utorak, 4. studenoga 2014.

Kakva nemilosrdnost, grešnika gurati u još dublju provaliju

Ne živi zli duh Kasper negdje daleko, njegove ideje šire se i "plaše narod po susjedstvu":

'Papskiji' od Pape (veći katolik od Pape?)
Milosrđe mi je milo ... (znam da se ne čita više na novoj misi, ali pročitajte odlomak iz poslanice sv. Pavla Korinćanima iz mise na Tijelovo: 1 Kor 11, 23-29)

Broj komentara: 10:

  1. još jedan ultramontanist zabrinut za svoj i dobar glas bilo koga iz klera, a i pravu je, mnogi s danas upućeniji u vjeru i žarče ju žive od onih 'profi' https://www.youtube.com/watch?v=IyzsaEPBeHg#t=63

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zao mi je ali kad vidim Vorisa ne mogu ga ozbiljno shvacati. Mozda kad bi imao normalnu kosu i nastup.

      Izbriši
  2. Očerupavajuće...ovih sam dana dobio novo Sveto pismo. Otvorim stranicu: "Nerazrješivost braka"....čitam dalje: važnost vjere, opasnost grijeha...Božje milosrđe, da, ali postoji i vječno prokletstvo.
    Umjesto da Sinoda progovori o strahoti preljuba i u normalnom braku, pokušava se opravdati konkubinat i nastranosti. A Sveto je pismo tako jasno i nedvosmisleno.
    Treba biti slijep i gluh pa ne vidjeti da se sprema velika apostazija. Teme i duh Sinode te stupidne rasprave koje naša provincijalna piskarala pokušavaju prodati pod poslušnost, zdravu crkvenost ili katolički (!) nauk posve su neevanđeoski! Jasno je da nakon napada na svetu Tradiciju - sv.Misu i duhovnost- slijedi napad i na drugi izvor objave: Sveto pismo. Modernisti su s koncilskim duhom i ambivalentnostima majstorski uklonili Tradiciju i uz asistenciju neokonzervativnih jurišnika i dželata zgazili svaki otpor u strukturama, Tradiciju potjerali u katakombe, svakoga tko i najmanje miriše po Tradiciji defenestrirali - sada slijedi konačna bitka! No, Bog je na našoj strani.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo je vidjeti bratski dijalog i normalno razmisljanje:
    http://studenti.dominikanci.hr/index.php/kolumne/u-sjeni-kriza/349-ili-jesi-ili-nisi
    http://studenti.dominikanci.hr/index.php/kolumne/u-sjeni-kriza/351-ili-jesi-ili-nisi-ii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također:
      http://studenti.dominikanci.hr/index.php/kolumne/u-sjeni-kriza/342-o-soli-i-kuharima

      z

      Izbriši
  4. Članak: "Milosrđe mi je milo..." , autor: fr. Marko Dokoza OP, citiram: "Da vas ne bi naveo na krivi zaključak moram reći da ja nisam za anarhiju i da sam svjestan važnosti zakona i propisa." Moj brate "katoliče", malo toga si ti svjestan. Samo iz srca punog sebeljublja može izići onoliko riječi o milosrđu, razumijevanju, ljubavi, prihvaćanju... a da istodobno budu ispražnjene od njihovog pravog sadržaja.
    Katolik

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je zanimljivo kako svi koji zazivaju milosrđe, u kontekstu preljubnika i homoseksualaca govore "mi katolici moramo biti milosrdni jer je i Isus išao grešnicima". Istu stvar su plasirali sekularni aktivisti za vrijeme prvog referenduma "pa vi katolici ne smijete osuđivati homoseksualce, Isus to nije radio". A svi zaboravljaju da je SVAKI Isusov susret s grešnikom završavao sa "idi, i nemoj više griješiti". A ne, "idi i griješi dalje, ja ću ti blagosloviti tvoj grijeh".

    I da, ja sam grešnik ko i svi ljudi, ali sam toga svjestan. Da nema jasnog zakona, kako bi se mogao truditi biti bolji?

