subota, 7. travnja 2012.

Razmišljanja o Svetoj Misi uz apostola Euharistije 25



PRESVETI SAKRAMENT NIJE LJUBLJEN

IV

Treba znati da svijet čini sve što je u njegovoj moći kako bi nas spriječio da ljubimo Isusa u Presvetom Sakramentu pravom i istinskom ljubavlju, kako bi nas spriječio da ga posjećujemo i onemogućio djelovanje njegove ljubavi.

Kako bi nas spriječio da duže razmišljamo o Isusovoj ljubavi, svijet nas zaokuplja i zarobljava poslovima i vanjskim dobrim djelima.

Izravno nas želi spriječiti da ljubimo Isusa predstavljajući nam tu ljubav nepotrebnom i govoreći nam da se ona, u najboljem slučaju, može postići samo u samostanu.

Đavao, dakle, u svakom trenutku vodi rat protiv naše ljubavi prema Isusu u Presvetom Sakramentu.

On zna da je Isus ondje živ, da se doista nalazi ondje u čitavoj svojoj biti, da privlači duše i želi kraljevati u njima. Stoga u nama briše svaku misao na Euharistiju i svaki njezin dobar plod. Za njega je to ključna bitka.

A znamo da je Bog sama ljubav. I taj slatki Spasitelj iz svoje hostije vapi: "Ljubite me kao što sam ja vas ljubio; ostanite u mojoj ljubavi. Došao sam da bacim oganj ljubavi na zemlju, i najgorljivija mi je želja da on zapali vaša srca!"

O, što ćemo li misliti o Euharistiji na času smrti i nakon smrti, kada uvidimo i spoznamo svu njezinu dobrotu, ljubav, i sva njezina blaga?

O moj Bože, moj Bože! Što li misliš o meni, koji te poznajem tako dugo i koji se tako često pričešćujem? Dao si mi sve što si mi mogao dati.

Želiš da ti zauzvrat služim, a ja još nemam niti prvu krepost potrebnu za tu službu. Bože, ti nisi moj jedini zakon, nisi središte moga srca i cilj mojega života...

Što bi trebao učiniti da zavladaš u mojem srcu?

Dosta je, Gospodine. Prekidam sa starim životom i odsada mi je misao vodilja: Euharistija zauvijek!