četvrtak, 30. rujna 2021.

Gostujući autor - Popularna tradicionalistička destinacija u slovenskim Alpama i povijesni događaj za Crkvu u Beču

Nakon našeg vjenčanja supruga i ja smo se uputili u slovenske Alpe na već poznatu „trad“ destinaciju – u Vilu Koman. Vila Koman je vrlo šarmantna kuća iz 1930-ih nedavno preuređena u lijepi hotel. Ono što nam se najviše svidjelo jest to da je, za razliku od drugih hotela, vlasnik Alen ovdje stalno prisutan te smo stalno bili u kontaktu s njim. Pitao nas je kako smo, je li sve u redu i preporučio nam mjesta i aktivnosti u blizini. Hotel je prepun krasnih detalja poput raspela, kipića, pobožnih slika itd. U Jezerskom smo posjetili tri crkvice – staru crkvu sv. Ožbolta (Oswalda), novu crkvu sv. Oswalda i crkvu sv. Andrije. Jedino smo novu (župnu) crkvu sv. Oswalda imali priliku vidjeti iznutra. Crkva je prekrasna i u dobrom je stanju. Osim duhovnih sadržaja, posjetili smo jezero u blizini i popeli se na 1.500 m visine do planinarskog doma „Češka koča“, za što nam je trebalo tri sata u jednom smjeru. Sve u svemu, toplo preporučujemo Vilu Koman i boravak na divnom alpskom zraku u Jezerskom. Za vjernike postoji mogućnost odlaska na tradicionalnu Misu u Klagenfurt, koji je udaljen 50-ak minuta autom. Međutim, mi smo se spontano odlučili uputiti u Beč.










Dan prije mislili smo da ćemo u nedjelju s Alenom iz Vile Koman ići u Klagenfurt na svetu Misu. Tada smo vidjeli da će u Jezerskom cijelu nedjelju lijevati kiša. Pogledali smo vremensku prognozu za Beč; 25°C i sunce, pravi Kaiserwetter! U tom trenutku sam se sjetio da mi je p. Sebastian Kolinski, kojeg sam imao priliku upoznati par tjedana ranije u Beču, spomenuo da će se prva sveta Misa u nedavno od Svećeničkog bratstva sv. Pija X. preuzetoj Minoritenkirche slaviti 12. rujna.

Minoritenkirche je predivna i ogromna. Na svetoj Misi sudjelovalo je 600-tinjak ljudi, a na procesiji koja je uslijedila, oko 1.000. Bočni oltari su veliki kao glavni oltari u nekim drugim crkvama. Iznad lijevog oltara nalazi se mozaik težak 20 tona – kopija Da Vincijeve Posljednje večere u originalnim mjerama (sliku istog možete vidjeti na Tominoj prošloj objavi na blogu). Trojna misa bila je krasna, s odlično uvježbanim zborom i orguljama. Misu je slavio i na njoj propovijedao p. Waldemar Schulz, koji je preko 20 godina bio prior u Beču i koji je davno pokrenuo molitvenu nakanu da Bratstvo nađe neki drugi dom u Beču. Pritom si nije ni mogao zamisliti da će se to ostvariti na ovakvome mjestu. U propovijedi je ispričao neke detalje te priče. Svećenici su se uzdali u sv. Josipa i slavili 99 misa njemu u čast. „I što se onda dogodilo?“, pitao je pater s visina propovjedaonice, „Ništa. Po uobičajenom djelovanju Neba, Nebo je čekalo. Sveti Josip je htio da se vježbamo u strpljenju.“ Koliko sam shvatio iz propovijedi, p. Schulz je prošle godine premješten u Innsbruck, a prije svog odlaska mu je jedan vjernik laik, koji je po zanimanju povjesničar, kao oproštajni poklon ponudio da ga vodi po najstarijim crkvama u Beču. Posljednja crkva na tom razgledavanju bila je upravo Minoritenkirche. U tom trenutku nije mogao ni slutiti da će se ovamo vratiti otprilike godinu dana kasnije te da će njegovo Bratstvo biti u vlasništvu ove crkve. Upravo zato što je p. Schulz pokrenuo molitvenu akciju potrage za crkvom, pozvali su njega da slavi ovu Misu. Kako to s Providnosti uobičajeno biva, često se dogode neke „slučajnosti“ koje na kraju krajeva uopće nisu slučajne, nego proviđene, pa tako i datum na kojeg se slavila ova sveta Misa ima čak trostruko značenje: 12.9.1683. godine završila je druga opsada grada Beča od strane Turaka, 12.9. (2016., ako sam dobro čuo na propovijedi) bila je posljednja od onih 99 ranije spomenutih Misa u čast sv. Josipu, a kako sam upravo na ovom blogu saznao, tada je također bio rođendan p. Sebastianu Kolinskom, zahvaljujući kojem smo uopće saznali za ovu trojnu Misu.

