tag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post2495801770011540537..comments2024-03-23T10:39:11.706+01:00Comments on Toma Blizanac (i brat Marko): Tri Ferrarine kolumneToma Blizanachttp://www.blogger.com/profile/08450554857253388840noreply@blogger.comBlogger49125tag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-27953440716013155492016-08-05T13:20:59.737+02:002016-08-05T13:20:59.737+02:00"Rekao sam da duh antikrista vodi lažnu crkvu..."Rekao sam da duh antikrista vodi lažnu crkvu modernista."<br />Nažalost, vi samo potvrđujete da niste katolik i da ne vjerujete Isusu. <br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-86814236251030903872016-08-05T09:07:28.258+02:002016-08-05T09:07:28.258+02:00Rekao sam da duh antikrista vodi lažnu crkvu moder...Rekao sam da duh antikrista vodi lažnu crkvu modernista.<br />Svakim komentarom samo postaje sve jasnije koliko ste nažalost pod utjecajem modernističkih laži.<br />Kad budete htjeli znati istinu, pročitajte encikliku <i>Pascendi</i> pape sv. Pija X., Silabus pape Pija IX., <i>Mortalium animos</i> pape Pija XI. Dotad više nemamo apsolutno o ničemu razgovarati.Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-26675719737726624202016-08-03T09:19:35.240+02:002016-08-03T09:19:35.240+02:00"Pročitajte "Cum ex Apostolatus", p..."Pročitajte "Cum ex Apostolatus", posebno čl. 6 i 7, da vidite koje su dužnosti katolika u situaciji kad osobe koje su "zastranile od katoličke vjere" pokušavaju zauzeti mjesta autoriteta i zahtijevati priznanje i poslušnost."<br />Vi nikako da shvatite da vi niste član rimske inkvizicije tj. kongregacije za nauk vjere. Vi niste taj koji je zadužen za proglašenje hereze odnosno podučavanje vjere. Vi nikako da shvatite da Crkvu vodi Duh Sveti i da postoje oni koji se bave tom problematikom i puno bolje je razumiju od vas i od mene. Jasno ste rekli da Crkvu vodi duh antikrista što znači da niste katolik. Što se tiče protestanata i ostalih crkava vi jednostavno ne razumijete kako danas evangelizirati. Vi ne razumijete da je čovjek kulturološki-društveno-znanstveno drugačiji nego prije 50 godina, a kamoli prije nekoliko stoljeća. Pričati danas istim jezikom kao prije 50-100 godina je van svake pameti. Ne naučava Crkva danas nešto drugo. Naučava isto, ali izričajem današnjeg čovjeka. Problem je što vi to ne razumijete. <br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-16862882936018308562016-08-03T01:23:49.455+02:002016-08-03T01:23:49.455+02:00Pročitajte "Cum ex Apostolatus", posebno...Pročitajte "Cum ex Apostolatus", posebno čl. 6 i 7, da vidite koje su dužnosti katolika u situaciji kad osobe koje su "zastranile od katoličke vjere" pokušavaju zauzeti mjesta autoriteta i zahtijevati priznanje i poslušnost.<br /><br />Kao što kaže u ispovijesti vjere koju je napisao Inocent III., <b>"srcem vjerujem i ustima ispovijedam jednu Crkvu, ne heretikâ, nego Svetu, Rimsku, Katoličku i Apostolsku Crkvu, izvan koje nitko nije spašen."</b> Tu su Crkvu ispovijedali naši preci, tu Crkvu ispovijedaju tradicionalni katolici danas. Vi tu Crkvu ne ispovijedate jer crkva koju vi ispovijedate službeno naučava upravo suprotno, tj. da se u Crkvi koju je Krist osnovao nalaze i sekte protestantskih i istočnih raskolnika i heretika.<br /><br />Tko je, dakle, u raskolu i herezi?