srijeda, 30. rujna 2015.

Hodočašće 'Populus Summorum Pontificum' 2015.


Hodočašće u Rim koje se pod nazivom Populus Summorum Pontificum održava već nekoliko godina za redom i o kojemu smo na ovom blogu pisali (1, 2, 3, 4, 5) održat će se i ove godine krajem listopada. Ako ste odlučili ili još razmišljate o sudjelovanju na ovom hodočašću i želite se povezati s drugim sudionicima iz Hrvatske, javite mi se na mail (tomablizanac@gmail.com) kako bih vas spojio. Na taj način možete podijeliti informacije ili razjasniti eventualne nejasnoće.

3 komentara:

  1. Taman sinoda završava 25.10., na blagdan Krista Kralja.

    "Tada mu reče Pilat: Dakle, ti si kralj? Isus odgovori: Pravo kažeš, ja sam Kralj. Ja sam se rodio i došao na svijet zato, da svjedočim za Istinu. Svatko, tko je od Istine, sluša moj glas."

    OdgovoriIzbriši
  2. mene bi zanimalo hodočašće u LURD na kojem bi se slavila TLM, nešto kao tradicionalno hodočašće pa ako tko o tome što zna hvala na info...
    Marija

    OdgovoriIzbriši
  3. Molim Vas ukoliko bi netko išao u Sloveniju na TLM 18 i19.11 kad dolazi msgr. A.Schneider da oglasi... Lp, Bb!

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.