nedjelja, 20. rujna 2015.
Migranti - privremeno
Dodatni komentar na samu "krizu"
Možda će nekome zvučati čudno ili bezosjećajno, ali ja na ove migracije gledam kao cjepivo za bolesnu Europu. Treba samo paziti da se ne pretjera u količinama i reakcija bi najviše trebala pogoditi upravo one najbolesnije dijelove EU-a.
Za čovjeka je jednako loše da je bezbožnik i protivnik Božjeg zakona, kao što su većina danas na zapadu, i da je štovatelj lažne vjere kao što su muslimani koji dolaze... i jedan i drugi put vode u vječnu propast.
No, ako su se ovi na zapadu uzoholili i uz sve obilje koje uživaju u potpunosti zaboravili na Boga, onda Bog može dopustiti da ih oni sljedbenici sotone probude iz toga sna. Bog je kroz povijest često dopuštao poganima da napadnu i donekle unište njegov narod kada se njegov narod odmaknuo od njega i zaboravio na njegove zapovijedi.
Ne znam kakav je točno sastav ovih migranata tj. jesu li oni "tvrdi" u svojim stavovima kao ISIL ili ne, ali iz iskustva se može zaključiti da je često lakše obratiti nekoga tko o Crkvi ne zna gotovo ništa, nego onoga tko je od Crkve otpao.
A sad na praktični dio:
- Kad Njemačka odluči da joj je previše dati će nekoliko milijardi eura da se postavi bolja zaštita između Turske i Grčke i "kriza", barem na ovim našim područjima će prestati.
- Do tada treba što je ekspresnije moguće proslijediti migrante koji uđu u HR prema njima željenim zemljama. Uobičajeni transport može biti nešto duži, a za one koji hoće doći u jednom danu sa naše do Slovenske / Mađarske granice treba naplatiti kartu. U izračunu karte uzeti u obzir pojačanu amortizaciju transportnih sredstava (vlakova, autobusa), dodatno zaposleno osoblje itd.
- Na granice je potrebno postaviti jasna upozorenja da je ovo katolička zemlja i 10 božjih zapovijedi. Naglasiti da svu pomoć u hrani, vodi, prijevozu radimo jer nam naša katolička vjera nalaže da pomognemo svom bližnjem.
- Aktivirati veći broj svećenika (probranih) da idu među migrante i pomažu sa hranom, vodom itd. Uz to im navještaju evanđelje. Potrebno je govoriti jasno i bez uvijanja. Naravno, uz svakog svećenika idu i 2-3 specijalaca u civilu.
- U međuvremenu zaštiti one dijelove koji su prohodni sa ogradom kako bi se moglo brzo reagirati ukoliko Slovenija & Mađarska u potpunosti zaustave prolazak migranata. Na taj način moći će se regulirati dolazak novih.
- Složiti PR tim koji će pokazati kako se prema migrantima dobro postupa i posebno razloge zašto se tako postupa (vjera!) - unatoč tome dignut će se veća bura u medijima nego protiv Mađara, ali će to biti i dobra informacija onima koji bi htjeli doći/proći Hrvatsku.
Neki će reći da ovo nije realno i da se ne može napraviti u jednoj "sekularnoj" državi kao što je Hrvatska.
Ja kažem vaša sekularna rješenja ne djeluju i potrebno se jednoj negativnoj sili (sotoni/islamu) suprostaviti pozitivnom silom (Vjera), a ne vakumom (bezvjerjem, sekularnim zakonima itd...)
Reći će da se islamisti ne mogu obratiti.
Ja kažem što su onda radili blaženi Augustin Kažotić i toliki svetci kroz povijest.
Reći će da ne treba graditi ogradu.
Ja ću ponoviti što Biblija kaže
"U svojoj dobroti milostiv budi Sionu
i opet sagradi jeruzalemske zidine!"
Dakle, nećete svojim svjetovnim pristupom riješiti ovu "krizu".
Možda je malo odgodite pa si čestitate kako ste uspjeli.
Ali vakum se mora ispuniti. Bogate i bezbožne zemlje prije ili kasnije će pregaziti oni koji to bogatstvo žele i donijeti svoju vjeru,
lažnu ili pravu.
...
Analiza i projekcija broja migranata će morati pričekati jer je to ipak opsežniji posao.
Broj komentara: 86:
Upute za komentiranje
Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.
Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.
http://www.liveleak.com/c/syria
OdgovoriIzbrišihttp://data.unhcr.org/syrianrefugees/country.php?id=224
http://data.unhcr.org/syrianrefugees/regional.php
http://www.iom.int/appeal/european-migration-crisis-iom-emergency-response-plan-serbia-and-fyrom-september-2015
http://www.iom.int/sites/default/files/situation_reports/file/European-Migration-Crisis-Western-Balkans-Situation-Report-11Sep2015.pdf
https://www.facebook.com/redcrossofserbia
http://www.hina.hr/#rubrika/hrvatska
http://www.tanjug.rs/Category.aspx?kat=60
Jako puno pomjesanih vijesti u Srbiji
Izbrišihttp://www.kirs.gov.rs/docs/press/2015/2015_AVG.pdf
Priliv izbeglica sa Bliskog istoka koje u Srbiju dolaze iz Makedonije, nije se smanjio ni pošto je Mađarska zatvorila granicu 15. septembra, a u prihvatnom centru u Preševu dnevno se registruje oko 2.000 izbeglica, izjavio je danas sekretar Crvenog krsta u tom mestu Ahmet Haljimi.
OdgovoriIzbrišihttp://www.novimagazin.rs/vesti/u-presevo-i-dalje-dnevno-stize-oko-2000-izbeglica
http://beta.rs/sve-vesti/?q=vesti-region
IzbrišiOvdje ima dosta: http://www.mup.hr/219671.aspx
http://www.iom.int/news/iom-monitors-migrant-flows-former-yugoslav-republic-macedonia
IzbrišiOvo je dosta dobro jer ima za svaki dan izvjestaj:
https://translate.google.com/translate?sl=mk&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.mvr.gov.mk%2Fvesti&edit-text=
(original: http://www.mvr.gov.mk/vesti )
http://frontex.europa.eu/assets/Publications/Risk_Analysis/WB_Q2_2015_report.pdf
OdgovoriIzbrišihttp://www.police.hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/hatarrendeszet/napi-tajekoztato
OdgovoriIzbrišihttp://www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama
http://www.policija.si/index.php/component/content/article/190-mejne-zadeve-in-tujci/79439-aktivnosti-policije-v-zvezi-z-aktualnimi-migracijskimi-tokovi
Ovo se cini isto ok:
OdgovoriIzbrišihttp://missingmigrants.iom.int/en/latest-data-europes-migrant-emergency
http://missingmigrants.iom.int/en/record-432761-migrants-including-refugees-seeking-asylum-european-union-have-crossed-mediterranean
http://missingmigrants.iom.int/en/mediterranean-update-18-september-2015
SVE U SVEMU najpouzdanije mi se cini:
OdgovoriIzbrišihttps://www.iom.int/news/iom-latest-data-europe-migrant-emergency
za ukupne podatke
te makedonski, hrvatski, madjarski i slovenski policijski izvjestaji za dnevne podatke (v. gore). Nazalost, srpske i grcke podatke nisam nasao.
S bitno.net-a:
Izbriši"Razgovarao sam prekjučer s kolegama iz JRS-a u Makedoniji i oni mi kažu kako svakodnevno tamo nastavlja prolaziti 4 do 7 tisuća ljudi. A Hrvataka je sada dio te iste rute."
– Smatrate li kako se može ispuniti onaj scenarij prema kojem će veliki broj migranata doći do Hrvatske, a potom neće moći ići dalje, te će naša zemlja postati neka vrsta velikog „sabirnog centra“?
IzbrišiMožda je i to moguće. Posebice jer mi, vjerujem i nadam se, nećemo postupiti kako je učinila Mađarska i podići zid. Ali, također smatram da je tako veliki broj ljudi naprosto nemoguće fizički zaustaviti. Primjerice, granica sa Slovenijom čini mi se kao teška za nadzirati jer je jako propusna. Ono što je sigurno jest – dogodi li se takva kriza, bit će nam potrebna pomoć Europske unije, kako financijska tako i logistička.
Što reći, koju posluku porati. Dosada su u krizama uvijek crkva i svećenici preuzimali zdravo vodstvo naroda. Vremena se izgleda mijenjaju, našu generaciju dopali idioti.
Svatko tko je barem jednom pogledao twitter racun p. Baruna moze potvrditi da je tesko primjetiti da je on katolik, a kamo li katolicki svecenik.
IzbrišiAli on jest katolički svećenik, on u ime katoličke crkve nastupa i govori. I to ovo što govori. On je predstavnik jedne crkvene službe za 'izbjeglice', drugoga nema. Što znači da je to otprilike vodstvo i uputstvo kojem se od crkve možemo nadati u ovoj krizi, a to je idiotizam. Ima li neko drugo priopćenje nekog istaknutijeg svećenika na temu ove krize, a koje bi bilo suvislije? Je li se Bozanić oglasio? Ako takvo što postoji, promaklo mi je...
IzbrišiNadbiskup Hranic je sve skupa pohvalio:
Izbrišihttp://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=843700
Aha, ovo je taktika nabaci par blaziranih, a ogradi se opasnih, skrati priču što više možeš da se ne uvališ i bježi glavom bez obzira od probema. Nekakvo čvrsto i pouzdano vodstvo ili smjernice su u kategoriji zaboravi.
IzbrišiPuno mladih muškaraca. Nigdje izmučenih staraca (bilo kojeg spola).
OdgovoriIzbrišižalosno je slušati naše svećenike i biskupe kako su slijepi kraj zdravih očiju i ne vide da je situacija sa izbjeglicama čista politička igra u koju je umiješan nažalost sam vrh katoličke crkve u kojoj nam se govori ako ne pomognemo da činimo ratni zločin. Čini mi se da danjašna moderna crkva želi nam dati poruku dajemo vam kruha, ruha i igara i što više želite... Dragi svećenici i biskupi želimo poštovanje naše vjere iznad svega želimo vlast Krista kralja kako na nebu tako i na zemlji, a u to se nipošto ne ubraja islamizacija i takvo žalosno popuštanje koje nam se želi nametnuti.