<br /><br />Budite sigurni da, dok svi tradicionalni katolici ili u određenoj mjeri ili u svemu Franciscu uskraćuju poslušnost i podložnost, koju ne zaslužuje niti mu je mogu dati da ne ugroze vjeru, svi će tradicionalni katolici, i to bez iznimke, dati iskrenu poslušnost i pravu podložnost svakom pravom kanonski izabranom nasljedniku sv. Petra, koji će kao i njegovi slavni prethodnici, kako kaže Prvi vatikanski koncil, vršiti svoju uzvišenu službu na spasenje svih, i po kojemu će cijelo stado Kristovo biti očuvano od otrovne hrane zabludâ i krijepljeno hranom nebeske nauke.Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-83688692829983906682016-08-02T22:07:24.188+02:002016-08-02T22:07:24.188+02:00"Ako s iskrenom poniznosti uzmete u ruke pred..."Ako s iskrenom poniznosti uzmete u ruke predkoncilske priručnike teologije"<br />Gospodine, pa vi samo potvrđujete da ste šizmatik. Ne postoje dvije Crkve nego jedna Kristova koju vodi Duh Sveti. O razumijevanju djelovanja Duha Svetoga da ne pišem. Ovo o predkoncilskim teolozima potvrđuje da ne razumijete djelovanje Duha Svetoga.<br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-70912595291528648872016-08-02T19:52:26.752+02:002016-08-02T19:52:26.752+02:00Takvim odgovorom ste potvrdili upravo ono o čemu s...Takvim odgovorom ste potvrdili upravo ono o čemu sam govorio.<br /><br />Dopustili ste da vas nažalost vjeru uče modernisti, što se vidi i po toj opasci o "srednjovjekovnoj teologiji", kao i u pričanju o "mišljenjima" vezano za što spada u herezu i šizmu, dok se zapravo radi o čvrsto utvrđenim definicijama.<br /><br />Ako s iskrenom poniznosti uzmete u ruke predkoncilske priručnike teologije, vidjet ćete da je vjera koja se tamo poučava dijametralno suprotna od one koju naučavaju moderni teolozi (koji su možda i vas podučavali).<br /><br />Kao prvi korak možete pročitati što predkoncilski teolozi naučavaju o sumnjivom papi i je li odbijanje podložnosti istom spada u šizmu - upišite u Google ime ovog bloga i riječ "Szal" (s navodnicima) i na prvom rezultatu ćete naići na nekoliko citata teologa o tom pitanju.Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-81469221466618221362016-08-01T09:51:26.646+02:002016-08-01T09:51:26.646+02:00"Francisca nisam nazvao Antikristom kao takvi..."Francisca nisam nazvao Antikristom kao takvim, nego u smislu da propovijeda nauk suprotan Kristovom, zajedno s ostalim modernistima"<br />Papa ne propovijeda nauk suprotan Kristovom. To što vi ne razumijete je nešto drugo. U ovom kontekstu nema smisla ulaziti u teologiju jer teološki razgovor mora biti razgovor slobodnih ljudi s pogledom uprtim u Krista, a ne u mons. Lefebra i srednjovjekovnu teologiju što ne znači da je srednjovjekovna teologija bila kriva no to je neka druga tema. Modernist je bio i Toma Akvinski, i na njega su prštale optužbe tradicionalista da je heretik, ali Duh Sveti je odradio svoje. <br /><br />"Vratite se kad pročitate što Katolička Crkva u predkoncilskim teološkim priručnicima naučava o tom što je hereza, a što šizma."<br />Gospodine, vama bi trebalo biti jasno da herezu ili šizmu ne proglašavate vi. Vi imate mišljenje i to je ok, imam ga i ja, ali su naša mišljenja za proglašenje hereze ili šizme potpuno nebitna. To vam piše i u predkoncilsko vrijeme, a i sada. Kada netko preuzima funkciju koja mu ne pripada po katoličkom nauku je grijeh, u predkoncilsko vrijeme i sada.<br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-71343139696036649342016-08-01T01:02:49.018+02:002016-08-01T01:02:49.018+02:00Prvo, nisam sedevakantist.
