petak, 29. svibnja 2015.

Osobno sam ..., ali ...

"Ja sam za život, ali isto tako poštujem pravo na izbor. Nisam za zabranu pobačaja, zato što ona nigdje nikada i nikome nije donijela dobro. Ali sam za pozitivne mjere poput edukacije muškaraca i žena, psiholoških i ostalih savjeta koji pomažu ženi da prebrodi tu stresnu situaciju te da odluči hoće li zadržati trudnoću", izjavila je predsjednička kandidatkinja HDZ-a Kolinda Grabar-Kitarović za vrijeme posjeta Drnišu i Sinju. (14.12.2014.)

Jedini dobar razlog da osobno budemo protiv abortusa jest onaj koji nas obvezuje i da budemo protiv opredjeljenja drugih ljudi za abortus
rtf / pdf

Broj komentara: 5:

  1. Kad smo kod Kolinde, možda je nekome promaklo ovo Papino najnovije ulizivanje pravoslavnim šizmaticima:
    „Bilo je riječi i o kanonizaciji kardinala Stepinca. Papa Franjo je rekao kako za njega svetost Stepinca nije upitna, ali se ne zna kada bi se mogla održati svečana misa kanonizacije. Zapravo, uspostavljena je katoličko-pravoslavna komisija koja bi trebala otkloniti dvojbe Srpske pravoslavne crkve oko Stepinčeva djelovanja. Ne želi se da SPC kanonizaciju Stepinca shvati kao neki čin protiv nje, protiv srpskog naroda. Koliko dugo će raditi ta komisija nije poznato, a u njoj će sudjelovati i povjesničari.“
    http://www.vecernji.hr/svijet/predsjednica-grabar-kitarovic-susrest-ce-se-s-papom-franjom-1007766

    Zanimljivo da ova vijest ovako nije prenesena na našim vjerskim portalima. Uglavnom je prenesen samo prvi dio o tome kako Papa ne sumnja u Stepinčevu svetost.

    Možda ovo ipak nije točno, možda je Kolinda krivo shvatila, možda nas sam Papa nekom drugačijom izjavom ugodno iznenadi u Sarajevu ... Ako je vijest ipak točna, bojim se da će se prije služiti TLM u Katedrali nego će našeg Blaženika proglasiti svetim. Šanse za kanonizaciju bi bile iste kao i Pavlu VI. kad bi mu u komisiju stavili FSSPX ili Šagiju ako bi mene stavili.
    Uglavnom, uz sve naše probleme samo nam sad treba da pola Kaptola zbog ljutnje na Papu završi u sedevakantizmu ... naravno osim fra Dude, on je oduvijek govorio da Stepinac nije dogma.

    Ferdinand Zvonimir

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O tome je već prije nekoliko tjedana pisao Nikica Gović u 7Dnevno.

      Izbriši
  2. Predsjednica pati od sindroma 'katolik sam, ali...'.

    Iz članka N. Nakić:

    Katolik sam, ali nemam ništa protiv homoseksualnih brakova. Neka se ljudi volje, tko sam ja da sudim?

    Katolik sam, ali mislim da Katolička Crkva ne prati duh vremena i da kaska za današnjim svijetom. Mnogi njeni stavovi su jednostavno – zastarjeli.

    Katolik sam, ali ne vjerujem u Crkvu kao instituciju i ne pohađam nedjeljnu misu. Bogu se mogu moliti svugdje i za to mi ne treba crkva.

    Najbolje je dileme modernih katolika objasnio i presjekao nadbiskup Fulton Sheen rekavši: Jednostavno je. Onaj tko govori: „katolik sam, ali „ – nije katolik.

    Prigodno - M. Voris među irskim ''katolicima'':

    https://www.youtube.com/watch?v=SaGj1rJdPKo


    OdgovoriIzbriši
  3. Ali zato uredno prima pričest (na ruku) i to pred kamerama. Nikome ne padne na pamet da to dovede u pitanje. To je malo i do tog čoporativnog mentaliteta, crkva = nacija = NAŠI. I tako je predsjednica "naša" i nitko ne smije ništa ni zucnuti. Može biti pro-choice i javno se pričešćivati. Može trošiti novac poreznih obveznika za odlaske na feminističke konferencije koje organizira Hilary Clinton. Može sve, jer je NAŠA. Fuj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Linkani članak sve govori. Uspoređuje abortus s nekim drugim sličnim grijesima, sličnim fenomenološki, socijalno, metodološki, jer se povlače mnoge paralele, ali ne i težinski sličnim. Robovi, žrtve raznih nasilja su na kraju mogle reći NE, ali čedo ne može.
    Abortus, njegovo činjenje, odobravanje, opravdavanje, tolerancija su jedna od pojava u svijetu koja dokazuje da vjernik ne može biti "od ovoga svijeta". Odluka je zaista DA ili NE. Opravdavanje i tolerancije su u konačnici na štetu onih koji to počine jer ih takvo društvo ne poziva na pokajanje. Dapače, ne samo da se ne smije reći upozoravajuće "nemoj" nego i dobronamjerno "nisi smio", jer predstavlja ugrožavanje nekakvih sloboda.
    Petar Z

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.