Nevjerojatno da nisu dopustili niti održavanje mise zadušnice za godišnjicu njihovog kolege svećenika, subrata, pogotovo uzevši u obzir da prečasni Vitković nije imao puno rodbine te je vrlo upitno dali je itko naručio misu zadušnicu za njega.
Zanima me kako je premošten, nazovimo ga tako, jaz od, prema biskupovu mišljenju, nedovoljnog broja zainteresiranih u pojedinoj župi do povećeg broja zainteresiranih u nadbiskupiji kao dovoljnog razloga (papinskom povjerenstvu) za izlaženje ususret njihovoj želji. Drugim riječima, koliko je jak bio argument za kojim je biskup bio posegao ističući da u pojedinoj župi ne postoji više od dvaju-triju zainteresiranih, a prema motupropriju da bi trebala u župi postojati skupina privrženika tradicionalnoj latinskoj misi pa da se udovolji njihovoj potrebi za njom? Je li taj argument bio puko izvrdavanje ili je ipak imao stanovitu težinu? M. P.
Doduše, svoje pitanje ionako sam shvatio gotovo retoričkim. Jer nevoljkost da se iziđe ususret želji "skupine privrženika" iz prepiske je očita. Najprije je mogućnost (služenja tradicionalne latinske mise) postojala, ali tobože ne i potreba; a otkako se više ne može nijekati postojanje potrebe, tobože ne postoji mogućnost. U svakom slučaju, zadivljujuća je i začuđujuća upornost i strpljivost "skupine privrženika". Nevoljkosti onih drugih, na žalost, nije se čuditi. M. P.
Bog se uvijek pobrine za one koji ga iskreno traže.
Zanimljivo je kako se današnji crkveni autoriteti ponašaju prema tradicionalnoj misi, istoj onoj misi koju je služio blaženi Alojzije Stepinac (VIDEO).
U odgovorima zaduženih iz Nadbiskupije, stiče se dojam kao da je najvažnija stanovita finoća i 'dorađenost' komunikacijsko izražajnih ekspresija, a ne istinsko riješavanje tematiziranog predmeta iz prepiske, pa to povremence dobija štih farse-
Ima li zaista smisla ovo natezanje s ljudima kojima nije nimalo stalo do tlm i koji po božanskom pravu to nikome ne mogu zabraniti jer svaki katolik na to ima pravo (ma što oni rekli o tome...)... razmislimo sami!
Eto, nekome će možda njegovi postupci u ovom pitanju biti uračunati za pravednost, a nekom protiv. Gospodin ispituje srca. Često se prava narav neke kulture, nacije, zajednice ili čovjeka vidi tek prema načinu na koji postupaju s najslabijima i najmarginaliziranijima. U pitanju Vjere u toj kategoriji su svakako tradicionalni katolici. S druge strane, tradicionalni katolici su najjači jer je Istina na njihovoj strani.
Što se tiče razlogâ, sve se već dobro zna, ako iz ničega drugog onda iz korespondencije, jer riječi na papiru od početka su slabo uspjele sakriti namjere.
Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.
Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.
Nevjerojatno da nisu dopustili niti održavanje mise zadušnice za godišnjicu njihovog kolege svećenika, subrata, pogotovo uzevši u obzir da prečasni Vitković nije imao puno rodbine te je vrlo upitno dali je itko naručio misu zadušnicu za njega.
OdgovoriIzbrišiDragi naši Pastiri, može li se niže od toga?
Zvone
Ova prepiska živi je dokaz toga da Crkvu vodi Duh Sveti, a ne mi ljudi ili čak niti naši pastiri...dakako niti mi laici.
OdgovoriIzbrišiSuptilnost izbjegavanja nalaženja rješenja od strane ordinarija zaduženog za ova pitanja spada u vrh svjetske diplomacije.
Bog nam svima pomogao.
Tužno.
OdgovoriIzbrišiZanima me kako je premošten, nazovimo ga tako, jaz od, prema biskupovu mišljenju, nedovoljnog broja zainteresiranih u pojedinoj župi do povećeg broja zainteresiranih u nadbiskupiji kao dovoljnog razloga (papinskom povjerenstvu) za izlaženje ususret njihovoj želji. Drugim riječima, koliko je jak bio argument za kojim je biskup bio posegao ističući da u pojedinoj župi ne postoji više od dvaju-triju zainteresiranih, a prema motupropriju da bi trebala u župi postojati skupina privrženika tradicionalnoj latinskoj misi pa da se udovolji njihovoj potrebi za njom? Je li taj argument bio puko izvrdavanje ili je ipak imao stanovitu težinu?
OdgovoriIzbrišiM. P.
Ne znam vise od ovoga sto pise u korespondenciji.
IzbrišiPravno je troje ljudi u zupi dovoljno, a prakticno je naravno dobro skupiti sto vise ljudi.
Doduše, svoje pitanje ionako sam shvatio gotovo retoričkim. Jer nevoljkost da se iziđe ususret želji "skupine privrženika" iz prepiske je očita. Najprije je mogućnost (služenja tradicionalne latinske mise) postojala, ali tobože ne i potreba; a otkako se više ne može nijekati postojanje potrebe, tobože ne postoji mogućnost.
IzbrišiU svakom slučaju, zadivljujuća je i začuđujuća upornost i strpljivost "skupine privrženika". Nevoljkosti onih drugih, na žalost, nije se čuditi.
M. P.
Bog se uvijek pobrine za one koji ga iskreno traže.
OdgovoriIzbrišiZanimljivo je kako se današnji crkveni autoriteti ponašaju prema tradicionalnoj misi, istoj onoj misi koju je služio blaženi Alojzije Stepinac (VIDEO).
Doista tuzno. Mi iz Splita, od veljače nismo dobili odgovor od strane ordinarija na naša pisma i moble.
OdgovoriIzbrišiNije lose slati pisma barem svakih 6 mjeseci kao podsjetnik.
IzbrišiSlali i zvali telefonski.
IzbrišiNadam se da će odgovorni ovom nizu dokumenata uskoro dodati novo i pozitivnije pismo da si osiguraju ljepši spomen u povijesti- scripta manent!
OdgovoriIzbrišiU odgovorima zaduženih iz Nadbiskupije, stiče se dojam kao da je najvažnija stanovita finoća i 'dorađenost' komunikacijsko izražajnih ekspresija, a ne istinsko riješavanje tematiziranog predmeta iz prepiske, pa to povremence dobija štih farse-
OdgovoriIzbrišiIma li zaista smisla ovo natezanje s ljudima kojima nije nimalo stalo do tlm i koji po božanskom pravu to nikome ne mogu zabraniti jer svaki katolik na to ima pravo (ma što oni rekli o tome...)... razmislimo sami!
OdgovoriIzbrišiEmerik
Eto, nekome će možda njegovi postupci u ovom pitanju biti uračunati za pravednost, a nekom protiv. Gospodin ispituje srca. Često se prava narav neke kulture, nacije, zajednice ili čovjeka vidi tek prema načinu na koji postupaju s najslabijima i najmarginaliziranijima. U pitanju Vjere u toj kategoriji su svakako tradicionalni katolici. S druge strane, tradicionalni katolici su najjači jer je Istina na njihovoj strani.
IzbrišiŠto se tiče razlogâ, sve se već dobro zna, ako iz ničega drugog onda iz korespondencije, jer riječi na papiru od početka su slabo uspjele sakriti namjere.