Chris Ferrara
Političke posljedice kontracepcije
Mnogi od onih koji sebe smatraju kršćanima jadikuju nad nepopustljivim skretanjem ulijevo politike u nacionalnim državama na nekoć kršćanskome Zapadu. Doista, današnjega "konzervativca" smatralo bi se još prije pedeset godina radikalnim liberalom. Čak i među onima koji u američkoj politici slove kao konzervativni komentatori, na primjer, gnusoba "homoseksualnog braka" već se pasivno prihvaća kao danost. A prije samo petnaest godina ljudi poput Hillary Clinton i Baracka Obame branili su brak kao ustanovu zasnovanu isključivo na zajednici muškarca i žene.
Međutim oni koji se žale na pad politike u ponor krajnje izopačenosti treba da se suoče s izopačenim postupanjem koje je uhvatilo korijena i u njihovoj sredini, iako to ne opažaju. Ako čovjek prihvati nazor da smije zatvoriti božansko vrelo života pilulom ili pregradom, svodeći tako ženidbenog druga na puko sredstvo zadovoljenja požude, na osnovi čega da onda osudi druge oblike sodomije? Jer kontracepcija jest jedan oblik sodomije, kako je primijetio čak i Martin Luther u svom komentaru o Onanovu grijehu (Post 38,9–10), koji je opisao ovako: "To je najsramotniji grijeh. Mnogo je ogavniji od incesta i preljuba. Zovemo ga nečistoćom, da – sodomitskim grijehom."
Kao što je Pavao VI. upozorio u enciklici "Humanae vitae", uporaba kontracepcije – namjerno osujećivanje rađalačkog određenja bračnog čina – "širom bi otvorila put bračnoj nevjeri i općem srozavanju moralnih mjerila". Dapače, "muškarac koji se navikne upotrebljavati kontracepcijske metode može zaboraviti na dužno poštovanje prema ženi i, zanemarujući njezinu duševnu i čuvstvenu ravnotežu, svesti je na puko sredstvo zadovoljenja svojih požuda, ne smatrajući je više družicom koju treba da okruži brigom i ljubavlju."
Upravo se to, dakako, dogodilo s ćudoređem i ustanovom braka, jer su kršćani sve više i više primjenjivali taj izopačeni postupak.
No postoje i političke posljedice: kršćani koji se tuže na strašno stanje političkog života sami su izravno za nj odgovorni ako upotrebljavaju kontracepciju. Jer propustivši donijeti na svijet onoliko duša koliko bi se Bogu svidjelo poslati im znatno su umanjili kršćansku biračku nazočnost.
Zamislite kako bi se bila odvila izborna politiku u proteklih pedeset godina da su oni koji se izjašnjavaju kao katolici stvorili velike obitelji od petero, šestero, sedmero ili više djece koja bi danas bila kršćanski glasači, a ne one od jednog ili dvoje djece koja su bila "planirana" uz pomoć kontracepcijskih izuma. Kršćansko bi biračko tijelo sada bilo tako veliko da bi onemogućavalo ljevičarsku tiraniju koja danas vlada politikom na Zapadu.
Čak i zemlje poput Mađarske uspjele su u svojevrsnom kršćanskom političkom preporodu usprkos prevladavanju kontracepcije među kršćanima. No zamislite kakvom bi se političkom moći moglo raspolagati u Mađarskoj i diljem Europe i Sjedinjenih Država da je kršćansko biračko tijelo sada dvaput ili triput veće i sastavljeno od ljudi koji ozbiljno shvaćaju božanski i naravni zakon te odgovarajuće naučavanje Katoličke Crkve o braku i rađanju. Zaista, bio bi to drukčiji svijet.
Želimo li razumjeti što Kristovo socijalno kraljevanje znači u praksi, treba samo izvesti jedan misaoni pokus: pretpostavimo da je svatko tko se izjašnjava kršćaninom stvarno u proteklih pedeset godina slijedio Kristovo evanđelje odbijajući kontracepciju i pristajući da mu Bog planira obitelj. Zar ne bi društvo bilo u mnogo boljem stanju? Pitanje je retoričko. Što se pak tiče onih koji primjenjuju kontracepciju, a tvrde da su sljedbenici Isusa Krista, odgovor bi ih trebao osuditi u njihovim srcima i navesti na promjenu ponašanja, za dobro braka, obitelji, društva i svijeta te za vječnu dobrobit duša.
https://fatima.org/news-views/fatima-perspectives-1382/
Nema komentara:
Objavi komentar
Upute za komentiranje
Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.
Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.