četvrtak, 19. studenoga 2020.

Usput, u studenom je molitvena nakana da roboti i umjetna inteligencija budu čovječni

Sveti Otac govori

"Non temo nulla, agisco in nome e per conto di nostro Signore. Son' un incosciente? Difetto di un po'di prudenza? Non saprei cosa dire. Mi guida l'instinto e lo Spirito Santo."

Budući da sam puki obraćenik, i ne čak ni iz Bedina zavoda, moj je talijanski krajnje oskudan. Dolje dodajem navedene nedavne riječi pape Franje u svojem prijevodu, najboljem što ga smogoh, nakon mnogo truda, s nadom da će jezikoslovni stručnjaci biti kadri ispraviti svaku tanahnost koju sam preveo pogrešno.

Evo dakle prijevoda:
"Nemam blagog pojma o naravi Službe koju obnašam. Jednostavno je smatram nekom vrstom ogradice u kojoj mogu razbacivati svoje igračke ili ih razbijati, kad god i kako god mi puhne. Buaaaa..."

http://liturgicalnotes.blogspot.com/2020/11/the-holy-father-speaks.html

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.