim alfabetima, uopće nikad nisu rabili – pa Mariji, Židovki, Majci Isusovoj, stavlja u usta taj oblik 'Jehova'."
    M. P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi ni svjestan koliko si pogresnih tvrdnji iznio u prethodnom komentaru. Ako si ti odustao od citanja Valtorte jer je presveta Bogorodica izgovarala Bozje ime,onda ne samo da si pretjerao,nego to nema veze sa zdravim razumom. Bog nije zabranio da se njegovo ime izgovara,nego je zabranio da se uzalud izgovara. A presveta Djevica Marija sigurno nije uzalud izgovarala Bozje ime. Zar bi se Marija morala prilagoditi pogresnim obicajima zidova onog vremena. Oni se nisu usudili izgovoriti Bozje ime,ali su se zato usudili ubiti Sina Bozjeg. Marija nije poput ostalih Zidova poznavala samo slovo Zakona,nego je kao Kcerka Bozja i Zarucnica Duha Svetog razumjela njegov duh,tj.pravi smisao i sigurno nije nikad prekrsila ni jednu zapovijed iz tog Zakona. Ona je imala vece pravo nego sva ostala stvorenja izgovoriti sveto Bozje ime. Ako ga pokvareni,bezbozni i dvolicni Zidovi nisu izgovarali to je onda njihov problem. Znamo iz Evandjelja koliko su bili optereceni predrasudama i pogresnim obicajima.A sto se tice izgovora tog imena,da li Jahve ili Jehova ili na neki treci nacin,mi danas to ne mozemo sigurno znati buduci da se u hebrejskom jeziku nisu biljezili samoglasnici,nego samo suglasnici.A biljezenje samoglasnika pomocu tockica i crtica uvedeno je tek mnogo kasnije kad se vise i nije znalo kako su se hebrejske rijeci izvorno izgovarale.

      Izbriši
    2. To je Ime Božje, a ne ime među imenima. Zato se, iz strahopoštovanja, nije izgovaralo. Izgovara li se u kršćanskoj liturgiji? No hvala na odgovoru na ono što sam citirao. Dakle Marija ne bi bila umjesto Božjeg Imena upotrebljavala "Adonai", "Gospodin", nego ime o kojem čitam da je nastalo uvrštenjem transkripcije samoglasnikâ iz "Adonai" u Četveroslov.
      Ja sam više puta pokušao čitati Valtortu; jednom me je odbilo "Jehova". Mogu li dobiti odgovor na još jedno pitanje, koje sam već bio postavio? Naime napisao sam da se pitam treba li "evanđelje objavljeno Malom Ivanu" odbaciti već zbog toga što u tim privatnim objavama Isus, dok je živio na zemlji, spominje Galena, liječnika iz 2. stoljeća poslije Krista, i citira ga, a sugovornik Rimljanin to prepoznaje kao Galenove riječi.
      M. P.

      Izbriši
  8. Galen? Koliko je filozofa imalo ime galen samo jedan ? Citirao je Isus rimljankama i vergilija kojeg su rimljani posprdno zvali djevićica zbog duhovne ćistoće to ti je promaklo jer si površan istraživać

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vergilije valjda nije živio poslije Krista i njegova sugovornika u Valtortinoj knjizi koji Isusov citat prepoznaje kao Galenove riječi. Galena (onog iz 2. st. poslije Krista) citirao je npr. i Chateaubriand, taj sam citat naveo. Jako je sličan Valtortinu Isusovu citiranju Galena.
      M. P.