Slike iz crkve je Toma već objavio u prošloj objavi na ovom blogu, ali u međuvremenu je izašao video svete Mise i procesije koja je uslijedila, u kojem se najbolje može dobiti dojam o atmosferi toga dana.

Za kraj bih samo iskoristio ovu priliku na blogu da svoju suprugu, sebe i naš još novi i mladi brak preporučim u molitve svim čitateljima ovog bloga te hvala Tomi koji me pitao da napišem izvještaj ovih događaja.

Broj komentara: 15:

  1. Tko bi u 18. st. tijekom Jozefinizma, kada je ova crkva prešla iz vlasništva nadbiskupije u privatno vlasništvo mogao zamisliti da je to zapravo dobra stvar koja će Crkvu očuvati kasnije, u 21. stoljeću? Bog je i tu lošu priču okrenuo na dobro. Čak ni nemaju novi oltar...

    OdgovoriIzbriši
  2. S jedne strane posrijedi je prekrasna vijest. Svaki put kod preuzimanja velikih i povijesno važnih crkava kao da se osjeti predokus pobjede Tradicije i uspostave pravovjerja.

    S druge strane moram priznati da sam malo zbunjen u posljednje vrijeme.
    Osim oko pitanja autoriteta pokoncilskih papa tradicionalni su katolici uglavnom imali slične stavove o većini gorućih pitanja. O svemu se čovjek dosta brzo mogao informirati i imati pravi stav u svjetlu Tradicije.
    Ovo je sada prvi put da se u tradicionalnome svijetu vidi toliki jaz u pogledu na budućnost svijeta i Crkve.

    S jedne strane imamo dva biskupa, vrlo obrazovana, sveta života i upućena u zbivanja u svijetu, čak i u ono što se odigrava iza kulisa. To je ponajprije nadbiskup Vigano te ništa manje biskup Williamson.
    I jedan i drugi posljednjih su dana dali - za mene šokantne - izjave o strašnim posljedicama cjepiva, čak i o mogućoj smrti milijuna ljudi.
    Mons. Vigano, ne osuđujući one koji su iz neznanja ili straha primili cjepivo, naglašava da je cijela pandemija poprimila obrise kulta, a cjepivu se pripisuju ezoterijska svojstva. Na neki način, to je anticipacija sotonskoga krštenja premda ne znači da ljudi koji su cijepljeni automatski otpadaju od Katoličke Crkve. Obojica zahtijevaju oštro suprotstavljanje jer kršćaninu bi takve stvari trebale biti gnjusne.

    K tome, i jedan i drugi govore o podizanju kućnih oltara na kojima će malene skupine sudjelovati na staroj Misi koju će služiti vjerni svećenici. Dakle, prema njima dotle smo dospjeli.

    Sve je to lijepo i dobro, i dugo nagoviještano - no meni djeluje sve još šokantno. Jesmo li zbilja dospjeli do tih vremena?
    A čuli smo i izjave kardinala Burkea te osobito biskupa Schneidera koje su bili slične njihovima.

