četvrtak, 29. rujna 2011.

Molitve poslije svete mise za svaki dan u tjednu - četvrtak


Bože, neizmjerno Veličanstvo, ovdje pod tvojim nogama je izdajica koje te je toliko često iznevjerio. Često si mi opraštao grijehe, ali ja nisam cijenio tvoja dobročinstva i pomoć koju si mi pružao, uvijek iznova vrijeđao sam te. Drugi su griješili u polutami, iz neznanja, ali ja sam to činio okružen svijetlošću. Ipak, čuj glas svog Sina kojega sam upravo prikazao tebi i koji je u mojim grudima: On je taj koji za mene moli tvoje milosrđe i tvoj oprost. Oprosti mi, neizmjerna dobroto, po ljubavi Isusa Krista, jer me boli iz sveg srca što sam te uvrijedio.

Znam da je tvoje srce milosrdno prema grešnicima. Po ljubavi Isusa Krista, neka se tvoje srce smekša prema meni. Nemoj mi uskratiti svoju prisutnost, iako to zaslužujem; oprosti mi, vjeruj mi. Bože moj, (…) daj da živim onako kako treba živjeti jedan kršćanin. Daj mi srce kojim bi te trebao ljubiti jedan svetac. Molim te, da udaljiš od mene i uništiš u meni sve zemaljske osjećaje. Daj da, od sada na dalje, budem ti zahvalan za sva dobročinstva tvoja i za svu tvoju ljubav. Iako sam prije prezirao tvoje prijateljstvo, sada ga cijenim više nego sva kraljevstva ovoga svijeta. Izabirem radije živjeti u tvojoj milosti nego imati sva bogatstva i užitke na nebu i zemlji.

Privuci me k sebi. Pomozi mi da radim sretno i zadovoljno, te da strpljivo podnosim umor i teškoće, dobro raspoložen. Pomozi mi da se mrtvim tebi za ljubav. Udijeli mi pravu poniznosti, po kojoj se mogu radovati što sam nesavršen, bijedan. Nauči me vršiti tvoju volju te mi pokaži što želiš od mene, jer to je što želim učiniti. Primi, Bože moj, ljubav ovog tvog jadnog grešnika koji je, do sada, često griješio protiv tebe, ali te od sada želi istinski voljeti i želi biti tvoj. Bože moj, nadam se da ću te ljubiti svu vječnost. Da bih te mogao ljubiti u vječnosti, želim te već sada početi ljubiti u ovom životu. Jer te ljubim, želim da te svi upoznaju i zavole.

Gospodine, budući da si me pozvao da ti služim, pomozi i da radim za tebe i predam se čitav spašavanju duša. Sve to tražim po tvojim zaslugama Isuse, i po tvom zagovoru Majko moja Marijo.