ponedjeljak, 26. svibnja 2014.

Jezulatko


Vrlo primitivan fotić i samo par minuta vremena, ali svidjela mi se ideja s Quore, pa sam je odlučio isprobati.

Broj komentara: 9:

  1. Sad vidim da sam neke stvari fulao, ali nije pretjerano bitno.
    Evo jos nekih savjeta s te teme:
    https://www.quora.com/What-can-I-learn-right-now-in-just-10-minutes-that-could-be-useful-for-the-rest-of-my-life

    OdgovoriIzbriši
  2. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opet neki mrzitelji poboznosti djetetu Isusu:
      ...Beba Isus, Srce Isusovo... bla, bla... to nije poboznost za ove krajeve... bla, bla... Krist Pantokrator... Crkva bosanska... bla, bla, bla

      Izbriši
    2. To je primjer kako se brani Vjera.
      Na fejsiću bi rekli "Sviđa mi se".

      Izbriši
    3. Administrator je uklonio komentar.

      Izbriši
    4. Anonimno, brisem vase komentare jer ste bezobrazni (ne znate se potpisati), a ne zato sto imate svoje misljenje. Mozete misliti da je kipic kic, mozete misliti i da je napravljen u Kini (a nije), ali mi nije bas jasno sto vas nagoni da na tudjem blogu idete pisati to svoje uvazeno misljenje. Meni se mnogo stvari na blogovima i opcenito internetu ne svidja, pa ipak ne idem ljudima kojima se svidjaju (a nema zaista nista lose u tome) pisati svoje ptoteste. Jednostavno produzim dalje ili ni ne navracam.

      Izbriši
  3. Ja se ko manijak trudim sa 50mm f18 objektivom praviti bokeh! Ovo je odlična ideja! :)

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.