nedjelja, 19. ožujka 2017.

Dobrostivi sveti Josipe


Dragi sveti Josipe, tebi sam se utekao, u tebe se pouzdao. Uvjeren sam da ćeš Bogu preporučiti moju želju. Po tvojoj ljubavi, koja te je u radosti i žalosti vezala s Isusom i Marijom, utječem se tebi za zagovor. O dragi, blagi, dobrostivi sveti Josipe, pohiti mi u pomoć u mojoj nevolji i dopusti mi da ti se izručim tijelom i dušom. Želim živjeti kao ti, posve predan u volju Božju, smjeran, ponizan kao vjeran sluga u skrovitosti. Tako se nadam da ću jednom s tobom postati dionikom i neke nebeske slave, da s Marijom zauvijek hvalim i slavim trojstvenoga Boga. Amen.

***

Gospodine Isuse Kriste, ti si naše spasenje, naš život i naše uskrsnuće! Zato te molim, ne prepusti me strahu i zdvajanju, nego zbog boli i bezbrojnih zasluga svoje Majke Marije i svog vjernog poočima Josipa pomozi svom sluzi kojega si otkupio svojom dragocjenom krvlju. Amen.

4 komentara:

  1. Pod neugodnim dojmom ovogodišnje trešnjevačke devetnice sv. Josipu, koju su konventualci pretvorili, tako reći, u devetnicu sv. Maksimilijanu Kolbeu, tuk na utuk bilo mi je jučer čitanje jedne propovijedi iz prošlostoljetnih pedesetih u kojoj se kao nešto najnormalnije spominje bezgrešno začeće svetog Josipa te njegovo uznesenje.
    M. P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo o svetom Josipu je jako zanimljiva tema jer to očigledno ima uporište u Tradiciji.

      Jedna kratka propovijed tradicionalnog svećenika o tome:
      https://www.youtube.com/watch?v=bda2dJ7pFsY


      Možda da nam autor bloga jednom pripremi malo više o toj relativno nepoznatoj temi.

      Zvone

      Izbriši
  2. Zašto bih molio Sv. Josipa da mi dopusti da mu se izručim tijelom i dušom? Što to uopće znači? Molim objašnjenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da se i tijelom i dusom stavim pod njegov mocni zagovor. Da me i u tjelesnim i u duhovnim stvarima prate njegova zastita i zagovor kao posebnog pomocnika i zastitnika od svih opasnosti.

      Izbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.