    Na drugoj strani gledamo fotografije, nasmijana lica i radost pobjede Tradicije cijepljenih tradicionalista.
    To mi djeluje privlačnije i budi entuzijazam. Vide se konkretni pomaci. Ljudima se nakon strahote pandemije budi nada u život i jača ih se u vjeri.

    No opet, koliko mi ovo gore djeluje šokantno, toliko mi ovo drugo djeluje nestvarno. A zbunjujuće i strašno je stanje u kojemu se ne zna više tko pije, a tko plaća.

    Bože dragi, pomozi nam i otvori nam oči da spoznamo, da vidimo kojim putem krenuti!

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasto mislis da su to "cijepljeni tradicionalisti"? Ili se radi o prenesenom znacenju?

      Izbriši
    2. Ni Vigano ni Williamson nisu nepogrešivi, moguće da pretjeruju, ali moguće da je istina i gora nego što govore. Vrijeme će pokazat.
      S jedne strane ne mislim da je cilj pobit miljone ljudi s cjepivom, ali svo ovo ludilo s lockdownima, zabranama i uništavanjem ekonomija mi govori da se definitivno ne radi o brizi za naše zdravlje.
      Inače Williamson smatra da do pobjede Tradicije neće ni doći u onom smislu kako bi mi htjeli, da je postkršćanski svijet u gorem stanju nego u vrijeme Noe i da će Bog morat vatrenom kišom pročistit, prije toga idu kataklizme(potresi, poplave, vulkani...što i vidimo da se događa) koje Bog šalje kao upozorenje ali čovjek se neće okrenut Njemu nego gluparijama o klimatskim promjenama, stoga Bogu više neće preostat ništa drugo nego sasut vatru na Svijet. To može bit za 5 ili 500g, who knows, Williamson smatra da smo jako blizu tome... Uglavnom, pobjede Tradicije će biti samo lokalne, kao ovo u Beču, ovisit će o molitvama.Suludo je očekivati promijenu svijesti miljardu ipo katolika, jednostavno stvari su otišle predaleko. Mislim da je zato u Fatimi Gospa rekla da su nam krunica i njeno srce zadnja šansa spasenja, kao da znala da dolazi vrijeme kad će Misa biti teško dostupna

      Izbriši
    3. Pretpostavljam da je dobar dio vjernika koji na Zapadu idu na velike skupove i procesije cijepljen.
      No to sam trebao napisati "cijepljeni tradicionalisti". Bilo je to preneseno značenje.
      Mene više šokira ovaj jaz koji se stvorio i toliko oprečna mišljenja o stvari o kojoj bismo SVI trebali imati više ili manje jedinstveno mišljenje.
      Sada nije posrijedi različit stav i tumačenje nekih finesa. Riječ je ili o injekciji smrti ili nekakvoj vrsti imunizacije, uz neke nuspojave. To ćemo još vidjeti. Netko nije u pravu ovaj put i igra igru neprijatelja Crkve. Ili se nedovoljno ne suprotstavlja paklenim planovima ili pak dijeli tradicionaliste sumanutim neznanstvenim stavovima i širenjem panike.
      To možemo reći također i za De Matteija na jednoj i biskupa Schneidera na drugoj strani. Nažalost, podjela je očita.

      Teško je pak reći da je teološko tumačenje pandemije koje je iznio nadbiskup Viganò krivo ili pretjerano.