OdgovoriIzbrišiKristu i Crkvi odana Marija
Ne znam u koju svrhu je postavljen ovaj video u postu, ali imam potrebu prokomentirati. Dakle, po mom taj video može jako lijepo poslužiti kao potpora za tvrdnju da tu ima puno ljudi koji uopće nisu iz Sirije. Međutim, ako bi itko bio u napasti smatrati ovog čovjeka nekakvom žrtvom kome su uskraćena njegova prava, ja moram priznat da se ne slažem. To što je on Sirac, za razliku od većine drugih koji su iračani ili afganistanci, mu sveudilj ne daje za pravo da na ovakav način provaljuje u moju državu. On se tu dernja o svojim ljudima koji tu sjede i koji "zaslužuju azil", te o nekakvim "njihovim mjestima" na vlaku koje im iračani i afganistanci otimaju, a ja ga slušam i skače mi živac. Mislim se - ma ko si ti da propisuješ koje pravo ti imaš od mene dobiti?? Hrvatska država je ta koja propisuje tko ima pravo na azil ovdje, a ne on. I po zakonima te hrvatske države on vjerojatno nema pravo na taj azil, jer u zemlji iz koje je došao ovamo (srbija), on nije bio životno ugrožen. Dakle, on je samovoljno i protupravno provalio u ovu državu i onda se tu dernja o nekakvim svojim pravima i zaslugama. Pa ko je tu lud?? Nadalje, on priča o nekakvim "njihovim mjestima" na tom vlaku. Ma koja njihova mjesta? Da bi nešto bilo njegovo mjesto na nekom hrvatskom vlaku, on bi najprije trebao legalno biti u ovoj državi, a zatim platiti kartu za to mjesto. On nije napravio ni jedno ni drugo, a tu se dernja na iračane i afganistance koji mu otimaju to "njegovo" mjesto. On bi zapravo trebao zahvaliti tim iračanima i afganistancima što uopće ima priliku ukrcati se na taj vlak, jerbo da se oni nisu udružili s njime u provaljivanju u ovu državu tog vlaka ne bi uopće bilo.
OdgovoriIzbrišiUglavnom, to je fascinantno kako je danas došlo do toga da se stvari postavljaju totalno naglavačke, to je neka suvremena dekadencija ili koji vrag. Jedna stvar je molit pomoć, a druga stvar je zahtijevat sebi neka prava. Dakle, tebe je pogodila nevolja i to ti daje za pravo da mi samovoljno sjedneš na glavu??? Totalno suludo...
Pratim portal dnevno.hr
OdgovoriIzbrišiOdlični su mi komentari Nine Raspudića http://www.vecernji.hr/migranti-u-hrvatskoj-ispit-humanosti-ili-test-gluposti-1025406
S.Š.
Pa ja mislim da se ne treba toliko oko toga čak ni uzrujavati. Jer na kraju krajeva ti ljudi će najviše doći glave upravo bezbožnike koji ih i naseljavaju.
OdgovoriIzbrišiLeon
A ovo je tek jedan zabrinjavajući duh. Čovječe, šta će tebi pomoć to što će u toj krizi najviše platit bezbožnici koji ih naseljavaju, ako ćeš uz njih platit i ti?! Ono, nema problema što će meni crknit krava, dok god će blesavom i bezbožnom susjedu crknit dvije??
IzbrišiOpćenito, ja sam znala da je europa upala u nekakvu sveopću dekadenciju, ali nisam mogla ni sanjati da je taj dekadentni duh poprimio ovolike razmjere da to graniči sa suicidalnošću. Dolje sam se s DM-om natezala nekoliko komentara gledajući hoću li i kad uspit dobit zdravorazumski odgovor kako reagirati na krizu s migrantima, pa povuci-potegni i nikako. Ono, pa malo nije pravo nego milost, pa nije opet bezuvjetna milost, pa malo muški ne ali žene da, nikako dobit suvisli odgovor što i zašto. S jedne strane je priča kako izbjeglice da, a onda poslije ako je rat od kojeg bježe tisuću kilometara i pet zemalja odavde, onda ne, čekaj malo, je li da ili je ne. I ne može se dobit taj odgovor nego glavinjamo ko pijani kroz razne teorije i fragmente teorija. A ovo je još ko nekakav tradicionalistički blog na kojem bi nekakva zdrava tradicionalna svijest i rezoniranje trebali biti prisutniji u većoj koncentraciji. Ako je tako ovdje, a kako je onda drugdje? A situacija jasna da ne može biti jasnija, horde skoro isključivo mladih muškaraca, vojno najpotentniji dio populacije, samovoljno provaljuje u državu iako je najbliži rat jedno tisuću kilometara i pet država odavde. A mi glavinjamo kroz nekakve teorije o pravima i milostima, izbjeglicama, različitom tretmanu muških i ženskih... Ma mi smo ko ko kultura totalno dekadentni, da je to poprimilo suicidalne razmjere, pitanje je ima li još u nama dovoljno života da se trgnemo i počnemo zdravo razmišljati i boriti za život i očuvanje vlastite kulture.
Svega sam ja toga svjestan (da se mene pita, a ne pita nitko ne bi ušao) međutim činjenica je da je Europa (a i cili svit) poludio i da katolici ne mogu učiniti ama baš ništa jer su i sami zapali u krizu. E pa kad je tako onda je bolje ne živcirati se (jer tako ćemo naštetiti samo svome zdravlju) nego tko je istinski vjernik njega ovi ljudi ne mogu poremetiti samo će ga učvrstiti u vlastitoj vjeri, ali će itekako poremetiti bezbožnike i njihove bezbožne navike. Možda je Bog poslao upravo ovakve da to učine kad kršćani ne mogu (ili ne žele). E o tome ja pričam cjelo vrijeme, a u biti je o tome i ovaj komentar promjenjeni. Leon
Izbrišibaba Jaga: "Dolje sam se s DM-om natezala nekoliko komentara gledajući hoću li i kad uspit dobit zdravorazumski odgovor kako reagirati na krizu s migrantima, pa povuci-potegni i nikako."
IzbrišiKada postavljaš općenita pitanja dajem ti i općenite odgovore. Kada postavljaš konkretna pitanja, dajem i konkretne odgovore.
Odnosno, kada govorimo općenito, kako se ponijeti prema izbjeglicama (ili migrantima ili štogod), ponašanje ovisi o previše faktora da bi se mogao dati jedinstven odgovor.
Kada govorimo o konkretnoj situaciji, onda je to:
"Konkretno, ovo što se danas događa da rijeke muslimana koje preziru katoličku Crkvu (ali i cijelu zapadnu civilizaciju, bila ona katolička ili poganska) smatraju da imaju pravo ući u tuđu zemlju sa ciljem da se nikada ne vrate svojim domovima... to svakako treba zabraniti."
Što se tiče dileme treba li dati hranu i vodu onima koji su se našli tu, poglavito ženama i djeci... to zapravo nije dilema. Treba. Jer alternativa tome je, naravno, ne treba. Odnosno, alternativa dati hranu i vodu je ne dati hranu i vodu. Što znači njihovu smrt.
Druga i potpuno različita stvar od toga je: treba li ih hraniti... kontinuirano. Naravno, možemo se praviti mutavi pa da ne razumijemo razliku, no mislim da je razlika ipak dovoljno jasna da je ne trebam posebno pojašnjavati.
DM
Ne znam zašto bi uz bezbožnike platili i mi . Nama tradicionalistima vjeru ne mogu uzeti , a niti uzdrmati . Bezbožnici ionako nemaju vjere , niti su vjernici . Oni eventualno mogu upasti iz zla u gore , prihvatiti krivovjerje . Među njima si i ti . Pošto se predstavljaš kao baba računam da imaš podosta godina , i da pamtiš prošle ratove . Ovi muški koji ti bodu oči su oni koji ne žele ubijati . Niti na jednoj strani . Oni bježe od rata . Traže mir i prosperitet za sebe i svoje obitelji . Takvima kao ti nitko ne brani da se trgnete , počnete zdravo razmišljati i boriti za život i očuvanje vlastite kulture . Ali uzalud se trude graditelji ako Bog kuću ne gradi i uzalud stražar bdije ako Bog grad ne čuva . Robelar
OdgovoriIzbrišihttp://www.zagreb.info/aktualno/svijet/izbjeglice-teroristi-ili-nesto-trece-u-kontejnerima-pronadeno-5000-dugih-cijevi-i-preko-500-000-metaka-video/14594
OdgovoriIzbrišihttp://www.zagreb.info/aktualno/hrvatska/provedete-li-jedan-dan-s-migrantima-o-njima-vise-nece-misliti-isto-o-ovome-mediji-ne-izvjestavaju/14563
http://www.index.hr/vijesti/clanak/organizacije-upozoravaju-na-masovna-silovanja-u-njemackim-izbjeglickim-centrima-/843234.aspx
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sirijka-pokrenula-lavinu-na-drustvenim-mrezama-ne-zelim-ostati-u-sloveniji-to-je-bijedna-drzava/843266.aspx
***
"Zapela sam u Hrvatskoj i znam da nam tu ne mogu pomoći jer su i sami siromašni. Ne želimo se registrirati na policiji, to nitko ne želi", ističe Shaza.
Naglasiti da svu pomoć u hrani, vodi, prijevozu radimo jer nam naša katolička vjera nalaže da pomognemo svom bližnjem.
OdgovoriIzbrišiOpet pomaganje bližnjem... A pomaganje u čemu? Pomaganje u rušenju vlastite države i kulture? Pomaganje u provaljivanju u vlastitu kuću? Pa ja se prva na takvu suicidalnu vjeru ne bih obratila, nego bih te ljude smatrala blesavim idiotima koji ništa bolje ni ne zaslužuju. Ovo je neka izvitoperena verzija kršćanstva, slično kao što je to pacifizam. Kršćanstvo, to the best of my knowledge, NE nalaže pomaganje ljudima bezuvjetno. Ono, ti si gladan jer je okrenula suša i propao ti urod, ok, treba ti pomoći koliko je u mojoj moći. Ali ti si gladan jer si krenuo provaljivati u moj dom i rušiti red, samo što si pogrešno procijenio i nisi ponio dovoljno hrane, pa koje pomaganje takvom čovjeku, o čemu mi ljudi pričamo? Ja se čudim kako onda kršćani u sinjskoj utvrdi one davne 1715. godine nisu trčali turcima u polju nositi svježu hranu, da ovi ne bi slučajno prigladnili tako daleko od Turske. Veliki su grijeh napravili nema dvojbe, propuštajući tako činiti svoju kršćansku dužnost. Bože, kojeg li kolektivnog ludila... Pa ljudi moji, jesam li ja - bezbožnik - jedina koja je sačuvala neku zdravu ideju što bi to bio katolički i kršćanski nauk?? Koliko ja poznam to kršćanstvo, ono ima ima koncept objektivnog dobra i objektivnog zla i nekakve hijerarhije u tim dvjema kategorijama. I 'nenasilje' ili 'pomaganje bližnjem' nisu na vrhu te hijerarhije, da bi bila 'kršćanska dužnost' raditi to bezuvjetno. Bar ne 'pomaganje bližnjem' kako se to ovdje shvaća, a to je pomaganje tom bližnjem u čemu god mu padne na pamet. Po zdravom kršćanskom nauku je spriječiti nekoga u nekoj zloj raboti također pomaganje tom bližnjem!
