ponedjeljak, 11. veljače 2013.

Molimo za Svetog Oca i za Svetu Crkvu Katoličku



Broj komentara: 17:

  1. Dragi Sveti Oče, hvala za sve.
    Ponajprije za motuproprij Summorum Pontificum i za poništenje ekskomunikacija, za oživljavanje Tradicije svete Crkve, za svjedočenje Krista, sve one hrabre propovijedi te za dobrotu i blagost kojom ste uvijek zračili.
    Žao nam je da se povlačite!
    Kikii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo se bojim da će sada na Petrovu stolicu sjesti kakav modernist koji će to sve lijepo opozvat.
      M

      Izbriši
    2. Zato Bogu hvala na blaženom biskupu Lefebreu
      Bosanac

      Izbriši
  2. Hvala Vam, Sveti Oče, na svemu! Neka Vam Bog uvijek bude blizu, ma gdje bili i što god činili.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene boli srce. Nisam ovo ocekivao. Znao sam da je bolestan, ali sam se ipak nadao. Hvala mu za sveto sluzenje.

    svecenik78

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad sam završio sa poslom i vidim ovo... šokiran sam.
    Vjerujem da će dragi Bog sve okrenuti na dobro.

    Molimo za zagovor Presvete Bogorodice Blažene Djevice Marije!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetom Ocu od sveg srca hvala za kormilarenje uzburkanom lađom koja, kako je i sam na početku pontifikata rekao, pušta vodu.Osobno, Ratzingera sam upoznao, ponajprije kroz njegova djela, a potom i javne nastupe, te prilikom dolaska u Lijepu Našu.O njemu imam izrazito visoko mišljenje, tim veće s obzirom na težinu aktualnog trenutka.Ponajprije me oduševio kao pročelnik kongregacije za nauk vjere, a potom i kao papa, svojim bezkompromisnim stavom o svim najbitnijim pitanjima katoličke vjere.Sva pitanja vjere i moralnog nauka, nisu došla u pitanje niti trenutka, unatoč divljačkim nasrtajima, vancrkvenih, i nažalost unutarcrkvenih pokušaja za nekim drugačijim poimanjem Jedne, Svete, Katoličke i Apostolske.Da budem iskren tužan sam, jer unatoč svijesti o njegovoj dobi i fizičkom stanju, nekako mi se čin abdikacije, ne uklapa u ratzingerovski identitet.Pokojni Ivan Pavao II, unatoč svom puno težem stanju nije napravio takav potez, i to mi nekako ne da mira u prihvaćanju ovakovog čina.Nema puno, nekih 15-20 dana, da sam pročitao njegovu izjavu da odstupanje nije opcija, i sad dolazi do upravo takve situacije.Malo je to čudno.Činjenica je da je imao vrlo jaku opoziciju unutar samog Vatikana, još kad pridodamo heretičko-agresivne ispade nemalog dijela klera u Švicarskoj i Austriji, i uvijek aktualne bojne pokliče šizmatika Hansa Kunga, nešto se po meni, tu gadno kuha.Naravno da ne dvojim da Duh Sveti vodi Crkvu, i da je Gospodin nikad nije i neće ostaviti, ali ovo je jedna ozbiljna i netipična situacija, te bi se svi skupa trebali okrenuti molitvi i što tješnjem sjedinjenju sa Gospodinom.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivan Pavao II. se prilično oslanjao na Kuriju i suradnike (među kojima i Ratzingera). Benedikt XVI. nije imao tako velik krug (iz njegovog kuta gledano) pouzdanih suradnika. Od ljudi koji su mu bili bliski vjerojatno su se neki kompromitirali tijekom one afere sa sobarom. Ako Benedikt ne prihvaća da bude papa koji će u dobi od 86 godina pola dana spavati i samo potpisivati ono što mu drugi nose, onda je ovakav potez prava stvar. A s obzirom na stvari koje su se događale zadnjih godinu dana, neki su, bojim se, osjetili da je došlo vrijeme da ruju, kopaju i pletu paukove. Ako ih ovo spriječi, onda je odluka sv. Oca na mjestu.

      Izbriši
  6. Teška srca primam ovu vijest, no uvijek sam vjerovao u mudrost i razboritost pape našega Benedikta, pa neću ni sada činiti iznimku. Sveti oče, hvala ti za sve! Zasluge su tvoje nemjerljive.

    Čuvao te Gospodin od zla svakoga, čuvao dušu tvoju!
    Čuvao Gospodin tvoj izlazak i povratak odsada dovijeka!

