Slično kao i za njegova prethodnika, Društvo za promicanje tradicionalne Mise "Benedictus" izdalo je sličice na kojima je s jedne strane fotografija svetog Oca Franje, a s druge strane kratka tradicionalna molitva za papu na latinskom i hrvatskom (djelomični oprost, usporedi br. 33 ovdje). Sličice se mogu nabaviti nedjeljom nakon tradicionalne mise u sv. Martinu.
This Is Not Good
Prije 26 min
Lijepa gesta. Mislim na sličicu i s pripadajućim molitvama.
OdgovoriIzbrišiZanimljivo je kako papa Franjo već u prvom retku svoje enciklike "Svjetlo vjere", spominje Tradiciju Crkve. Łongin
Kako nemamo priorat Bratstva, dobili smo novog tumača Tradicije: Longina!
OdgovoriIzbrišiDeo gratias!
Molimo se da papa Franjo, Namjesnik Kristov i Nasljednik apostola Petra nastavi s povratkom svete Tradicije u Crkvu premda sada situacija izgleda....kako izgleda...
Kikii
@ Prvi redak, prethodnog Kikiijeva posta "Kako nemamo... sadrži neke netočnosti. Bez obzira na uskličnik, koji očito želi pojačati dojam, no, Istini za ljubav, spravka istih slijedi u ovoj rečenici.
OdgovoriIzbriši"Munus autem authentice interpretandi Verbum Dei scriptum vel traditum soli vivo Ecclesiae Magisterio concreditum est, cuius auctoritas in nomine Iesu Christi exercetur, nempe Episcopis in communione cum Petri Successore, Romano Episcopo."
Nadam se da su ključni pojmovi dovoljno jasni. Łongin
Longine možeš pisati samo ako se slijepo slažeš s ovima. Jednostavno se traže klimavci!
IzbrišiKuduz
Traze se ljudi koji ce znati razliku izmedju bloga i foruma, znat ce da ako zele puno pisati mogu otvoriti kroz nekoliko minuta blog ili forum i ondje voditi diskusije kakve im drage.
IzbrišiEvo, sve vam je spremno za duge, zanimljive i poticajne RASPRAVE.
Izbriši@Toma
IzbrišiPretpostavljam, čitajući ovaj "Traže se ljudi..." post, kako se nalazim na listi "persona non grata" na ovom blogu. Ima li još takvih ili se ovo odnosi samo na moju malenkost? Je li razlog izražavanje nekih mišljenja i stavova, koji se nikako ne uklapaju u "projekt" ili zbog obima pisanih djelova.
Primjenjujući jednostavnu matematičku logiku, mislim kako u usporedbi s X komentatora na ovom blogu pripadam onima koji ipak manje komentiraju, ako uzmemo u obzir vrijeme nastanka bloga i svega što je u komentarima pisano od strane najrazličitijih, a gdjegdje i gdjekad od osoba, vrlo sumnjivog katoliciteta, čak i onog koji se krije pod pojmom tradicionalnog. Smijem li se nadati nekom solidnijem obrazloženju, ako se ova opaska odnosi na mene. Pretpostavljam kako je neće biti, ali ipak hvala. Za neke je blog i forum jedno, za druge drugo. Od kada to vrijede dvostruki kriteriji i po kojem to diskrecijskom pravu imaju pravo samo oni koji X puta spominju tradicija, tradicionalno, tradicionalna misa, tradicionalni nauk itd.., navode imena osoba i službi, njihove stavove itd., istovremeno otvoreno ili prikriveno podrivajući vjeru i moral, a u najvažnijim pravilima bloga i to ste se sjetili spomenuti. Łongin
Longine, visak komentara sada mozete lijepiti ovdje
IzbrišiLijepa gesta jer bar niste otisnuli ono uobičajeno "traži se" na slici.
OdgovoriIzbrišiKuduz
Ovaj naš Bećir s mnogo imena je pravi dasa.
IzbrišiUzima gdje nije ništa ostavio, žanje gdje nije posijao, a usput još posjećuje stranice na kojima se roti prezira vrijedna šačica bespomoćnih lefevrosedevakantista i tamo zaključuje koja je svrha tiskanja sličica. Kako li se ne domisli da smo ih tiskali za pikado.