U konačnici, mogu samo reći - nemojmo zavaravati sebe, jer migrante sigurno nećemo zavarati. Mi 'pomoć' u hrani i prijevozu radimo isključivo zato jer su nas na to prisilili svojim samovoljnim upadanjem u ovu državu, na što smo mi zaključili (pitanje koliko ispravno) da nam je zasad to najmanje loše rješenje od svih alternativa. Bilo kakve druge priče, sebi ili njima, i migranti s pravom mogu i reći i misliti - kojih li budala...
Od Turske i Grčke vodi morski put ravno do Hamburga. Što ih braća Nijemci nisu ukrcali na brodove...
IzbrišiOsim Mađarske koja se nešto trudi, premda uzalud, ostale države, a napose Hrvatska ne ponašaju se kao suverene države koje su u stanju vojno kontrolirati svoj teritorij. Ovakva reakcija je samo poziv da u budućnosti dođe još više ljudi koji će, kad se nedvojbeno uvjere da gazdi nije nimalo stalo do vlastite kuće reći: ovo je od danas naše, a vi ćete nam, ako želite preživjeti biti sluge. Već sada jesmo, preko poreza. Uskoro bismo mogli biti sluge na mnogo izravniji način.
Povijest kasnoantičkog Rima je jasna. I ponavlja se.
Još jedna povijesna paralela: ban Derenčin je u rujnu 1493. taktički naivno presreo tursku vojsku koja se vraćala iz pljačkaškog pohoda po habsburškim pokrajinama Štajerskoj i Kranjskoj i izgubio čuvenu bitku na Krbavskom polju. Tada Habsburgovci nisu bili naši vladari. I ludi Derenčin, umjesto da lijepo pusti braću muhamedance da mirno u tranzitu prelaze po hrvatskom teritoriju (uz zauzimanje pokojeg sela ili dvorca, što je opravdano jer ih, kao loši domaćini, nismo dovoljno podvorili hranom i mladim djevojkama), on se odluči boriti s njima.
Kršćansku ljubav možemo prakticirati, ali uz jasna pravila. Ovdje je naša država. Ovdje naši nose oružje, ovdje ste dobrodošli dok se ponašate po pravilima koja određujemo mi, i ako ih prekršite vaši životi su prepušteni nama na milost i nemilost. Vi ulaskom u našu zemlju prava nemate, odnosno imate onoliko koliko vam mi dajemo i u svakom trenutku sve što ste dobili možete izgubiti.
Očito da na Zapadu postoji plan da se vlastito stanovništvo drži u pokornosti prolaskom ovakvih hordi tisuća stranih muškaraca.
Doduše i ja se iskreno čudim zašto kršćani katolici toliko "nemilice" pomažu ove ljude. Ali već sam rekao ti isti Hrvati katolici su pomagali i muslimane Bošnjake dok su ti isti Bošnjaci klali i ubijali Hrvate katolike po Bosni tako da u biti i nije toliko čudno. Nego ovakve me situacije uvjek vrate na proročanstvo svetog Antuna Velikog: "Doći će vrijeme kad će ljudi poludjeti, i kad budu vidjeli jednoga koji nije luda kao oni, vikat će na njega "lud si" samo zato što nije lud kao što su oni.“ Leon
IzbrišiI ludi Derenčin, umjesto da lijepo pusti braću muhamedance da mirno u tranzitu prelaze po hrvatskom teritoriju (uz zauzimanje pokojeg sela ili dvorca, što je opravdano jer ih, kao loši domaćini, nismo dovoljno podvorili hranom i mladim djevojkama), on se odluči boriti s njima.
IzbrišiDa, ludog li Derenčina, ja stvarno ne znam di mu je pamet bila. Nakon što su turci poosvajali skoro cijeli balkan i bili u očitom naletu prema Beču, on budala naumio pokušati zatući ih. A da ih je samo pustio u tranzitu, turci bi poosvajali i popljačkali sve okolo jedino bi hrvatsku ostavili na miru. I tako smo mogli proći bez turskih osvajanja, samo da ne bi ludog Derenčina. Dajte ljudi, kad se šalite recite jasno da se šalite, jer ću još bit u napasti pomislit da ovakve budalaštine ozbiljno pišete i kosu ću si počet čupat od muke.
Osim Mađarske koja se nešto trudi, premda uzalud, ostale države, a napose Hrvatska ne ponašaju se kao suverene države koje su u stanju vojno kontrolirati svoj teritorij.
Vojno kontrolirati? Koja vojna kontrola, čovječe!! Mi još u magli glavinjamo po pitanjima jel ih treba janjetinom častit ili mogu proć samo sendviči, a on o vojnoj kontroli… Već i Orbanov zid je teško svetogrđe spomenuti i do prije tjedan dana Milanović je otvoreno zbog toga pljucao po Orbanu, a ne da bismo do vojske još iti mentalno stigli. Vojska ako se u kontekstu ove krize uopće i spomene, to je isključivo u ulozi konobara za onu janjetinu. I da, Mađarska se nekog vraga trudi, i to iz razloga što im je na čelu Orban, jedini čovjek u ovom ludilu koji je preskočio piti na suvremenoj pijanki, pa ne glavinja u mamurluku nego trijezno razmišlja. Jedino od njega se jasno čuje da je toliki priljev muslimana opasnost za europu i europsku kulturu, običaje i način života. Jedini on kuži da utapanje europe migrantima nije rješenje, jer ako se stožerne europske države destabiliziraju, posljedice neće mimoići ni mađarsku. Tragično je čuti čovjeka kako izjavljuje da se mora boriti na dvije fronte, s jedne strane blokirajući ulaz migranata u mađarsku koji prijeti kolabiranjem države, a s druge strane sa opijenom i dekadentnom europskom politikom koja ne kuži ozbiljnost problema i izgubila je osnovni instinkt za samoočuvanjem. Tragično je to jer je čovjek u pravu.
Ovdje naši nose oružje, ovdje ste dobrodošli dok se ponašate po pravilima koja određujemo mi, i ako ih prekršite vaši životi su prepušteni nama na milost i nemilost.
A pravila koja mi odrađujemo kažu da ovdje nisu dobrodošli. Nit su to Sirijci pa da bježe od rata, a sve da i jesu, gdje Sirija gdje mi. Dakle, to su naprosto ljudi kojima se sprdnulo provaliti u ovu državu jer misle da će tu ljepše živjeti. Lipo bome, samo da je malo duže rekla bi moja mama. I ja bi lipše živjela u vili na bačvicama prvi red do mora koja ima privatni bazen, pa mi to opet ne daje za pravo da provalim u takvu. :rolleyes: Ali to je očito previše zdravog razuma za opijeni suvremeni duh.
Baba Jago,
Izbrišikoga bi to Hrvatska trebala braniti i dizati ograde? Prolaz kroz svoj teritorij?. Europu? Njemačku? Sve te bezbožne, bogohulne mase koje su odbacile biserje prave vjere pa se ponose ubojstvom nerođene djece i opačinama svake vrste.
Ja kažem neka prođu sada i neka ih poharaju poput skakavaca. Što se to može dogoditi da npr. jedna Njemačka izađe na pravi put i obrati se? Kakve je samo sablazni crkva u Njemačkoj iznjedrila.
I onda bismo mi trebali zatvarati te ljude, pucati valjda u njih, stavljati bodljikavu i električnu žicu - zašto? Da bi se neki pederi u Berlinu osjećali sigurni?
Ti se baba Jago panično boriš i frustriraš da neko "blago" treba sačuvati, a Blago je već davno ukradeno.
Ako su već došli tu, treba im pomoći da ne umru od gladi i žeđi i uputit ih što prije dalje. Kao što sam i napisao, paralelno bi trebalo graditi zaštitu da preduhitrimo Sloveniju, Austriju i druge koji bi mogli postaviti svoje zidove i zadržati ih u HR.
Koga bi to Hrvatska trebala braniti? SEBE!! Ja ne razumijem to sljepilo, nikako ga ne razumijem. Za moj pojam vi ljudi ste ili gadno kratkovidni ili ste u gadnom denialu. Šta vi ljudi mislite da se nastavi čak samo i ovakav 'tranzit' kroz državu, da to hrvatsku državu i nas njene građane ne bi ama baš ništa koštalo? Pa čekajte malo, valjda znate povezati neke stvari i onda zbrojiti dva i dva. Pa evo niti tjedan dana što traje ova kriza, nama je blokirana malo bregana, a malo bajakovo, dva najveća granična prijelaza, željeznički promet prema središnjoj europi već danima u blokadi, policija napregnuta do iznemoglosti nastojeći kontrolirati tranzit da ne bismo došli u situaciju da nam horde muških nekonrolirano bauljaju selima i gradovima, medicinari podignuti na višu razinu spreme, nekoliko vlakova i na desetke autobusa, zajedno s posadama, već danima angažirani na provedbi tranzita što znači da za to vrijeme ne služe i ne mogu služiti svojoj redovitoj svrsi, a onda još kao kruna svega ministar gospodarstva otvoreno priznaje da sve troškove zasad pokriva iz robnih rezervi republike hrvatske koje su ionako bile mizerne i nedostatne. Dokle mi možemo podnositi takvo stanje? Kad se potroše robne rezerve, a što ćemo onda trošiti? U tom trenutku će ili trebati posegnuti u proračun na uštrb umirovljenika, medicinara i prosvjete, ili će trebati odustati od strategije tranzita jer je više nećemo moći financirati. Prva opcija za posljedicu ima kolaps zdravstva i prosvjete, te gladne umirovljenike, a druga opcija za posljedicu ima horde mladih muškaraca iz neke posve druge kulture koji nekontrolirano bauljaju gradovima i selima, te kampiraju po gradskim trgovima, a građani se zaključavaju u strahu i žale za predanim oružjem iz domovinskog rata. Koja od te dvije opcije ti je simpatičnija? Da ne pričamo koliku štetu ovakva prometna blokada države nanosi izravno gospodarstvu i bez proračuna.