Drugo, to "više&qu...Prvo, nisam sedevakantist.<br />Drugo, to "više" sam vam objasnio.<br />Treće, Francisca nisam nazvao Antikristom kao takvim, nego u smislu da propovijeda nauk suprotan Kristovom, zajedno s ostalim modernistima. U tom istom smislu je i mons. Lefebvre svojedobno u poznatoj izjavi nazvao moderniste u Rimu antikristima.<br />Četvrto, nikad nisam tvrdio da znam Božje misli. Peto, kao svaki informirani katolik znam prepoznati herezu, pogotovo kad je tako očita kao što jest u Franciscovim riječima i djelima.<br /><br />Nema smisla razgovarati s vama jer vas očito ne zanima smisleni razgovor i produbljenje znanja o vjeri. Vratite se kad pročitate što Katolička Crkva u predkoncilskim teološkim priručnicima naučava o tom što je hereza, a što šizma. Onda ćete vidjeti da su vaše optužbe potpuno neutemeljene. U tom slučaju očekujem javnu ispriku za javnu lažnu optužbu.Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-48684133963891204142016-07-31T21:37:41.720+02:002016-07-31T21:37:41.720+02:00Moje "optužbe" nisu neutemeljene nego su...Moje "optužbe" nisu neutemeljene nego su nauk katoličke crkve. Mene katolika ne može učiti o nauku katoličke crkve jedan sedevakantist. Netko tko tvrdi da Crkva nakon 2. vatikanskog nije više Kristova, da je papa antikrist, da zna što točno Bog misli , da sebi preuzima uloge za koje on nije zadužen-proglašavanje hereze i sl., definitivno nije katolik nego običan šizmatik.<br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-34753746788031024742016-07-30T07:36:20.122+02:002016-07-30T07:36:20.122+02:00Ne znam na koji se dio mog komentara to odnosi.
S...Ne znam na koji se dio mog komentara to odnosi.<br /><br />Sv. Robert kaže u "De Romano Pontifice":<br />"... ljudi nisu obvezni, niti sposobni, čitati srca; nego kad vide da je netko heretik po njegovim izvanjskim djelima, prosuđuju da je jednostavno heretik, i osuđuju ga kao takva."<br /><br />Crkva nečije namjere sudi u onoj mjeri u kojoj se izvanjski očituju.<br /><br />Ako govorimo o pitanju hereze, to se utvrđuje ili ispitivanjem, ako je moguće ili potrebno, ili iz konteksta, ako je moguće. Osnovno pitanje u vezi hereze je zna li taj čovjek što Crkva nepogrješivo naučava o nečemu. Ako zna, ili ako se ne može pozvati na neznanje, onda sam čin javnog proturječenja toj nauci predstavlja opaki čin volje, što znači da je javni heretik i više nije katolik.<br /><br />Također, već sam pisao (i dao citate) o tom što predkoncilski teolozi uče o implikacijama "sumnjivog pape".<br /><br />Usto, evo citat o vrstama sumnje i njihovim implikacijama iz jednog od predkoncilskih komentara na Kodeks kanonskog prava na engleskom jeziku:<br /><br /><i>"Three kinds of suspicion are generally distinguished: light, vehement, and violent. Light suspicion admits of no conclusion, because it is based on absolutely insufficient indicia. Vehement suspicion rests on effective signs and conclusions. Violent suspicion amounts to morally certain proof."</i><br />(Rev. P. Chas. Augustine, "A Commentary on the New Code of Canon Law", 1922, str. 284)<br /><br />Prijevod: Obično se razlikuje tri vrste sumnje: blaga, snažna i teška (ili silna, žestoka). Blaga sumnja ne dopušta razrješenje jer se temelji na potpuno nedovoljnim indicijama. Snažna sumnja počiva na konkretnim znakovima i zaključcima. <b>Teška (silna, žestoka) sumnja jednaka je moralno sigurnom dokazu.</b>"<br /><br />Za to daje izvor: <i>Suarez, De Fide, disp. XXIV, 2 See c. 14, X, II, 23; c. 10</i>.Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-66391051887323713872016-07-30T07:33:51.317+02:002016-07-30T07:33:51.317+02:00Josipe,