M.B.,
OdgovoriIzbrišiuz dužno poštovanje, ovaj blog "linka" na stranicu gdje se "roti prezira vrijedna šačica bespomoćnih lefevrosedevakantista". Zanimljivo je da je "Martinovcima" (barem se tako predstavljaju da idu redovito na "latinsku" misu) uvijek Longin "problem", a NIKAD (citat) - lefevrosedevakantisti. Nabrajanje svega bi od "dnevne sobe", dizajnirane kao blog, učinilo forum tako da treba stati. Pametnome dosta!
Ti si vjerojatno iznio svoje osobno stajalište, ali te ovaj cijeli blog "vrišteći" demantira. Dok hrvatski "tradicionalisti" ne priznaju da u Hrvatskoj imaju potpunu slobodu djelovanja (omogućeno je grupici nešto većoj od 30 ljudi da slušaju misu po
"tradicionalnom" obredu), i da umjesto zahvale hijerarhiji Crkve i daljnjeg življenja te "duhovnosti" i svega "specifičnog" što ona može pružiti, uzvraća se neviđenim "riganjem" prema toj istoj Crkvi. Katoliku koji idući od Jelačič placa do Vlaške ostaje jedino koristiti sigurni put Jurišićevom ili ako se odluči za nešto kraći put starom Vlaškom, obvezno bi trebao nositi medaljicu sv. Benedikta.
Mario
Mario, dajte malo razmislite sto pisete. Pa tko vas tjera da dolazite na ovaj blog i provocirate? Ako zelite pisati o tome kako su tradicionalisti u Hrvatskoj ovakvi ili onakvi, dajte si nadjite prikladno mjesto na internetu. I onda mozete za svaki unisteni oltar, za svaku napisanu herezu koje donesem, vi staviti svoje obrazlozenje zasto je to dobro i krasno i zasto sam zapravo ja u krivu.
IzbrišiTko ste vi da bih se morao opravdavati vama? Imam dovoljno posla pisuci pisma onima koji nesto znace (prije svega onima koji upravljaju Nadbiskupijom), bih li trebao jos uz to odgovarati na vase, Longinove, Kikiijeve, Mateove, Mihovilove itd. komentare.
Jos jednom ponavljam, ako vam se ne svidja "uredjivacka politika" ovog bloga, slobodni ste ga napustiti, stovise preporucujem da otvorite vlastiti da mogu i ja malo procitati kakvo je stvarno stanje.
Poštovani Mario, pišem vam kao osoba koja nema nikakvih afiniteta prema FSSPX-u, pošto je vrlo popularno od strane mnogih žigosati na taj način i defamirati svakoga tko ima ikakvih afiniteta prema bogatom naslijeđu Tradicije Svete Majke Crkve, koja unatoč prevladavajućem mišljenju nije počela ni nakon Tridentskog, niti Drugog vatikanskog sabora.
IzbrišiPretpostavit ću da ovo što ste izjavili proizlazi iz vaše neupućenosti u okolnosti, a ne zlobe. Kao katolik koji je u potpunosti vjeran Crkvi, te Učiteljstvu iste, moram reagirati. Nemoguće je kako kažete, priznati da "u Hrvatskoj imamo potpunu slobodu djelovanja", jer bi to bila posvemašnja i drska laž. Baš naprotiv, upornim podmetanjem, zabranama i prijetnjama od strane kako crkvene hijerarhije, a tako i mnogih laika, mnogi "tradicionalisti" doživljavaju brojne neugodnosti, jednostavno se etiketiraju kao neželjena djeca - u čemu nažalost imam i osobnog iskustva, ili su dovedeni na rub progona (na svu sreću, ja nisam). Jasno, bilo bi nepravedno tvrditi da se većina tako odnosi, pri čemu se moram zahvaliti rektoru crkve na dobroj suradnji, no brojna iskustva govore tome u prilog. Mnoge stvari se koliko mi je poznato, ne iznose u javnost zbog straha od posljedica po aktere, ili se ljudi trude progutati što veću gorku tabletu bez reagiranja, kako ne bi došlo do još većih problema. To jasno, rezultira time da sve više do izražaja dolaze radikalniji stavovi kod pojedinaca, u čemu se ja, a vjerujem i većina iz sv. Martina ne pridružuje. Da budem dostatno jasan, kada bi prosječan katolik imao takvu slobodu u liturgijsko-sakramentalnom životu kao što je imaju vjernici privrženi tradicionalnom obredu, mogli biste komotno početi iznajmljivati naše crkve u neku drugu svrhu. Ocu nadbiskupu dugujemo duboku zahvalnost, iako bi bilo lijepo da nas je bilo tko s Kaptola došao barem pozdraviti u ove dvije godine. Vjerujem da bi mnogima to puno značilo.