IzbrišiKad sve to sagledamo, onda postaje očito barem meni da te priče 'što je nas briga što će platit pederi u berlinu' ili znače kratkovidnost u kojoj niste svjesni da plaćamo već sad mi sami na ovaj gore način koji sam opisala ili znače denial/junačenje po kojem ste toliki vjernici da jednom kad je istrunula religijska srž kulture da vas više nije briga da propadnu i ostale malo svjetovnije tekovine te civilizacije poput dostupne prosvjete, medicine, materijalnog standarda i sl. Što se tiče ovog prvog, ja ovakvim pisanjem pokušavam koliko je do mene objasniti da to ne stoji, a ako je na stvari ovo drugo onda ja tu uistinu nemam što reći, ono, ako netko tako posve svjesno misli ne preostaje mi ništa drugo nego reći - živi bili pa vidili. Da se usljed ove krize uruši zdravstveni sustav, pa ti žena ili dijete zatrebaju neku medicinsku uslugu koju više ne mogu dobiti, stvarno me zanima koliko bi ljudi ovdje posve iskreno reklo - boli me džon, nek nosi voda sve, ako je propalo glavno blago ne briga me ni za moje zdravlje ni za ono moje obitelji. Da okrenu poplave ko pred godinu dvije, pa da se ljudima nema otkud pomoći jer su robne rezerve potrošene na hranjenje i oblačenje iranaca i afganistanaca, baš me zanima koliko bi ljudi ovdje iskreno reklo - neka mi žena i djeca nemaju što jest i smrzavaju se po noći, vjeru mi ionalno nitko ne može odnijeti, bitno da pederi po berlinu više ne mogu razvijati zastavu duginih boja. Ako netko misli da bi zbilja imao takav stav, i uistinu bi ga imao, onda ja tu nemam što reći, onda se tu radi o razilaženju u mišljenju na aksiomatskoj razini. A ovo sve je razmatranje situacije u kojoj bi se radilo samo o tranzitu kroz hrvatsku bez koncentracije unutra. Obzirom na količinu ljudi koja ovamo potencijalno prodire, jasno je da će problem prije ili poslije eskalirati preko toga.
@baba Jaga
IzbrišiDakako da je ono s Derenčinom bila čista ironija. Još sam ti napisao da ih nismo dovoljno dobro podvorili djevojkama.
A tri godine prije Krbave Matijaš Korvin umro je u Beču koji je zauzeo u ratu protiv cara Fridrika Habsburgovca. Lijepo je trošio resurse svoje države na dizanje osobne veličine i spomenika samom sebi. A na jugu i istoku Otomani.
Očito da ipak postoji stvar na svijetu oko koje se nas dvoje slažemo.
Ne znam koliko su ostali komentatori bili po utakmicama i vidjeli kako funkcionira gomila od nekoliko tisuća muškaraca u naponu snage.
S obziirom da pratis pozorno ovu temu, koje realisticno rjesenje vidis s Hrvatske strane?
IzbrišiS obziirom da pratis pozorno ovu temu, koje realisticno rjesenje vidis s Hrvatske strane?
IzbrišiAko ova migracija potraje u ovim brojkama, onda postoji jedno jedino rješenje koliko očito toliko i teško - naprosto će se prije ili poslije morati braniti istočna granica. Da se razumijemo, ja ne kažem se ta granica mora op na braniti vojskom isti ovaj čas, ja razumijem da taktika prosljeđivanja problema dalje na Njemačku koja je najjača globalno politički gledajući i koja se tu mora osvijestiti, i tako vršenja pritiska na nju, može imati smisla neko vrijeme, no to ne može trajati u nedogled. U jednom trenutku će se ili morati početi braniti istočna granica ili nas više neće biti. To se čak i u ovom komentaru u postu priznaje, kad se spominje da je pametno napraviti ogradu prema istoku, e da možemo promptno mi zatvoriti jednom kad bi slovenija ili mađarska zatvorili svoje. Što je to drugo onda nego branjenje te istočne granice, ne? No prije svega toga treba najprije početi trezveno razmišljati i sagledavat problem, tj. rastjerat tu maglu u kojoj glavinja kolektivna svijest. Najprije je tu taj jedan suicidalni duh koji na situaciju kad horda skoro isključivo mladih muških provaljuje u državu reagira sa 'ajmo ih još i janjetinom počastit' nadmećući se u nekakvoj 'humanosti', iako ovi nit su izgladnjeli vidit nit ima ratne ugroze na tisuću kilometara odavde, a onda kad ljudi počnu kužit da situacija ipak nije cvijeće i proljeće nego je vrlo ozbiljna, onda je tu to mišljenje da strategija transfera može funkcionirati dugoročno i bez ikakvih posljedica za hrvatsku. Nisam Bog da je moja nepogrešiva, ali prilično sam uvjerena da ne može.
Pa ocito je da transfer prema zapadu treba ubrzati i racionalizirati te da treba Hrvatsku uciniti manje privlacnom tranzitnom zemljom od alternative.
IzbrišiMadjari nas u obje tocke debelo sisaju i zbog puno vece odlucnosti i organiziranosti, a i naprosto zbog geografskih cinjenica.
Trebao bi netko reci Merkelici da posalje vagone u Grcku i prosisa kroz Balkan. Barem Nijemci imaju iskustvo prevozenja velikog broja osoba u vlakovima, a ovi se cak ne bi ni bunili.
Uh, sad tek vidim da je Marko potpuno promijenio post od objave prije par dana.
IzbrišiMadjari nas u obje tocke debelo sisaju i zbog puno vece odlucnosti i organiziranosti, a i naprosto zbog geografskih cinjenica.
IzbrišiKojih geografskih činjenica?
Granica prema BIH.
IzbrišiA to je drugi par postola. Dakle, nije da je hrvatska njima geografski privlačnija, bilo bi mi čudno da to tvrdiš pogotovo obzirom da je cijeli transfer originalno i išao na mađarsku. Nego je mađarska sebe učinila manje privlačnom naprosto tako što je Orban napravio zid, a hrvatska to baš i ne može tako lako jer em nema Orbana (to je ono tvoje o odlučnosti i organiziranosti), a em ima problem Bosne (to je taj navodni geografski problem).
IzbrišiHrvatska uopće nema problem bosanske granice.
IzbrišiImala bi da je riječ o krijumčarskim skupinama koje vode par desetaka ljudi. Probiti se kroz brda nije jednostavno. Preći Unu ili Savu isto tako nije jednostavno i zahtijeva logistiku, pa i mito lokalnoj policiji.
Naprotiv, kad je riječ o hordi od više tisuća ljudi, ne vidim jednostavnog načina da se probiju kroz planine ili da forsiraju Unu.
Kako su u prošlosti Turci išli na Beč? Preko Mohača, preko Sigeta, preko Mađarske.
Hrvatski problem nije Bosna, nije Sava ni Una, nego granica prema Srbiji i to ne dunavska nego kopnena.
No, uz postojanje političke volje, stvar bi se riješila za tili čas.
"Da se razumijemo, ja ne kažem se ta granica mora op na braniti vojskom isti ovaj čas, ja razumijem da taktika prosljeđivanja problema dalje na Njemačku koja je najjača globalno politički gledajući i koja se tu mora osvijestiti, i tako vršenja pritiska na nju, može imati smisla neko vrijeme, no to ne može trajati u nedogled. U jednom trenutku će se ili morati početi braniti istočna granica ili nas više neće biti."
IzbrišiDakle isto kako sam i napisao, samo si ti zaboravila da se treba braniti i zapadna granica od religijskog truleža.
Ti braniš "svjetovne tekovine koje su potekle iz te 'religijske kulture'", a ja sam za branjenje srži tj. religije iz koje je sve to poteklo. I opet kažem, ako će par milijuna muslimana u EU pomoći da se ti mlaki kršćani osvijeste i obrate, onda će šteta u zdravstvenom i mirovinskom sustavu biti vrijedna žrtve.
"Hrvatska uopće nema problem bosanske granice."
IzbrišiAko je tako, tim bolje. To znaci da relativno jednostavno rjesenje zaista postoji, izgraditi vecu ogradu od Madjara na tom recimo malom dijelu granice (50-60km).
Dakle isto kako sam i napisao, samo si ti zaboravila da se treba braniti i zapadna granica od religijskog truleža.
IzbrišiKoliki god to bio trulež, to je još uvijek trulež *kršćanstva*. I ako se revitalizira, onda će se revitalizirati u kršćanstvo. Kad bi se dogodilo da tu prevlada islam, onda po pitanju religije neće biti ništa bolje nego samo gore, a leći će i brojne druge stvari. S tim da se islam *nikad* neće revitalizirati u kršćanstvo. Jedino rješenje je istjerivanje tog islama, kao što je to bilo u Španjolskoj, kao što je to bilo na Balkanu, a tamo gdje ostane veća koncentracija obiju kultura pomiješana, tamo naprosto više nikad nema mira (hint - Bosna).
I opet kažem, ako će par milijuna muslimana u EU pomoći da se ti mlaki kršćani osvijeste i obrate
A ako neće? Pa se dogodi da EU potone? Šta smo onda, otok kršćanstva u islamskom svijetu? Koliko dugo bismo tako potrajali? Ili druga opcija, što ako se njemačka/zapad konačno trgne, ali onda zaključi da joj je dovoljno braniti granicu na austiji ili na sloveniji? Ne bi to bilo prvi put da se tako dogodilo, pa i kod prošlih muslimanskih provala je zapad odlučio dugo držati granicu na pola hrvatske. Mi maštamo o tome da će se zapad trgnuti baš tako da odluči braniti granicu kako bi nama odgovaralo. Što ako se to ne dogodi?
Probiti se kroz brda nije jednostavno. Preći Unu ili Savu isto tako nije jednostavno i zahtijeva logistiku, pa i mito lokalnoj policiji.
IzbrišiNisam baš sigurna u ovo. Oni ne idu u velikoj koncentriranoj skupini, nego u tankoj kontinuiranoj koloni. Ne čini mi se toliko teško prebacivati 5-6 tisuća ljudi dnevno kroz granicu između recimo bosne i dalmacije.
Ne čini mi se toliko teško prebacivati 5-6 tisuća ljudi dnevno kroz granicu između recimo bosne i dalmacije.
IzbrišiAko postoji politička volja i vojna snaga da se to spriječi, spriječit će se. Nema teorije da kolona od 5000 ljudi u tajnosti prolazi bilo kamo.
Ti ljudi moraju negdje jesti i spavati. Njihovo kretanje mora pratiti ogromna logistika. Dalmacija je reljefno manje povoljna od Slavonije za poduhvate prebacivanja velikog broja ljudi.
