nedjelja, 14. listopada 2012.

Nedjeljna blog preporuka 32

Mlađi čitatelji vjerojatno se i ne sjećaju da sam kroz rubriku nedjeljnih blog preporuka (NBP) običavao istaknuti neke blogove koje sam smatrao vrijednima pozornosti. Odlučio sam danas sabrati neka nova imena blogova koji su se od zadnjeg puta pojavili. Većina ih je već dostupna u popisu na lijevoj margini ovog bloga.

Ove nedjelje ću se usredotočiti na hrvatske blogove, a iduće na strane (dakako u puno užem opsegu). Zanimljivo je primjetiti da su svi blogovi koje sam predložio u prvom postu s hrvatskim autorima,  NBP 14, u međuvremenu ugasnuli. To nije neobično jer prosječan blog navodno ima životni vijek vinske mušice (oko mjesec dana). Neki su na to dodali da je i inteligencija prosječnog bloga takva. Ipak, anegdotalni uzorci govore o životu od oko tri godine za "kvalitetnije" blogove. Usto, velik broj ljudi premjestio se zadnjih godina s blogova na socijalne mreže poput Twittera i posebice Facebooka.

Bilo kako bilo, evo mojih preporuka koje se do sada, koliko sam vidio, nisu pojavljivale u NBP rubrici:
Možda nije zgorega spomenuti na ovom mjestu i tri katolička portala koji su u međuvremenu nastali:  Bitno.net, Raskrižje i laudato.hr. Samo prvi od njih ima RSS feed (neobično, zar ne?), pa se nalazi u popisu s najnovijim člancima lijevo.

Sigurno sam nešto propustio?

Broj komentara: 7:

  1. Odlične preporuke! Posebno mi je drago vidjeti da je netko počeo prevoditi Otvoreno pismo zbunjenim katolicima mons. Lefebvrea. Svojevremno sam ju čitao na engleskom jeziku, djelo je jako dobro napisano, i dobro je da bude dostupno i hrvatskim čitateljima koji možda ne barataju najbolje s engleskim (ili francuskim) jezikom.

    Novi blog posvećen G. K. Chestertonu također obećava. Mnogi od njegovih epohalnih eseja još uvijek nisu prevedeni na hrvatski - nadam se da će ovaj blog dati dobar doprinos u tom smjeru.

    Ne zaboravimo ni na katolik.hr, za sada još uvijek jedinu katoličku apologetsku udrugu u Hrvatskoj i jedini portal kojemu je primarna djelatnost objavljivanje apologetskih uradaka. Inače, portal je otvoren i za gostujuće autore (vidi npr. zadnji članak), tako da se bilo tko tko ima ideju ili inspiraciju za napisati neki apologetski rad, slobodno može obratiti uredništvu.

    OdgovoriIzbriši
  2. "Otvoreno pismo zbunjenim katolicima" nešto je najljepše što nam se moglo dogoditi. Još ne mogu vjerovati! Jasan odgovor na pitanja koja svaki čestiti katolik danas sebi postavlja.Upravo da mladi katolici koji zamjete razorni potencijal modernizma ne postanu žrtvom smiješnih, milenarističkih i opasnih teorija, a s druge strane da sačuvaju najveće blago koje imamo: svetu nam katoličku vjeru-u ovoj godini vjere. Zbilja ne želim strašiti druge, ali i sam sam se sinoć uplašio pročitavši, dosad meni nepoznatu rečenicu Blažene Djevice u Fatimi:"Danas duše poput snježnih pahuljica padaju u pakao."
    Kad čovjek izgubi vjeru, postaje lak plijen zloga. No, ta ista Blažena Djevica daje lijek: molitvu svete Krunice kao i pet prvih subota!
    Kikii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi dobro kad bi netko pomogao autoru tog bloga oko popravljanja prijevoda koji bi za ovakvo djelo morao biti bolji.

      Izbriši
    2. Javljam , kao autor bloga "Otvoreno pismo...", da sam imao određenu pauzu. Hvala svima na podršci. Uskoro krećem s prijevodom ostalih poglavlja ove knjige. Ako tko želi poslati bolji prijevod bilo kojeg dijela neka slobodno to učini i pošalje spomenutu stvar na adresu elektroničke pošte: cunjozu@gmail.com

      Ave Maria

      Izbriši
  3. Izbrisao sam rijec Verbumov ispred Bitno.net jer iako je glavni urednik i jedan od osnivaca Verbuma g. Petar Balta ujedno glavni urednik portala Bitno.net, osnivac je zapravo udruga Centar za cjeloviti razvoj kojoj je on predsjednik.
    Hvala osobi koja me na to upozorila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni da naljutim Tomu Blizanca29. listopada 2012. u 02:27

    Da prijavim nešto; Ovaj blog je bio prije na blog.hr sad je na bloggeru; http://crescendo33.blogspot.com/2012_10_01_archive.html

    Nemam veze sa njime, uguglao sam ga sad slučajno, a prije sam bio par puta na njemu.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.