Mene fascinira negativna fascinacija. Kao da se, otprilike, ja prepucavam po blogovima "katolickih" karizmatika i neokatekumena. Dokonost cini cuda...
Izbriši@Mario,
Izbrišijavio se Kuduz Bećir, netko tko prvi put komentira na blogu (ili barem prvu puta pod tim imenom") i odmah ide izjava da bi uz papinu fotografiju trebali pisati "Wanted!".
Drsko, do razine blesavosti. Jesam li se uvrijedio? Nisam, jer nije prvi put. Da jest prvi put: da, uvrijedio bih se. Ako nema papinih sličica, pitat će takav Kuduz Bećir zašto ih nema. Ako ih ima, onda su valjda za igranje pikada.
U životu imam pametnijih i ozbiljnijih poslova pa komentiram isključivo na ovom blogu i čitam još nekoliko s kojih vode linkovi upravo s Tominog bloga. Ne zalijećem se na stranice neokatekumena, sedevakantista, pravoslavnih, protestanata, protestantiziranih pseudokatolika na liniji Joea Bidena i Nancy Pelosi ili pak "Wir sind Kirche".
@ Mario; 1. vi ste u velikoj zabludi kad smatrate da "Martinovci" iz Vlaške Vesi (Vicus Latinorum) nisu nadasve zahvalni hijerarhiji: prije svega papi Benediktu XVI, a potom i nadbiskupu Josipu kardinalu Bozaniću. Mislim da je ta zahvalnost x puta pokazana. Svi znamo da kardinal glede svoje vjernosti Svetoj Stolici na uzoran način nasljeduje svog prethodnika bl. Alojzija. Zbog te svoje vjernosti je znao biti i napadan, javno i tajno, i to od onih koji bi mu trebali biti collegae proximi. Primjerice, javno je napadan u slučaju Dajla, kada je zbog vjernosti Rimu i ne pristajanju na lokalnu "balkanijadu" (koja se da svesti na formulu: "ajmo pristati na arbitražu, ali ne i na njen ishod"...) doživio nevjerojatnu nelojalnost unutar vlastite nadbiskupije i diljem Hrvatske. Nejavno je intenzivno kritiziran (opet su u pitanju collegae proximi koji su mjesecima opstruirali svaku pomisao na to) kada je zbog vjernosti papi Benediktu XVI i sukladno kanonskom pravu donio odluku o redovitom služenju tradicionalnog rimskog obreda u sv. Martinu. Stoga je svaka pomisao o tome da "Martinovci" nisu najdublje zahvalni i vjerni navedenim vrhovima crkvene hijerarhije najobičnija kleveta.
Izbriši2. što se tiče "grupice" od 30 ljudi, treba li Vas podsjetiti na riječi Evanđelja o "dvoje ili troje koji se mole u moje Ime"? Stadione i sportske dvorane valja dragovoljno prepustiti karizmaticima.
3. Glede "...daljnjeg življenja te "duhovnosti" i svega "specifičnog" što ona može pružiti..." pitao bih Vas na kojem se obredu formirala duhovnost Vašeg oca, majke, djedova, baka, pradjedova i ostalih predaka do stoljeća sedmog? Na "misi za mlade", "disko-misi" ili "misi svih vremena"?
MAPET,
Izbrišiad 1.) Kao što sam naveo u gornjem odgovoru, "Martinovci" na ovom blogu su napisali što su napisali. Po komunikaciji među njima razvidno je da se osobno poznaju i da se radi o konkretnim osobama... Ponavljam, što je napisano, napisano je. Pametan si. Razumjet ćeš.
O ljubljenom papi Benediktu XVI i kardinalu Bozaniću kao uzornom nasljedniku bl. Alojzija Stepinca, potpisujem sve što si rekao.