Ono što sam ja htio reći je da nam granica s BiH ne predstavlja neku naročitu opasnost (u odnosu na Srijem) i gori položaj u odnosu na Mađarsku.
Opasnost predstavlja potpuni nedostatak političke volje naše elite da se spriječi nekontrolirano kretanje hordi tisuća barbara u najboljoj muževnoj dobi. Ili da se barem pokuša blefirati i fingirati da postoji neka kontrola nad njima.
Bizarno, ali nakon recentnih događaja Milanoviću raste popularnost, a po meni bi mu trebala rapidno padati. Ja bih očekivao da svatko imalo razuman star 30+ godina (pa se sjeća rata) odobrava Orbanove postupke. Čini se da nije tako. Ispiranje mozga od strane elite postoji (pogledati naslovnicu novog Globusa). Ali da je onaj iskonski strah za vlastiti opstanak potpuno iščeznuo?!
Bizarno, ali nakon recentnih događaja Milanoviću raste popularnost, a po meni bi mu trebala rapidno padati.
IzbrišiMilanović je za moj pojam ne pretjerano inteligentan zajunuti čovjek. Što ne bi bio toliki problem da to nije čovjek koji nas vodi. Evo, recimo, ova najnovija igra ucjenjivanja sa srbima, meni se čini da je to totalno nepromišljeno s njegove strane. Naime, srbi kipaju sve na nas, njemu tako pametnome palo na pamet da bi bilo 'fer' da srbi to raspodijele, jel, srbi to ne čine, i sad će on baja srbe na to prisiliti blokiranjem bajakova. No kad čovjek malo stane i promisli onda skuži da srbi imaju dva velika prijelaza na sjeveru, horgoš s mađarima i bajakovo s nama. Koliko je njima u interesu slati migrante na oba prijelaza podjednako i tako sebi stvarat probleme na oba? To bi bilo suludo, ja prva da sam na mjestu srba to ne bih radila. Dakle, očito je zdravorazumski da je srbima u interesu slati sve na jednu stranu e da bi im druga strana ostala čista za koliko-toliko normalan protok ljudi i tereta. I sad je samo pitanje gdje im je pametnije sve slati - nama ili mađarima. A i tu čovjek ne treba biti genije da se domisli odgovoru. Kad bi oni sav tranzit slali mađarima, mađari im zatvore horgoš, a oni ih ne mogu mađarima ilegalno uvaljivat kroz kukuruze, jer mađari imaju ogradu. Ta opcija dakle znači da bi srbi zaštopali sa migrantima. S druge strane, ako šalju sve na hrvatsku, hrvati im zatvore bajakovo, oni ih hrvatima nastave uvaljivati kroz kukuruze, time su se riješili migranata, a horgoš im ostaje otvoren za normalan protok roba i tereta. Šah mat milanoviću.
Pitala sam na više mjesta da mi netko ukaže da nešto ovdje previđam ili loše procjenjujem, zasad mi nitko nije na to odgovorio. Ima li ovdje netko da vidi kakvu grešku u ovom gore mom rezoniranju? Ja bih voljela da negdje u ovoj procjeni griješim, ali... Ako sam nažalost ipak u pravu, onda srbi naprosto neće popustit jer im je alternativa stoput gora od onog čime ih milanović ucjenjuje. U prijevodu - milanović lupa glavom o zid. A ta situacija traje već nekoliko dana, i pitanje je koliko će njemu tako pametnome trebati da zbroji dva i dva. Istovremeno nama dnevno u državu prodire po deset tisuća ljudi dnevno, a jaz između brojki ulaza i izlaza je iz dana u dan sve veći, pod pritiskom se u istočnoj slavoniji otvara sve više i više kampova... Ako uza sve to milanoviću još i popularnost raste, onda je to sumrak svake pameti.
http://www.seebiz.eu/milanovic-vucicu-nudi-da-hrvatski-autobusi-voze-izbjeglice-od-makedonije-do-madarske/ar-120376/
IzbrišiHahaha, kojeg li idiota... Da, baš se pitam zašto neće. Jao kretena...
E da, kad smo već kod ove milanovićeve ponude vučiću, što više razmišljam to mi očitije postaje koliko milanović puca iz nenabijenog oružja, što može samo glup čovjek činiti. Dovoljno se je zapitati - što bi vučić dobio, a što izgubio prihvaćajući milanovićevu ponudu. Naime, prihvaćanjem milanovićeve ponude vučić dolazi u cirkus i problem na horgošu koji sam opisala u prethodnom komentaru, a jedino što dobiva je rasterećenje troška prijevoza što i nije nešto obzirom da srbi migrantima taj prijevoz uredno naplaćuju. I sad će čovjek to prihvatiti? Pa to bi mogao napraviti jedino glup čovjek, a to u ovoj priči očito nije vučić, nego jedino milanović koji ne kuži koliko je to što predlaže glupo.
IzbrišiOpametite se sada, vi kraljevi, Urazumite se, suci zemaljski. (11) Služite Jahvi sa strahom, s trepetom se pokorite njemu, (12) da se ne razgnjevi te ne propadnete na putu, kad uskoro plane srdžba njegova. Blago svima koji se njemu utječu! (Psalam 2)
OdgovoriIzbrišiKad bi susrela čovjeka koji je nemoćan , bez imalo razmišljanja rado bi mu pomogla zahvalila bi Bogu sto mi ga stavi na put i zamolila bi molitvom za milosrdni pomoć svevišnjeg . Kad bi preko mog posjeda prolazio nepoznat čovjek , pitala bi ga zašto ide tuda , ali bi ga pustila da prođe , ako bi me zamolio za kruh i vodu , dala bi ako imam , ako je pak zdrav i mlad i ide s još mnogima jakima tada bi pozvala pomoć bližnjega i budno bi motrila da brzo prođu i nebi im se nipošto zamjerila ali ih nipošto neboj zadržavala . Tamo gdje idu , neka idu sto prije . Zemlje iz kojih dolaze jesu poharane , tko im je to napravio i zašto , to zna Bog ! I naša zemlja je u očajnu stanju , valjda se narod jako odmetnuo od Boga , valja nam se jecajući vapajem tući u prsa , nipošto hvalisavo ili zabrinuto gledati tuđu napast kao da smo moćni sto veliko i vazno napraviti , mi mali grešni ljudi nemozemo bez Bozije pomoći ni sami sebi pomoći .
OdgovoriIzbrišiBaba Jago, ako su migranti zapravo vojnici, onda si u pravu. Ali, ako nisu, ako su tek muslimani koji idu "trbuhom za kruhom", onda nisi u pravu.
OdgovoriIzbrišiPrva stvar, ovo što pišeš je glupost, jer to što netko ide trbuhom za kruhom mu ne daje za pravo da provaljuje u tuđu kuću i taj kruh sebi silom uzima. Jer kad bismo pošli za takvom logikom, onda ako kojim slučajem ovdje gdje živim ostanem bez posla, idem pravac Zagreb i provaljujem tebi u kuću (pretpostavimo primjera radi da si od tamo), a ti nema da zoveš policiju, nego ima da mi ručak serviraš (desert svakako uključen, zahtijevat ću lijepo) i ležaj prostreš. Čudim se samo kako to još nije ušlo u hrvatsko zakonodavstvo, nego se kao nekakav atavizam tu vuče odredba da je to kazneno djelo. :rolleyes:
IzbrišiDruga stvar, ovdje sam ti odgovorila (ah te slabosti) jer je ovo što si napisao glupost teška pa nisam mogla odolit. Inače, s ljudima poput tebe ne razgovaram nego ih ignoriram, a da ti spadaš u tu kategoriju dalo se naslutit iz onog prvog tvog komentara prošli put, dok je iz drugog to postalo više nego očito. Ljudi koje ja poštujem dovoljno da smatram da ima smisla raspravljati se s njima takve stvari ne rade.
I treća stvar, ne mogu biti posve sigurna ali prilično jako slutim da ti nisi novi lik, nego si ti stari lik pod novim nickom. I to stari lik kojeg ja standardno imam na ignore. Teško da mogu u ovim relativno opskurnim krugovima postojati dva čovjeka tako sličnog karaktera, a koji znaju ono što ipak nije opće poznato. I ako dobro slutim, onda mogu samo ponoviti ono što sam ti već rekla – čovječe, želim ti svako dobro u životu, ali podalje od mene. Svoje probleme izvoli liječiti kod psihologa sleš psihijatra, na meni ih liječiti nećeš dok ja mogu tome pomoći, jer za razliku od suvremenog svijeta mene nije opio taj dekadentni duh po kojem ja moram biti 'humana' i 'ljubiti bližnjeg' na način da mu dopustim da mi sjedi na glavi i čini što mu se sprdne. Jesmo sad načisto?
1. Vrijeđanje je znak slabosti i nekulture. Promisli zašto se nerviraš.
Izbriši2. Nemam veze s nekim tvojim progoniteljem. Bože sačuvaj! Pripisujem dio tvoje verbalne agresije činjenici da si me povezala s tim nekim. Razumijem.
3. Prošli put (i prvi put da ti odgovaram) sam odgovorio na osobne uvrede malo žešće, a ti si uredno zaobišla bit moje primjedbe i odgovarala na neke druge komentare. Ali, to je passe...
4. Nitko nema apsolutnu vlast i apsolutno posjedovanje nad nekim teritorijem, pa tako ni Hrvati. Ako migrant uđe ilegalno u bilo koju zemlju, ipak ima neka prava. Osobito ako želi samo proći u treću zemlju koja ga poziva. Također, ako legalni putevi nisu otvoreni, a prijeti nekakva ugroza, moralno je dopušteno poslužiti se ilegalnim.
5. Migranti koji prolaze kroz našu zemlju nisu agresivni.
6. Lijep pozdrav! ;)
Tko zna kakva će vremena doći... da je narod vjeran Bogu, ne bi se imao razloga bojati.
