petak, 1. siječnja 2016.

Osmina Božića, Obrezanje Gospodinovo, Nova godina

Spasitelj po samom dolasku na ovaj svijet, Isus je to još više postao prolijevanjem prvih kapljica svoje krvi. 


Na Novu godinu
Predanje u Božje ruke

Božanski moj Spasitelju! Na početku ove godine posvećujem ti posve sama sebe i primam već unaprijed iz tvoje očinske ruke sve, što si o meni za ovu godinu odredio. Primam s jednakom odanošću radost i žalost, zdravlje i bolest, oskudicu i obilje, pa čak i život i smrt, što već bude na veću korist moje duše i na tvoju proslavu. Meni samo daj, da te sve više ljubim. Mojim dragima udijeli zdravlje i posvećenje, njihovim dušama milost i spasenje, a svetoj Crkvi mir i proširenje po čitavom svijetu. Amen.
(Elizabeta Leseur)

Dobri moj Bože! Što ćeš ti ove godine sa mnom učiniti? Kojim će me putevima tvoja ljubav voditi? Kakve ćeš žrtve od mene tražiti? Ja to ne znam i ne ću da to istražujem. Samo ti velim: blagoslovljen bio za sve! Jer ti si tako dobar!
(Lucija Kristina)
(iz molitvenika Srce Isusovo spasenje naše, Zagreb 1946.)

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.