Mislim da bi "tradicionalisti" trebali biti dodatno zahvalni hijerarhiji Crkve jer se nije "baš držala slova zakona". Opet, pametnije je stati.
ad 2.) Ja sam vjerni katolik i apsolutno podržavam "Summorum Pontificum". Moje mišljenje da svaka duhovnost koja teži pravovjerju i rastu Tijela u punom katolicitetu je dobrodošla. Isto tako, svaka duhovnost bi trebala biti otvorena za rast u vjeri i "čišćenju" što god to za pojedinu zajednicu podrazumijevalo.
ad. 3) U odgovoru ću uporabiti tvoju terminologiju (ne ulazeći u to da li je "misa svih vremena" baš misa svih vremena i za sve katolike jer počevši od Hrvatske imamo našu braću grkokatolike koji imaju predivan obred i duhovnost. Napominjem da su moji preci pripadali Rimskom obredu). Moji roditelji, bake i djedovi su svoju duhovnost gradili na "misi svih vremena" i "misi za mlade" i (oni koji su) umrli kao vjerni katolici.
Iako precima dugujemo poštovanje, ja sam ipak ja i ti si ti. Ako ti više odgovara "misa svih vremena", okoristi se i pridobij i mene.
Mario
Opet cu ponoviti kao i Longinu nekoc: postoje opetovane i visekratne, javno objavljene izjave drustva "Benedictus" u kojima je izrazeno najdublje postovanje hijerarhiji. I ova slicica za papu Franju je dokaz tome. S druge strane, imate blog sa virtualnim likovima u virtualnom prostoru, gdje svatko moze i kreirati i redefinirati i glumiti i fingirati identitete i stavove. Kardinal se pri donosenju odluke o misi drzao do zadnje jote svih crkvenih propisa na najuzorniji nacin. Stoga ne vidim gdje se u konkretnom slucaju Crkva nije drzala kanonskog prava. Morat cete to dodatno supstancijalizirati. Konacno, ako su Vam pretci duhovno formirani na "misi za mlade" postavljam si pitanje jeste li uopce punoljetni? Osim ako niste s Kozari Boka? Ovo zadnje je receno iocandi causa...
IzbrišiMAPET,
Izbrišipočeli ste lijepo, nemojte gubiti "živce".
"Art. 5. § 1 In parishes, where there is a stable group of faithful who adhere to the earlier liturgical tradition, the pastor should willingly accept their requests to celebrate the Mass according to the rite of the Roman Missal published in 1962, and ensure that the welfare of these faithful harmonises with the ordinary pastoral care of the parish, under the guidance of the bishop in accordance with canon 392, avoiding discord and favouring the unity of the whole Church."
Kao što je razvidno, hijerarhija se nije držala slova zakona, nego je "Martinovcima" (30 ljudi iz 20 zagrebačkih župa) dodijelila "osobnu prelaturu" (kad je nešto u navodnicima ne podrazumijeva doslovno shvaćanje). Budući da nisam pravnik, uvijek sam otvoren korekciji. Naravno, ne bezveznog cjepidlačenja, nego suvislog odgovora.
Također, u odgovoru sam koristio Vaše termine "misa svih vremena" i "misa za mlade" (valjda Vaš naziv za Novus Ordo Missae?). Moji roditelji, djedovi i bake su rođeni prije Koncila i "drugi" dio života su proživjeli i/ili žive misu prema Redovnom Obredu.
Eto, potrudio sam se dati pravi "purgerski" odgovor, otmjen i fin. I mi s "Kozari Boka" to znamo.
Onako tek usput, ja sam jako daleko od Zagreba. U kilomterima, ne srcem.
Mario
Smijesni ste Mario. Pojavite se odnekud sa svojim prigovorima kao da u 6 godina od objave Summorum Pontificuma nije ovo razjasnjeno. U vise zupa je bilo vise od kanonskog minimuma. Hocete li sada priznati da ste pogrijesili?
IzbrišiToma Blizanac,
IzbrišiPrema Rorate Coeli i Vašim komentarima (da MAPET bude miran, hvalili ste redovito taj blog i valjda tamo potpisani Toma Blizanac je stvarno taj na čiji odgovor odgovaram), možemo <a href="http://rorate-caeli.blogspot.com/2010/12/pced-intervenes-in-croatia.html>procitati</a>
Ja sam uvijek otvoren za korekciju.