OdgovoriIzbriši(16) Pogani padoše u jamu koju sami iskopaše, zamka koju potajno staviše uhvati nogu njihovu. (17) Jahve se iskaza i sud održa; grešnik se spleo u djela svoja. (18) Nek' grešnici odu u Podzemlje, svi pogani što zaboraviše Boga. (19) Jer siromah neće pasti u zaborav zauvijek, ufanje ubogih neće biti zaludu dovijeka. (20) Ustani, Jahve, da se ne osili čovjek, nek' pogani budu osuđeni pred tobom! (21) Strah im, o Jahve, utjeraj, nek' spoznaju pogani da su smrtnici! (Ps 9)
(2) Bezumnik reče u srcu: "Nema Boga!" Pokvareni rade gadosti; nitko da čini dobro. (3) Bog s nebesa gleda na sinove ljudske da vidi ima li tko razuman Boga da traži. (4) No svi skrenuše zajedno, svi se pokvariše: nitko da čini dobro - nikoga nema. (5) Neće li se urazumiti svi što čine bezakonje, koji proždiru narod moj kao da jedu kruh? Boga oni ne zazivlju: (6) od straha će drhtat' gdje straha i nema jer Bog će rasuti kosti onih koji tebe opsjedaju, bit će posramljeni jer će ih Bog odbaciti. (Ps 53)
(2) Uslišio te Jahve u dan nevolje, štitilo te ime Boga Jakovljeva! (3) Poslao ti pomoć iz Svetišta, branio te sa Siona! (4) Spomenuo se svih ti prinosnica, bila mu mila paljenica tvoja! (5) Udijelio ti što ti srce želi, ispunio sve namisli tvoje! (6) Radovali se tvojoj pobjedi, u ime Boga svoga dizali stjegove! Ispunio Jahve svaku molbu tvoju! (7) Znam evo: Jahve će pobjedu dati svom pomazaniku, uslišit ga iz svetih nebesa snagom pobjedne desnice svoje. (8) Jedni se hvale kolima bojnim, drugi konjima, mi imenom Jahve, Boga našega! (9) Oni posrću i padaju, mi se držimo i stojimo. (10) Jahve, daruj pobjedu kralju, usliši nas u dan kad te zazovemo! (Ps 20)
Baba Jago okreni i drugi obraz . Robelar
OdgovoriIzbrišiIako sam na početku mislio da baba Jaga kreće sa provociranjem, 100% se slažem s njom.
OdgovoriIzbrišiDok sam sa dosta drugih komentara šokiran. U njima je toliko naivnosti, kmetskog mentaliteta, autizma, straha od toga „kaj budu gazda rekli“... Šokiran sam zato što se radi o blogu za koji sam mislio da čitaju misleći ljudi koji ne će samo tako pozobati kretenarije koje im serviraju i sugeriraju kontrolirani mediji. Ali izgleda da su destljeća utjerivanja krivnje pustila preduboko korijenje.
Što se tiče analize, nemam što dodati. Babi Jagi je svaka na mjestu (ne ulazim u njen sukob sa Iznebuha je).
Kao što su 1991. mnogim guskama u magli iluzije bile razbijene tek kad im se srpski tenk našao u dvorištu, tako će se mnogi osvijestiti tek kad im "izbjeglički" nož bude pod vratom.
Kvatrić
Ma i ja se ovaj put slažem s puno stvari koje je baba Jaga rekla, ali nema šanse da joj to priznam. Više me veseli ideja da je provicaram kako će uskoro postati nečija bula :-)
IzbrišiFerdinand Zvonimir
Ovdje je netko lud. Definitivno. Jer u odgovorima koje ja čitam vidim da se gotovo nitko ne slaže s puštanjem muslimana u državu. Vidim da nitko ne nasjeda na priču o tome da se izbjeglicama moraju pružiti svi uvjeti i da je naša kršćanska dužnost pustiti naseljavanje muslimana.
IzbrišiKako se ti stavovi mogu okarektizirati kao kmetski i dodvornički, to mi nikako ne ide u glavu.
DM
Evo kronološkim redom, samo na ovom izmjenjenom postu.
Izbriši„Pa ja mislim da se ne treba toliko oko toga čak ni uzrujavati. Jer na kraju krajeva ti ljudi će najviše doći glave upravo bezbožnike koji ih i naseljavaju.“
„Svega sam ja toga svjestan (da se mene pita, a ne pita nitko ne bi ušao) međutim činjenica je da je Europa (a i cili svit) poludio i da katolici ne mogu učiniti ama baš ništa jer su i sami zapali u krizu. E pa kad je tako onda je bolje ne živcirati se (jer tako ćemo naštetiti samo svome zdravlju) nego tko je istinski vjernik...“
„Odnosno, kada govorimo općenito, kako se ponijeti prema izbjeglicama (ili migrantima ili štogod), ponašanje ovisi o previše faktora da bi se mogao dati jedinstven odgovor.“
„Što se tiče dileme treba li dati hranu i vodu onima koji su se našli tu, poglavito ženama i djeci... to zapravo nije dilema. Treba. Jer alternativa tome je, naravno, ne treba. Odnosno, alternativa dati hranu i vodu je ne dati hranu i vodu. Što znači njihovu smrt.
Druga i potpuno različita stvar od toga je: treba li ih hraniti... kontinuirano. Naravno, možemo se praviti mutavi pa da ne razumijemo razliku, no mislim da je razlika ipak dovoljno jasna da je ne trebam posebno pojašnjavati.“
„Ovi muški koji ti bodu oči su oni koji ne žele ubijati . Niti na jednoj strani . Oni bježe od rata. Traže mir i prosperitet za sebe i svoje obitelji . Takvima kao ti nitko ne brani da se trgnete , počnete zdravo razmišljati i boriti za život i očuvanje vlastite kulture .“
Ovo je najluđe. Apsolutni highlight „humanih“ komentara.
„koga bi to Hrvatska trebala braniti i dizati ograde? Prolaz kroz svoj teritorij?. Europu? Njemačku?“
„Baba Jago, ako su migranti zapravo vojnici, onda si u pravu. Ali, ako nisu, ako su tek muslimani koji idu "trbuhom za kruhom", onda nisi u pravu.“
„4. Nitko nema apsolutnu vlast i apsolutno posjedovanje nad nekim teritorijem, pa tako ni Hrvati. Ako migrant uđe ilegalno u bilo koju zemlju, ipak ima neka prava. Osobito ako želi samo proći u treću zemlju koja ga poziva. Također, ako legalni putevi nisu otvoreni, a prijeti nekakva ugroza, moralno je dopušteno poslužiti se ilegalnim.
5. Migranti koji prolaze kroz našu zemlju nisu agresivni. „
I ovo spada u best of.
A kako da okarakteriziram stavove koji su voda na mlin politici koja radi isključivo ono što od nje traže i očekuju strane gazde, a to je uvijek na štetu vlastite države i naroda?
Kvatrić
Jeste li culi Hranicevo bogohulje o jednom Bogu i razlicitim religijama? I
OdgovoriIzbrišiNadbiskup Hranic: "Tu se pokazuje i ono što je sadržaj naše vjere, a to je da je svaki čovjek Božje stvorenje, da smo svi sinovi i kćeri istog Oca i svi vjerujemo u istog Boga."
IzbrišiNe vidim da se spominju razlicite religije, ali i ovako je izjava potpuno pogresna. S obzirom da su je prenijeli razliciti informativni izvori (index, novi list, dnevnik.hr, narod.hr, jutarnji, tportal), vjerujem da ce taj citat preuzviseni g. Hranic demantirati jer je ocito u kontradikciji s katolickim naukom (i zdravim razumom).
Jasno je dodao na rečenicu ...Oca i svi vjerujemo u istog Boga "u različitim religijama". Tiskani mediji to ne prenose jer očito ne smatraju važnom čitavu izjavu pa su uzeli dio koji im se činio dovoljan.
IzbrišiI
Evo ovdje izjave:
Izbrišihttp://www.hrt.hr/enz/dnevnik/300178/
Od 2:35 pa nadalje može se vidjeti i čuti da nadbiskup Hranić govori herezu.
Hvala. Evo onda za arhiv:
Izbriši---
Nadbiskup đakovačko-osječki mons. Đuro Hranić na dnevniku HTV-a 23. rujna 2015.:
"Tu se pokazuje i ono što je sadržaj naše vjere, a to je da je svaki čovjek Božje stvorenje, da smo svi sinovi i kćeri istoga nebeskoga Oca, svi vjerujemo u istoga Boga iako smo u različitim religijama."
http://www.hrt.hr/enz/dnevnik/300178/
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Mons.-Hranic-Odnos-prema-izbjeglicama-je-pun-ljudskosti
http://www.index.hr/vijesti/clanak/hranic-u-opatovcu-se-prema-izbjeglicama-odnose-s-puno-ljudskosti-treba-odati-priznanje-policiji/843700.aspx
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/izbjeglice-neprestano-pristizu-u-kamp-opatovac-bajakovo-blokirano-kolonom-od-9-kilometara---409622.html
http://narod.hr/hrvatska/u-hrvatsku-uslo-vise-od-44-000-migranata-policija-u-opatovcu-upotrijebila-pepper-sprej
Zanimljivo je i kako je u crkvenim medijima ova izjava falsificirana:
Izbriši"tu se pokazuje ono što je sadržaj naše vjere – da je svaki čovjek Božje stvorenje, da smo svi sinovi i kćeri istoga nebeskog Oca, svi međusobno braća i sestre." (mons. Đuro Hranić)
http://www.ika.hr/index.php?prikaz=vijest&ID=173151
https://archive.is/FUl8q
http://www.caritas.hr/index.shtml
https://archive.is/YxMxh
S naslovnice danasnjeg bitno.net-a, samo naslovi, clanke potrazite sami:
OdgovoriIzbriši- Biskup Košić čestitao Kurban-bajram muslimanskim vjernicima
- Papa: Trebamo čuvati i braniti religijsku slobodu od svega što ju ugrožava (usp.)
- Časna sestra koja dovodi Boga u živote transseksualnih osoba
- Sada nam prioritet treba biti pomoć ljudima, a kasnije se možemo baviti raznim analizama
- Papa novinarima: Nekima ‘naginjem na lijevo’, ali ako želite mogu vam izmoliti Vjerovanje
- Prije smokvina lišća – kakav je izvorni Božji plan za tijelo
To je valjda neka nova religija.
Nekoliko reportera, kojima je arapski materinji jezik, tvrdi da su šećući željezničkim kolodvorima u Beču naišli na brojne pridošlice čiji se akcent ne podudara s pričama odakle dolaze i koje nemaju puno smisla.
OdgovoriIzbrišiU moru ljudi ima i sumnjivih osoba, prepoznatih kriminalaca, simpatizera Islamske države i nekoliko momaka iz iračke Faludže.
Činjenica da migranti masovno uništavaju svoje dokumente na putu prema EU je postala općeprihvaćena, ocjenjuje WP.
... austrijske vlasti ne provode stroge kontrole, pa ljudi u migrantskom valu često ulaze bez ikakve identifikacije. Oportunisti stoga lako mogu preći granice samo uz tvrdnju da dolaze iz Sirije, ne nudeći nikakve dokaze.
