ponedjeljak, 22. studenoga 2021.

Njemu katakombe nisu nepoznanica

Povodom konferencije "Duhovna kriza Crkve" Zagreb je ovaj vikend posjetio msgr. Athanasius Schneider. Nažalost, nisam mogao prisustvovati predavanju i misama ovog izvrsnog pastira, ali želim barem kroz par rečenica ostaviti trag o njegovu posjetu i ovdje na blogu. Hvala biskupu Schneideru kao i organizatorima njegova dolaska i boravka u Hrvatskoj. 



21 komentar:

  1. Kriza Crkve toliko je strašna da je očito samo ljudi s posebnim životnim putem mogu posve shvatiti i javno se usprotiviti.
    Imali smo nadbiskupa Lefebvrea. Sada imamo mons.Schneidera i Viganoa.
    Mons.Lefebvre rekao je više puta da je primijetio što se zbilja događa u Europi zahvaljujući svome dugom djelovanju u misijama.
    Mons. Schneider proživio je progon vjere u SSSR-u i odmah mu je bilo jasno što se događa u Njemačkoj. Mons.Vigano imao je opet svoj put i tko zna što još zna, a nije nam rekao.
    Bogu hvala za hrabre pastire, današnje proročke glasove.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka cast biskupima Schneideru i Viganu. Ali kako je moguce da od 4 biskupa koje je zaredio nadbiskup Lefebvre, samo jedan (koji je izbacen) prica kontra ovog sveg? Mozda sam previdio nesto, pa vas molim da mi posaljete ako su se biskupi oglasili kontra?

      Izbriši
    2. Pardon, nisam spomenuo biskupa Williamsona. No on je oduvijek proročki opominjao što nam predstoji. Nadbiskup Vigano i biskup Schneider u posljednjim su godinama napravili iskorake koje je malo tko očekivao.
      Bogu hvala za sve.

      Kikii

      Izbriši
  2. Je li ima igdje izvještaj kakav, galerija fotki? Što su govorili biskup, don mužić....

    OdgovoriIzbriši
  3. Organizatori su obećali izdati zbornik.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  4. Zašto nema (podrobnoga) izvješća sa konferencije? Zašto nije nazočio najavljivani biskup u miru Ratko Perić?

    Marko Kvesić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MK Biskup Peric se u zadnje vrijeme vise ne pojavljuje puno na "sceni" Bolestan je pa pretpostavljam da bi mogao iz toga razloga odustati

      Izbriši
    2. Nije samo to. Glavno je što je biskup Perič neokonzervativac, a neokonzervativci ne vole ako se negdje napadne modernizam. Čovjek kada je postao biskup u miru, je opalio sebi za dušu po supermodernistu Uziniću, jer ako je i od modernista previše je, ali ako se dira po vulgaris modernizmu, to će biskup Perić glat podržati odnosno on se ovdje iako najavljen i dogovoren, poltronski povukao. Biskup Laun je imao prave zdravstvene razloge da ne dođe, no poslao je pismo isprike i tople riječi podrške.

      Izbriši
  5. Čiju rolu rola Rolf? Čoviku neko rekao,za biskupa u miru Ratka i temeljem toga "znanja" drži lekcije. Demo(n) kracija trpi što -šta, pa i komentatore tipa Rolf. Bože Oče, Sine, Duše Sveti, hvala za biskupa u "miru" Ratka....,koji je živ i zdrav.
    Marko Kvesić