Mario
Dragi Mario, proucite materiju prije no sto se u nju upustate. Toc. 15 instrukcije "Universae Ecclesiae" iz 2011. g., vrlo jasno definira sto je "coetus fidelium" u smislu par. 5/1 motuproprija Summorum pontificum:
Izbriši" 15. Može se reći da 'coetus fidelium' (skupina vjernika) postoji na trajan način ('stabiliter existens'), prema smislu čl. 5 § 1 'Summorum Pontificum', kada se sastoji od nekih ljudi pojedine župe koji se, također nakon objave motuproprija, okupljaju zbog svog poštovanja za 'usus antiquior' liturgije, i koji traže da mogu slaviti u župnoj crkvi ili oratoriju, ili kapeli; takva se skupina ('coetus') može sastojati i od osoba koje dolaze iz RAZLICITIH ZUPA ILI BISKUPIJA , i okupljaju se u nekoj župnoj crkvi ili oratoriju ili kapeli u tu svrhu."
Alles klar?
MAPET,
Izbrišihttp://rorate-caeli.blogspot.com/2010/12/pced-intervenes-in-croatia.html
(Što je sigurno, sigurno je, mislim postavljanje poveznice, by Kozari Bok).
Ako pogledaš datume, vidjet ćeš da je "latinska" misa u sv. Martinu "načelno" odobrena 25. studenoga 2010., a Universae Ecclesiae datira od 30. travnja 2011. Strogo gledano "latinska" misa u Zagrebu je protuzakonito odobrena čitajući Summorum Pontificum (i tu je ona "klopka" koja nastaje kad neki "tradicionalisti" sebi prisvajaju interpretaciju dokumenata Učiteljstva). ŽIVO Učiteljstvo je naknadno dalo "Instrukciju aplikacije apostolskog pisma Summorum Pontificuma, tako da je "retroaktivno" "situacija" u Hrvatskoj/Zagrebu "riješena" zadovoljavajuće.
Tradicionalistima, jer im se izašlo u korist, ostaje priznati važnost interpretacije ŽIVOG Učiteljstva, a ne samozvanih "mudrijaša".
Mario
Mario, idemo jos jednom. U cemu se sastoji taj ustupak, tj. izlazenje u neciju korist?
IzbrišiMi smo smatrali da su svi uvjeti za primjenu Summorum Pontificuma ispunjeni. Neke osobe su izjavile da nisu i za to su dale neuvjerljive argumente. Nakon priziva na komisiju Ecclesia Dei situacija je rijesena u nasu korist. Kasnije je uputom Universae Ecclesiae potvrdjeno da je nasa interpretacija dokumenta Summorum Pontificum potpuno ispravna.
To nimalo ne umanjuje nasu zahvalnost kardinalu Bozanicu, a kao sto je MAPET napisao to je vise puta ponovljeno na razlicite nacine i nema potrebe da se ponavlja u komentarima na nekom blogu svaki puta kad se pojavi neki mudrijas kojemu je interesantno otkrivati toplu vodu.
Dragi Mario, ovo poigravanje s datumima je besmisleno i suprotno unutarnjoj logici kanonskog prava.
IzbrišiKako, znamo, motuproprij "Summorum pontificum" je akt više kanonskopravne snage od instrukcije "Universae Ecclessiae". Motuproprij već sadrži pojam "coetus fidelium". On nije "retroaktivno" preinačen, jer se to pravno ne može učiniti aktom nižeg ranga kakav je Universae Ecclessiae, već je samo mjerodavno protumačen, kako se ne bi njegovom misinterpretacijom onemogućavalo ostvarenje svrhe postojanja motuproprija Summorum pontificum.
Stoga je danas pojam "coetus fidelium" u kanonskom pravu (u kontekstu prava vjernika na tradicionalni rimski obred) U POTPUNOSTI JEDNAK kakav je bio 7.7.2007. g, na dan donošenja motuproprija.
Slažući se sasvim s Tominim opaskama, samo ću pridodati da je navedeni tekst na blogu "Rorate Caeli" jedna moguća refleksija o problemima na koje sam maloprije aludirao: u nekoliko navrata kada je kardinal Bozanić na najprimjereniji način iskazao svoju ROMANITAS, tj. svoju vjernost Svetoj Stolici, uvijek se u okolini nađu ljudi koji žive u TV kalendaru, kojima je mentalno valjda još uvijek 8. rujna 1943, pa ogorčeno brane hrvatsku obalu od iredentističkih prisezanja, hrvatski jezik od rimskog imperijalizma itd. itd.
(Polu)modernisti bi onima koji su vjerni katoličkoj Tradiciji dali samo pokoju mrvicu sa stola, i usto očekivali da pužu po podu od zahvalnosti. Zato nema pravog života prije FSSPX-a, sve dotad je malo više od pukog preživljavanja. No, Bogu hvala i na ovom, jer mnogi nemaju čak ni to.