Ako želite reći nešto korisno, umjesto ba...Josipe,<br /><br />Ako želite reći nešto korisno, umjesto bacanja neutemeljenih optužbi bacite oko na predkoncilske teološke priručnike, ako ništa drugo da barem naučite što je to šizma, a što hereza, i koji su uvjeti da bi nešto bilo ili ne bilo jedno ili drugo.<br /><br />Ne radi se o tom da to "<b>više</b> nije Kristova Crkva", jer se od početka radi o dvije potpuno nekompatibilne zajednice s nekompatibilnim ciljevima, što se očituje u riječima i djelima Katoličke Crkve te u riječima i djelima Koncilijarne crkve. Istražite pa ćete vidjeti golemi jaz između jedne i druge.<br /><br />Upravo zato što vjerujem Kristovim obećanjima za Njegovu Crkvu i Njezinim naukama odbijam lažnu crkvu modernista i sve njihove laži, što na ovaj i onaj način (ali u biti isto) čine svi tradicionalni katolici.<br /><br />Što se tiče toga da Gospodin nije providio Francisca Svojoj Crkvi, radi se o jednostavnom logičkom zaključku utemeljenom na vjeri. Naime, nije u skladu s vjerom reći da bi Bog Svojoj Prečistoj Zaručnici providio za poglavara nekoga tko huli, sipa hereze i ispovijeda lažnu religiju, što vodi tolike duše u propast.Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-7800544915199587282016-07-27T15:58:58.471+02:002016-07-27T15:58:58.471+02:00@Mateo
"Lažnu crkvu modernista vodi duh svije...@Mateo<br />"Lažnu crkvu modernista vodi duh svijeta, duh čovjeka, duh antikrista, pa zato i kontinuirano propada od samog svog početka".<br />Ako mislite da nakon 2. vatikanskog ovo više nije Kristova Crkva nego antikristova, vi ste šizmatik koji ne vjeruje Isusu.<br /><br />"Gospodin Svojoj Ljubljenoj Crkvi nije providio Francisca..."<br />Opa, vidim da i znate točno što to Bog misli. Ovo je teža hereza nego sve franjine izjave skupa.<br />Vaše izjave su obična šizma i hereza.<br />Josip<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-38820848095113688552016-07-27T14:45:11.297+02:002016-07-27T14:45:11.297+02:00@Mateo
A za smrtni grijeh ipak moraju postojati i ...@Mateo<br />A za smrtni grijeh ipak moraju postojati i neki uvjeti. Kako ćeš i komu to dokazati? Nemožeš imati uvid u nečiju savjest. Zar ne? ŁonginAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-70664389698712863802016-07-27T08:11:22.800+02:002016-07-27T08:11:22.800+02:00Katoličku Crkvu vodi Duh Sveti, i zato je i opstal...Katoličku Crkvu vodi Duh Sveti, i zato je i opstala iako je teško pritisnuta od njezinih neprijatelja. Lažnu crkvu modernista vodi duh svijeta, duh čovjeka, duh antikrista, pa zato i kontinuirano propada od samog svog početka i s vremenom se sve više izopačuje, upravo kao što je slučaj i s protestantskim sektama.<br />Tko ima oči neka vidi.<br /><br />Gospodin Svojoj Ljubljenoj Crkvi nije providio Francisca, osim možda u smislu kao što je nevjernom Izraelu providio Babilonce da ih odvedu u ropstvo.