      Kikii

      Izbriši
    4. J as Jacob Apsolutno se s tobom slazem da Tradicija nece zahvatiti masovnost u Crkvi.Biti ce to od vremena do vremena pojedine zajednice ili pojedini biskupi od oko 5.000 biskupa(broj je bez umirivljenih).Nazalost onaj istinski oblik tradicije i bastine u Crkvi cemo sve manje imati.Cak ce postati i iznenadjenje i nesto novo za generacije koje dolaze jer velika vecina bogoslova ne osposobljava se niti ih tko ima uciti o tome pa tu i tamo neki pojedin8 ispliva i trudi se da kako tak9 sacuva bastinu

      Izbriši
  3. Ono sto mogu tvrditi sa sigurnoscu jest da za ovo sudjelovanje na Misi FSSPX u Becu nisu trebale nikakve kontrolavirus potvrde, te implikacije kako je ovo "skup cijepljenih katolika" ili tocnije skup cijepljenih "katolika" (jer vrijedi nacelo "agere sequitur esse": duhovne mrtvace koji su radi zemaljskog dobra u sebe ubrizgali otrov za ciju su izradu zaklana i raskomadana nevina djecica tesko je zvati katolicima) nisu istinite.

    Prijelaz slovenske i austrijske granice moguc je (uz malo snalazljivosti) i bez ikakvih testova, a kamo li kontrolavirus cijepljenja i potvrda.

    Dakle, ova je velicanstvena sveta Misa pobjeda katolicke vjere i tradicije, a ne pobjeda "tradicije cijepljenih tradicionalista" (ljudozdera).

    Ne smijemo nasjedati na moralni relativizam i uz Bozju pomoc trebamo prozreti one, koji iz raznih motiva nazivaju dobro zlim, a zlo dobrim.

    Tvrda je cinjenica kako potraznja za cjepivima i drugim vrstama terapije u cijoj su proizvodnji koristeni ostatci djece ubijene upravo u tu svrhu ohrabruje daljnja ubojstva djece u tu svrhu, a svatko tko se takvim cjepivom cijepi generira tu potraznju i time neizravno potice ubijanje nevine djecice. [Preciznije: djeca su ubijena posebnom tehnikom kako bi im se mogli izvaditi organi, iz kojih se vade tkiva na temelju kojih se proizvode nove i obnavljaju postojece stanicne kulture koje se koriste u istrazivanju i razvoju lijekova - buduci da te stanicne kulture uslijed akumulacije mutacija imaju ogranicen rok trajanja, potrebna je nova zaliha djecjih tkiva kako bi se te kulture obnovile i proizvele nove kulture i za to se ubijaju nova djeca].

    Tko sumnja u to da se organi i dalje vade u svrhu dobivanja tih stanicnih kultura, neka se prisjeti i pogleda javno dostupne filmove koje je snimio David Daleiden (CMP), a ciji su protagonisti kao prodavaci organa klaonice djece kao sto je Planned Parenthood, a kao kupci razna americka sveucilista i privatni istrazivacki laboratoriji.

    https://www.lifesitenews.com/opinion/abortion-tainted-vaccines-a-willing-blindness-and-accommodation-with-the-world/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovani gospodine.
      i sam primijetih da je to svakako predokus pobjede Tradicije i lijep događaj.
      No ne može se sunce dlanom začepiti - kako bi stariji rekli.
      Činjenica je da se o životu u pandemiji i cjepivima Tradicija podijelila: imamo dva nepomirljiva tabora.
      Koliko vidim, neke skupine odobravaju cjepivo. Ne bih rekao da ga vole ili preporučuju, no ne protive se toliko cijepljenju i ne misle da time počinje jedno novo doba. To žele odraditi i idemo dalje.
      Na drugoj strani imamo kardinale, nadbiskupe i biskupe koji se tomu oštro protive i na neki način počeli su nas pripravljati za teška vremena koja dolaze. Dospjeli su dotle da govore o utemeljenju malenih skupina i kućnim oltarima.
      Osobno nikad nisam gajio takvu pobožnost i suprotstavljao sam se tim tendencijama. Vjerovao sam u pobjedu Tradicije i zdravoga razuma. Te malene skupine značile bi u biti povlačenje Tradicije iz javnoga života u katakombe.
      Sada se prvi put iskreno pitam kako dalje. Ne bih rekao da su kardinal Burke, nadbiskup Viganò, biskup Williamson i biskup Schneider maloumni i da bi riskirali gubitak svoga ugleda i uopće zdravoga katoličkog odgovora na ovu pošast današnjice da nemaju saznanja ili slutnje što bi moglo uslijediti.
      Inače bi služili više neprijateljima nego Crkvi i unosili nepotrebne podjele među tradicionalne vjernike.
      U tu klimu koja miriše po apokaliptičnim događajima najedanput upada ovaj veličanstven događaj koji je posve drukčijega karaktera i predznaka i stoga sam zbunjen.