      Izbriši
  9. Nema tog razloga radi kojeg bi trebao odbaciti objave M.Valtorte.I kad bi se svi demoni pakla urotili da te nagovore na odbacivanje tih bozanskih objava,ipak to ne bi trebao uciniti. Vjeruj mi,bilo bi bolje za tebe da izgubis i zdravlje i zivot,i posao i ugled,i prijatelje i obitelj,nego da se odreknes ovih uzvisenih objava. Budi zahvalan Bogu na tom neprocjenjivom daru i dobro ga iskoristi sa svoje spasenje. Bog ce te pitati jednog dana kako si upotrijebio taj dar. Citaj na koljenima te nadahnute stranice i moli Boga da ti oprosti toliku sljepocu. I nemoj biti toliko lud da nastojis u drugima usaditi sumnju u bozansko porijeklo ovih objava. U paklu ima mjesta i za tebe i Bog nece zaboraviti kako si nezahvalno i svetogrdno primio Njegov dar. A sto se tice pitanja kojeg si postavio,nikako nije moguce da bi Isus citirao Klaudija Galena,glasovitog lijecnika iz 2.st poslije Krista. Samo kad bi mi u spisima Klaudija Galena pronasli taj citat,to bi moglo ugroziti vjerodostojnost Valtortinih objava. A ja sam procitao cijelu trecu knjigu Galenovog djela 'De usu partium corporis humani' i nisam pronasao ni priblizno slicne rijeci. Isus je citirao nekog starijeg autora kojeg je ovaj Rimljanin nazvao Galenom. Moguce je i da je taj Rimljanin pogrijesio ili cak da je i Valtorta pogresno zapisala to ime. Ali kao sto postoji Plinije Stariji i Plinije Mladji i kao sto postoji Seneka Stariji i Seneka Mladji zasto ne bi postojao jos jedan Galen o kojem povijest nista ne zna. To je mozda bio i privatni ucitelj ovog rimljanina ili neki nepoznati lijecnik iz 1.st.prije Krista. Zna se iz povijesti da je Rim bio prepun raznih grckih ucitelja,retora i pedagoga.Mnoga vrijedna djela antickih autora potpuno su izgubljena a neka su sacuvana samo u fragmentima. Ali ako bi i pretpostavili(sto je nemoguce) da je Valtorta sastavila to Djelo po svojoj vlastitoj pameti,zar bi ucinila tako ocitu gresku ako je bila savrseno tocna u svemu ostalom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "I kad bi se svi demoni pakla urotili da te nagovore na odbacivanje tih bozanskih objava,ipak to ne bi trebao uciniti. Vjeruj mi,bilo bi bolje za tebe da izgubis i zdravlje i zivot,i posao i ugled,i prijatelje i obitelj,nego da se odreknes ovih uzvisenih objava. Budi zahvalan Bogu na tom neprocjenjivom daru i dobro ga iskoristi sa svoje spasenje. Bog ce te pitati jednog dana kako si upotrijebio taj dar. Citaj na koljenima te nadahnute stranice i moli Boga da ti oprosti toliku sljepocu. I nemoj biti toliko lud da nastojis u drugima usaditi sumnju u bozansko porijeklo ovih objava. U paklu ima mjesta i za tebe i Bog nece zaboraviti kako si nezahvalno i svetogrdno primio Njegov dar."

      Gospodi pomiluj!

      Izbriši
    2. Eto, sad sam dobio odgovor već na dva pitanja. Evo još jedno: Nekima je problem ono što znaju nazvati Valtortinim kičem. Kažu da Isus i Marija u tom djelu tako reći stalno ljube i grle bliske im osobe. I jako, jako puno govore.
      M. P.

      Izbriši
    3. Ispričavam se, ipak ću još jednom citirati, skraćeno, oboje. Podudarnost je stvarno poprilična.
      Valtorta piše, u poglavlju o izlječenju bolesnog Rimljanina, da Isus kaže:
      "Napisano je: 'Zdravo, ti koji si nas oblikovao! Kad opisujem ljudsko savršenstvo, sklad našeg tijela, slavim tvoju slavu.' Rečeno je: 'Tvoja dobrota odsijeva u činjenici da si razdijelio svoje darove svi­ma onima koji žive, kako bi svaki čovjek imao ono što mu je potreb­no. I o tvojoj mudrosti svjedoče tvoji darovi, kao što činjenica da se ispunjava tvoja volja svjedoči o tvojoj moći.'
      A Chateaubriand piše:
      "Galen, obuzet oduševljenjem usred jedne anatomske analize ljudskog tijela, ispustio je skalpel i uzviknuo: 'Ah, ti koji si nas sazdao! Sastavljajući tako svet govor, vjerujem da pjevam pravu himnu tvojoj slavi. (...) Tvoja se dobrota pokazuje u jednakoj raspodjeli darova, budući da si svakom čovjeku podijelio organe koji su mu nužni; tvoja se mudrost vidi u izvrsnosti tvojih darova; a tvoja moć u provedbi tvojih zamisli.'" ("Genij kršćanstva", sv. 1., Demetra, 2006., str. 165.)
      M. P.

      Izbriši
    4. “ Vjeruj mi,bilo bi bolje za tebe da izgubis i zdravlje i zivot,i posao i ugled,i prijatelje i obitelj,nego da se odreknes ovih uzvisenih objava“

      Hahaha pa vama ni Sveto Pismo ni Predaja nije potrebna, sve je u objavama Valtorte.
      Sami ste najbolja reklama Valtorti. Nisam baš ništa o njoj znao ali čitajući vaše komentare sam se uvjerio da nisam ništa ni propustio.

