petak, 13. ožujka 2015.

Jubilejska godina milosrđa







Broj komentara: 9:

  1. Danas je druga obljetnica izbora pape Franje i možda bih trebao taj dan posvetiti molitvi za Papu i Crkvu, bez komentara, no ipak želim reći jednu stvar:
    premda ja ne proglašavam Svete godine, to čini Papa, ipak me muči jedna "sitnica". Zar ne bi bilo bolje kad bi Sveta godina počela 8.prosinca 2016., a završila na blagdan Krista Kralja 2017.?!
    Tada slavimo stotu obljetnicu Fatime - zar to nije dovoljan razlog, ako se već proglašava Sveta godina, da i obljetnica ukazanja bude obuhvaćena?
    Kako bi bilo lijepo kad bi nam rekli da će tada Sveti Otac sa svim biskupima svijeta Rusiju posvetiti Bezgrješnom Srcu Marijinu.
    No, i to će uslijediti jednoga dana.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  2. Prema katolicima na slikama u postu nije bilo milosrđa jer su previše retrogradni te nisu skloni ravnati se po programu polastoljetnoga milosrđa.

    Ipak je to 'milosrdna' pastoralna eutanazija koja zazire od prevelike žrtve na zahtjeve kršćanskog života. Papa Pio XII. ili Benedikt XVI. bi se sažalili svojim tradicionalnim duhovnim sinovima i kćerima, što nije slučaj s 'milosrdnim' papom Franjom: osim kada se radi o unutarnjim i vanjskim neprijateljima Crkve.

    Dakle, Jubilej spaljene pokoncilske zemlje, pardon, Godina milosrđa je pred nama!

    Xavier

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike puno govore.
    Nadam se samo da se jubilej neće pretvoriti u godinu lažnog milosrđa.

    OdgovoriIzbriši
  4. http://video.gelocal.it/mattinopadova/locale/sister-act-a-codiverno/40087/40192

    Za dobro jutro! Razgibavanje u crkvi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije to ništa, imate na netu snimke od onih šizmatičnih lefebrovaca kako ljude tjeraju da kleče dok primaju pričest.

      Ferdinand Zvonimir

      Izbriši
    2. Ma pogledajte u videu ona dva mala "tića" što ne reagiraju na ludiranje starijih, to je zato što još žive od izvora ("žumanjka"). Djeca još nisu osjetila potrebu da se dodvore licemjerju ostalih, već su još svoji....laik

      Izbriši
    3. Malo je (ili malo puno) izvan teme, no bojim se, čitajući RC blog, kako predstoje nove dubioze unutar "lefebvrijanskog bazena" (bez uvrede). Pitam se, kao teolog, onako kanonsko-pravno hoće li biskup W. dva puta upasti u izopćenje za svako pojedino ređenje ili s prvim prestaje drugo, a sve skupa bilo bi treće. Bojim se kako sadašnji Rimski Prvosvećenik neće biti tako široke ruke kao njegov prethodnik. Pitam se je li on "otpisan" od SSPX-a i kako ga tretiraju? Tko je njegov nadređeni tj. komu duguje poslušnost i poštovanje? Poprilično zbunjujuće i shizmatično kako god okreneš. Hoće li biskup F. učiniti isto ili ... ?Priznajem kako mi se to uopće ne sviđa. I konačno, kakvu ekleziologiju i hijerarhiju zastupaju preostala trojica biskupa. Nadam se kako postoji netko dovoljno razborit da dade kakav suvisao odgovor na ovo pitanje ili novonastalu problemsku situaciju. Łongin

      Izbriši
    4. Držimo se mi Marxa i Kaspera i budimo krajnje nemilosrdni prema neprijateljima milosrđa u godini milosrđa. To je jamačno pravi put.
      Mislim da sam dobro objasnio stav koncilsko-kabalističkih pravovjerničkih struktura.

      Kikii

      Izbriši
    5. Kasperov jamac je parafraza sv. Tome Akvinskog preslikana postkoncilskom praksom 'studija nove teologije na koljenima', a Marx izričito želi osigurati dotok crkvenog novca kroz poreze njemačkih katolika koji žive eksperimentalni i avanturistički laicizam upakiran u prozirni i loše glumljeni katolicizam. Uspješno se nadopunjuju i prožimaju ova dva liberala, ulizice ateističkoj javnosti u Njemačkoj, a čiji su - crkveni i protucrkveni - glasnogovornici složni u osudi katoličkog nauka i onih malo vjernika koji se aktivno odupiru sekularnoj agoniji u kojoj se nalazi njemački narod. Neprijatelji Crkve su odavno unutar njezinih zidina. Lutherov duh je ponovno oživio i prijeti ostatku Katoličke crkve.

      Max Minimum

      Izbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.