    OdgovoriIzbriši
  6. Mons Perić je odradio ogroman posao prema laži i idolu Međugorštine zbog kojeg ćemo se kao narod jednog dana pred općom Crkvom morati sramiti. Slobodno se možemo kao pojedinci i skupine već sada sramiti i okajavati. Iza njega ostaje velika apologetska ostavština odupiranju toj svijetskoj megaprevari i uvijek će biti referentna i meritorna točka dok se toj laži ne stavi konačna točka. Hvalevrijedno je i što jedini nije vjernicima uskratio sakramente i crkve kad je korona histerija uznapredovala. Tu je naravno i čuveno trajbanje mons. Uzinića. Usput, samu drugovatikansku zabludu kolegijaliteta episkopat shvaća i negativno solidarno. Ako treba 'usčuvati' sramotu, kukavičluk i zabludu kojeg kolege, jedan drugome će to bez problema i učiniti makar sama vjera stradala zajedno sa vjerničkim dobrom. Tako slično je i pri ovoj konferenciji poltronski postupio sam biskup Perić. On i isusovci s Jordanovca koji su prvo iznajmili prostor konferenciji. Osim samog povlačenja sa konferencije kao najavljenog izlagača, mons. Perić se povukao i sa dogovorenog pisanja predgovora knjizi Apologetski priručnik 2 koja je tamo predstavljena. Razloge koje je naveo mons. Perić predstavio mi je organizator dr. Poljaković kao prijatelju, no ne mislim ni njega tražiti dozvolu da se oni ovdje ili drugdje obznane niti dodatno omračivati sliku samog mons. Perića jer je on tako 'oštećen' ionako najbolje od toga episkopsko modernističkog jada što zbor biskupa u Hr i BiH predstavlja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čuo sam da je biskup Schneider držao misu u hotelu jer mu nadbiskupija nije htjela dati ni jednu crkvu. Ako je to istina, nemam riječi, ne znam bi li bio tužan ili bijesan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam informaciju, ali osobno vjerujem da ga nije jedan hrvatski biskup, pomoćni biskup, bilo kakav prelat nije na službenoj razini iskomunicirao uoči dolaska, uputio dobrodošlicu makar mailom, kamoli ugostio. Možda koji rijetki pro tradi svećenik na osobnoj razini, a nekolicina ih je i bila tamo, i par časnih. Uvijek se pokaže kod modernista, ako nisi za njihov modernizam, nestaje njihov čuveni dijalog a nastaje difamiranje, ignoriranje, nedijalog ili progon. Ne, ne treba biti niti tužan niti bijesan. Treba samo shvatiti tko su oni (nadbiskupija) i tko smo mi, i onda se pozicionirati prema njima. Davno je to definirao sv. Atanazije:

      "Neka vas Bog utješi!... Ono što vas ožalošćuje... je činjenica da su drugi zauzeli nasilno crkve, dok ste vi cijelo ovo vrijeme vani. Činjenica je da oni imaju građevine, ali vi imate apostolsku vjeru. Oni mogu zauzeti naše crkve, ali su izvan prave vjere. Vi ostajete izvan mjesta bogoštovlja, ali vjera prebiva u vama. Razmislimo što je važnije, mjesto ili vjera? Očito, prava vjera. Tko je izgubio, a tko dobiva u toj bitci: onaj koji drži građevine ili onaj koji čuva vjeru?...

      Istina, građevine su dobre kada se ondje propovijeda apostolska vjera, one su svete ako se sve odvija na sveti način...

      Vi ste oni koji su sretni, vi koji ostajete unutar Crkve po svojoj vjeri, koji se čvrsto držite temelja vjere koji je došao do vas apostolskom Predajom i ako ju je sramotna zavist pokušala potresti puno puta, nije uspjela. Oni su ti koji su otpali od nje (vjere) u trenutnoj krizi...


      Nitko nikada neće nadvladati vašu vjeru, ljubljena braćo, i vjerujemo da će nam Bog jednoga dana vratiti naše crkve...

      Zato što nasilnije oni pokušavaju zauzeti mjesta bogoštovlja, tim više se odjeljuju od Crkve. Oni tvrde da predstavljaju Crkvu, dok su u stvarnosti oni ti koji se sami iz nje isključuju i zastranjuju...

      Čak i ako katolici vjerni Tradiciji budu svedeni na šačicu, oni su ti koji su prava Crkva Isusa Krista.”

      (Coll. Selecta SS. Eccl. Patrum. Caillu and Guillou, sv. 32, str. 411-412)."

      Spomenuo bih i sličicu sa same konferencije. Jedinu grotesknu situaciju koja se dogodila. - organizator je poslije svakog izlaganja lijepo omogućio prostor za pitanja, diskusiju. I jedinu aporiju priredila je jedna od spomenutih časnih. Hecklera inače nije bilo. Prvo je nešto banalno nezapamtljivo komentirala, a potom je orbi et urbi uvaženom puku navjestila frišku "poruku", Pojave iz Međugorja... da te Bog sačuva! Zamišljam si kako se po tim pustim samostanima zgubidanstvo potiskuje tako da časne listaju ili scrollaju razne crkvene 'programe', ili 'događanja', prije nego se odluče za neki 'izlazak' da ne kažem 'provod'. Pri tome se izgleda čitaju samo naslovi, eventualno podnaslovi, a protagonisti se ne istražuju, sadržaj, narav događanja. Dovoljno je da se se nešto pričini samo 'zanimljivo' i brzo se krene u 'izlazak', bitno da se negdje 'ide'. Tako izgleda i ta časna... Kad je prošlo par rečenica 'poruke' (nebitno jel friška ili iz 1986., uvijek reciklaža), nisam mogao ni želio izdržati, pa poluokrenut prema njoj rekao "dajte prestanite molim Vas". No pogled i gestikulacija iz mog reda par ljudi rekao je 'pusti, neka', pa sam tako i učinio, a i red je bio da ne reagiram prije moderatora. No ni on naposlijetku nije mogao podržati heretičnu brbljariju, pa je zaključio sa "dobro, to nije bilo pitanje, samo komentar, idemo dalje"..

