srijeda, 14. veljače 2018.

Župa sv. Eugena i sv. Cecilije

Brat Marko javio mi se iz Pariza gdje se morao satima probijati do centra, nepropisno parkirati, a možemo pretpostaviti i tući s grubim parižanima i imigrantima kako bi sudjelovao na misi Pepelnice u poznatoj župi sv. Eugena i sv. Cecilije. Poslao mi je nekoliko fotografija, pa sam ih odlučio podijeliti i s čitateljstvom ovoga bloga.





Našao sam da se iz župe mise prenose uživo preko interneta, a kasnije su dostupne snimke na youtubeu. Evo današnje mise tako da i mi možemo osjetiti djelić duhovne atmosfere.

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.