<br /><br /><a href="https://www.youtube.com/watch?v=0PWTnaMXWIA" rel="nofollow">"Dušmani postadoše glavari njegovi"</a>Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-38860517484459887042016-07-27T07:56:29.245+02:002016-07-27T07:56:29.245+02:00"Dakle pozvani smo itekako da PROSUĐUJEMO, št..."Dakle pozvani smo itekako da PROSUĐUJEMO, što nije isto kao i suditi tj osuđivati. Kada ne bismo bili u stanju, ili ne bismo htjeli, ili smjeli prosuđivati, tada bismo sami sebe time neminovno OSUDILI na prihvaćanje krivog nauka, krive vjere!"<br /><br />Upravo tako. Svaki čovjek, svaki katolik prosuđuje. I onaj tko odluči da će unatoč bilo kojim protivnim dokazima držati kao apsolutno sigurno da je Francisco papa je također prosudio. Takva svjesna odluka je također osobni sud.<br /><br />Naravno da je apsurdno tvrditi da bi ovce (tj. vjernici) trebale čekati da se pastir (tj. rimski prvosvećenik) vrati u Božje stado (tj. Crkvu).<br />Dovoljno je samo pažljivo pročitati opet ovu rečenicu da se vidi apsurd u koji je Francisco doveo mnoge svojim riječima i djelima.<br /><br />Isto tako, što mislite da bi se dogodilo ovcama kad bi stajale uokolo pastira koji je postao vuk i čekale da se promijeni opet u pastira? Što drugo nego bi bile pojedene.<br /><br />No Gospodin je rekao da Njegove ovce slušaju njegov glas i slijede ga, a najamnika ne poznaju niti ga slijede, i upravo se to i događa. Oni koji poznaju Katoličku Vjeru ne slušaju i ne slijede Francisca, nego od njega bježe. I to je (pro)sud(ba). Bogu hvala.Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-47481188044566870672016-07-27T07:33:10.271+02:002016-07-27T07:33:10.271+02:00Teško je sažeti tako opširnu i delikatnu temu u pa...Teško je sažeti tako opširnu i delikatnu temu u par rečenica. Preporučujem pročitati što predkoncilski teološki priručnici kažu o temi hereze i heretika, kao i što uči sv. Robert Bellarmino (već sam prije dao link), koji je proglašen crkvenim naučiteljem upravo poradi svojih nauka o papinstvu.<br /><br />Ukratko i veoma sažeto, javni heretik je onaj tko svjesno niječe ili uporno sumnja u bilo koju nauku koju Crkva nepogrješivo naučava. Nijedan javni heretik nije član Crkve (to je nepogrješiva nauka - u suprotnom Crkva ne bi bila Jedna u vjeri, a to je jedna od četiri temeljne oznake Crkve). Onaj tko nije član Crkve ne može joj biti ni glava, niti imati ikakvu vlast u njoj (to je teološki zaključak koji slijedi iz nepogrješive nauke).<br />Upravo iz tog razloga, kao što naučavaju predkoncilski teolozi, javni heretici i ostali nekatolici božanskim su pravom zapriječeni od valjanog primitka papinstva.<br />Također, što se tiče čovjeka koji je bio valjani autoritet, ali kasnije otpadne od vjere, jednoglasno je naučavanje crkvenih otaca (kako svjedoči sv. Robert) da onaj tko postane javni heretik odmah gubi svaku vlast u Crkvi.<br /><br />Za detaljnije objašnjenje upućujem na teološke tekstove i linkove istih koje sam u prošlosti dao.<br /><br />Što se tiče razlike između crkvenog autoriteta koji čini smrtni grijeh i onog tko javno ispovijeda herezu, čovjek koji počini neki drugi smrtni grijeh ne gubi time članstvo u Crkvi, ali čovjek koji javno ispovijeda herezu gubi.<br /><br />Ne, nikad se nije dogodila situacija da je netko ujedno papa i javni heretik. Čak ni Honorije nije bio osuđen da je javno ispovijedao herezu, što se vidi u članku o njemu na "Catholic Encyclopedia".Mateonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-71216123439104393342016-07-27T06:21:42.671+02:002016-07-27T06:21:42.671+02:00@Josipe