      Izbriši
    2. Rolf, gospođa u rozom koja je to govorila nije bila časna. Pjevala je kasnije na misi. Vjerojatno neka karizmatkinja.

      Marin

      Izbriši
    3. Hvala Marin. Onda još bolje. Volim biti ne u pravu kod takvih ludorija. Naime, ja sam bio uvjeren da je časna, ali je nisam dobro vidio od širokog stupa koji je bio iza mojih leđa, a glas je dolazio baš iz pravca gdje sam ranije uočio časne. Valjda je ta pjevačica karizmatkinja sjedila do njih. Na Misi nisam ostao.

      Izbriši
    4. N.B. Misa se ne "drži", ne "održava" (kao neka konferencija) niti se kao što modernisti kažu "predvodi" niti "predslavi".

      Izbriši
  8. Rolf,

    A koja je onda to njihova Crkva ako je nasa prava? Lazna crkva? Anticrkva? Jesmo mi s Bergogliom u jedinstvu ili nismo?

    Ako nismo, odlicno. Ako jesmo, onda smo mi "ista Crkva", neovisno da li bili "unutra" ili "vani" gradevina.

    I taj citat je jako zloupotrebljavan u tradicionalistickim krugovima da bi se povukla paralela s danasnjom situacijom. A istina je da je papa Liberije tada isto bio prognan. Nije papa ekskomunicirao sv. Atanazija kako se danas cesto spominje. To je mit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njihova je dakako lažna Crkva - njihova modernistička. Sve je tu kao kod prave Crkve, svi atributi tijela kao kod strašila, trup, glava, ruke, noge, ali svi znamo da iako tijelo, nije pravo tijelo, nije pravi čovjek. Naravo da mi jesmo s PAPOM FRANJOM u jedinstvu jer on je zaista PRAVI PAPA. A sad kakav je, to je drugi par rukava. Ali to tvoj siroti sedevakantistički mozak i priče u koje me ne upetljavaj molim - ne mogu shvatiti. Inače si odličan čovjek, ti i tvoja obitelj, ali i solo 'učiteljstvo'.

      Ništa citat nije 'zloupotrebljavan', apsolutno je adekvatan za današnju situaicju. Nije čak ni bitno je li Atanazije bio ekskomuniciran nego je li bio progonjen radi prave vjere, a je.

      Izbriši
    2. Nikoga ja ne upetljavam u nista. Moj siroti mozak pokusava shvatiti kako mozemo reci lazni sveci, lazno uciteljstvo, lazna crkva, losi sakramenti? Cije je “Uciteljstvo” proglasilo da to smijemo reci, a za papu da mozda nije pravi ni slucajno?
 



      Znaci, iz neokaljane Kristove Zarucnice moze proizaci anticrkva koja svojim naukom vodi duse u propast? Meni to zvuci kao dvoglavo cudoviste. Papa presjeda Crkvom i anticrkvom u isto vrijeme? Postoji li jedan svetac, doktor ili teolog (prije 1960ih) koji je rekao da je tako nesto moguce?



      “Jest, sveta je Majka (Crkva) divna, bez ikakve ljage, u sakramentima, po kojima rađa i hrani (svoju) djecu; u vjeri, koju neokaljanu čuva kroz sva vremena; u svetim zakonima” Mystici Corporis, 66. 



      Jedinstvo s papom ne proizlazi iz lijepih rijeci i tapsanja po ramenu, nego iz konkretnog nauka:

 “Naučavamo dakle i izjavljujemo da je po odluci Gospodnjoj Rimska crkva dobila prvenstvo redovite vlasti nad svim drugim (Crkvama), i daje ta vlast nadležnosti rimskog prvosvećenika, koja je uistinu biskupska, neposredna; prema kojoj su obvezatni svi pastiri i vjernici bilo kojeg obreda i dostojanstva, kako zasebno pojedinci tako i svi zajedno, na službu hijerarhijske podložnosti i prave poslušnosti, ne samo u stvarima koje se odnose na vjeru i ćudoređe, nego i u onima koje se odnose na stegu i upravu Crkve razasute po čitavom svijetu; tako da sačuvavši kako zajedništvo s rimskim prvosvećenikom tako i jedinstvo u ispovijedanju vjere, Kristova Crkva bude jedno stado pod jednim vrhovnim pastirom [usp. Iv 10,16]. To je učenje katoličke istine od koje nitko ne može odstupiti, a da sačuva vjeru i spasenje.”