      Kikii

      Izbriši
    2. "Treba biti spreman na najgore, a nadati se najboljem" je mozda floskula, no u ovom slucaju je i te kako primjenjiva. Ici cemo u katakombe ako bude trebalo, za to se trebamo spremati, ali ne smijemo zazivati i forsirati odlazak dok nas na to ne natjeraju. Do tada trebamo koristiti milost koju nam Bog pruza putem katolickog obreda (tradicionalne mise) i svetih sakramenata i moliti za ociscenje i obnovu Crkve, a istodobno organizirati se i pripremati za nadolazece nevolje. Bog nas krijepi pred progon.

      Podsjecam kako smo u katakombama vec bili od ozujka 2020. do kraja lockdowna, dok je vecini sveta Misa bila uskracena. Uskrs 2020. smo uz Misu svih vremena proslavili u katakombama. Da nije bilo vjere i hrabrosti patera Marka ostali bi u tom razdoblju bez Mise i sakramenata. Treba puno moliti za svecenike.

      Istodobno nikako ne smijemo pristati sudjelovati u zlu kako bi iz toga izaslo neko dobro. Paljenje malo tamjana pred idolom vodi u vjecnu vatru i ne moze se opravdati nekim visim ciljem.

      Tako se niti ubrizgavanje ("malo", "samo jednom", "samo dva puta", "samo tri puta",..) otrova dobivenog zrtvovanjem nevine djecice ne moze opravdati visim ciljevima. Ako vec obdrzavamo lex orandi i lex credendi, moramo obdrzavati i lex vivendi. A ako cemo sudjelovati u zrtvovanju djece navodno radi necijeg zdravlja i kojekakvih svjetovnih motiva, tada smo taj lex vivendi prekrsili i ostajemo mjed koja jeci i praporac sto zveci.

      Izbriši
  4. Dosta nas se ne želi uopće izjašnjavati o ovim pitanjima. Najčešći odgovor je: "Dosta mi je više tih priča o cjepivima".
    Možda smo navikli da bioetička pitanja prepuštamo neokonzervativcima, a mi se bavimo liturgikom, dogmatikom, filozofijom i kanonskim pravom.
    Uskoro ćemo se ipak svi morati izjasniti o ovim pitanjima jer će nas državne vlasti očito sve više prisiljavati na cijepljenje i tko zna na što još...Ili mislite da će se sve zaustaviti na drugoj ili trećoj dozi?!?
    Neka nam dragi Bog svima pomogne!

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  5. Što više vremena prolazi, to su ljudi sve više prisiljeni odabrati stranu. Znamo i po Otkrivenju da će nažalost većina odabrati krivu stranu, tako da ona strana na kojoj je većina i koju podupire naopaki svijet, mediji itd. znamo da je kriva strana.

    I unutar FSSPX-a su podijeljeni stavovi. S jedne strane hrabri glas protivljenja cijepljenju u članku p. Freyja, s druge strane npr. američki distrikt stavlja članak koji de facto promovira cijepljenje (do te mjere da kaže da to nekad postaje dužnost), članak koji je jedan tradicionalni svećenik najbolje opisao kao "odvratan, skandalozan, potpuno u skladu s novom moralnom teologijom i ropski privržen medijskoj sapunici". Onaj tko misli da je to prestrogo neka razmisli kolika je odgovornost svećenika koji dâ dopuštenje ljudima da počine grijeh, da teško ugroze svoje zdravlje i izlože se riziku teških nuspojava, teških bolesti i smrti.