Vi rekoste, ne ja, da je u ovome trenutku ...@Josipe<br />Vi rekoste, ne ja, da je u ovome trenutku papa Franjo najbolje moguće rješenje za Petrovog nasljednika.<br />S time se ne slažem, ali on je papa dok ga Bog ne pozove k sebi ili on sam ne postupi kao prethodnik mu.<br />Dakle, onda očito smatrate da su kardinali prosudili dobro, da je riječ, s ljudske strane, o jednom solidnom pontifikatu, dok ja držim da su prosudili katastrofalno, za što će im biti ubrojeno pred Sucem. Osim toga, kontekst miniranja Benediktovog pontifikata s intenzivnom pripremom konklave još od 2005. i promjena konteksta, tonaliteta i smjera službenih proizvedenih informacija od 2013. daju za zaključiti ili da su rušitelji Benedikta inicijatori Franjinog izbora ili da je Franjo sa svojom ekipom lakoćom počistio sve probleme koje njegov prethodnik nije mogao, pri čemu onda nesposobnost Benedikta već ima anegdotalne proporcije. Ja sam sklon prvoj opciji.<br />Očito se tu razlikujemo u prosudbi ličnosti i djelovanja. Vi mislite da je ovaj pontifikat dobar, solidan, ja ga ubrajam među one gornje neslavne. Po Božjoj providnosti.M.B.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-87296046794087164352016-07-26T21:04:42.102+02:002016-07-26T21:04:42.102+02:00@jbD
Kao što rekoh, upućivati u istinu i suditi ne...@jbD<br />Kao što rekoh, upućivati u istinu i suditi nema veze jedno s drugim. <br />To je toliko razumljivo da bi moje objašnjenje bilo podcjenjivanje vaše inteligencije.<br />Svako dobro i nek vas Bog čuva.<br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-55558139437879862872016-07-26T20:59:58.485+02:002016-07-26T20:59:58.485+02:00@ M.B
"zar zbilja mislite da Duh Sveti djeluj...@ M.B<br />"zar zbilja mislite da Duh Sveti djeluje na kardinale tako da uvijek odaberu najboljeg? <br />Gospodine M.B.,zar postoji netko tko vjeruje da tako Duh Sveti vodi crkvu? Nije meni 12 godina.<br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-22183970945268475982016-07-26T19:10:41.729+02:002016-07-26T19:10:41.729+02:00@Josipe,
zar zbilja mislite da Duh Sveti djeluje n...@Josipe,<br />zar zbilja mislite da Duh Sveti djeluje na kardinale tako da uvijek odaberu najboljeg? Ili nam providi kako zaslužujemo?<br />Pogledajte natuknice o Honoriju I., Stjepanu VI. (ili VII. po nekim numeracijama), Benediktu IX., Bonifaciju VIII., Ivanu XXII., Urbanu VI. O Aleksandru VI. koji je svoje kopile kao i brata svoje priležnice postavljao na kardinalska mjesta. O bratu priležnice koji je postao Pavao III. i svojoj kopiladi priskrbljivao svjetovne države. O pravovjernom Juliju III. koji je imao priležnika (mladića uličara i ubojicu). O Urbanu VIII. koji je u vrijeme tridesetogodišnjeg rata igrao francuske igre radeći de facto protiv pokušaja da se protestantska hereza skrši. Bog nam ih je providio. Providio nam je odlazak u Avignon i raskol nakon povratka. Pa nećemo valjda reći da je raskol od 1378. do 1417. bio najbolji mogući ishod?!<br />Franjo je zakonit papa, naš papa, vrlo loš papa, za kojeg se molim, među ostalim, da ga izvede na pravi put. Franju nam je Gospodin providio po našim zaslugama kao što je prvoj kćeri Crkve providio Robespierrea pa Napoleona, a Hrvatima Krbavu i Mohač i Pavelića i Tita, ali i Tomu Bakača koji je rekao ne protestantima ili Stepinca i Merza.M.B.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-68059082811108162682016-07-26T18:40:52.358+02:002016-07-26T18:40:52.358+02:00Josipe,
o kruškama i jabukama govoreći...