IzbrišiIronično, tek kad dođe Bratstvo u Zagreb će ti koji su dotad htjeli dati tradicionalnim katolicima samo mrvice potpuno promijeniti stav i postati veoma susretljivi prema Sv. Martinu, jer znaju da će u protivnom puno vjernika preći kod Bratstva, što njima jako smeta, budući da bi u Bratstvu ti vjernici mogli čuti istinu o njihovom ljubljenom Koncilu i pokoncilskim promjenama, te bi tako tu istinu mogli prenositi drugima. Jedan francuski biskup je otvoreno rekao da će u njegovoj biskupiji biti dopuštena službena Misa po SP sve dok je u toj biskupiji prisutno Bratstvo. Ako otiđe Bratstvo, nema više ni ED.
No Gospodin ne zaboravlja uvrede. Da citiram mog dragog prijatelja S.H., ne bih se našao u koži onim autoritetima koji su progonili Tradiciju.
P.S. Bratstvo inače puno moli za papu, tako da su optužbe (polu)modernista glupost.
Toma, zahvaljujem za veliki kompliment i pridruživanje zajednici kojoj ipak ne želim pripadati.
OdgovoriIzbrišiMogao bih uzvratiti istom mjerom i napisati svoju procjenu, međutim ne želim.
Ionako sam od Boga želio znak da konačno prestanem pisati na ovom blogu.
Da ne bi oni, koji me poznaju to tumačili "lefebvrovskom bahatošću" i potcjenjivanjem drugih tradicionalista, ja imam pismeni dokaz!
Kikii
Uveo sam moderiranje komentara dok se Longin malo ne smiri. Trenutno upisuje komentar u minuti.
OdgovoriIzbrišiEvo baš si proučavam najvažnija pravila bloga.
OdgovoriIzbriši"Prihvaćanje ili odbijanje komentara čitatelja može biti uvjetovano sljedećim okolnostima čije stanje utvrđuju autori bloga:
Nije dopušteno nepristojno izražavanje i vrijeđanje drugih osoba.
Nisu dopušteni komentari kojima je cilj poticanje svađe i polemike.
Komentari kojima je cilj prikriveno ili otvoreno podrivanje vjere ili morala bit će obrisani."
Pitam se, kao homo sapiens i kao kršćanin i zaista ne shvaćam gdje je uočeno išta opisano slijedećim točkama:
Jesam li se nepristojno izrazio? Potičem li svađu ili polemiku? Podrivam li vjeru ili moral time što sam postavio pitanja na koja zaista želim dobiti jasan odgovor?
Zar su pitanja toliko složena ili nemogućnost odgovora na ista tako velika?
Dakle, pitam vas imate li vjerničke i moralne snage za, po vašim riječima „taj Katekizam“ (iz kojih se štošta dade zaključiti) reći i naš Katekizam. Pretpostavljam kako će odgovor "da" ili "ne" izostati. Nema veze. Lakše je pobrisati komentar. Pozitivan odgovor olakšao bi mi neke dvojbe s obzirom na TLM.
Jeste li vezani zavjetom šutnje kao sastavnim dijelom "projekta"?
Smijete li prema "protokolima" odgovoriti na ijedno pitanje vezano uz povezanost TLM i učenja Katoličke Crkve, prije, za vrijeme i nakon CVII?
Postoji li ikakva nada da će čitatelj vašega bloga dobiti konkretan odgovor na konkretna pitanja upućena vama? Zar se bojite? Koga? Zašto? Łongin
Nas katolicki najnoviji katekizam.
IzbrišiJeste sada zadovoljni Longine?
Odbijam odgovarati na vasa pitanja i kilometarske komentare kojima je cilj iscrpiti covjeka dok mu se ne zgadi zivot. Poceli ste sa svojim iskrenim pitanjima i iskrenom zbunjenoscu i iskrenim razjasnjenjima i iskrenim bistrenjima i iskrenim propitkivanjima na onom postu o (gotovo) svetogrdnoj misi u radio studiju i ne gasite se od tada.
Ako nakon sto sam vam desetak puta pobrisao isti komentar i dalje objavljujete na mom blogu isti komentar ponovno i ponovno i ponovno, onda nesto nije u redu s vama.