    Ovaj odgovor (s puno korisnih informacija) na taj članak napisao je jedan liječnik iz Australije, koji je tradicionalni katolik i inače pristaša FSSPX-a:
    https://www.gloria.tv/post/BD8Bx1dYefVT42p6ccM6i4dsr

    Jedan svećenik je pokazao da čak i primijenjujući kompromitirane moralne standarde iz dokumenata Koncilijarne sekte da je objektivno smrtni grijeh primiti cjepivo protiv kontrolavirusa koje se testira ili proizvodi koristeći tijela ubijene djece, jer postoji efektivna terapija za kontrolavirus (dva lijeka) i nema teške prijetnje za zdravlje (stopa smrtnosti oko 0,2%).
    A kad se umjesto modernističkih gledaju katolički moralni principi, ništa ne može opravdati primanje takvih cjepiva odnosno genetskih terapija jer se radi o sudjelovanju u strašnim grijesima (stalno obnavljajući niz najokrutnijih abortusa, uskraćivanje pokopa, krađa i trgovanje organima te djece i korištenje u eksperimentima i cjepivima, kod nekih cjepiva čak i ubrizgavanje ostataka tih stanica u tijelo, a na kraju ujedno i poticanje na nastavak spomenutih zločina).

    On je nedopuštenost primanja tih cjepiva ilustrirao primjerom auta koje tvoj prijatelj ukrade i onda ti ga jeftino ponudi, čime bi ti objektivno počinio smrtni grijeh da ga kupiš, bez obzira što si osobno protiv toga da ga je ukrao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, predstavnici Crkve zakazali su u cijeloj plandemiji. Mnogo tradicionalista krenulo je njihovim putem propasti.
      Zanosimo se lažnim idealima kako ćemo u zlatnim kočijama doći u Rim i na nas će se bacati cvijeće ili tako nešto.
      Gori nam pod nogama, a to ne vidimo...ili ne želimo vidjeti i sanjarimo, praveći svoje planove i prodajući ih kao Božje, čiji očito nisu.

      Stalno slušamo u medijima ove žalopojke kako umiru mladi i zdravi necijepljeni, a ja osobno znam iz pouzdanih izvora i iz osobnih kontakata za puno više ljudi koji su umrli neposredno nakon cijepljenja ili imaju teške posljedice.

      Svi su dosad prenosili tekstove nadbiskupa Viganoa, sada ga ne prenose kad spominje sotonsko krštenje, kada iznosi dokaze o štetnosti cjepiva i kada poziva na otpor uspostavi novoga poretka.

      Ovakvu shizofrenu situaciju nismo doživjeli vjerojatno od 1988. godine u Tradiciji kada su sanjari i idealisti, kvazitradicionalisti drvljem i kamenjem nasrnuli na mons.Lefebvrea.

      Sada ponovno imamo potpuni preustroj snaga i velike podjele koje je neprijatelj očito ubrizgao s cjepivom u naše redove.
      Salva nos Domine, Iesu Christe. Salva nos!

      Hvala nadbiskupu Viganou, biskupima Williamsonu i Schneideru na nepokolebljivim stavovima.
      Drugima neka dragi Bog pamet prosvijetli!

