tag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post2128040404808211183..comments2024-03-23T10:39:11.706+01:00Comments on Toma Blizanac (i brat Marko): Tri izvrsne knjige...Toma Blizanachttp://www.blogger.com/profile/08450554857253388840noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-1633771796475439412010-12-12T20:08:48.769+01:002010-12-12T20:08:48.769+01:00Ima na str. 51-53 u malom misalu.
Nakon početne p...Ima na str. 51-53 u <a href="http://sites.google.com/site/tradicionalnamisa/materijali-sa-latinska-misa-com/Latinskohrvatskimisal.pdf?attredirects=0" rel="nofollow">malom misalu</a>. <br />Nakon početne pjesme može se moliti Adoremus in aeternum Sanctissimum Sacramentum i 3 (ili vise) Ocenasa, Zdravomarije, Slava Ocu ponavljajuci Adoremus... izmedju Slava Ocu i Ocenasa.<br />I onda se ucini duhovna pricest (ovim ili slicnim rijecima: <i>Želim Te primiti, Gospodine, onom čistoćom, poniznošću i pobožnošću kojom te je primila tvoja presveta majka, duhom i žarom svetaca.</i>) i klanjanje u tisini, pa slijedi Tantum ergo i kako dalje pise u knjizici.Toma Blizanachttps://www.blogger.com/profile/08450554857253388840noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-78519683196945897712010-12-12T15:45:28.239+01:002010-12-12T15:45:28.239+01:00Da, vidio sam i tu stranicu, u svako slučaju su za...Da, vidio sam i tu stranicu, u svako slučaju su zanimljive i korisne. Zanima me ima li isto tako dio koji bi se trebao moliti (na latinskom) pred Presvetim Oltarskim Sakramentom.<br />Pozdrav SlipoAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-41156906477934928122010-12-12T12:30:35.421+01:002010-12-12T12:30:35.421+01:00Anonimno, dobra je stranica, a i ima i ova koja mi...Anonimno, dobra je <a href="http://www.ewtn.com/library/PRAYER/LATROSAR.htm" rel="nofollow">stranica</a>, a i <a href="http://www.preces-latinae.org/index.htm" rel="nofollow">ima i ova</a> koja mi se cini najopseznija dostupna na webu.Toma Blizanachttps://www.blogger.com/profile/08450554857253388840noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-61787434828174376422010-12-12T03:12:22.403+01:002010-12-12T03:12:22.403+01:00http://www.ewtn.com/library/PRAYER/LATROSAR.htm
n...http://www.ewtn.com/library/PRAYER/LATROSAR.htm<br /><br />nije direktno povezano sa temom, ali definitivno je sa blogom.<br />molitve na latinskom (i engleskom)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-54023051483400943422010-12-11T20:31:14.419+01:002010-12-11T20:31:14.419+01:00Mihovile, djelomicno ste u pravu, trebao sam napis...Mihovile, djelomicno ste u pravu, trebao sam napisati hereticke ideje, a ne hereticke osobe. <br /><br />S druge strane u ovoj stvari se slazem sa Romanom Ameriom koji naglasava da se ne moze djela suditi po tome kako bi ih autor interpretirao, nego po tome sto u njima pise i da se Uciteljstvo u velikoj mjeri u novije vrijeme odreklo svog disciplinskog autoriteta. Po mom misljenju na stetu vjernika. <br /><br />Mislim da svatko moze sam procitati von Hildebrandovu kritiku i eventualno de Chardinova djela i donijeti svoj sud.Toma Blizanachttps://www.blogger.com/profile/08450554857253388840noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-17541469653743123042010-12-11T20:18:20.570+01:002010-12-11T20:18:20.570+01:00Bolje bi bilo izbjegavati pripisivanje takve ocjen...Bolje bi bilo izbjegavati pripisivanje takve ocjene dok je ne upotrijebi Učiteljstvo, a Hildebrand nije učiteljstvo. Ljudske misli često idu dublje in dalje od jezičnih mogućnosti i sposobnosti pojedinca, a mi nemamo pristupa tim mislima osim onoga koji nam pruža sam pisac, taj pojedinac, svojim izričajem (ili kojim drugim sredstvom priopćavanja). Priopćavanje nije preslika jednoga "mozga" u drugi, već pokušaj toga prvoga “mozga” da se izrazi na način za koji misli da je prikladan onome drugome. U tome može biti više ili manje uspješan, a ovaj drugi također može biti više ili manje uspješan u shvaćanju prvoga; drugim riječima: može ga usvojiti, shvatiti, a zatim procijeniti slaže li se ili ne; ili iskonstruirati vlastitu sliku o onome što onaj prvi misli, i “složiti se” odnosno “ne složiti se” s vlastitom utvarom.<br /><br />Konkretno, danas više memamo mogućnosti da pitamo Chardina je li ga Hildebrand shvatio, ili mu je samo pripisao svoje shvaćanje. Hereza je uporno nijekanje istine ili sumnja u istinu u koju treba vjerovati božanskom i katoličkom vjerom (Kan.751); božanskom, jer je objavljena, katoličkom, jer je od Crkve proglašena objavljenom. <br /><br />Tijekom svojih pontifikata Pavao VI odnosno Ivan Pavao II su se sporazumjeli s patrijarsima Pre-Kalcedonskih Crkava da između njih i nas zapravo ne postoje razlike u kristologiji, koje su bile povod raskola, već samo u shvaćanju tehničkih termina kojima se služimo; drugim riječima: oni nisu nestorijanski odnosno monofizitski “heretici”.Mihovilnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-42187088800970873682010-12-11T09:28:36.242+01:002010-12-11T09:28:36.242+01:00Znaci ne slazete se s von Hildebrandovom analizom?...Znaci ne slazete se s <a href="http://tomablizanac.blogspot.com/2010/08/dietrich-von-hildebrand-o-teilhardu-de.html" rel="nofollow">von Hildebrandovom</a> analizom?Toma Blizanachttps://www.blogger.com/profile/08450554857253388840noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-54112590654260662042010-12-11T09:25:25.319+01:002010-12-11T09:25:25.319+01:00Chardin nije heretik! To što ga mnogi krivo inerpr...Chardin nije heretik! To što ga mnogi krivo inerpretiraju i što ga newageri "uzimaju pod svoje" ne čini ga heretikom. Nadalje, kad mu je bila zapovijeđena šutnja, šutio je i išao iskapati pekinškog pračovjeka. <br />On, između ostalog, ima jedan predivan tekst o Pričesti, kad nađem izvor budem ga pokazao, sad navodim samo prema sjećanju...Anonymousnoreply@blogger.com