nedjelja, 4. srpnja 2010.

Međudan

Današnja nedjelja čini mi se posebno prikladna za jedan kratki zapis na ovome blogu.
S jedne strane zato što je jučer bio sveti Toma po kojem je uostalom blog i dobio ime, a s druge strane što svetkovinu zaštitnika ovoga bloga - svetoga Ćirila i Metoda očekujemo sutra.

Očekujemo i povratak moga dragog brata Tomislava (kojem i ovim putem želim sretan imendan) iz daleke zemlje. Tomislav vam je u prve dvije slike prethodnog posta dao naslutiti gdje ide... a ja evo radim nagradnu igru: ako tko kojim slučajem zna o kojoj se zemlji radi dobit će 6 "kao - King" sladoleda iz Lidla.
Vaše odgovore možete poslati na mail adresu bloga. Nagrada je vrijedna cijelih 25 kuna, a ako je i ne osvojite barem znate da u Lidlu možete kupiti 6 izvrsnih sladoleda za tako malu cijenu (ne reklamiram nikoga, nego želim podijeliti sa vama zadovoljstvo nakon što sam pronašao ovako dobru ponudu).
Ja na svoj redoviti put ponedjeljkom idem nekih petstotinjak kilometara u smjeru Soluna, rodnog mjesta naših svetaca zaštitnika. Nadam se da će u najtoplijem gradu u bivšoj Jugoslaviji biti podnošljivo i da će ovih 35 celzija ipak koji put razbiti kiša.

U očekivanju i našeg dragog gostujućeg autora sve vas lijepo pozdravljavam i želim vam da uhvatite barem nešto odmora na najljepšem svjetskom moru.

Broj komentara: 10:

  1. Nije ovako vruće ni zimus bilo :-))
    no, što se može. nema odmora dok traje Obnova

    OdgovoriIzbriši
  2. "Tomislav vam je u prve dvije slike prethodnog posta dao naslutiti gdje ide... "

    - Na Mjesec? :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Denis neka se javi na mail, pa ce mu Marko dati poklon (nadam se ne obicnom postom :-), s obzirom da je on organizirao ovu igru.

    Inace, sve tri slike bi vas trebale podsjetiti na Kazakstan, samo sto je treca malo manje ocita (ali ne bi trebala biti onima koji redovito prate zbivanja o kojima ovaj blog pise).

    Iako necu ici u Karagandu, mogu vam potvrditi da je u Almatyju praksa upravo ovakva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Denise, javi se kad si u Zg oko preuzimanja poklona!

    OdgovoriIzbriši
  5. Marko, Hvala ti, ali zivim u Americi i, na zalost, ove godine ne dolazim u Zagreb. Pocasti necaka, necakinju, ili nekog drugog u moje ime. U kolovozu cu biti u Starigradu na Hvaru. Ako je netko od vas slucajno u tom mjestu, javite se, pa cemo jedan drugoga pocastiti sladoledom i porazgovarati o Latinskoj misi u Hrvatskoj. Ja inace zivim u Minnesoti, i tu ima nekoliko zupa gdje se redovito sluzi stara Latinska misa. Tu je i poznata crkva Svete Agnezije (www.stagnes.net), gdje idem na misu kad god stignem. Vas blog sam otrkrio nedavno, i odusevio me je--drago mi je da i u Hrvatskoj ima ljubitelja nase Katolicke tradicije. Sve najbolje...

    Denis Vlahovic

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej Marko, posto vam ja dolazim u cetvrtak u Zagreb zelio bih vam se prijaviti kao dobrovoljac. Steta bi bilo da sami morate sve sladolede pojesti, hehehe...

    Vidimo se za par dana!

    Ivan Kovacic

    OdgovoriIzbriši
  7. Denis, Minnesota mi je malo daleko, posebno za nositi sladoled, ali na Hvaru se možda čak i sretnemo!
    Pogledao sam crkvu Svete Agnezije i impresivno izgleda, daj Bože i nama više takvih crkvi i misa koje se u njoj služe!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ivane, sladoled je spreman i rashlađen, ima ga i previše, ali morat ćemo biti oprezni i paziti na tvoje grlo :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa Marko, zar nisi ti znao da je led dobro za pjevacki glas? Ako kod citatelja ima jos pjevaca imam za vas jos nekoliko preporuka (hahaha):

    Malo whiskeya (pogotovo irski ili americki) je odlicno za glas.
    Izbjegavajte vino i pivo, to vam je katastrofa za grlo, i ako moram priznati da sam cesto pijo crveno vino kada sviramo i pjevamo u svatove, ipak imam skolovan glas pa sam se naucio kako se otvori glas, hehehe.
    Kupanje na Jadranskome moru je odlicno. Nema nista bolje za grlo nego morske vode.
    Takodjer je za grlo vazno da se dobro naspavas.

    Ipak moram priznati da me ljudi poslije mise najvise hvale kada sam lumpovao cijelu noc i malo spavao. Izgleda da se ljudima najvise svidja onaj tradicijski glas kada pjevam kao krsni licanin, a ne s njeznim glasom hahaha.

    Ne treba zaboraviti da mi hrvati po obicaju pjevamo vrlo glasno i jasno i ne stidi mo se koji smo, sto smo i zasto smo!!!

    Ivan Kovacic

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.