      Kikii

      Izbriši
    2. Rodjen sam u malom, ali vrlo starom selu. Spominje se jos u 15 st. Iznad sela na brezuljku je groblje. I na tom groblju se moze vidjeti citava ta povijest, kako se selo širilo, kako su se obitelji sirile ili nestajale...
      No, sva ta stoljeca postoji jedna zanimljiva cinjenica. Uz obiteljsku grobnicu za odrasle redovito postoje i male, u lokalnom govoru zvahu se rake, u koju su se sahranjivala djeca. Koja su umirala cesto i u velikom broju. A kako je to krsevit kraj lakse je bilo iskopati malu raku...
      Moj djed je pravio nasu trenutnu grobnicu 1957 god. I nije pravio raku pored nje. Jer djeca vise nisu umirala.
      Spasavali su ih antibiotici i cjepiva. Tu cinjenicu jasno spoznam svaki put kad odem na to nase groblje.
      I eto skoro na kraju mog zivotnog puta vidim da ima ljudi koji ni iz bljestecih primjera nista ne mogu nauciti...
      U to mom selu ima jedna poslovica: "Udri Boze svukud al nemoj po glavi". E kad Bog udari po glavi to zaista jes kazna Bozja za cijeli zivot.
      DD

      Izbriši
    3. Prije su bile epidemije kuge, kolere, tuberkuloze itd., nije bilo toliko sintetskih lijekova (bilo je prirodnih), ali ljudi su generalno bili zdraviji, kao što se većinom zna.
      Međutim, s dobom masovnog cijepljenja i masovnog (i stalno rastućeg) korištenja sintetskih lijekova došle su na svijet još masovnije epidemije teških alergija, raznih teških autoimunih i neurodegenerativnih bolesti, raznih vrsta raka i smrti (od kojih se veoma malo službeno zabilježe kao posljedice cijepljenja, kao što svjedoči i australski liječnik - ali mnoge obitelji znaju).

      Prema znanstvenoj studiji, u jednoj od najčešće korištenih stanica u cjepivima nalaze se svi poznati geni koji uzrokuju rak, i to genetski modificirani (naturalnews.com/2019-10-04-medical-horror-genetic-sequencing-vaccines-mrc-5-cancer-genes-modified.html)

      Osim tjelesnog, prije svega treba uzeti u obzir i duhovno. Kao što piše jedan tradicionalni svećenik, ubijanje nerođene djece vađenjem organâ na živo ništa je manje nego sotonističko žrtvovanje ljudi i podsjeća na oblik žrtvovanja koji su prakticirala izopačena predkršćanska plemena Srednje Amerike. Oni su zatim jeli te organe, a danas se koriste za medicinska istraživanja, proizvodnju i testiranje cjepivâ i nekih lijekova (npr. za testiranje lijeka Regenerona). Taj svećenik zato dobro uočava poveznicu između tih prošlih izopačenih društava i današnjeg, u kojima se prakticira(lo) ljudsko žrtvovanje koje slijedi konzumacija, i upozorava katolike na to.

      Koji katolik želi sudjelovati u takvom zlu?

      Izbriši
    4. Veliki Reset nije samo gospodarski preustroj današnjega svijeta. Posrijedi je ponajprije duhovna revolucija. Predstavlja se kao nešto novo, u biti je sve to isti antikršćanski bućkuriš, gnostička bijeda već poznata iz povijesti.
      Pandemija i cijepljenje sada igraju središnju ulogu u tome demonskom projektu.
      Nažalost, mnogi katolici, čak i tradicionalni katolici toga nisu svjesni ili ne žele biti svjesni.
      Opet imamo zloporabu poslušnosti koja nam je poznata iz vremena Koncila i desetljeća koja su uslijedila.
      Ne kažem da se već danas kao Cristerosi moramo povući u planine i šume, ali barem to moramo imati u vidu i spremati se duhovno.
      Svi oni koji nas u tome sprječavaju, moraju porazmisliti kako će stupiti pred Gospodina.
      Nije isključeno da sada naš tradicionalistički Sinedrij ponovno sudi Gospodinu...jer ne podržava dovoljno naše planove kako smo mi sami nezabludivo zaključili.
      Vrijeme je dramatično. Potrebna je ozbiljnost i čitanje znakova vremena.

      Kikii

      Izbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.