      Zoki

      Izbriši
  10. Donosite dogmu o Josipovom bezgresnom zacecu i uznesenju na Nebo prije Crkve. Toga se nije jos sjetio ni papa Franjo. Za Svetoga Josipa znamo da je bio iz roda Davidova , da je bio zarucnik Marijin a kasnije i muz. Bio je pravedan. Bio je stolar. Da je bio upoznat sa svojom ulogom poocima Isusovog od svog kako velite bezgresnog zaceca , nebi htio otpustiti Mariju. Jedna druga vidjelica , bl. K. Emerich opisuje smrt Sv. Josipa kao i smrt Majke Bozje. Prica kako je jedan od apostola kasnio na pogreb i htio Majku vidjeti jos jednom. Po otvaranju lijes je bio prazan. Nije li vam cudno da tolikim svecima znamo za grob i imamo relikvije a da od Marije i Josipa nemamo nista. Jedva cekam zivotopis Marijin koji ona osbno diktira vidjelici Vicki.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
  11. Viđenja katarine emerik su nebulozna!kad je umrla Marija ispada da su svi appstoli dobili telegraf i boingom 737 max došli na karmine !kad je Marija usnula sa njom je bio samo Ivan dok su ostali apostoli bili rasprseni petar u rimu sv toma u indiji juda tadej i simun u armeniji danasnji dio irana andrija u juznoj rusiji cak je doticna pisala o isusovom boravku u indiji idiotarije u rangu knjige istine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako to da je Katarina Emmerich beatificirana?

      Izbriši
    2. Zato jer je tocno po njenim uputama pronadjena nazaretska kucics.
      Robelar

      Izbriši
  12. Ne znam cak je i pripadala nekakvoj sekti koja je osudzena od crkve knjige su joj povrsne i pune gluposti koje nemaju veze s povjescu i evanđeljem

    OdgovoriIzbriši
  13. A.K.Emmerick bila je prava svetica,i to velika svetica. Veoma je slicna M.Valtorti jer su obje postigle izvanredan stupanj svetosti,obje su bile duse-zrtve i obje su primale uzvisene Bozje objave na korist cijele Crkve. A.K. Emmerick imala je i stigme. Mozda bi i Valtorta dobila stigme,ali je iz poniznosti molila Boga da joj ne udijeli vidljive stigme kako je ljudi ne bi stovali kao sveticu. Kako onda da se objave A.K.Emmerick i M.Valtorte ne podudaraju u svim detaljima kako bi moralo biti ako ih je Bog nadahnuo? Objave A.K.Emmerick zapisivao je njemacki pjesnik i obracenik Clemens Brentano koji u tom poslu nije bio osobito vjeran i tocan. Sa cistim bozanskim objavama mijesao je elemente uzete iz apokrifnih evandjelja,a mozda i elemente uzete iz svoje bujne pjesnicke maste. Tako je na neki nacin iskvario ove objave,makar ne u losoj namjeri. Bio je on iskreni obracenik koji je veoma postivao A.K.Emmerick i koji je od samog Boga bio odabran da zapisuje njezine nebeske objave. Ali u ljudskoj zelji da ih nadopuni i uljepsa ipak je pretjerao. Kad je umro,nasli su ga opasanog cilicijem. Vjerujem da mu je Bog oprostio njegovu nesavrsenost u tom poslu i da se sada nalazi u nebu. Kod objava M.Valtorte ne postoji taj nedostatak jer je ona u zapisivanju objava pazila na svaki zarez da se ne promijeni smisao bozanskih rijeci. Zato objave M.Valtorte rado citam i preporucam,dok objave A.K.Emmerick nikad nisam ni citao ni preporucivao. I da jos jednom naglasim,nije pogresna sama objava jer Bog kad govori ne moze pogrijesiti,ali je u slucaju A.K.Emmerick pogresan zapis te objave zbog krivnje ljudskog faktora.

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo ovako,

    što se tiče Marijinog Uznesenja, dva izvora da su apostoli bili uz Mariju u trenutku Njezinog usnuća (drugi izvještaj je ujedno i odgovor za Robelara :-) ).