BOG će i...Josipe,<br />o kruškama i jabukama govoreći...<br />BOG će i treba jedini suditi!<br />MI treba da prosuđujemo! Sve; situaciju, događanja, ljudske čine, djela, riječi, šutnju, znakove...<br /><br />I kakvo značenje treba biti u izrečenom: "Jedno je upućivati na istinu, a drugo je suditi"? <br />Zašto čovjek koji ispravno upućujući druge na neku prijevaru ili laži izrečene od jedne određene osobe, mora istodobno biti osumnjičen da "sudi druge"?!<br />Nije li to zapravo mješanje jabuka i krušaka?<br />Ne prosuđuje li taj tako zapravo samo ono što ovaj drugi (po)grešno čini? Njegova djela, čini, riječi,... pa čak i kad se to odnosilo na šutnju (u slučaju kad bi baš morao zboriti).<br />Naime, meni kao i vama je čak zadaća da SUDIMO da li netko zbori pravicu ili govori lažno ili nerazborito.<br /><br />Ja dakle sudim da vi ne zborite razborito glede vašeg olakog spočitavanja ljudima kako "ne bi trebali suditi".<br />Smeta li vam moja prosudba?<br />Ili vam više od same prosudbe smeta to što sam ju izrekao?<br /><br />JbDUnknownhttps://www.blogger.com/profile/17605312123658616414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-10886793421525038182016-07-26T17:06:18.670+02:002016-07-26T17:06:18.670+02:00@ mateo
Čvrsto vjerujem da Crkvu vodi Duh Sveti. A...@ mateo<br />Čvrsto vjerujem da Crkvu vodi Duh Sveti. A pošto vodi, onda znači da u ovom trenutku je papa Franjo najbolje moguće rješenje za petrova nasljednika. Vi možda ne viditi zašto je to tako, ali i ne morate vidjeti. Ja vjerujem Isusu.<br /><br />@JdbD<br />Gospodine, nećemo miješati kruške i jabuke. Jedno je upućivati na istinu , a drugo je suditi. Moja opaska se jasno odnosila na one koji točno "znaju" tko će završiti u paklu i kakvo je tuđe srce, a da svoje nikada ne dovode u pitanje jer su "pravovjerni". Ipak samo Bog vidi ljudsko srce ma što mi ljudi pričali i "vidjeli". I da, Bog će suditi. Neću ja, ali nećete ni vi. To vam je jasno.<br />Što se tiče povratka u stado, moj komentar nema nikakve veze sa papom.<br />JosipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-87434548429398528062016-07-26T16:08:00.931+02:002016-07-26T16:08:00.931+02:00Ova gore replika je bila na Josipov komentar napis...Ova gore replika je bila na Josipov komentar napisan 25. srpnja 2016. u 16:40: <em>"Samo kažem da mi nismo pozvani da sudimo i da ponekad treba pričekati.."</em><br />Da ne bude zabune pošto je u međuvremenu napisano više drugih komentara na različite teme.<br /><br />Pri tom još da se osvrnem na ovu tvrdnju u onom jako bitnijem smislu:<br /><em>"Jasnoća nauka je jako bitna. Samo kažem da mi nismo pozvani da sudimo i da ponekad treba pričekati da se netko vrati u božje stado,...</em><br /><br />Ako mi za ime Božje trebamo čekati da se sam "pastir vrati u Božje stado", onda mi ne razumijemo niti osnovne riječi Svetog Pisma! <br />Jedna ovca naime može odlutati od stada, i ako je sretna i ima vrijednog, dobrog, iskrenog pravog pastira koji će ostaviti druge kako bi ju našao i vrativši u stado spasio od vukova koji lutaju vani...