"Ja sam ilegalac, nisam izbjeglica," priznaje 27-godišnji Hamza. "U mojoj zemlji jedino što možeš raditi je droga i drugi zločini. Ja sam bio u zatvoru nekoliko puta, zbog droge, pokušao sam i ubiti jednog momka".
Hamza je s drugovima otišao u Tursku jer je prekinuta krijumčarska linija na Sardiniji. "Mi smo odletjeli za Istanbul i sjeli na autobus za Izmir. Tamo smo uništili naše putovnice i pomiješali se sa sirijskim izbjeglicama. Onda smo brodom iz Izmira krenuli u Grčku, od tamo u Makedoniju, Srbiju i Mađarsku, i sad smo u Beču."
Muškarac kaže da je upoznao Tunižane, Marokance i Libijce koji "igraju istu igru". "Kad nas netko pita, gdje živite? Mi kažemo Damask. Odakle dolazite? Odgovor je Sirija".
Dakle, imamo priliv muslimana iz Sirije, ali i Iraka, Irana, Pakistana, Afganistana, Egipta, Tunisa, Maroka, Alžira, Libije, Palestine, Albanije, Kosova, Bangladeša, Indije.... koji su masovno uništili identifikacijske dokumente, upadaju iz države u državu, među njima ima simpatizera Islamske države i kriminalaca, i vrlo vjerojatno terorista.
OdgovoriIzbrišiIako je Njemačka pozvala izbjeglice (sudbonosni tweet Manfreda Schmidta), nije im izgradila koridor do Njemačke i izazvala je kaos u kojem muslimani iz 15+ zemalja ruše granice, zakone, sporazume i diplomatske odnose.
Vlasti jedne civilizirane europske države Austrije ne provode stroge kontrole i praktički puštaju moguće teroriste među svoje građane. Javnost je upozorena na masovna silovanja u izbjegličkim centrima, a grčka je policija pronašla dva kontejnera s 5000 dugih cijevi i preko 500 000 metaka poslanima u imigrantski centar kao dio humanitarne pomoći teroristima.
Za to vrijeme vrhovni poglavar Katoličke Crkve je na LGBTQ partyju, a izbjeglice obilaze biskupi koji nas uvjeravaju da mi i muslimani vjerujemo u istoga Boga. Bogate islamske zemlje ne žele izbjeglice, ali će rado financirati masovnu gradnju džamija po Europi.
Umjesto da vladajući u Europi spriječe uzrok i da zabrane ulazak u Europu, oni rade suprotno. Neopoganska lijevoliberalna Europa je dopustila ulazak trojanskog konja. Nadam se da će im sijevanje sablje uz povik „Allahu akbar!“ biti zadnje što će u životu vidjeti.
Pa dobro ima i dosta otpora. Eto recimo u Istočnoj Njemačkoj sve logore pale i uništavaju prije nego u njih stignu izbjeglice. Samo o tome svemu mediji šute, vjerovatno je i Njemačka vlada zabranila objavljivanje takvih vjesti da se nezadovoljstvo nebi proširilo. Leon
OdgovoriIzbrišiZa ljubitelje Putina među tradicionalistima
OdgovoriIzbrišihttps://www.youtube.com/watch?v=SQRh9ogFLXg#t=69
"Ova će džamija postati izuzetno važan duhovni centar za muslimane u Moskvi i čitavoj Rusiji," rekao je Putin. "To će biti izvor edukacije, širenja humanističkih ideja i pravih vrijednosti islama".
Pino
Putin je lopov i diktator koji ponekad koristi krscansku retoriku kada vidi da mu to moze koristiti.
IzbrišiPutin je političar i državnik, a ne vjerski vođa i zato si ovo može dozvoliti, pogotovo u situaciji u kojoj se Rusija nalazi.
IzbrišiKao prvo, Rusija i njeno uništenje su krajnji cilj ovih angloameričkih ratova po Bliskom istoku. Kao drugo, Rusija je danas zadnja linija obrane slobodnog i kršćanskog svijeta od angloameričkog sotonizma.
Ajde ljubitelji Obame i princeze Elizabete, upregnite moždane vijuge i pokušajte se domisliti što će slijediti krene li uskoro ruska vojska u kopnenu akciju uništavanja ISIL-a. Nije teško. Naravno, po svim medijima „slobodnog“ svijeta početi će vriska o Putinovim masakrima muslimana, gaženju ljudskih prava, zatiranju vjerskih sloboda muslimana i ostali oblici propagandnog rata u kojemu će se Putina prikazivati kao najvećeg neprijatelja islama.
Putin kao mudar političar vuče ovaj odličan taktički potez i time unaprijed amortizira medijske napade koji će uslijediti.
Putin je davno rekao da će od Rusije ponovno napraviti kršćansku zemlju, i to radi. Ovo sa džamijom je taktički potez u velikom ratu, dok se rezultati njegove politike vide u pacifiziranju kavkaskih muslimana (koji su sad mirni kao bubice), spašavanju Assada i Sirije (kao jedine države Bliskog istoka u kojoj su kršćani bili uvažavani), te u djelatnom uništavanju ISIL-a.
E sad, naš animozitet prema Putinu odnosno Rusiji općenito, te obožavanje SAD-a i Zapada, samo je pokazatelj hrvatske nezrelosti, nedržavotvornosti i u velikoj mjeri gluposti.
Kvatrić
Zašto je Putin lopov i diktator? U odnosu na koga? Što je mjerilo po kojem se za Putina može reći da je lopov i diktator?
IzbrišiKvatrić
Kvatrić,
IzbrišiMislim da na ovom blogu nitko nije zaljubljen niti obožava SAD i Zapad ali je zato puno pobornika Putina kao nekakvog vjerski osjetljivog kršćanina, što je glupost. Putin je samo veći konzervativac nego Obama. Na domaćim relacijama usporedba bi bila Karamarko Milanović.
Pino
Mirni su jer se ogromna proračunska sredstva slijevaju u Čečeniju. Čečeni danas slijepo služe Putinu jer žive u strahovladi luđaka Kadyrova, Putinovog psića, a i zato što mogu dobro živjeti (ne svi, naravno), a da puno ne rade. Čečenija je htjela nezavisnost još od vremena Katarine Velike, a Rusija je uvijek htjela Kavkaz na kojem živi muslimansko stanovništvo, ne etnički Rusi. Nakon što je Rusija pobila 70 000 Čečena u devedesetima, ti isti Čečeni danas slijepo služe Putinu i idu ratovati u Ukrajinu na strani Rusije!
IzbrišiFamily. The film is about Ramzan Kadyrov
20,000 Kadyrov’s soldiers are ready to kill Ukrainians if Putin will give an order
The total number of peaceful residents of the Chechen Republic who perished during the two wars may have reached 70,000. (...) [In the second war] the total number of civilians killed, including those who disappeared, adds up to between 14,800 to 24,100. However, he admitted that the accuracy of his estimates was not high.
In 2007, Memorial estimated about 15,000 Russian soldiers have died in total, while others estimated up to 40,000.
Pino,
Izbrišipuno Hrvata nerazumno, potpuno povijesno neopravdano, u SAD-u i Zapadu vidi „dobre dečke“, a u Rusima a priori „loše“. Iako bi, što se tiče Hrvatske i Hrvata, stav Hrvata trebao biti potpuno obrnut.
Od značajnih država, kršćanske vrijednosti brani jedino Putin odnosno Rusija.
Putin je državnik, a Obama je masonska lutka na koncu dovedena da provodi planove američke (masonske) vanjske politike koji su davno zacrtani. Kao i ostali predsjednici prije njega i kao oni koji će doći nakon njega.
Karamarko i Milanović su beskičmenjaci iz istog jugokomunističkog legla. Ni jedan nije ni domoljub ni državnik, za razliku od Putina.
Kvatrić
Putin izravno unistava svoje neprijatelje (dakle, netko ga javno kritizira, biva pogubljen), provodi i podrzava sistemsku korupciju od koje se milijarde dolara slijevaju njemu u dzep, unistava susjedne drzave (Gruzija, Ukrajina, ...). Pod krinkom ocuvanja moralnih obicaja majcice Rusije stiti se od svih unutrasnjih i vanjskih neprijatelja, populisticki zadobiva potporu, efektivno zacepljuje usta kleru i dobiva moralni kredibilitet preko ruske "pravoslavne crkve". On je pragmatican KGB-ovac kojemu moralna pitanja nista ne predstavljaju, a zastupa ih u onoj mjeri i na onaj nacin na koji moze promicati sebe i svoju vlast. Dostojan nasljednik ruskih careva i komunistickih diktatora.
IzbrišiNe treba ni spominjati da mi to Obamu ne cini nista simpaticnijim ili privlacnijim. Samo mi ide na zivce ta fasciniranost nekih katolika laznim braniteljem krscanskih vrijednosti. Obama otvoreno sluzi Sotoni, a Putin svoju sluzbu prikriva.
Jasno slobodni ste i dalje zastupati kakve hocete stavove o Putinu, bitno je da se razumijemo. Meni ta tema nije pretjerano interesantna.
S,
IzbrišiSamo ste potvrdili ono što sam napisao.
Jedino ne znam otkud vam podaci koliko proračunskih sredstava odlazi u Čečeniju. Ako su podaci iz američkih izvora onda su sigurno istiniti. Inače su Amerikanci jako zabrinuti za ruski proračun.
Uglavnom, u vrijeme pijanog Jeljcina (američke marionete) s Čečenijom su Rusi imali gadnih problema. A Putin ih je ukrotio i od njihovog vođe stvorio, kako dobro kažete psića, te oni sada umjesto protiv Rusa, ratuju za njih. A što je po vama Putin trebao napraviti? Poslati Čečene da idu u ISIL ratovati za Obamu i Amerikance?
Što se tiče Ukrajine, prava adresa gdje treba tražiti uzrok njihove tragedije su opet Obama i SAD.
Ako mislite da je Rusija agresor u Ukrajini (na stranu što je Krim povijesno ruski), zapitajte se kako bi reagirale SAD da Rusija potakne rušenje vlasti u Kanadi ili Meksiku, te u nekoj od tih država instalira prorusku vladu.
Kvatrić
Toma,
Izbrišiovo navedeno o Putinu je agitprop neke nevladine organizacije na američkoj sisi. Koliko je pristrano i isključivo pokazuje zadnja rečenica koja diskvalificira sve rusko. Dakle, ne valjaju ni carevi ni diktatori, a ni demokratski izbrani predsjednici ako nisu njima po volji. Takvi su i Tuđmana proglašavali diktatorom.