    Prvi izvor je blaženi Jacobus de Voragine (1230 – 13 or 16 July 1298) "Jacobus de Voragine izvještava u svojoj knjizi «Legenda Aurea - Zlatne legende» da je Marija dok je ležala na smrtnom krevetu zaželjela da budu apostoli oko nje, da budu uz nju i da je pokopaju. Njena želja se ostvarila tako da je anđeo donio na oblaku apostole koji su propovjedali na raznim stranama svijeta, gdje im je Ivan saopćio da je Marija blizu smrti. Nakon smrti su je pokopali. Kad su, tri dana kasnije, posjetili njezin grob, on je bio prazan i otvoren, a u grobu su, umjesto tijela, bile ruže i ljiljani."

    https://www.don-ivica.net/index.php/propovijedi/65-godina-c-200910/330-velika-gospa-ili-uznesenje-marijino-na-nebo

    a drugi izvor (pravoslavni) je malo opširniji i kaže da jedini od apostola nije bio sv. Toma i zato su otišli otvarati grob nakon tri dana i našli su ga praznog "Dok je Ona izdavala predsmrtne naloge, iznenada nastade huk veliki sa neba i mnostvo oblaka okruzi dom svetog Jovana Bogoslova; jer po Bozjem naredjenju Sveti Andjeli uzese Svete Apostole rasejane po raznim krajevima vaseljene radi propovedi Jevandjelja i neocekivano ih donesose na oblacima u Jerusalim i spustise pred vrata kuce u kojoj je ziveka Mati Bozja. Ugledavsi jedan drugoga, Apostoli su se radovali i sa nedoumicom pitali: "Koji je razlog zbog koga nas Gospod sve ovde sabra?" Sveti Jovan Bogoslov ih doceka sa radosnim suzama, kazujuci im da ce se Presveta Bogorodica uskoro preseliti ka Gospodu....... Kada je povorka stigla u Getsimaniju, tamo je sa placem i ridanjem pocelo poslednje celivanje precistog tela Bogomaterinog. Tek uvece Sveti Apostoli su mogli da ga poloze u grob i velikim kamenom zatvore ulaz u pecinu. Sveti Apostoli provedose kraj groba Presvete Bogorodice u Getsimanskom vrtu tri dana, moleci se i pevajuci psalme.
    Po promislu Bozjem apostolu Tomi nije bilo sudjeno da prisustvuje pogrebu Majke Bozje. Dosavsi treci dan u Getsimaniju, on se gorkim suzama okrenu ka grobu i glasno izrazi zalost sto se ne udostoji poslednjeg blagoslova Majke Bozje i oprostaja sa Njom. Sazalivsi se na njega, Apostoli odlucise da otvore grob, i omoguce mu utehu poslednjeg poklonjenja svestenim ostacima Svagdadjeve. Ali, otkrivsi grob, oni u njemu nadjose samo Njene pogrebne ovoje iz kojih se sirio nebeski miomir, i na taj nacin se osvedocise prizorom divnog vaznesenja na Nebo tela Presvete Djeve."

    (izvor je pravoslavni, tko neće ne mora čitati cijeli post)
    http://mojepravoslavlje.blogspot.com/2011/08/uspenje-presvete-bogomajke.html?m=1

    Šteta, umjesto da oplemenjujemo jedni druge koriste se kritike koje ne stoje.
    Ovisno o načinu kritike, kritika puno govori o osobi koja kritizira, recimo je li je kritika za izgradnju ili razgradnju. Razgrađujuće kritike rade štetu, i otkrivaju ono što osoba koja kritizira nosi u svom srcu.
    Neki se nažalost neki u ime borbe za istinu sakriju iza kritike misleći da su sva sredstva dozvoljena što nema veze sa Isusovim Naukom....

    Mario

    OdgovoriIzbriši
  15. Sjećam se kako je sadašnji provincijal hrvatskih isusovaca (u šali ga zovem vrlinskim epistemologom responsibilističkog smjera) u propovijedi posvećenoj sv. Josipu rekao da je "Gran Torino" najkatoličkiji film u zadnjih ne znam koliko godina i usporedio njegova junaka sa sv. Josipom. To mi je bilo čudno. No, priznajem, svidjela mi se jedna njegova propovijed o Navještenju u kojoj je Froda Bagginsa usporedio s Isusom.
    Danas je naime Dan čitanja Tolkiena, autora "Gospodara prstenova". Družina je krenula iz Rivendella 25. prosinca, a prsten je uništen 25. ožujka, kad je, vjeruje se, bio prvi Veliki petak te kada Crkva slavi dan u koji je Blažena Djevica Marija po Duhu Svetom začela Isusa. Utrobi u kojoj ne bijaše još nitko i više nitko začet odgovara grobnica u koju ne bijaše još nitko i više nitko ukopan nakon začetnika vječnog spasenja svima koji ga slušaju. To je i dan kad se rodila sv. Katarina Sijenska.
    M. P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A i dan kad je umro veliki monsignor Lefebvre.

      K.

      Izbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.