<br />Ali ako je pastir sam taj koji je "odlutao", onda ovce nisu u stanju njega "tražiti", "naći", a niti "vratiti" u stado,... jer TAJ SE VEĆ NALAZI U STADU!<br /><br />JbDAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-9808533269268739592016-07-26T14:50:46.106+02:002016-07-26T14:50:46.106+02:00Izraz "mi nismo pozvani da sudimo", se p...Izraz "mi nismo pozvani da sudimo", se prečesto pogrešno koristi, da ne kažem namiče! A još češće pogrešno tumači, tj. dovodi na pogrešan način u kontekst (u raznim tekstovima i situacijama).<br />Trebalo bi to imati na umu. Naime oni što žele "začepiti usta" svakom tko ima opravdanu kritiku na pogreške i pogrešan nauk, a kritiku koja je zasnovana na vjerodostojnom nauku, pa makar ta kritika bila upućena i Petrovom nasljedniku, - zbog ovoga prečesto griješe i time puštaju da ih izvrnuta istina (laž) sve više obuzima te tako upijajući jednu laž za drugom (pod istinu) padaju sve dublje u nevjeru, krivovjerje,...<br /><br />Mi jesmo stado, ali stado koje treba slijediti pravog pastira.<br />Što će reći, mi nismo glupo stado koje se treba povoditi za svakim zviždukom, koji može dolaziti i od vuka, tj. lažnog pastira.<br /><br />Ne trebamo li mi biti "mudri kao zmije, a bezazleni kao golubovi!" (Mt 10,16b)<br /><br />Ne moli li nas sam sveti Pavao:<br />"da ljubav vaša sve više i više raste u spoznanju i potpunu pronicanju te mognete prosuditi što je najbolje da budete čisti i besprijekorni za Dan Kristov, puni ploda pravednosti po Isusu Kristu – na slavu i hvalu Božju." (Fil 1,9b-11)<br /><br />Ne poručuje li nam Job:<br />"Zajedno ispitajmo što je pravo<br />i razmislimo skupa što je dobro." (Job 34,4)<br /><br />Pa nadalje:<br />"Ne suobličujte se ovomu svijetu, nego se preobrazujte obnavljanjem svoje pameti da mognete razabirati što je volja Božja, što li je dobro, Bogu milo, savršeno. (Rim 12,2)<br />...<br /><br />Dakle pozvani smo itekako da PROSUĐUJEMO, što nije isto kao i suditi tj osuđivati. Kada ne bismo bili u stanju, ili ne bismo htjeli, ili smjeli prosuđivati, tada bismo sami sebe time neminovno OSUDILI na prihvaćanje krivog nauka, krive vjere!<br /><br />Drugo je pitanje naime što poslije činimo sa tom svojom prosudbom i na koji se način borimo protiv krivovjerja i zavođenja od strane lažnih učitelja i lažnih proroka i lažnih pastira. To je jedna sasvim druga tema.<br /><br />JbDAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6853093908290413340.post-34997766644573464202016-07-26T13:21:58.681+02:002016-07-26T13:21:58.681+02:00Mislim da papa baš na to i misli, a možda i blažen...<i>Mislim da papa baš na to i misli, a možda i blažena Jacinta Marto kako je rekao gospodin Dizma.</i><br /><br />Da, Josipe, ali gospodin Dizma je prenio riječi bl.Jacinte da bi Tomi ubacio bubu u uho glede vjeerodostojnosti fatimskih ukazanja. Naime, ne slažem se ni s papom Franjom ni s bl.Jacintom u tome, a malo vjere imam u ijedno Gospino ukazanje.Dizmahttps://www.blogger.com/profile/05651629409525785153noreply@blogger.com