    Nik

    OdgovoriIzbriši
  6. Tko me ljubi, zapovijedi će moje čuvati, govori nam naš Gospodin Isus. Milosrdan biti nekomu znači dovesti ga k Bogu. Sve drugo je laž i prevara Istine. U kontekstu ove Isusove rečenice biti milosrdan znači naučiti druge što znači ljubiti Boga i kako to postići, tj. naučiti ih čuvati Njegove zapovijedi. Samo onaj tko ne poznaje Isusov nauk, a poznavati u vjerničkom kontekstu znači živjeti tako, može olako govoriti o milosrđu, pozivati da ne "sudimo" grješne čine i stanja drugih ili pozivati na ljubav u kojoj je Isusov zakon suvišan. Isus je konkretan, jasan, zahtjevan u svojoj ljubavi prema nama grešnim ljudima. Zašto onda mi želimo biti "Isusovskiji" od Isusa (referiram se na fr. Markovu frazu "papskiji od pape", koja sadržajem tog članka krije ego zmije iz Edena koja je Evi rekla, parafraziram: Ma neee, nije Bog mislio ozbiljno kad je rekao da trebate čuvati Njegove zapovjedi. Dao vam je slobodu i ljubav, a zapovijedi, makar i bile i Božje, priječe slobodni razvoj slobode i ljubavi.
    Molimo za našu braću i sestre koje ista zmija i danas zavodi istim govorom.

    Katolik

    OdgovoriIzbriši
  7. http://www.glas-koncila.hr/index.php?option=com_php&Itemid=41&news_ID=25541

    "Već dugo godina čitač sam za vrijeme nedjeljne mise. Prvo čitanje čita jedna gospođa. Nakon prvog čitanja vraća se na svoje mjesto, a prije toga se ispred oltara zajedno poklonimo. Ja se nakon čitanja okrenem prema svetohraništu, koje je s lijeve strane oltara odnosno s desne strane lađe gledano prema oltaru, naklonim se i odlazim na svoje mjesto. Oboje smo u prvoj klupi u lijevom redu gledano prema oltaru. Jučer me je ta gospođa upozorila da ne činim dobro, jer da sam se dužan pokloniti i nakon čitanja predvoditelju slavlja. Vidio sam u više crkava za vrijeme mise da se čitači ponašaju različito. Znam da ste svojedobno nešto pisali o tome, no nisam upamtio točno što. Molim vas, možete li me točno poučiti kako se trebam ponašati. Župnik me nikad nije opomenuo odnosno upozorio da ne činim dobro.

    Čitatelj Ivan"


    Iz čega ovi rade nauku!?

    Ferdinand Zvonimir

    Ps. ako želite saznati kako liturgijski doktori Šaško/Crnčević rješavaju tu tešku zavrzlamu u kojoj se jadni čitatelj našao, morat ćete kupiti novi broj GK-a ili pričekati da ga objave na webu ... ipak da vam bar malo potaknem znatiželju, samo ću vam reći da se u odgovoru spominju i prvi kršćani i srednji vijek pa i današnji običaj o poklecanju na čak dvije Mise u godini prilikom ispovijesti vjere

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nismo mi gresnici krivi mi smo moderni . . . Ili gresan sam boze oprosti mi sagrjesio sam sramim se pred tobom i pred sobom . . . Zelim biti sretan . Sreca je kod tebe , ali svijet je takav kakav je ima svega i svacega , . Ti si jasan , budi glasan . Da dragi moji noc je noc , a dan je dan . Neki misle da je dan zbog ulicne rasvjete i zive nocu u nekom snu , ne boje se ni Boga ni smrti koja dolazi u grijehu , mozda misle da imaju vremena koliko hoce , mozda misle da su gospodari jer gospoduju jezikom , ali varaju se . Mozda da se probude , mozda imaju vremena sutra je novi dan daje ga onaj koji jeuistinu milosrdan . Zdravo oko vidi zdravo , bolesno misli da je prljavstina cista .Da Da jasno .
      Pravno

      Izbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.