O svemu ostalom navedenom bi mogli raspravljati, ali ako ti se ne da, ok.
Ne radi se o fascinaciji, ali Putin je danas jedini značajni državnik u kojemu katolik može vidjeti nadu za obranu kršćanstva od angloameričkog sotonizma. Osim toga, mislim da ipak ljudi polako shvaćaju da nam zlo koje razara Hrvatsku ne dolazi iz Rusije nego sa Zapada.
Ok, ne da ti se, ali me zanima zašto misliš da Putin služi sotoni?
Kvatrić
Meni isto nije jasna ta opsesija Putinom. Volio bih da mi netko objasni što to Putina čini poželjnim vladarom za nas katolike. Bar jedan primjer da čujem. To da je protiv pedera ili da strpa one luđakinje femenem u zatvor mi je simpatično, ali tako vjerojatno isto postupa i neki emir u Emiratima ili Saudijskoj Arabiji.
IzbrišiObama otvoreno dozvoljava i promiče abortus i služi Sotoni, to nije sporno, ali uzmite brojke koliko se abortusa u Rusiji napravi i zakon koji Rusi imaju o abortusu, koji je Putin donio. Za one koji ne znaju u Rusiji abortus također NIJE ZABRANJEN, nego je "vrlo" ograničen. I sad ja trebam reći bravo za Putina jer se kod njega djeca mogu ubijati samo do 12. tjedana za razliku od sotonskog, masonskog zapada koji dozvoljava i kasnije. Dobro je netko napisao, čovjek je samo konzervativniji i ništa drugo.
Obama je vjerojatno masonska lutka, a što je Putin kao KGB kadar??? Isti ti ljudi koji (opravdano) prozivaju razne političare kod nas da su komunjare ili djeca komunjara, za KGB-ovca Putina dobro da ne dodaju pridjev sveti.
Vjerski gledano, Putin je samo malo bolji šizmatik nego što je Obama heretik. Meni je to oboje miljama daleko.
Zvone
Zvone,
Izbrišizašto bi bila opsesija? Čemu odmah krajnosti?
Stanje u starim, izvorno kršćanskim zemljama je katastrofalno (buđenje vjere u Africi i pogotovo Aziji je druga priča) i u cijeloj toj katastrofi Putinova Rusija postaje putokaz za kršćanske narode kako braniti vjeru, te učinkovita brana sotonističkoj hegemoniji Zapada.
I u tom je smislu Putin poželjan vladar. Osobno sam uvjeren da bih se kao katolik koji ne krije svoju vjeru, ugodnije osjećao u Rusiji nego u „katoličkim“ zemljama kao što su Italija, Španjolska, Francuska ili recimo Franjina Argentina.
Kad već Putina želite omalovažiti usporedbom sa nekakvim emirima,
treba naglasiti da osim što ne dopušta promicanje pederluka i skrnavljenje crkava, za Putina vjera nije „privatna“ stvar. Dapače on ju ističe, te promiče ulogu Crkve u društvu.
Sve mi je to vrlo poželjno, te potpuno suprotno od onoga što radi vlast moje zemlje i Zapada općenito.
Kako su sotonisti na Zapadu taktizirali i tako dogurali do potpuno dozvoljenog i propagiranog abortusa, isto tako i Putin taktizirajući ide u suprotnom smjeru.
Zakon koji je Putin donio je zakon kojim se zabranjuje propagiranje abortusa, dok s druge strane on financira pronatalitetne i prolife kampanje, te novčano pomaže parove koji se odluče za više djece.
Gdje bi našem pateru Marku Glogoviću bio kraj da ima takvog predsjednika.
Naravno, ruski Pusići i Saranavke su se odmah uskokodakali o pravima žena, bla, bla... a Reuters je „zabrinut“ što Rusija ima najviše abortusa
na svijetu.
Kad kaže Reuters, a prenese EPH odmah znam da je istina.
Da je Putin „samo“ konzervativniji od Obame i „ništa drugo“, kako za koga. Slastičari iz Amerike koji su zatvoreni i upropašteni jer nisu pederima htjeli ispeći tortu, vjerojatno se ne bi složili sa „samo“ i „ništa drugo“.
Pa što onda što je Putin kadar KGB-a? Drvo se prepoznaje po granama, a ne po korijenju. I Tuđman je bio Titin general, Tomac je „tražio crvenu nit“... i što sad? Imaju li ljudi pravo na pokajanje i obraćenje.
Razlika između Putina i naših komunjara i njihovih potomaka je u tome što za Putina ruska država nije upitna, dapače on je ruski domoljub. S druge strane, naši „regionci“ ne mogu smisliti hrvatsku državu i njima nikakva Hrvatska ne dolazi u obzir.
Da stavimo Putina na stranu i kao poželjnog vladara navedemo npr. Orbana? Ah, i on je vjerojatno kadar neke tajne službe, u Mađarskoj ima abortusa (postotak će nam reći Reuters), razvlači žice itd.
I tako, nitko ne valja, ali zato mi ovako silno pametni imamo ovakvu vlast i državu.
Kvatrić
Kvatrić,
IzbrišiVi u najboljem slučaju dokazujete da je Putin manje zlo od Obame i to ste u pravu, ali manje zlo proglašavati dobrim je bespredmetno. Rusija po ničemu nije ideal države jednom katoliku pa ako baš hoćete i kršćaninu. Objasnite mi recimo po čemu je Rusija“za katolika koji ne krije svoju vjeru“ bolja zemlja nego jedna Italija?
Nadalje pišete „Kako su sotonisti na Zapadu taktizirali i tako dogurali do potpuno dozvoljenog i propagiranog abortusa, isto tako i Putin taktizirajući ide u suprotnom smjeru.“
Iz ove rečenice se lijepo vidi koliko ste objektivni. Ispada da se kod nas djeca ubijaju na porodu, a da u Rusiji Putin propisuje smrtnu kaznu već i za kontracepciju. Stvarno pretjerujete.
Pa nastavljate „Zakon koji je Putin donio je zakon kojim se zabranjuje propagiranje abortusa, dok s druge strane on financira pronatalitetne i prolife kampanje, te novčano pomaže parove koji se odluče za više djece. Gdje bi našem pateru Marku Glogoviću bio kraj da ima takvog predsjednika“
Gledajte, grad Zagreb za naše standarde ima jako dobro pronatalitetnu politiku financiranja trećeg i svakog slijedećeg djeteta. Vrtići su za brojne obitelji jeftini, udžbenici su za svu djecu besplatni, itd.. Abortus se također otvoreno ne propagira niti je potpuno dozvoljen. Gradonačelnik Bandić je redovito na Misama i ne srami se svoje vjere, dapače gdje god može na sebi svojstven način (ala Putin) pomaže i Kaptol. Javne financije, natječaje, zapošljavanja, vodi također ala Putin, pa zašto vam Bandić onda ne bi bio katoličkog vladara? :)
Zvone
Ja dokazujem da je Putin ne manje, nego puno, puno manje zlo od Obame. S tim što u odnosu na Hrvatsku, Putin nije nikakvo zlo, dok je Obama zlo u svakom smislu.
IzbrišiU Italiji je prevladavajuće ozračje u društvu „Bog da, Crkva ne“. Za razliku od Rusije u kojoj se promiče uloga Crkve kao moralne vertikale. Dakle, duhovno ozračje je za mene blagotvornije u Rusiji. I posljedično, da npr. u Rusiji otvorim tvrtku, školu, sportski klub i sl. bez ikakvih ograničenja bih istaknuo križ, dapače to bi bilo i poželjno. S druge strane, u sekulariziranoj, modernoj Italiji, sve je veći pritisak „civilnog društva“ prema uklanjaju križeva iz javnih institucija jer se time vrijeđa ostale religije i ateiste. Hvala na takvom katoličanstvu.
U vezi abortusa, rekao sam da su sotonisti na Zapadu taktiziranjem tj. korak po korak došli do današnjeg stanja u kojemu je abortus potpuno dozvoljen, pa čak i propagiran. Dakle, to je bio proces, a ne jedan korak u kojemu je kultura smrti zavladala odjednom i potpuno.
S druge strane, osamljeni Putin, napadan od medijske zapadne mašinerije i uz pokušaje unutarnje destabilizacije od strane „civilnog“ sektora, također mora taktizirati u obrnutom procesu. Zamislite što bi bilo da Putin preko noći uvede potpunu represiju prema zlu abortusa? Digla bi se takva vriska da bi valjda i Putinova mama povjerovala da je monstrum. Evo, i u ovim je komentarima već nazivan diktatorom. Iz tog razloga Putin taktizira i polako, sve više pritišće sotonjare.
Ako ćemo Zagreb usporediti sa Moskvom, opet su Rusi uzor :) Uz mazanje očiju koje ste spomenuli (a koje dolazi na naplatu kroz najskuplje komunalije, parking, prijevoz...), zaboravili ste spomenuti zaduživanje do grla, prenamjene zemljišta, holding, naseljavanje cigana, zlatne wc-e...
Osim što se ne srami vjere, Bandić se ne srami ni Tita, a još se manje srami što je Zvonku Bušiću došao glave. Zamislite moskovskog gradonačelnika koji bi dernečio sa pristašama najvećeg tamanitelja ruskog naroda. I onda da takvog gradonačelnika, drugi dan srdačno dočekuje i pozdravlja patrijarh ili što bi već bio ekvivalent Bogoviću.
Niti bi kod Putina takav gradonačelnik više gradonačelnikovao, niti bi takav patrijarh više ikada vidio državnu rublju.
Kvatrić
Treba spomenuti još i jednu otegotnu okolnost. Europa nema temeljni filozofski odgovor na pitanje: zašto zabraniti muslimanima da, prvo, slobodno ulaze u zemlju, a potom da zemlju gdje su došli prilagođavaju sebi?
OdgovoriIzbrišiJer, da bi dala odgovor na to pitanje, morala bi afirmirati tradicionalno katoličko učenje te samim tim priznati da su temeljne odrednice modernističke misli ne samo pogrešne, nego i imbecilne. Šanse da će se to dogoditi, čak i sada kada se mogu nanjušiti posljedice ustrajavanja u suicidalnoj multi-bla bla politici, su minimalne.
DM
Ima li negdje informacija kakva je situacija s migrantima u Liberlandu?
OdgovoriIzbrišiZna li se koliko su dosad primili migranata, jesu li im granice otvorene, koliko imaju prihvatnih centara i slično?
Ferdinand Zvonimir
Islam u statistikama:
OdgovoriIzbrišihttp://www.obranavjere.com/?p=506