Predstava u frankfurtskoj katedrali povodom početka njemačkog sinodalnog zasjedanja na kojemu su već službeno usvojeni blagoslovi homoparova.
Sv. Augustin piše: "Crkva Božja, postavljena između mnogo pljeve i ljulja, mnogo tolerira, ali što je protiv vjere i ćudoredna života, ne odobrava, ne šuti, ne čini".
Nije mi jasno kako se pored otvorenih očiju i ušiju i zdravog razuma ne vidi dijabolična pozadina predstave u frankfurtskoj katedrali povodom početka zasjedanja njemačkog (katoličkog) sinodalnog puta (Synodaler Weg).
OdgovoriIzbriši"Govoreći o prihvatu homoseksualaca i bi li ih pričešćivao, papa Franjo se izravno pozvao na Isusove riječi: „On je dao veliki odgovor: Svatko. Svi. Svi su uključeni.“ Pritom se osvrnuo na novozavjetnu prispodobu: „Kad ‚profinjeni‘ nisu htjeli na gozbu, rekao je da idu na raskrižja i pozivao je sve… Ovo je Crkva grešnika. Ne znam gdje je Crkva svetih, svi smo mi ovdje grešnici“, dodao je."
OdgovoriIzbrišiIvančica Brlek
Ali na gozbi su bili i oni koji nisu bili prikladno obučeni pa su bili izbačeni van.
IzbrišiNe znam odakle je gornji citat, možda iz 52-minutnog "video-spektakla" iznad, kojeg nemam ni namjeru ni volju gledati. Ali dakako, naravno da je se pozvao. Nije ni prvi ni posljednji put da se pozove na Isusove riječi i da im potom u potpunosti izvrne značenje te tako namjerno uputi ionako zbunjenom stadu potpuno pogrešnu poruku.
OdgovoriIzbrišiNisu svi uključeni. U svakom slučaju, neki od onih koji bijahu uključeni, pošto se sami isključiše, Kralj ih dade ni manje ni više nego sve pobiti, a grad njihov zapaliti (vidi Mt 22,7). Tako dakle znamo da oni prvi od "svih uključenih", jer odbiše kraljev poziv, postadoše itekako isključeni. I to brutalno. Zavijeke vijekova.
A nakon što prvi uključeni, tj. pozvani sebe sami isključiše, tj. otpadoše, neki drugi, od kojih i zli i dobri, bijahu potom pozvani kako bi se DVORANA napunila gostima. Ali(!) kako znamo da su svi pozvani na svadbenu gozbu dužni doći u SVADBENOM RUHU, što zapravo znači ne biti okaljana i prljava odijela (duše), nego svakako bez teškog grijeha na duši.
"Kako si amo ušao bez svadbenoga ruha?"- Ne upita li Kralj potom onoga kojega zateče bez svadbenoga ruha. I ne zapovjedi li Kralj tada slugama da mu svežu ruke i noge i da ga bace napolje u tamu, gdje će biti jauk i škrgut zuba! (vidi Mt 22,12-13)
"Jer su mnogi zvani, ali je malo izabranih." (Mt 22,14)
Kakve budaleštine onda sa onim: "svi su uključeni", i zašto da takve odveć nam dobro znane sugestivne neistine uopće slušamo, pa još i prenosimo drugima?
A i riječi sv. Pavla apostola neka posebno odzvanjaju u našim ušima:
"Napisah vam u poslanici da se ne miješate s bludnicima – ne općenito s bludnicima ovoga svijeta, ili lakomcima, ili razbojnicima, ili idolopoklonicima jer biste inače morali iz svijeta izići.
Napisah vam zapravo da se ne miješate s nazovibratom koji bi bio bludnik, ili lakomac, ili idolopoklonik, ili pogrđivač, ili pijanica, ili razbojnik. S takvim ni za stol! Što spada na me suditi one vani? Ne sudite li vi one koji su unutra? A one vani sudit će Bog.
Iskorijenite opakoga iz svoje sredine." (1. Kor 5,9-13)
JbD
Svaka čast komentatorima koji imaju volje i živaca Ivančici objašnjavati, ali mislim kako to nema smisla. Kome ni nakon deset Bergogliovih godina nije jasno nikad mu niti ne će biti.
OdgovoriIzbrišiObjašnjavati bilo što fanatičnim bergogliolistima je kao razuvjeravati koronaše koji i dalje hodaju s maskama.