nedjelja, 7. travnja 2013.

Roger Ebert, RIP

Kad sam pročitao u vijestima da je ovaj tjedan umro filmski kritičar Roger Ebert, prisjetio sam se vremena kada su se filmovi na videokazetama posuđivali u videotekama. Često uz ionako različite ukuse, izbor filmova nije bio najbolji, pa je trebalo pomno proučiti omote kutija od kazeta i na osnovi toga donijeti konačni zaključak što posuditi. Trajalo je to ponekad i po pola sata ako je više ljudi biralo što će se gledati, a hit filmovi su već bili vani. Na nekim filmovima pisalo je "Two thumbs up" što bi kao ipak značilo da nisu totalni šrot i podiglo bi ih u rangiranju. Ja sam mlad i naivan povjerovao bratu Marku kad mi je "objasnio" da su Roger i Ebert dva filmska kritičara i ako se oni slože, onda film ne može biti loš. Ne znam u kojem trenutku sam shvatio da se radi o samo jednoj osobi, ali Marko očito nije namjeravao odustati od svoje igre jer me kad sam mu jučer spomenuo da je Ebert umro prije nekoliko dana, hladnokrvno upitao kako je Roger to podnio.

Preporučujem vam članak o Ebertu koji bi mogao zanimati čitatelje ovog bloga neovisno o tome jesu li filmofili ili ne. A za one koji vole gledati filmove, vjerojatno i ne treba spominjati stranicu s recenzijama i Ebertovu listu klasika koje bi valjalo pogledati. Nadam se da se na kraju života ovaj veliki filmski stručnjak vratio katoličkoj vjeri. Izmolite jednu zdravomariju za njegov pokoj.

1 komentar:

  1. Ovih dana su dosta govorili o njemu npr. na CNN-u. Ne znam jel mi promaklo ili to nisu spominjali, ali nisam imala pojma da je bio katolik (i da je o tome pisao!). Hvala za ovo. I za Markovu šalu o
    Rogeru, u njegovom stilu :D
    m.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.