petak, 25. ožujka 2016.

Spomeni se mene, Gospode, kad dogješ u kraljevstvo svoje


R) Svi me prijatelji moji ostaviše i uzeše vlast, koji mi zasjedaju; izdade me, koga ljubljah: * i strašnim pogledom bijući me do nemile rane, octom me napajahu.
V) Megju zločince me baciše i ne poštegješe duše moje.
I strašnim pogledom bijući me do nemile rane, octom me napajahu.
(iz Jutrenja Velikog Petka, na I. noćnici)

R. Omnes amici mei dereliquerunt me, et praevaluerunt insidiantes mihi: tradidit me quem diligebam: * Et terribilibus oculis plaga crudeli percutientes, aceto potabant me.
V. Inter iniquos projecerunt me, et non pepercerunt animae meae.
Et terribilibus oculis plaga crudeli percutientes, aceto potabant me.

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.