nedjelja, 16. studenoga 2014.

ZAMOLBA i devetnica

Ako vam je tradicionalna latinska misa u sv. Martinu nešto značila u životu i spremni ste napisati par rečenica (tipa, pomogla mi je u obraćenju, ondje sam dobila snagu da služim bližnjima itd.) pošaljite mi to kratko "svjedočanstvo" na email adresu (tomablizanac@gmail.com). Ne treba biti opširno, ali molim da se potpišete imenom, prezimenom i titulom (može i zvanje). Koristit će se isključivo u unutarcrkvenoj komunikaciji.

***

Od sutra, subote 15. studenog do nedjelje 23. studenog (posljednja nedjelja po Duhovima) moli se devetnica za uspjeh povratka javne tradicionalne latinske mise u Zagrebu. Molimo da se i vi pridružite i izmolite krunicu ili barem jednu desetku na tu nakanu. Blažena Djevica Marija će nam sigurno pomoći!

Evo, imate prijedlog molitve, a možete nešto i učiniti (v. gore). Uključite se!

4 komentara:

  1. Nadam se da će uspostaviti barem dvije latinske mise: jednu ujutro, jednu navečer. A daj Bože i više!
    Miro

    OdgovoriIzbriši
  2. Svakako ću dodati i tu nakanu u molitve. Dao Bog da TLM poživi još u Zagrebu, a ako Bog da - i šire.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvaljen Isus i Marija!
    draga moja braco i sestre evo danas zelim koliko mi milost bozija dopusti odgovorit i obznanit kolika mi je nada i utjeha pocivala u znanju da u nasoj zemlji zivi tradicionalni obred . Vjerujte tako je , iako sam se nadala da ce biti moguce da ozivi tradicija po svim biskupijama . Vidjela sam mnogo zla koje se pod krinkom libelarizma uvlacilo u nasu crkvu . Zena koja po zen budizmu trazi Krista u nasoj crkvi dijeli tijelo Kristovo u nasoj crkvi , djeci s oltara udjeljuje blagoslov . Karizmatski obracenik umjesto zupnika drzi vjeronauk u crkvi . Vjeronauk je po njemu to da im ispovjeda svoje grijehe (kako spava s zenama ) te kako je krao drogirao se prodavao drogu itd. Sve to prvopricesnicima . U zenskom zboru ispred svetohranista psuje se Boga . Na moj uzvik "kako mozete "? Dobijem odgovor pa sta "samo jednom " . Boze moj , Boze moj kako je to bilo tesko zivjet , ali cinjenica da nas papa Benedikt zeli vratit tradiciju u nasu crkvu dala mi je snagu da izdrzim , podnosila sam trpeci i moleci , vapila sam svakog dana . Vrlo cesto sam bila ponizavana vrijedana , sve sam kao svoju zrtvu prinosila Ocu po Isusu Kristu . Znanje da postoji i jedna crkva gdje se sljubavlju i dostojanstvom sluzi i prinosi na tako velicanstven Bogu ugodan dar na hvalu i slavu Bogu trojedinomu , gdje duh i dusu srcem sjedinjenom s rijecju s zrtvom primamo takvo bogatstvo ljubavi svaki ud ozivljuje na nezaboravan nacin , svakoj dusi , svakom bratu , sestri zelim reci idite nasisite se , napojte se na izvoru vjecnom na tradicionalnoj misi i imat cete snagu smjelo svjedociti , radoscu ispunjeni snagom koju mozete prenositi . Eto tako je meni tako zelim svima .
    Od srca sve vas pozdravljam i dakako molim za milost Boziju da tradicionalna misa zivi dok je svjeta i vjeka
    andjela

    OdgovoriIzbriši
  4. Kada je rečeno služit će se TLM u sv. Martnu pribojavala sam se pa sve sam zaboravila kako je to bilo prije! Naš župnik je još dugo služio TLM kako je prošao koncil! Da, i onda nedjelja za nedjeljom u sv. Martinu vraćalo mi se djetinstvo, ta ljepota slavljena Svete Mise po starom obredu! To mi je bila milina duši, da se uživiš u prisutnost Isusa u slavljenju njegove žrtve! Gledaš kako svećenik u svoj predanosti okrenut prema tabernakulu obnavlja nekrvnu žrtvu na oltaru.
    Ana

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.