    OdgovoriIzbriši
  7. M.B., vidim da ste iznimno obrazovana osoba i da su Vam komentari uvijek trezveni. Nikada ne trabunjate i ne upuštate se u kojekakve diskusije. Međutim, po nekom osjećaju ipak mislim da ovdje ima još nešto što ne znamo...ipak nešto što me straši, a vidim i većinu dobrih vjernika, običnih ljudi koji ne znaju što je modernizam-progresizam...Jučer su svi imali nekakav osjećaj nevoljkosti...
    Duh Sveti vodi Crkvu. Stoga znamo da je kormilo sigurno. Ali ipak postoje ona proročanstva o jednoj kruški pod koju će stati svi vjernici kada Krist opet dođe. Očito malo tvrd govor, ne mora biti to baš ovo vrijeme, ali...
    O nekakvoj vrsti apokaliptičnog vremena koje je upravo veliki katolički intelektualac Socci govorio, ipak može biti govora. Zašto-ni sam ne znam!
    Kikii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez brige, straši i mene. Jučerašnji osjećaj. Uh... Gadno. Kad su objavili vijest nadao sam se da je neki haker napravio nepodopštinu nad stranicom neke svjetske medijske kuće (mislim da je BBC bio prvi. ali nebitno je) pa da su onda ostali mediji pokupili vijest. Bio sam jučer cijelo poslijepodne trom, kao da me netko drogirao, a navečer nisam zaspao do 2 ujutro. Inače, odreknuće je objavljeno 10. veljače, u nedjelju, na moj rođendan (osim što sam se rodio baš u nedjelju, pogodite koji mi je rođendan bio... prilično eshatološki broj).

      Izbriši
    2. Ako ćemo na atribute Petra Rimljanina, najbolje bi pasalo da se zove Angelo (Amato, Bagnasco, Comastri, Scola), a da uzme ime Klement XV. (milosrdni).

      Izbriši
    3. Je li zbilja Petrus romanus sljedeći ili Caput nigrum koji se po nekima izgubio u nekim prijepisima. Ne zna se slijedi li Caput nigrum nakon Gloria olivae ili je bio već prije. Očito nakon. Ako je to onda kard.Malcom Ranjith, baš divno! Onda još nije Petrus Romanus na redu!
      S kardinalom Ranjitom možemo očekivati velike reforme u Crkvi, a Petra Rimskoga(ili Rimljanina) još ćemo čekati.
      Kikii

      Izbriši
    4. Benediktov grb ima na sebi tamnoputu glavu Maura. To je uobičajeni grb biskupa Freisinga.

      Izbriši
    5. Da, "Caput aethiopicum" je na grbovima biskupa Freisinga, a to je Sv.Otac preuzeo i u papinski grb.
      Međutim, opet neki tvrde da je ovaj "Caput nigrum" oznaka za jednog papu...Je li to sljedeći?
      A i "Gloria ulivae" još uvijek nije jasno što znači, osim onog benediktinci-maslinari! No, papa nije bio ni iz Firence, ni židovskom podrijetla, ni drukčije boje kože(maslinaste)...kako se nagovještavalo!
      Bože dragi, koliko nedoumica...
      Ili je ipak Petrus Romanus sljedeći?!
      Kiki

      Izbriši
  8. Baš lijep datum. A ja sam roďen točno na isti datum kad je promulgiran NOM. Koje li divote! Doduše nekoliko godina kasnije, ali i to biblijski...Očito zbog toga toliko volim Novus ordo missae!
    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta "caput aethiopicum" je, kako sam čitala, oznaka univerzalnosti Crkve-što pridjev "catholicus" originalno i znači. Inače, divan mi je njegov grb. Ona školjka je vezana uz sv. Augustina, koji je šteajući se obalom vidio dijete kako prelijeva more u školjki i onda je shvatio koliko je Bog neizmjeran... A medvjed je iz jedne legende o Korbinijanu, povezana je sa 73. psalmom, u kojem se spominje tegleća životinja-a u toj je slici papa vidio svoju ulogu, i ulogu svakoga čovjeka. U poniznosti. On koji je htio nakon duge "karijere" otići u mirovinu i smiriti se, izabran je za papu-da kao sluga svih sluga služi Kristovoj Crkvi, kao tegleća životinja... Divno je i njegovo geslo-cooperatores veritatis.
    Hvala mu za sve!
    (O njegovom grbu je na blogu već pisano: http://tomablizanac.blogspot.com/2011/05/gostujuci-autor-iz-mog-zivota.html)

    m.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.