      

Kao tradicionalisti:
      
-nismo poslusni po pitanju vjere i cudoredja
      -nismo poslusni po pitanju stege i uprave
      -ne ispovijedamo istu vjeru (Amoris Laetitia, Fratelli Tutti..)
      -vecina "stada" prati jedna pravila, manjina druga
      -nemamo iste sakramente, itd…





      Nije adekvatan citat ako se njime prikazuje da su sveti Atanazije i katolici prognani od “hijerarhije”. Ne, hijerarhija (papa Liberije) i Atanazije su prognani od strane uzurpatora (Arijanaca). Sv. Atazazije nije implicirao da su on i njegovi pratitelji - Crkva, a papini s trupom kao u strasila.

      Izbriši
    3. Naravno da nitko tko je katolik ne može biti u istoj Crkvi kao Bergoglio i slični, jer je Katolička Crkva ujedinjena u ispovijesti Katoličke Vjere, a Bergoglio i dr. modernisti ne ispovijedaju tu vjeru. Dakle, svaki katolik, ako je katolik, nužno nije u duhovnom jedinstvu s Bergogliom, čak i ako on to ne zna (a tradicionalni katolici to znaju, iako ne žele svi priznati).

      "Među članove Crkve stvarno su ubrojeni samo oni koji su primili krštenje i koji ispovijedaju pravu vjeru, te koji nisu sami sebe nesretno odcijepili od cjeline Tijela, ili poradi najtežih grijeha bili isključeni od strane zakonitog autoriteta. 'Jer u jednom Duhu', kaže Apostol, 'svi smo kršteni u jednom Tijelu, bilo Židovi, bilo nežidovi, bilo robovi, bilo slobodni.' Kao što dakle u pravoj kršćanskoj zajednici postoji samo jedno Tijelo, jedan Duh, jedan Gospodin i jedno Krštenje, tako ne može biti nego jedna vjera; pa tako onaj tko odbije poslušati Crkvu, po Gospodinovoj zapovijedi ima se smatrati poganinom i carinikom. Zato se ne može reći da žive u jednom takvom Tijelu i jednim njegovim božanskim Duhom oni koji su odijeljeni u vjeri ili vlasti." (Papa Pio XII., Mystici Corporis, 22-23).

      No neki hoće i ovce i novce, ili kako kažu malo istočnije, i jare i pare, pa drže da je Bergoglio ujedno i poglavar Katoličke Crkve i poglavar nekatoličke sekte modernistâ, i zamišljaju da su u isto vrijeme u jedinstvu s njim (kao poglavarom Katoličke Crkve), ali u isto vrijeme nisu u jedinstvu s njim (kao poglavarom sekte). To je šizofren stav, jer niti postoji ono što modernisti zovu "djelomično jedinstvo", niti katolik može biti u jedinstvu s poglavarima nekatoličkih sekti.

      Naravno da je očigledno svakome tko objektivno razmotri pitanje (čak i nekatoliku ili bezbožniku) da su tradicionalni katolici u jasnom, očitom i očitovanom (manifestum) nejedinstvu s Bergogliom. Da to pokušaju zaobići, neki onda mijenjaju značenje "jedinstva", pa onda biti u jedinstvu više ne znači ispovijedati istu vjeru kao Bergoglio, zajedno slaviti iste sakramente kao Bergoglio i podvrgavati se njegovim zakonima i naukama. I razni pripadnici nekatoličkih religija riječima priznavaju Bergoglia za "papu", ali nisu u jedinstvu s njim. Po čemu bi "jedinstvo" onih koji razmišljaju kao "Rolf" bilo drukčije od tog - zato što se mole za njega na Misi? Da se istočni raskolnik moli na liturgiji za Bergoglia (a čuo sam za takav slučaj), bi li samo poradi toga on bio u jedinstvu s njim? Naravno da ne, jer bi jednom riječi ispovijedao što drugim svojim riječima, ali i djelima, opovrgava.

      Umjesto izmišljanja novih načina kako savijati (do pucanja!) katoličku nauku da je usklade s apsurdom "vrhovnog učitelja Vjere" koji nema Vjeru i koga ne smiju slušati niti od njega učiti jer je hulitelj i heretik, trebali bi biti zahvalni što Bergoglio nije papa, jer je time i sačuvana zauvijek neokaljana čistoća Rimske Stolice i Katoličke Crkve, a i oni su sačuvani od raskola, jer pravom papi uskraćivati podložnost bilo bi raskolnički.

      Izbriši
    4. Ova je doktrina bez svake sumnje materijalno nezabludiva; ali joj ipak nedostaje izričita definiranost, pa evo je sada da se isključi svaka sumnja:

      "Ako se itko usudi misliti ili govoriti išta suprotno ovoj Našoj definiciji - OSUĐJEN JEST"

      Izbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.