srijeda, 28. srpnja 2010.

Gdje nabaviti knjige p. Jacquesa Philippea?

S obzirom da je niz tekstova iz knjige Traži mir i idi za njim gurnuo prvi tekst u kojemu ukratko predstavljam autora ove knjižice na drugu stranicu bloga, odlučio sam dodati ovu obavijest kao novi post.

Upravo sam primjetio da se sve knjige p. Philippea koje su prevedene na hrvatski mogu nabaviti u Verbumovoj online knjižari.

Pojavila se i nova knjiga Vrijeme za Boga ‒ Vodič molitve srca o kojoj piše na Verbumovoj stranici:
Dok joga, zen, tehnike opuštanja i druge istočnjačke metode velikim koracima osvajaju Zapad nudeći najrazličitije i najsloženije oblike mentalne koncentracije, unutarnja molitva - čisti besplatni dar Božje ljubavi - nastavlja poticati i davati životnu snagu svecima, istinskim Božjim prijateljima. Nismo li svi mi na tome putu?

Poniznost, ljubav i vjernost jedine su "kvalitete" koje se traže od čovjeka koji žudi za neiscrpnim vrelom žive vode koja izvire iz Božjega Srca.

Tko može krenuti putem unutarnje molitve? Gdje, kada i kako moliti?

Sve su to pitanja na koja odgovor daje ova izvrsna knjižica puna primjera i konkretnih savjeta.
Čini se zanimljivo i korisno, morat ću je ubrzo nabaviti.
E da, nemojte sad svi odjednom pojuriti kupiti baš tu knjigu tako da kad ja dođem u knjižaru više ne bude! Kupite si prije i prošle tri knjige (koje ja već imam) koje su isto jako dobre.

2 komentara:

  1. Hahaha, ja ću pokupovati sva izdanja te knjige i onda ih poklanjati... ti dobiješ svoj primjerak za Božić.

    OdgovoriIzbriši
  2. Marko, dobro ideja!!!

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.