nedjelja, 12. veljače 2012.

Gostujući autor - Hodočašće u Švedskoj 17-19. svibnja

Foto: Chris Maluszynski

Dragi čitatelji,

posebno mi je drago obavijestiti vas da će se ove godine za Uzašašće održati jedno hodočašće od tri dana u Švedskoj oko grada Vadstene gdje su sahranjene sveta Brigita i njezina kćer sveta Katarina. Hodočašće će početi u četvrtak na Uzašašće 17.5. i trajat će sve skupa tri dana do subote 19.5. Hodočašće će voditi velečasni Marcus Künkel iz Instituta Krista Kralja koji od studenog prošle godine ima stalni boravak u Stockholmu. To vam eto znači da će se svaki dan u nekoj staroj crkvu slaviti stare mise. Na ovom hodočašću neće biti samo vjernici iz Švedske nego će ih doći i iz susjednih zemalja pa čak i iz Njemačke i Francuske. I ja ću ići i pjevat ću na misama pa bi mi, naravno, bilo posebno drago ako bi se pojavila i hrvatska reprezentacija :-)

Nije još točno određeno u koje ćemo crkve ići na koje dane, ali vas želim već sada o ovome obavijestiti. Ako postoji ikakav interes kod vas da idete na hodočašće, mislim da je dobro da što prije za ovo saznate. Jedan od tih dana (nadajmo se u subotu ili čak u četvrtak) sigurno ćemo imati misu u samostanskoj crkvi gdje su sahranjene sveta Brigita i Katarina tako da ćemo imati priliku pomoliti se kod njihovih relikvija.

Kod nas ima nekoliko ljudi koji se trenutno brinu oko svih detalja vezano uz crkve, kuda će se ići i gdje će se spavati pa ću vas više oko toga obavijestiti kada budem sve znao. Naravno da nećemo navaliti u neke skupe hotele, nego ćemo gledati da ovo što jeftinije prođe :-)
Kao što sam rekao, bilo bi mi jako drago ako vas ima nekoliko koji biste došli na ovo hodočašće. Švedska je posebno lijepa u petom mjesecu i ima prekrasnu prirodu.

Ako imate što za pitati, možete to učiniti u komentarima pa ću pokušati što prije odgovoriti. Ako vas bude nekoliko došlo, možemo također organizirati još neke stvari oko Göteborga gdje ja živim.

Lijep pozdrav,
Ivan Kovačić

3 komentara:

  1. Hvala, Ivane, na informacijama. To bi stvarno bilo ljepo, pomoliti se kraj moćiju sv.Brigite. Ja sam za!:-)
    Mladen

    OdgovoriIzbriši
  2. Ivane, pretpostavljam da relativno često putuješ ovom relacijom. Zanima me koliki bi okvirno bili troškovi puta? (govoreći iz tvog iskustva)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se ide avionom, trebalo bi kostati oko 200 eura povratna karta do Göteborga ili Stockholma. Ako idete preko Ryanaira vjerojatno mozete cak na pola spustiti cijenu s time sto bi se sigurno puno vise vremena izgubilo na to, ali svakako valja provjeriti sve opcije.

      Sto se prenocenje tice da nesto zviznem, racunajte da ce vas svaki dan kostati 100 eura i ako ustvari vjerujem da ce organizatori uspjeti to spustiti mozda na pola. No, o tome je pre rano nesto konkretno reci ali cu pokusati sto prije saznati.

      Racunajmo da ce putovanje s vlakom ili autobusom iz Göteborga do Vadstene i nazad doci oko 50 eura.

      U svakom slucaju ja bih na vasemu mjestu si pripremio budzet od 600-700 eura i ako vjerujem da je moguce to jeftinije izvesti ako se vi potrudite pogledati opcije sa vase strane a mi naravno sa svoje.

      Ivan Kovacic

      Izbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.